Kompanija Er Srbija saopštila je danas da prekida saradnju sa Maraton erlajnz, pa već od sutra, 21. februara, nijedan njen let neće više biti obavljen letelicama te grčke kompanije.
Ajde ne seri. U sred tog komunizma koji ti je valjao smo jedini u Evropi imali sudar putničkih letelica u vazduhu. Kakve veze ima društveno uređenje Srbije sa pogrešnim postupcima grčke posade?
Ovdašnji "stručnjaci" ne znaju čak ni to da kontrola leta ne može ništa da naredi pilotu. Pilot je kapetan letilice i on jedini donosi odluke. Kontrola leta samo pomaže da se saobraćaj odvija bezbedno. U ovom slučaju, kontrola leta ništa nije pogrešila što se čuje na snimku koji je objavljen. Greška je isključivo kapetanova.
Vrlo interesantno kako odredjeni komentari imaju toliko minusa kada se cinjenice iznose bez ikakvih lazi. Kao npr. ovaj sa kriminalnim PR-om i kriminalnim tretmanom. Jake su te instrukcije za male botice. Sta je u glavama tih ljudi? U kojoj dimenziji oni bitisu?
Zapravo je kontrolor leta kriv. Kako je moguce da avion nije na dobroj pisti, a da mu kontroler leta vec nije 100 puta uralo na uvo da prekine i da se vrati?! Nije, ako kontrolor radi svoj posao. Na YouTube stotine videa sa slicnim i gorim situacijama. Al ajde da zabranimo celoj kompaniji letove jer smo jaki, a svi njihovi piloti su ovakvi. Malazia Airways bi trebalo svuda da je zabranjena ako je pitati nase...
Bolje da kupe neki avion,najskuplje je iznajmljivanje aviona sa posadom...nego da grade stadione..rece neki doktor..bolje sto porodilista pa ce imati ko da igra na tim stadionima
Air serbia je ugovorila partnera. Njen izbor , njen partner. Po pravu odgovornost je podeljena, a ne kako bi sada da predstave da je iskljucivo grcka kompanija.
Za aerodrom je odgovorna zemaljska kontrola.
Oni su trebali zabraniti da avion poleti sa kratke piste. Bez njihove dozvole pilot nemoze odatle da poleti. Sve dok je avion na zemlji oni su zakon. Znaci tu ima idgovornosti i aerodrom bgd!
Cini mi se da bi trebalo da je obrnuto, a koliko smo medijski informisani pre ce biti da ta kompanija raskida ugovor sa Er Srbija. Nije se raspao avion tokom leta, nije se poletalo sa grckog aerodroma, nego je avion krenuo ispravan sa beogradskog aerodroma, udario u svetlosnu signalizaciju tokom poletanja. Ne vidim gresku te kompanije. Krivi su ili pilot i kambinsko osoblje ili/i kontrolni toranj. To sa kompanijom nema nikakve veze, barem po ovome sto sam ja procitao.
Oštećeni avion je sa oznakama Er Srbije.
Zašto bi putnike i javnost interesovalo od koga je avion iznajmljen?
Putnici su bili ugroženi u avionu Er Srbije,na aerodromu Nikola Tesla.
Prvo se sačeka da prođe zvanična istraga da se utvrdi odgovornost za propust. Ovo ovako odaje utisak da su naši nešto zabrljali. Zašto ATC nije potvrdio mesto uzletanja, nije ovo Hitrou pa da ne stižu od gužve...
Nije vam valjao komunizam!
Nije vam valjala Jugoslavija!
Nije vam valjao JAT!
E, sad uživajte u kapitalizmu,
radikalnoj nacionalističkoj diktaturi, haosu na aerodromu i AirSrbiji!
Realno, ispravna odluka. Inace vise volim da letim Air Serbiom nego npr Wizz-om, naravno zbog manje striktnih uslova prevoza, ali bi se povodom ovoga dobro zapitao u cije ruke oni stavljaju moju sigurnost i bezbednost, ipak je ovo vrsta prevoza gde si potpuno bespomocan povodom bilo cega. Wizz-ovo je ipak sve Wizz-ovo.
Air Serbia ima kriminalan PR, a i kriminalan tretman putnika.
Izjava kako putnici nisu bili ugroženi u avionu koji je praktično rolao njivom, udario u svetlosnu signalizaciju i pritom ozbiljno oštećen predstavlja vređanje zdravog razuma i putnika koji su toj opasnosti izloženi.
Svaljivanje krivice na partnersku kompaniju takođe nema smisla, jer putnici ne biraju partnerske kompanije. Oni su kartu kupili za let Air Serbia.
Ovo je samo nastavak degradiranja kompanije koja je nekad bila simbol sigurnosti, a danas je low cost krš u rasulu po premium ceni.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Er Srbija prekida saradnju sa kompanijom Maraton erlajnz nakon incidenta
Autor: 021.rs
Info
•20.02.2024.
•15:08 > 15:38
Komentari 17
@Nemanja
Rade
Sabahudin
Mrx
gradjaninX
Fuj49
Ralle
Kerefeke
Onako
Za aerodrom je odgovorna zemaljska kontrola.
Oni su trebali zabraniti da avion poleti sa kratke piste. Bez njihove dozvole pilot nemoze odatle da poleti. Sve dok je avion na zemlji oni su zakon. Znaci tu ima idgovornosti i aerodrom bgd!
Zamena teza?
"JAT"
Zašto bi putnike i javnost interesovalo od koga je avion iznajmljen?
Putnici su bili ugroženi u avionu Er Srbije,na aerodromu Nikola Tesla.
Smuljadin
Khm
Nemanja
Nije vam valjala Jugoslavija!
Nije vam valjao JAT!
E, sad uživajte u kapitalizmu,
radikalnoj nacionalističkoj diktaturi, haosu na aerodromu i AirSrbiji!
Nik
Bojan
Izjava kako putnici nisu bili ugroženi u avionu koji je praktično rolao njivom, udario u svetlosnu signalizaciju i pritom ozbiljno oštećen predstavlja vređanje zdravog razuma i putnika koji su toj opasnosti izloženi.
Svaljivanje krivice na partnersku kompaniju takođe nema smisla, jer putnici ne biraju partnerske kompanije. Oni su kartu kupili za let Air Serbia.
Ovo je samo nastavak degradiranja kompanije koja je nekad bila simbol sigurnosti, a danas je low cost krš u rasulu po premium ceni.
w/e
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H