Autor: Euronews Srbija

Info
29.01.2024.
18:19 > 18:11
Zahtev stranke "Istina" da se uvede pravo na bolovanje i negu kućnih ljubimaca, prvenstveno za pse i mačke, izazvao je oprečne reakcije u javnosti.

Komentari 106

  • usput

    02.02.2024 14:50
    komentar
    Problema u Srbiji na pretek pa sa ovakvim glupostima skreću pažnju ,zamajavaju Narod. Bolesno Naroda koliko god hoćeš nemože se doći do termina za pregled stvara se idilična slika od ove ne dodjije....
  • Max

    02.02.2024 02:08
    Ljubitelj bolovanja
    Sutra idem u šumu da nađem glistu. Ako je ne nađem, prekopaću komšijino đubre, đubretarke malo više smrde, ali ću se žrtvovati-sve za kućnog ljubimca. Maziću je, paziću je, daću joj ime Đorđe. Ako ne bude htela da jede mrvice hleba ili stišnjenu šunku, patiću-verovatno je bolesna. Otvoriću bolovanje, makar jedan dan, da ona i ja ne patimo. Da joj se nađem pri ruci. Tako će biti sve dok ne krenem na pecanje. Tog dana Đorđe ide na udicu, za soma. I tog dana ću otvoriti bolovanje, to jest slobodni dani zbog "sahrane"gliste. Neka mi je srećan ulov.
  • Jarvis

    01.02.2024 22:44
    Imao sam psa u detinjstvu (preminuo 1992) i mogu sad reći da često priraste srcu nego iko od ljudskog bića. Oštenio se približno kad i ja, 1979. Životinje su Zakon.
  • Nedjo iz Mojkovca

    01.02.2024 22:06
    A trudničko
    Super je ideja, i još da se uvede i trudničko bolovanje za vlasnike čija maca treba da se omaci ili za kuju koja treba da se ošteni!
    Obavezno uvesti trudničko!
    Ima logike.
  • Automobilista

    01.02.2024 21:24
    Bolovanje i za automobile
    Nemam ništa protiv da se uvede bolovanje za negu kerova i drugih životinja. Ali onda treba uvesti i bolovanje za negu automobila -ako se npr. moj auto "razboli" -tačnije pokvari. Da na tgrošak poslodavca ostanem kod kuće sve dok auto ne "ozdravi"!
  • Dr kiki

    01.02.2024 19:31
    Oporezovati vlasnike, i od toga vršiti nadoknadu, uvesti obaveznu dresuru, akademiju, posebne semafor za ljubimce, zone bez ljudi, imam još glupavih ideja
  • Mirko

    01.02.2024 16:21
    ...Može, ali...
    Da vlasnici kućnih ljubimaca izvajaju duplo za penziono i zdravstveno. Jer, kad ih zdravstveno odneguju i odškoluju, tražiće im i penzije :D
  • Gojko

    01.02.2024 08:15
    Bolovanje
    Otelila mi se krava jel imam pravo na porodiljsko
  • Vlada

    31.01.2024 19:40
    @Novosadjanka

    Samo zato što si s mukom uspela da spojiš dva termina koje (donekle) razumeš ne znači da je to nešto što ovde zapravo postoji.
  • Novosadjanka

    31.01.2024 16:04
    A svi ovi koji podrzavaju inicijativu, jesu li oni culi za ustanovu pod nazivom " Pet hospital" ( bolnica za kucne ljubimce)? Lepo platite, pa ce vam u bolnici cuvati zivotinju dok vi radite kao sav normalan svet.
  • Nikola NS

    31.01.2024 11:09
    Może ako platiš
    Ovo je polu kocept a ne ideja. Kad budete rešili rebus ko će to da plati nema dalje.
  • Fleš Smordon

    31.01.2024 08:26
    Ahahahahaha
    Ahahahahaha
  • Djurica

    31.01.2024 00:23
    Zasto samo macke i kerovi
    Pise: "... Prvenstveno za macke i pse", zasto je moja kornjacha diskriminisana?
  • Ljubičica

    30.01.2024 22:04
    Auuu
    Sta cemo sa folirantima koji su na lažnim bolovanjima,još ako se sete da kupe papagaja pa zbog njega uzmu bol, pa za macu,pa kucu... i eto ih najmanje pola god.na bol.
  • Гига

    30.01.2024 15:18
    Гига
    Људским глупостима нема краја!
  • NS

    30.01.2024 13:57
    !!!
    Lepo je brinuti i o bićima koja su bez svog vlasnika i čuvara u neku ruku bespomoćna!Sjajna inicijativa!
  • Duki

    30.01.2024 13:08
    Podrska
    Apsolutna podrska za ove ljude. Menjati zakon pod hitno, ako mogu evropljani na bolovanje zbog ljubimca, zasto i mi ne bismo mogli?
    Dokle cemo da kaskamo i kasnimo u svemu?
  • Možda

    30.01.2024 12:52
    Dodatak za kućne ljubimce
    Možda bi trebalo usvojiti i neki novčani dodatak za vlasnike kućnih ljubimaca?
  • Sanja

    30.01.2024 12:51
    Podrzavam
    Apsolutno se slazem, pas nije stvar nego zivo bice. Neko mozda nema dete ,ali ima psa zbog kog mora isto da se posveti njegovom oporavku.
  • Nenad

    30.01.2024 12:13
    Podrska
    Moze da za živi, ali u uređenom društvu. Toliko
  • Simba

    30.01.2024 11:48
    Ako vlasnik psa ima potrebu da bude uz svog ljubimca u trenucima nakon ozbiljnih intervencija, zašto da ne?
    Nekom je pas veći prijatelj od čoveka, pruža mu više ljubavi i pažnje nego čovek.
    Podržavam!
  • Lola

    30.01.2024 11:02
    Porodica
    Moj pas je deo moje porodice.
    Dobija ljubav, pažnju, negu... Isto kao moja deca.
    Zato bih volela da se inicijativa stranke "Istina" usvoji zbog dobrobiti mog psa.
  • Lidija

    30.01.2024 10:45
    Podrska
    Potpuno podržavam predlog da vlasnici bolesnih kućnih ljubimaca ostvare pravo na bolovanje za negu kućnog ljubimca.
  • Nadja

    30.01.2024 10:38
    Prava
    Svima puna usta Evrope i pravne države,a kada treba da se ovde usaglase zakoni onda svi drvlje i kamenje. Ja ne bih da varam zakon,pre bih da imam prava i da ih koristim.
  • Spiridon Kopicl

    30.01.2024 10:18
    samo ljubav
    Ovi sto pisu "dzukela" i "ker", to su oni sto ne znaju papir u smece da bace , nego na ulicu, najlepse iz kola. To su oni sto ukljuce sva cetr migavca di god im padne na pamet, to su oni....nastavi niz. Jasno mi je zasto ne razumeju sta je LJUBAV.
  • Tanja021

    30.01.2024 10:11
    Podrška
    Zašto za sve treba da čekamo 100 godina i da počne da se rešava tek pod pritiskom javnosti?
  • Joca

    30.01.2024 09:33
    Ljubimci
    Oni koji imaju kućne ljubimce, za njih su to članovi porodice. Znaju koliko je to problem i opterećenje, ako je ljubimac bolestan. I koliko takav radnik može biti produktivan?
    Ja bih pristao i da dobijem neplaćeno odsustvo, a kamo li bolovanje, da moram da lečim mog ljubimca
  • Vladan

    30.01.2024 09:31
    @Realno

    Ono što istorija ne pamti su desetine i desetine tura takvih veseljaka "zdravih nagona i razuma" koji su dolazili u "dekadentne civilizacije" da ližu kašike i pale gume.

    Znaš zašto ih ne pamti?
  • Olga

    30.01.2024 09:27
    Podrška
    Odličan predlog. I sjajna inicijativa, konačno da postoji neko ko želi da ide u korak sa svetom.
  • Maja

    30.01.2024 09:23
    Zakon
    Zakon se mora regulisati, treba regulisati prava i obaveze. Ne može vlasnik samo da ima obavezu i kaznenu politiku a da nema pravo da se brine o ljubimcima.
  • MajaR

    30.01.2024 09:02
    Povrsnost
    Neverovatno je kako smo povrsan narod. Uhvatimo se za naslov bez razmisljanja i stalno poredimo sa necim... Odlican je predlog i podrzavam, jer sam detaljno iscitala program Istine i prethodne teme za park ljubavi i neradnu nedelju. Ne zamerite ljudima koji se bave povrsno, sta oni znaju. Drugo je sto kod nas treba toliko toga popraviti. Samo napred.
  • Nesa

    30.01.2024 08:20
    Bolest
    Bravo, podržavam ovu inicijativu. Treba uvesti sve kućne ljubimce i njihove vlasnike u veterinarski registar.
    Zatim na osnovu tog registra naplaćivati takse za držanje kućnih ljubimaca.
    Predlažem da taksa bude u skladu sa imovinski stanjem vlasnika, ali ne manje od jedne prosečne (mesečne) plate za godinu dana po svakom psu ili mački. Iz tog budžeta bi se moglo plaćati bolovanje ali i još mnogo toga za dobrobit ljudi i životinja.
  • Nina

    30.01.2024 08:03
    Na zapadu
     U Italiji žena dobila na sudu kad je tužila firmu zato što nisu hteli da joj daju slobodne dane kad joj životinja bila bolesna. A ovde se neko buni protiv toga?
  • Ljuba

    30.01.2024 07:55
    Svi ima da se civilizujete i da podržite da bolovanja budu osnovno ljudsko pravo na koje neko ima pravo i ako mu se razboli dete i mačka. Smisao je da ima pravo na bolovanje, a ne da ga gazda eksploatiše, ili nekom to još uvek nije jasno?
  • Mirjana

    30.01.2024 06:43
    Zašto da ne
    Treba uskladiti zakone i omogućiti vlasnicima kućnih ljubimaca da brinu o njima u situaciji kada je to neophodno.
    Da bi to bilo izvodljivo, obavezno je uvesti porez na kućne ljubimce u nekom realnom, ne preteranom iznosu. Ako kućni ljubimac kao član domaćinstva živi u zgradi, smatram da je neophodno i da se nalazi kao član domaćinstva na računima za komunalne usluge.
    Ovakvim rešenjem svi bi bili zadovoljni.
  • Dušan

    30.01.2024 06:24
    Nagrade i kazne
    Stimulacije za odgovorno vlasništvo i destimulacije za neodgovorno, pa će biti i para, a biće i ljudskih prava i motivisanih radnika.
  • Nenad

    30.01.2024 05:47
    Kakvo bolovanje za to,uvrsti im porez,sve koji žive u zgradama,nismo dužni da se vozimo u liftu,gde ulaze kerovi,a pogotovo ujuteu kad ih izvode,ori se zgrada od lajanja,i vršenje nužde,nama ispred nosa,Novi Sad bukvalno smrdi od kućnih ljubimaca
  • Lazar

    30.01.2024 04:53
    Zakon o radu
    Dok se ovo pitanje nije otvorilo niko nije govorio o Zakonu o radu. Hvala na otvaranju ovoga i što se konačno pominje i Zakon o radu koji je veoma problematičan, iako su to svi pokušavali izbeći.
  • Srna

    30.01.2024 04:16
    Životinje nisu igračke
    Neigrajmo se sa njihovim životima one zavise od nas! Životinje nisu igračke, statusni simbol ili stvar, one nam veruju jer su živa bića sa emocijama.
  • Realno

    30.01.2024 00:32
    Historia est magistra vitae
    Dekadencija je vec vise puta u istoriji bila razlog unistenja bolesnog drustva. Dodju neki "varvari", zapravo ljudi zdravih nagona i razuma, razbucaju ludnicu i resetuju pacijente na fabricka podesavanja. Sve je samo stvar strpljenja.
  • Bilo na brdovitom Ba

    29.01.2024 23:58
    @Ajme Nama
    Zašto se svi hvatate za one koji mrze sve oko sebe? Takvi mrze i sebe, ali zašto na njih uopšte obraćati pažnju? Takvi su samo izgovor onima koji ne žele da se išta promeni. Ako promenimo odnos prema životinjama, to automatski otvara i pitanje liberalizacije bolovanja zbog dece. Pomeranjem klatna drastično u jednu stranu i davanja prva vlasnicima žovotinja otvara prostor i potrebu da se reši i pitanje zakona o radu, toga da se radi sedam smena u šest dana, zbog rotiranja i pitanja rešavanja mnogih drugih stvari koje sada nisu u redu. Zato pitanje životinja nije kontraproduktivno, već otvara prostor za diskusiju o mnogim ozbiljnim stvarima. Da li to vas uopšte briga i da li želite da se sve to reši?
  • Rain from heaven

    29.01.2024 23:34
    Jel kuca i maca uplaćuju doprinose? Ovo je predlog lobotomičara, nema veze što se teško obolela deca i dalje leče sms-om, kretenizam
  • Goca

    29.01.2024 23:17
    Podrska
    Bravo. Drugo što je kod nas sve idi mi donji. Pročitala sam detaljno obrazlozenje stranke Istina na ovu temu, kao i ono za šta se zalažu. Svaka čast, ozbiljna širina. Podrška je tu. Totalno ste drugačiji i imate hrabrosti u ovoj zemlji lažnog moralisanja biti inovativni. Imate m... bravo zene
  • Bananamen

    29.01.2024 23:16
    Razboleo mi se ekonomski tigar. Bojim se da ce umreti ako odem na bolovanje. A mozda umre i ako ne odem? Ne znam sta da radim.
  • qčka

    29.01.2024 23:16
    a
    da ga prijave i na informatiku?
  • D

    29.01.2024 23:10
    .
    Pa dobro, hoće li iko raditi u ovoj državi?
  • Šajkaš

    29.01.2024 22:47
    Nije poenta da li treba bolovanje ili ne, nego da zakoni nisu usaglašeni.
    To je samo jedan primer.
    Ima toga koliko hoćete u svim oblastima...
  • Pa šta?!

    29.01.2024 22:44
    Ne dam bolovanje!
  • Novosadjanin

    29.01.2024 22:31
    Sta reci..
    Ovi sto predlazu su placeni za to da lupaju gluposti, mene vise brinu oni koji to podrzavaju. Nigde na svetu ovo ne postoji niti ce ikad igde postojati, jer se granici tj jeste ludilo.
  • Zemlja čudesa

    29.01.2024 22:29
    Odlično!
    Sada ću moći da uzmem bolovanje kada mi hrčak padne u depresiju i preplave ga suicidalane misli.
  • Cvele

    29.01.2024 22:20
    Sačuvaj Bože
    Dokle će se javljati svakojake organizacije i tražiti neka svoja prava a nikakve obaveze nemaju prema državi, dokle bre vise ta priča o životinjama uvode ih u autobuse bez korpi iako su obavezni, u prodavnice, restorane, da li nekog zanima da ima i ljudi kojima to smeta? I ko to kontroliše -niko, ma drzite vi u svojoj kući i kolima sta hoćete ali ne ugrozavajte druge koji ne bi da se voze ili jedu sa kučetom aman
  • Ajme Nama

    29.01.2024 22:19
    Ovo je pre svega nerealno, a onda i kontraproduktivno, samo navlači gnev onih koji mrze pse (i mačke) i nas koji ih imamo.
    Slušao sam gospođu koja je objavila tu inicijativu i kaže "Nama je pas kao malo dete..." Ajme, gde takvu retoriku koristiš, baš kao oni koji nas gledaju kao ludake i dobacuju- "Šetaj d(j)ecu, ne kerove". Takvi odmah izjednačavaju pse i decu i onda se ja s pravom pitam, pa ko ovde nije normalan, kad im je prva asocijacija izjednačavanje sa detetom.
    Moj ljubimac (zlatni retriver, 15god. 3 meseca) je pre mesec dana otišao u večna lovišta, pazili smo ga, lečili i pružali mu sve što je potrebno, najviše ljubav, ali ne može se to izjednačavati. Zato, svi vi mrzitelji pokazujete patologiju što nas prozivate na takav način. Mi znamo voleti i ljude i pse, a vi ne znate ni ljude.
  • Zebra

    29.01.2024 22:14
    Ja bih to dozvolio samo ako pored psa imaju bar još dvoje dece!
  • Željka

    29.01.2024 21:32
    Bože dragi
    Kao što neko napisa, biće skoro propast sveta...
  • John

    29.01.2024 21:29
    Lepo zamišljeno, ali ovde često bolovanje ne može da se dobije ni kada je dete bolesno, a sad će neko da daje zbog bolesne životinje...
  • BoeserWolf

    29.01.2024 21:29
    Ako usvojim psa invalida, hoce li mi država plaćati za kucnu negu?

    Primer: Stara nepokretna osoba sedi kod kuće, ni vodu ne može sama da uzme da pije. Dve osobe zive sa njom, dete i bračni partner. Rade oboje, mozda pritom imaju i dete. Brinu se o toj osobi. Godisnji je misaona imenica jer su putovanja nemoguća, nema onda ko da se brine o članu porodice. Od drzave osim pelena nista. Bolovanje? Zaboravi da bi se brinuli o članu porodice, zaboravi.

    Ovaj scenario nije redak, koje je rešenje za takve slučajeve? To niste jos rešili a plaćate bolovanja da bi neko sedeo kod kuce sa psom.
  • Jovo

    29.01.2024 21:23
    Trend
    Samo kad je krenulo
  • Maraš

    29.01.2024 21:17
    Vauuu
    Rupe u nasem zakonu moraju da se popune. Ako je zakonska obaveza da vlasnik brine o svom ljubimcu kada je to potrebno, npr. nakon nekih tezih intervencija, a nemamo tu mogucnost, mi cemo da platimo novcanu kaznu.
    Zato da se to ne bi desavalo menjajmo zakon.
    Imate moj glas!
  • trololololo

    29.01.2024 21:14
    trololololo
    da se omoguci i bolovanje za odrzavanje trudnoce i porodiljsko kad se psi i ostali ostene, omace i sl.

    najbolje zanimanje je u ovoj zemlji smisliti neku NVO ili neku parazitsku stranku ispod cenzusa ali "zestoko" opozicionu i onda ti kaplje svaki mesec od raznih "dobrocinitelja" za "projekte"...
  • Maja

    29.01.2024 21:09
    Tako i treba
    Slazem se. Prekrasna inicijativa. Ipak nivo civilizacije jednog društva određuje odnos prema deci, starcima i životinjama
  • Danica

    29.01.2024 21:08
    Pravo na izbor
    Svako u zivotu ima svoje prioritete. Ova inicijativa nekom odgovara, nekom ne odgovara. Mi smo kao narod uvek glasni da ismevamo nesto sto nam je cudno, pa kasnije sve to prihvatimo i usvojimo kao normalno. Pustite ljude kojima su zivotinje njihov svet da imaju olaksice. Akcenat i nije ba bolovanju koliko je na zdravstvenom osiguranju.. o tome treba razmisljati.
  • Čitalac

    29.01.2024 21:04
    Mrzitelji svega i svačega u ekstazi. Ne mogu da smisle što nečije kuče ima ljubav i pažnju, a njih tako nadrndane niko ne voli.
  • Stefan

    29.01.2024 21:03
    Obavezno ludilo
    Ovi ljudi imaju ispravan predlog.
    Ako imas kucnog ljubimca , smatras da je on clan porodice . To znaci da je tvoja duznost da mu obezbedis potrebnu brigu i negu, pogotovo u ozbiljnijoj situaciji.
    Ako je regulisano zakonom u Evropi, zasto ne bi bilo i kod nas?
    Imaju moju podrsku!
  • Sarma

    29.01.2024 20:54
    Normalno
    Ljudi, meni je moj pas blizi od sve i jednog prijatelja,zasto je onda cudno da ako je pas bolestan ili lose da se uzme bolovanje par dana. Svakako kad je takva situacija i da odemo na posao ne verujem da bi bili produktivni jer bi razmisljali sve vreme o problemu koji smo ostavili kod kuce… Samo naglas razmisljam…
  • Anči

    29.01.2024 20:51
    Meni bi značilo, živim sama sa psom, deca otišla, muž premunio. Meni bi značilo ako bi se ne daj bože desilo nešto da imam taj dan da ne razmišljam i da ne molim komšinice da ga paze.
  • Maja

    29.01.2024 20:49
    Treba i još nešto...
    Slazem se sa avtorom ovog teksta. Ali sta da radimo sa lutalicama? U celoj Srbiji nema ni jednog državnog azila za mace, sterelizacija se vrši samo u zoohigijeni i nikad nema termina, cene u vet ambulantama su kosmične. A među tim nivo civilizacije jednog društva određuje odnos prema deci, starcima i životinjama. Treba nama pothitno nesto menjati....
  • Ns

    29.01.2024 20:48
    A LOL moze al onda moze i porez na kerove LOL.
  • Novosadanka

    29.01.2024 20:45
    Bolovanje za kucbe ljubimce
    Nije cudno sto imamo manje rodjenih od umlih u ovoj zemlji jer vise se brine o dobrobiti kucnih ljubimaca nego o deci,gladnima i bolesnima.Samo jos to uvedite pa da vidimo ko ce nase ljude zaposljavati.
  • Lola

    29.01.2024 20:44
    Zaštonda ne
    Životinje su po meni često bolje od ljudi. Ali ovu inicijativu ne kapiraju...
  • Nevena

    29.01.2024 20:43
    I to je u redu
    Prvo kada sam cula i procitala ostala sam bez teksta.Sada kad malo bolje razmislim.Zasto da ne.Ja imam troje dece i dva psa i jednu macku.Treba kod nas da se restartuje sve ali nije ovde tema sada sta sve mora.Svi smo mi svesni situacije i vremena u kome zivimo .Ljudi moji,svako od nas ima pravo da mu se neka ideja svidi ili ne.I to je u redu!Ne moramo biti vulgarni.
  • Gaga

    29.01.2024 20:41
    Uvesti naknadu državnu za pse
    Ma šta da pišem ne iscrpna tema veliki problem u mnogim zemljama zapada je na drukčije načine regulisano sve ovo i manite se toga da tamo nema ovog i onog ozbiljna tema ma da ovde to teško provesti mi se ne brinemo sami o sebi
  • Dejan

    29.01.2024 20:39
    Verovali ili ne
    Kakvo bolovanje i ostale gluposti. Ovaj narod je postao zaludjen šišanjem i oblačenjem životinja kao da je to modni detalj a ne živo biće. Ljudi urazumite se, nadjite nekoga u životu da ne budete sami jer te zivotinje će otići u azil kada vas ne bude. Vi drzite pse kao vaš lični hir, pas i mačka se ne drze u stanu, to nije normalno za njihovu prirodu.
  • Rade

    29.01.2024 20:35
    Kakva budalaština! Ne branim poslodavce, ali ovo je za crtani film! Samo još fali da se uvede osnovno obrazovanje za džukele...a pola naroda nepismeno!
  • Vesna

    29.01.2024 20:17
    Kad je kućni ljubimac član porodice,a takvima i jeste,onda lepo platite za tog člana porodice vodu,smeće,čistaticu koja čisti g...a vaših članova porodice koji s..u u liftu,po stepeništu,ispred ulaza,po trotoarima i naravno porez,jer i mi plaćamo poreze na sve i svašta npr.dimnjačarina a nemamo dimnjak.I da,vaspitajte svoje članove porodice da idu na WC,da ne laju po ceo dan i noć i da ne napadaju našu decu.I sigurno neću menjati kolege na poslu dok on šeta ljubimca,a ljudi dobijaju otkaze zbog stvarnog bolovanja.Ljudi jeste li vi normalni?
  • II

    29.01.2024 20:15
    Znači, sutra kupujem 10 ljubimaca, da se brinem naizmenično.
  • Љубитељ

    29.01.2024 20:02
    Волим животиње
    имам два пса и исто толико мачака, али мислим да је ово претеривање, док мајке не могу да добију боловање за негу детета инвалида, већ морају да дају отказ да би биле 24 сата уз дете које зависи од њих. Толико.
  • Game of thrones

    29.01.2024 20:00
    Ono kad se sve rasapdne pa vrapci počnu da zavode teror po gradu
  • mozda

    29.01.2024 19:41
    kad se uzme u obzir...
    ...koliko poslodavci, cast izuzecima, iskoriscavaju radnike prekovremenim radom, nedovoljnom kadrovskom popunjenoscu kapaciteta ili gomilom stranackih i rodbinskih trutova radnik treba iskoristiti svaku sansu za slobodan dan, da ne kazem cak i zloupotrebiti
  • ma daj

    29.01.2024 19:41
    Imam dosta bolešljivu zlatnu ribicu i jednog skalara invalida. Da li može bolovanje na jedno a invalidnina na drugo.
  • Qwerty

    29.01.2024 19:39
    Što bi Ajnštajn rekao dve stvari su beskonačne - svemir i ljudska glupost.... mada za ovo prvo nisam potpuno siguran.
    Ovo sa kućnim ljubimcima je stvarno otišlo predaleko, još malo pa će mi kučiće trpati u jaslice sa detetom. Suludo!
  • Mića

    29.01.2024 19:21
    što da ne
    U slučaju neke intervencije i teže bolesti zašto da ne dobijem dan? Meni je maltezer deo porodice.
  • Pera

    29.01.2024 19:20
    Uvek mogu da uzmu da godisnjeg odmora ili da kada potpisuju ugovor sa poslodavcem, da traze da se ugovori i bolovanje u slucaju bolesti ljubimca. Recimo pas dobije dijareju i dok ista ne prodje vlasnik je na bolovanju i od poslodavca dobija zaradu jer brine o svom ljubimcu. :)
    Kako se ovoga nismo ranije setili.
  • neko

    29.01.2024 19:18
    zanimljivo
    Sam naslov je poražavajuć. Ljudi koji su teško bolesni prolaze razne komisije da bi se otvorilo bolovanje, VTO ko ide nema pravo na bolovanje...
    Ovi što su pokrenuli inicijativu su ljudi koji ništa ne rade u svom životu i fantaziraju.
    U ovoj zemlji treba ugasiti svetlo i baciti ključ.
  • Kanarinac

    29.01.2024 19:17
    Avokado mi ima temperaturu
    Biće skoro propast sveta, nek propadne nije šteta
  • Može i mora

    29.01.2024 19:16
    Nekome je kućni ljubimac ono što je nekome dete. Ako smo svi jednaki pred zakonom, onda i po pravu na bolovanje moramo biti izjednačeni.
  • Realan

    29.01.2024 19:16
    Zapadna Evropa izumire zbog ovakvih nebuloza, zato ljudi sa istoka i juga polako preuzimaju Evropu, i treba tako...
  • dule

    29.01.2024 19:15
    Podrzavam. Al i meni da se uvede pravo na bolovanje svaki put kad moj laptop dobije potrebu da neko na njemu igra igrice.
  • Samo pitam

    29.01.2024 19:11
    Koliko kazni je naplaćeno prošle godine vlasnicima kucnih ljubimaca jer im nisu pružili boravak kod veterinara?
  • GG

    29.01.2024 19:08
    Ima li neka inicijativa za kupljenje izmeta za svojim ljubimcima, ili je i to pravo vlasnika da nam gradovi budu puni nagaznih mina?

    Sramota je na šta nam ulice liče.

    Prvo bi trebalo to srediti, pa da se kućni ljubimci računaju u broj stanara u zgradi i za njih plaćaju svi troškovi održavanja, čišćenja i za potrošnju vode, pa onda dalje razmatrati inicijative...
  • jaran majkan

    29.01.2024 19:05
    Može, uvedite. Sledeći korak da budu slobodni dani kad kućni ljubimac sklapa brak. Takođe, moj hrčak je drugačije veroispovesti od mene, pa je red da odsustvujem i za "moje" i za "njegove" praznike.
  • Mile

    29.01.2024 19:03
    Ljudi dobijaju otkaze zbog bolovanja kad je dete cesto bolesno, bas ce imati razumevanja za ljubimce.
  • .....

    29.01.2024 19:02
    Moze
    Moze, ali ne placeno....inace ce svima stalno biti bolesni ljubimci
  • Ko

    29.01.2024 19:00
    ovo
    Smišlja??? Pa brane nam bolovanje zbog dece, ne smemo ni mi da se razbolimo,prete nam otkazima i u državnim firmama, gospodja ministarka kuka kako se otvaraju lažna bolovanja i najavljuje kontrole, skraćuje rokove,a ovi pričaju o bolovanju zbog kućnog ljubimca! Tačno sprdačina!
  • Mileta

    29.01.2024 18:59
    Netreba
  • Djoki ns

    29.01.2024 18:58
    Taman da ona druga polovina iz javnih službi, drž organa i agencija, koja nije na bolovanju zbog bolesti, uzme na ovo odsustvo pa da i zvanično niko ne radi u lenjom državnom aparatu.
  • Liman I

    29.01.2024 18:57
    Moze! Hahahahahahahahahahahahahaha
  • Схватите

    29.01.2024 18:49
    !!!
    Неопходно је људски се опходити према животињама и имати за то услове.
    Браво за иницијативу!!!
  • Dosljak

    29.01.2024 18:48
    Nestvarno
    Ovo je za 1.april !
  • Maxa

    29.01.2024 18:47
    Ajde za početak počnite da nalazite kažnjavate one koji ubijaju, muče životinje i drže pse ceo njihov jadni život vezane na lancu u dvorištu.
  • посматрач

    29.01.2024 18:47
    Молим вас, уозбиљите се. Ово не постоји ни на Западу који је светлосну годину испред Србије по питању усвајања најсулудијих екстремно левих и woke идеја.
  • Saša

    29.01.2024 18:46
    I ne samo to
    Treba i dan žalosti za postradale prasiće za slave i Božić!
  • Marko

    29.01.2024 18:45
    Generalno govoreći 99.9% ljudi koji drže ljubimce vole te životinje i vode računa o njihovom zdravlju.
    Ovo će da uvedu ali samo zato da bi napravili zakon gde je obavezan godišnji pregled kućnih ljubimaca kako bi mogli da nas klepaju po ušima sa taksama.
  • zoki

    29.01.2024 18:43
    Ja imam farmu mrava za kućne ljubimce.
  • Asd

    29.01.2024 18:43
    Dno smo davno dotakli, rukama i nogama kopamo dublje.
  • Bojan

    29.01.2024 18:41
    @Gari

    Pa? I kad ova rupa nestane ljudi će i dalje raditi i imati ljubimce.
  • Gari

    29.01.2024 18:26
    Da, to nam treba. Zemlja okupirana, nestaje, ali ajde bolovanje zbog kucnog ljubimca. To nema ni u Švedskoj

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna