Autor: Tanjug

Info
18.02.2024.
18:10
Jovan Ristić iz Udruženja "Efektiva" kaže da se registar "Ne zovi" ne primenjuje na banke, jer za njih važi Zakon o zaštiti korisnika finansijskih usluga, a ne Zakon o zaštiti potrošača.
  • Pera

    20.02.2024 11:08
    Kao da rade na berzi,tako pricaju.Ispada da od banaka nemaju mira.Nekoliko puta sam podizao kredite,i sada kad zatreba.Imam 56 godina, penzioner sam i placam sve obaveze uredno.Nikada me niko nije pozvao iz banaka.
  • Kamiondžija

    19.02.2024 06:35
    Naravno da možemo sprečiti. Nemojte ni u baci niti kod bilo koga potpisati papir koji vam poture da ga potpišete, a koji im dozvoljava obradu vaših podataka u bilo koje svrhe, a što podrazumeva i uznemiravanje telefonom. To vas rešava takvih problema. Ja nikada i nigde to nisam hteo da potpišem i nikada me niko do sada nije uznemiravao.
  • w/e

    18.02.2024 23:43
    ez
    Vrlo je jednostavno. Kazete im da niste zainteresovani i da cete promeniti banku ukoliko vas budu ponovo uznemiravali. Odredjena banka je pre godinu-dve slala ljudima poruke, pozive i mailove sa obavestenjem da im je upravo odobren kredit! Na trenutak pomislih da je neko na kontu laznog predstavljanja podigao kredit na moje ime i planira da izvuce novac. Medjutim, banka kaze kako oni eto tako rutinski vrse evaluaciju korisnika, pa im odobravaju kredite bez ikakvih zahteva.
  • Dijaspora6

    18.02.2024 22:42
    Rešenje postoji
    Caller-id rešava problem. Ako mi je pozivar nepoznat, ne dižem slušalicu. Ako je nešto važno uvek mogu da ostave poruku. Mnogo brojeva sam blokirao. Nisam siguran da li je sve to moguće u tigru, ali pomaže mnogo.
  • anti

    18.02.2024 22:32
    Prilikom otvaranja racuna sam sluzbenici rekao da u napomenama (pretpostavio sam da ima negde polje za unos), napise da me ne zovu da mi nude bilo sta jer cu doci sam kad mi bude trebalo. I nikad me nisu zvali da mi nude bilo kakve usluge. Pozovem ja njih, prijavim da mi treba neka usluga njihova, zatrazim da me pozovu, ostavim vreme kada mi odgovara i tako i bude. Lepo se cujemo, dobijem dovoljno odgovora da znam da li cu ici u filijalu.

    Moje iskustvo je takvo a do kada, videcemo.
  • Ko je Ko

    18.02.2024 22:29
    Blokada broja...rešenje..
  • ExBankar

    18.02.2024 19:38
    Normalno da ne važi kada banke finansiraju sa jedne strane propalu državu, a sa druge jadnu tražnju stanovništva.
  • Rajka

    18.02.2024 19:02
    Džaba im
    Fixni i odjavljen zbog spopadača
  • ah ah

    18.02.2024 18:50
    pa
    kad nismo drzava.banka jaca :)
  • Vlada

    18.02.2024 18:31
    Instalijate app na telefon
    TrueCaller instalirajte i sam telefon će blokirati nepoželjne ili vas prvo obavestiti ko vas zove.
  • D

    18.02.2024 18:21
    .
    Korisnik je korisnik. Cimanje ljudi zbog kredita ili jastuka je isto!
    Ako u zakonu ne piše "ne važi za banke", kako onda može da ne važi za banke?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna