Info
19.03.2024.
10:05 > 10:05
Pre nekoliko godina Vlada Srbije je ukinula i demontirala pruge u ukupnoj dužini od oko 700 kilometara, od čega je više od 430 kilometara bilo položeno po Vojvodini.
  • Dušan

    21.03.2024 08:38
    Skupo
    Hmmm! Veoma velika ulaganja! Da li je isplativo za državu koja NEMA svoju privredu? Paralelno gradimo auto put na istoj rekaciji?! Da li imamo toliko el.energije da obezbedimo redovan saobraćaj svakih sat vremena, i da vozovi budu puni, da bi se neko odlučio da umesto automobila sedne u voz, koji će ga na kraju odneti u "Prokop", "Bogu iza nogu", gde će ga nakon toga "pajati" taksisti, ili će stajati tamo izgubljen "ko magarac u magli"?! Možda bi trebalo malo da prikočimo, da osmotrimo saobraćaj ispred sebe, pa da nastavimo dalje, ako vredi?!
  • Neko

    20.03.2024 14:15
    ?
    Brzopleto skinuto? A kad iskoči iz šina onda je kuku,lele.
  • Branko

    20.03.2024 14:09
    Pruga ZR N
    Pozitivno je to sto neko ko je glavni za saobracaj razmislja o ovoj pruzi koja nije u funkciji vise od 5 god.
    Gospodin Ministar zna da je posle vodenog najrentabilniji zeleznicki saobracaj. Ukidanjem ovog pruznog pravca u putnickom saobracaju je doslo zbog snaznog uticaja drumskog lobija. Nedavno je remontovana pruga od Novog Sada do Orlovata, tako da se koristi samo za teretni saobracaj. Most na Tisi i krak pruge u duzini od 17 km od Zablja do Zrenjanina je fantasticna zamisao, ali to do realizacije moze potrajati, a dotle treba iskoristiti postojece resurse. Taj zadatak uz pomoc ministastva moze resiti lako jaka i strucna ekipa iz Infrastruktura Zeleznice Srbije, a ako nisu u stanju gospodin Ministar zna sta treba ciniti.
  • Куп је битан

    20.03.2024 11:19
    Уместо да имамо шински превоз до Темерина, Футога, Руменке, Кисача, Каћа, Ковиља и осталих насеља у околини, гурамо се по смрдљивим аутобусима.
  • /

    20.03.2024 10:42
    /
    otkud vam to da vlada ne razmislja o toj ruti?
    pa mozete biciklom. bas je bila lepa kampanja.
    onaj jedan je ovde pisao da hoce sa familijom vikendom do temisvara pa uvece nazad.
    sta mislite koliko puta je to uradio sa decom i zenom?
  • /

    20.03.2024 10:13
    /
    otkud vam to da vlada ne razmislja o toj ruti?
    pa mozete biciklom. bas je bila lepa kampanja.
    onaj jedan je ovde pisao da hoce sa familijom vikendom do temisvara pa uvece nazad.
    sta mislite koliko puta je to uradio sa decom i zenom?
  • Anonimus

    20.03.2024 08:42
    Kada bi građani malo upornije i intezivnije zagovarali ovaj predlog, za koju godinu bi se na relaciji Novi Sad- Zrenjanin putovalo vozom i to samo četrdesetak minuta...
  • Ccc

    19.03.2024 17:54
    @Vazd
    To ti je rekao Vučić? Nisi ti Evrope video, druže. Tamo su ovakvi vozovi nešto uobičajeno, samo što su čistiji i kreću na vreme. U Italiji, na primer, postoje duplo brži vozovi i niko ne smatra bogovima one koji su ih uveli. Naprotiv, tamo se za najmanje poskupljenje masovno izlazi na ulice i pitanje lične higijene je kritikovati vlast i sve što nije na korist građana. Braniš kriminalce a jedina pruga koja nas povezuje s bilo kim je Beograd-Bar, nju, zamisli, nije napravio tvoj vođa. Ranije je pruga povezivala sve, a tebi predstavlja domet što možeš do Beograda, vozom koji smo platili višestruko skuplje, da bi ovi tvoji napunili džepove. Zbog mene ne živiš ovako, od mene ti ne zavisi ama baš ništa. Zna se zbog koga živimo ovako, zbog vas koji branite ovaj lopovluk za neki sitan ćar.
  • Obrad

    19.03.2024 14:28
    Pruga ima mnogo prednosti
    Na primer, lakše je dovoziti glasače iz svih pravaca vozom nego sa 1000 autobusa. Moraš naći parking svima, platiti gorivo. To je max 40-70 hiljada glasača. Vozom o trošku države ne bi bilo tih problema. Sa vozom bi mogli mnogo više. Plus ako bi prevozili glasače stočnim vagonima, teže bi se primetilo nego recimo 1000 autobusa na glavnim saobraćajnicama.
  • Deks

    19.03.2024 13:47
    Železničko povezivanje Novog Sada i Zrenjanina je neophodno, zvuči neverovatno da ova dva važna grada u ravnoj Vojvodini nisu na taj način povezana. Razlog zašto je to tako jeste da ova linija nema veze sa Beogradom, a poznato je da u našoj zemlji samo infrastrukturni projekti od značaja za Beograd imaju šanse da budu ostvareni. Železnička infrastruktura ima mnogo potencijala za doprinos razvoju Vojvodine. Na primer čudi me da Novi Sad ne razmišlja o postavljanju šina za gradski saobraćaj tj o uvođenju tramvaja koji bi mogli saobraćati i u pešačkoj zoni. Veliki je apsurd i što nema železničke povezanosti Kikinde i Zrenjanina sa Temišvarom, kao ni Subotice i Sombora sa Osijekom pa i Bajom.
  • Vazd

    19.03.2024 13:36
    Tibi
    @Ccc
    Zbog ovakvih poput tebe SNS je i dalje na vlasti, jer pljujete i ono malo sto valja... Voz Soko, hteo to neko ili ne, je jedan od najmodernijih i najuredjenijih vozova u Evropi. Prijatelj koji zivi u Parizu kada je seo prvi put se odusevio, ja nakon voznje sa ICE-om kad sam seo u Soko, takodje sam bio prijatno iznenadjen!
    Ono sto urade kako treba, to je u redu, ne trebamo to pljuvati, tako se gubi legitimitet...
  • Симеон

    19.03.2024 12:06
    Бобос ленд
    Можда је приоритет повезати се на сваки начин са земљацима из БиХ, да не морају само брзим аутама или бусевима долазити и харати, већ и да раја може брзим возом да скокне "по потреби"
  • Vslv

    19.03.2024 12:04
    Bilo bi bas lepo i kad bi ti vozovi isli i posle 20h, a ne kao sad autobusi. Tako blizu a tako daleko...
    Ne možeš ni na dečiji rođendan, a kamoli neku drugu proslavu da odes u Zr ako nemaš auto da se vratiš.
  • Ccc

    19.03.2024 11:58
    Neka nahrane majmune i ništa ne diraju. Juče sam se prvi put vozio čuvenim Sokolom. Zagušljivo, prljavo, sedište na koje sam seo slomljeno, 90% putnika mladi Rusi. Preskupo i loše održavano.
    Bagra ne treba više ništa da pravi jer em fušerišu, em ne održavaju ništa, a mi sve to debelo plaćamo. Kad ih najurimo, onda praviti planove.
  • Лиман

    19.03.2024 11:29
    Петровград
  • VB

    19.03.2024 10:47
    ...samo mi nije jasno zasto nema pruge do Aerodroma.. Ne shvatljivo... Ceo svet to ima? Mnogo manje prčije. I to iz svih krajeva zemlje.
  • Spiro

    19.03.2024 10:29
    Eeee u sta mi zivot prodje, cekajuci nove pruge.I dok je evropa odavno na sinama i gde vozovi stizu brze od aviona, kod nas se sada preuredjuje ono sto je ostalo od Marije Terezije.Sta ti je kvalitet.Spomenik Pomenutoj obavezno u Novome Sadu!
  • Anonimus

    19.03.2024 10:27
    Krajnje je vreme da se dva velika vojvođanska grada povežu prugom. Sitno ulaganje, ali velika javna dobit!
  • AV promašaj

    19.03.2024 10:24
    U vremenu narednih 50 god kada će u svetu biti sve manje nafte, AV poskidao pruge po Srbiji koje su tu 150 godina već ? AV vratio Srbiju u srednji vek, ni tada kod nas nije bilo pruga i vozova ! Kad nestane nafte i drumskog saobraćaja, ostaće samo promašeni i poluprazni autoputevi ali neće biti ni pruga koje je uklonio, a koje su mogle da rade na električni pogon.
  • Pera

    19.03.2024 10:23
    Kad bi bilo
    ZR NS pruga bi bila odlicna. Kad se voda resi i izgradi ta pruga, vracam se u Srbiju. Znaci realno za 30 godina.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna