Mehaničar zadužen za održavanje autobusa sa koga je juče tokom vožnje otpao točak i usmrtio ženu je uhapšen, saopštilo je Prvo osnovno javno tužilaštvo u Beogradu.
Ako je ceo sistem kontrole sveden ja jednog mehanicara (koji je verovatno jos pod pritiscima da dozvoli da stvari prodju), onda teba da se jaaako jako plasite..ne samo da se plasite da se vozite u tim busevima, avionima, vec i kad ih vidite bolje bezite na drugu stranu
Крив механичар? А газда,систем контроле,не потписује механичар налог о исправности већ маш.или саобр. техничар. Или инжињер. Код приватника је све накарадно у циљу да се смање трошкови,ни уље се не мења у прописаним роковима а тех.прегледи су зајебанција,може и на реч. Али Дамир Окановић прича само о појасу,то је најлакше. Дрндави аутобуси,претоварени камиони (и 60тона), не одржавани путеви нису његова брига, само невезан појас. Нек погледа главну улицу у Богатићу и моментално да оставку.
Ne poredite babe I zabe. U Italiji je tocak spao sa kamiona na auto putu ( to je sigurno bio rezervni tocak od kamiona ili prikolice koji je ispao sa nosaca). Ovde je u centru Beograda otpao tocak sa gradskog autobusa sa zadnje osovine i usmrtio zenu. Da li stvarno imate obraza da poredite te dve situacije?
Sad pred izbore ide lov na buraniju.
Kao braca hofmani, uhapseni pa pusteni posle izbora.
Eto sad je kriv mehanicar, pa sad ide vestacenje, pa ovo ono, bitno je samo umiriti beograđane do juna, a onda ce sve biti zaboravljeno.
Radoicic dosao i otisao iz suda, saric iz CZ-a visi na sky, optuznica protiv belivuka i kompanije stoji u mestu 3 godine, kod kuma nema kokaina u krvi, omer mehic pijanica, slobe snajpera nema do zastarevanja slucaja, hrkalovicka divani po hepiju al zato student ima nanogicu a mehanicar je u zatvoru. Bas lepo.
Nije istina sjedili smo u Italiji na stanici benzinskoj kupili kafu i sendvice kad proleti sa jednog kamiona uz strasni boom jedan tocak preletio sve aute i srecom nikoga nije ubio ili ranio. Tako da dodjite u Italiju svakodnevno na milionima kamiona koji voze po njihovim autocestama to se stalno desava mozete naci na netu. Znaci nije slucajno a jadan mehanicar nema tu sta odgovara ovo ima samo u SRbiji da ga hapse.
To sto vi nazivate zamorom materijala i (sile koje deluju na tocak) su gluposti. Ti delovi su debelo predimenzionisani. Ono sto se ne radi u nasim preduzecima je redovan pregled vozila i PREVENTIVNO odrzavanje bas tih kriticnih delova. Samo kao i za sve, dok neko ne pogine, nema delovanja
Naravno, nije to kum Faraona, da pijan divlja i udari Meklarenom zene, da mu nadju kokain u krvi i da bude NEVIN! Kad se desi ovako nesto, uvek obican mali covek mora da plati i da primer, ONI NIKADA! Tocak moze da ispadne iz vise uzroka, lezaj tocka, brezoni, prethodno jak udarac u rupu, retko tocak ispadne jer se otpuste srafovi, jednostavno teretna vozila i autobus ima x10 srafova, malo je verovatno da se svi odviju a da vozac to ne oseti ili da se ne cuje!
Vidim, neki vozač objašnjava fiziku..
Vozi, ostavi se nauke, pogotovo kad natežeš matice nekim ključem sa dodatom cevkom kao polugom, sve bez moment-ključa..
Odokativna metoda je najbolja, zar ne?
Kad otpadne točak, ili je pretegnut ili je labav, oba slučaja su JAVAŠLUK, tj. rad bez ikakve odgovornosti.
Sve čitaoce upućujem da pitaju svog vulkanizera da pitaju koliko Nm je potrebno za zatezanje vašeg točka, bićete iznenađeni odgovorom koji nema veze sa vašim vozilom.
Kažu, "biće to dobro", "radim to već 20 godina"..
Neka objasne familiji poginule poginule žene!
Čim su uhapsili mehaničara, jasno je da se slučaj prikriva. U udesu nije navedeno da li se točak odvrnuo, ili pukli zavrtnji, ili ih nije ni bilo?
Kakvi su ulični putevi, "dobar" vozač može da "odvali" točak svakodnevno.
E sad. S obzirom na stanje puteva po BG centru, sa 99% verovatnoće je zamor materijala uzrok. A to možeš da vidiš tek kad se razviju prsline. I onda je kasno. Jedino da majstor svaki dan gleda i traži, pa možda i ima šanse da vidi.
Rešava se sa redovnom zamenom delova (navrtki na primer), bez obzira da li "dobro izgledaju" ili ne.
Od svih redom na listi odgovornih za hapšenje, od gradonačelnika preko direktora, šefa, smenovođe... ovaj jadnik je najbolje plasiran od svih koji nisu članovi SNS
Cist idiotizam naseg pravosudja. Bas je mehanicar hteo da ubije dve zene i ne zategne tockove. Ja sam vozac. To moze u sekundi da se desi da popucaju brezoni usred zamora materijala i niza faktora (sila koje deluju na tocak). Taj zamor materijala moze da utvrdi samo strucno lice vestacenjem a to mehanicar ne moze da zna bez specijalne opreme. Kraj.Pustite coveka,hapsi one sa tehnickig pregleda i vlasnika a ne zetveno jagnje-mehanicara.
Šta je taj čovek kriv? GSP = Gradsko Saobraćajno Preduzeće, za neupućene. Drugim rečima, gradska vlast je odgovorna za nabavku tih smrtonosnih krševa, puštanja istih u saobraćaj, kao i za tehnički koji je obavljen samo na papiru, a radi čijeg se sprovođenja svakodnevno uzimaju grdne pare iz budžeta, tj. od poreskih obveznika. Prema tome, da odgovaraju (eks) gradonačelnik Šapić i glavni kriminalac koji ga je postavio na tu funkciju, Aleksandar Vučić.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uhapšen mehaničar zadužen za održavanje autobusa sa kojeg je otpao točak i usmrtio ženu
Autor: 021.rs
Info
•19.03.2024.
•18:05 > 18:08
Komentari 30
/
srpski dvostruki arsini
Ss
Славујко Ђукановић
Rale
D
Kao braca hofmani, uhapseni pa pusteni posle izbora.
Eto sad je kriv mehanicar, pa sad ide vestacenje, pa ovo ono, bitno je samo umiriti beograđane do juna, a onda ce sve biti zaboravljeno.
Radoicic dosao i otisao iz suda, saric iz CZ-a visi na sky, optuznica protiv belivuka i kompanije stoji u mestu 3 godine, kod kuma nema kokaina u krvi, omer mehic pijanica, slobe snajpera nema do zastarevanja slucaja, hrkalovicka divani po hepiju al zato student ima nanogicu a mehanicar je u zatvoru. Bas lepo.
albino
Jovana
Klasika
U ovom slučaju, je to najslabija karika u lancu!
lilu
Kumovi i rodjaci
Sremac
Fuj49
Tako je
Voldi
/
Slucaj
Bodidarma
ribasmrdiodglave
A212
Vozi, ostavi se nauke, pogotovo kad natežeš matice nekim ključem sa dodatom cevkom kao polugom, sve bez moment-ključa..
Odokativna metoda je najbolja, zar ne?
Kad otpadne točak, ili je pretegnut ili je labav, oba slučaja su JAVAŠLUK, tj. rad bez ikakve odgovornosti.
Sve čitaoce upućujem da pitaju svog vulkanizera da pitaju koliko Nm je potrebno za zatezanje vašeg točka, bićete iznenađeni odgovorom koji nema veze sa vašim vozilom.
Kažu, "biće to dobro", "radim to već 20 godina"..
Neka objasne familiji poginule poginule žene!
Nikola
Kakvi su ulični putevi, "dobar" vozač može da "odvali" točak svakodnevno.
Свињорез
Pera Minhen
Ing
Rešava se sa redovnom zamenom delova (navrtki na primer), bez obzira da li "dobro izgledaju" ili ne.
Vojislav
Sedam
av
CISTAC
CISTAC
*
Liman pobeđuje
onda nestane dve minute snimka.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H