AV neka ide u njegovu Bosnu da uvozi auto otpad. Bosanac ne zoa šta je garaža,trotoare je pretvorio u parking. Od buke sa parkinga ne može da se boravi u stanu.Ovde narod kune i njega i njegovu decu.
Potrebno je ukinuti uvoz euro 3 i 4 motora,euro 3 se proizvodi od 1999god.sada je 2024god.to su stara i iskoriscena auta koja su odsluzila svoje i poluispravna za tehnički pregled i vožnju na putevima.Zabranom uvoza ce se pročistiti otpad sa ulica i voziti mladji i bezbedniji automobili koji manje zagađuju od ovih punoletnih. Potrebna je subvencija države da se recikliraju stari automobili i daju povoljni krediti za kupovinu mladjeg polovnog ili jeftinijeg novog automobila,zavisno o finansijskom stanju kupca. Jedno je sigurno noviji auto je bezbedniji,bolji i manje zagađuje od starog automobila.
Puno vozim po Srbiji, Mađarskoj Austriji, Nemačkoj i Italiji i mogu vam reći da razlika u automobilima postoji ali je prilično zanemarljiva. Da, u Austriji i Nemačkoj se voze malo bolja i novija vozila od Italije Mađarske i Srbije među kojima nema praktično nikakve razlike.
Lobi uvoznika novih automobila arlauče i traži zabranu polovnih automobila.
Da narod ima novca kupovao bi nova. U Srbiji se najviše prodaju polovnjaci Euro 3 i Euro 4, cene do 5.000evra. Njima se menjaju jugići,puntići i ostali krševi koji nemaju nikakav Euro. Uz to cene novih automobilabsu drastično skočile pa tako na primer Opel Corsa koja je kostala 9.000 evra danas košta 18.000 evra!
I odakle prosečnom srbinu koji radi za 500evra 8.000 za polovan Euro 5 ili najjeftiniji nov od 18.000evra??? Banda hoštaplera!!!
Održavanje automobila Euro 3 košta 500-600 € godišnje. Održavanje automobila Euro 4 košta 1000-1400 € godišnje.
Održavanje automobila Euro 5 košta 2000-3000 € godišnje. Da li je ovo nešto što nam ponovo uvaljuje ovo Beogradsko Udruženje Ljubitelja Italijanske Opere?
Vozio bih isključivo automobil Euro 3. Bez obzira na godište, jer su karoserije od 1998. godine pocinkovane i ne trunu. Uz malo održavanja, to mogu biti automobili ispravniji od potpuno novih vozila.
Tako da, tekst treba da pita malo i privatne vlasnike vozila, a ne samo neke bandite iz Udruženja uvoznika i prodavaca... i neke stručnjake za ekologiju koji bi da negativne aerosole zamene nerastopljivim kiselinama i solima teških metala koji će kroz baterije završiti u vodi i zemljištu.
Podbarac Original
06.03.2024 • 13:51
Naravski
Srbija je otpad u svakom smislu,ne samo za auto krseve.
Tačno tako.E, da mi nismo dozvolili da politički otpad devedesetih godina širom otvori vrata kolonijalnim silama,i to narodu predstavlja kao uspeh, drugačije teme bi danas bile aktuelne.O,dali još igde na svetu ima toliko zaglupljenog naroda da slavi i uzdiže svoje tlačitelje ?
Pravi naslov za ovakvu drzavu! Pod odmah zabraniti bilo koje vozilo da se uveze registruje i vozi ispod 2015. Vlasnicima starijih vozila omoguciti realne subvencije za novija vozila da budu svima dostupna i tako se ocistimo od kreseva ako smo Tigar?.
Kada su uveli pocetkom milenijuma zabranu za ispod "Euro3", to su bila vozila do maksimalno 5 godina starosti i niko se nije preterano bunio. Zamislite da nisu to uveli, pa u tim godinama bi se Srbija PRETOVARILA sa Asconama, Golfovima trovacima i ostalim smecem.
Sada mozete uvesti auto star 25 godina bez mnogo sekiracije, a ako se uvede Euro5, spusta se granica na do 15 godina, sto je opet PREVISE, koliko god da nemamo novca kao drzava i drustvo, mora da se represijom zabrani uvoz otpada, svidjalo se to nekome ili ne.
Nije toliko do zagadjenja, jer kao sto je i rekao doticni u textu, vise zagadjuju nase elektrane na blato/lignit, nego sva Euro3 kola, ali je do voznog parka, sigurnosti i uopsteno ucesnika u saobracaju.
otpad jel?
Tigrici to jest podanici Vrhovnog tigra verovatno kupuju otpad zato sto tako voledu jel da?
Bilo kakva zabrana ce samo jos dodatno podici cene postojecih krseva,bolje da se bolidi bave podizanjem standarda nego vecito nekim nebuloznim zabranama.
Druga stvar,cemu sluzi onaj papir od 100e za lopove iz amss ako se uvozi iskljucivo otpad?
Hvala - Vaš glas je zabeležen (-1)
Rajko
06.03.2024 • 13:21
Kasno je sad za zabrane , to se trebalo zabraniti pre 5 godina a i ranije . Srbija je prepuna krševa a za bolje i nismo sa ovim našim bednim platama .
Auto nije pravo, nije obavezan, auto je obaveza. Vozite punta na plin, pošten sirotinjski auto,a ne njemačko premijum dizlo, punoletno naravno.
Kola imaju i oni koji to nisu mogli do pre 10 godina. Njima nije bitno da li zagađuju ili ne. Umesto da se trude da zemlja ne bude puna otpada, vlast dozvoljava sve.
Tigrici to jest podanici Vrhovnog tigra verovatno kupuju otpad zato sto tako voledu jel da?
Bilo kakva zabrana ce samo jos dodatno podici cene postojecih krseva,bolje da se bolidi bave podizanjem standarda nego vecito nekim nebuloznim zabranama.
Druga stvar,cemu sluzi onaj papir od 100e za lopove iz amss ako se uvozi iskljucivo otpad?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Mi smo u ovom trenutku otpad Zapadne Evrope": Hoće li biti zabranjen uvoz automobila euro 3 i 4?
Autor: Euronews Srbija
Info
•06.03.2024.
•13:17
Komentari 20
Majam
Ivan
vozač
/
poreklo imovine i za kola koja kostaju kao garsonjera
Savica
Bacvanin
Sale
Da narod ima novca kupovao bi nova. U Srbiji se najviše prodaju polovnjaci Euro 3 i Euro 4, cene do 5.000evra. Njima se menjaju jugići,puntići i ostali krševi koji nemaju nikakav Euro. Uz to cene novih automobilabsu drastično skočile pa tako na primer Opel Corsa koja je kostala 9.000 evra danas košta 18.000 evra!
I odakle prosečnom srbinu koji radi za 500evra 8.000 za polovan Euro 5 ili najjeftiniji nov od 18.000evra??? Banda hoštaplera!!!
Tek
Održavač
Održavanje automobila Euro 5 košta 2000-3000 € godišnje. Da li je ovo nešto što nam ponovo uvaljuje ovo Beogradsko Udruženje Ljubitelja Italijanske Opere?
Vozio bih isključivo automobil Euro 3. Bez obzira na godište, jer su karoserije od 1998. godine pocinkovane i ne trunu. Uz malo održavanja, to mogu biti automobili ispravniji od potpuno novih vozila.
Tako da, tekst treba da pita malo i privatne vlasnike vozila, a ne samo neke bandite iz Udruženja uvoznika i prodavaca... i neke stručnjake za ekologiju koji bi da negativne aerosole zamene nerastopljivim kiselinama i solima teških metala koji će kroz baterije završiti u vodi i zemljištu.
Steva
Podbarac Original
06.03.2024 • 13:51
Naravski
Srbija je otpad u svakom smislu,ne samo za auto krseve.
Tačno tako.E, da mi nismo dozvolili da politički otpad devedesetih godina širom otvori vrata kolonijalnim silama,i to narodu predstavlja kao uspeh, drugačije teme bi danas bile aktuelne.O,dali još igde na svetu ima toliko zaglupljenog naroda da slavi i uzdiže svoje tlačitelje ?
Ema
S
Vazd
Sada mozete uvesti auto star 25 godina bez mnogo sekiracije, a ako se uvede Euro5, spusta se granica na do 15 godina, sto je opet PREVISE, koliko god da nemamo novca kao drzava i drustvo, mora da se represijom zabrani uvoz otpada, svidjalo se to nekome ili ne.
Nije toliko do zagadjenja, jer kao sto je i rekao doticni u textu, vise zagadjuju nase elektrane na blato/lignit, nego sva Euro3 kola, ali je do voznog parka, sigurnosti i uopsteno ucesnika u saobracaju.
Vozač
Tigrici to jest podanici Vrhovnog tigra verovatno kupuju otpad zato sto tako voledu jel da?
Bilo kakva zabrana ce samo jos dodatno podici cene postojecih krseva,bolje da se bolidi bave podizanjem standarda nego vecito nekim nebuloznim zabranama.
Druga stvar,cemu sluzi onaj papir od 100e za lopove iz amss ako se uvozi iskljucivo otpad?
Hvala - Vaš glas je zabeležen (-1)
Rajko
06.03.2024 • 13:21
Kasno je sad za zabrane , to se trebalo zabraniti pre 5 godina a i ranije . Srbija je prepuna krševa a za bolje i nismo sa ovim našim bednim platama .
Auto nije pravo, nije obavezan, auto je obaveza. Vozite punta na plin, pošten sirotinjski auto,a ne njemačko premijum dizlo, punoletno naravno.
Podbarac Original
Zlo kolo
Zdravlje je jeftina roba u ovim predelima.
Pera Ždera
Nan
Dejan
Bilo kakva zabrana ce samo jos dodatno podici cene postojecih krseva,bolje da se bolidi bave podizanjem standarda nego vecito nekim nebuloznim zabranama.
Druga stvar,cemu sluzi onaj papir od 100e za lopove iz amss ako se uvozi iskljucivo otpad?
Rajko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H