Grčka se uključuje u projekat izgradnje brze pruge od Budimpešte ka jugu Evrope, rekao je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić.
Ja vec isla vozom u Solun, nekoliko puta. Trajalo koji minut duze od 6 sati, ali dobro
Isla i u Pestu vozom...
Devedesetih iz NS do Budimpeste isla 3 voza dnevno.
Nekad isao voz i do Zagreba, i do Sofije...
Ispade Vesic izmislio zeleznicu
Interesantno nigde ni slova ni pomena da se na Kosovu vec 3-4 godine radi generalni remont,sve iznova od Leska preko Kosova Polja do Jankovica pa do Skolja uz finansiranje EU sa 180 mil eura a resto od vlade Kosova...dok je u planu i Pristina - Prizeren do luke Drac u Albaniji..
Za ove sa jeftinijim ulaznicama, kinezi drze sve bitnije luke u grciji i prave sebi mrezu za prevoz dobara, nama idu samo ogromni krediti za te usluge...
Kaze VEsic:""Ljudi će moći brže da putuju, a mi ćemo biti povezani sa lukama Pirej i Solun, što je najvažnije za razvoj privrede. "
Tako je.ali Kineske privrede ne sRpske
Pa nije EU i Grčka pala sa marsa da u ime ruskih mafijaša Srbija bude paravan za kupovinu luka u Grčkoj, a uostalom Kina je već vlasnik obe luke. Tako ste hteli da kupite i luku Bar u ime vaših ruskih gazda pa vas je Milo otkačio i odveo Crnu Goru u NATO. To su ta južna mora o kojima Rusija sanja ali preko srpske grbače. Rusija drži preko SNS vlasti Srbiju kao taoca i ne da da postane deo Evropske civilizacije i EU zajednice. Neće moći. Nego vidim EU učestvuje u izgradnji Srbije sa velikim sredstvima. Koliko Rusija učestvuje? NULA. Kao i do sada.
Svi ovi putevi ,autoputevi i pruge, osmjesi , mali aerodromi,...se prave prvenstveno zbog potreba EU, stranih investitora i NATO.
Zasto je AV zaduzio Srbiju ogromnim kreditom i napravio autoput od Niša do Pristine, na insistiranje Amerikanaca?
Pa valjda da Šiptari i Albanci iz Albanije, i NATO snage, mogu preko Srbije da idu gdje zele po Evropi. Srba na Kosovu uskoro nece biti.
Pa ovaj samo najavljuje i ne radi ništa drugo. Najavio je i mogućnost korištenja ENP uređaja iz Srbije kroz R.Hrvatsku i to s početkod od novembra 2023. godine pa kad sam zvao rekli su da jeste najavljeno ali da nije u funkciji i da neće skoro biti. ŠTA GA KOŠTA DA SLAŽE KAD GOD STIGNETE.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO Najavljena pruga kroz Srbiju do Grčke: "Od Beograda do Soluna vozom za šest sati"
Autor: Tanjug
Info
•13.02.2024.
•12:04 > 12:06
Komentari 25
Fića
"Kadri stići i uteći"...?!
Na'prdno, nema šta...!
branislav
Putnik iz buducnosti
Isla i u Pestu vozom...
Devedesetih iz NS do Budimpeste isla 3 voza dnevno.
Nekad isao voz i do Zagreba, i do Sofije...
Ispade Vesic izmislio zeleznicu
Serafin
Marko, Liman
/
fbs
Miro
Žuti samo prodavali i uništavali.
pravo ime ove
trutuka
kris
Miks
Starosadski duh
Za početak bi bilo lepo kad bi postojala jedna čestita veza Subotica-Niš. Za Solun ćemo lako posle...
021
Branka Black Rouse
Tako je.ali Kineske privrede ne sRpske
Ns
NS
Pokraden
Ovosadski
Plaćač poreza
Utisak
Zasto je AV zaduzio Srbiju ogromnim kreditom i napravio autoput od Niša do Pristine, na insistiranje Amerikanaca?
Pa valjda da Šiptari i Albanci iz Albanije, i NATO snage, mogu preko Srbije da idu gdje zele po Evropi. Srba na Kosovu uskoro nece biti.
Minge
Liman VI
V
B
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H