Autor: Danas

Info
26.03.2024.
07:53
Uvećani računi za struju, u poslednja tri meseca, u velikom broju stižu na adrese potrošača.
  • Novosadjanka

    02.06.2024 05:37
    Lopovi
    Ja imam stan koni je vec 15 god. U stanju mirivanja racun za sruju potrosnja 0 PLACAM SAMO ANGAZOVANU STRUJUredovno svakog msecaimam i dokaz.ja dobijem racun dugovanje 33800 din.To je placka i lopovluk ,sra mota za jednu instituciju.Ali oni su svi bez obraza i srama lopovi
  • River

    29.03.2024 23:10
    Pazite se još nečega. Poznanik je prošlog februara platio račun od oko 90.000 (grejanje na struju, stari bojler, prethodni dug, plus je tokom te zime radio slabo plaćene poslove). Nakon toga je uredno plaćao relativno niske račune koji mesečno nisu prelazilii 3.000 (nov bojler, hidropak itd.) da bi mu usred avgusta isključili struju zbog duga. Ispostavilo se da je došlo do greške u proknjižavanju uplate od strane EPS što su u Elektrovojvodini potvrdili uz priču "nije do nas, ne možemo mi tu ništa, oni u BG su pogrešili, pišite žalbu pa za mesec dana možda reše, morate sve da platite plus uključenje ako hoćete struju..."
    Lik je na kraju morao angažovati advokata i, iako je na kraju rešio sve bez ikakvih troškova, bio je skoro dva meseca bez struje.
    Poenta je da samo zato što mislite da ste sve uredno platili, ne znači da vam uplate neće magično nestati u EPS-u. I da to što imate dokaze o uplati ne znači aman baš ništa.
  • Boki

    29.03.2024 08:11
    red je red
    E sad svi oni sto nisu hteli da izadju na izbore, izlaze u setnju do epsa i tamo cekaju red da se zale :)
  • Arkadije

    29.03.2024 06:39
    Obmana
    U septembru 12000 u oktobru 56000. Žalio se proveriće, odgovora četiri meseca nema. Kamata ide. Ispred Distribucije u Novom Sadu svaki dan red od 200 metara za reklamacije ko će čekati toliko.
  • O

    28.03.2024 20:02
    Namerno nisu ocitavana brojila, to su drugovi clanovi dobili komandu, meni su nagurali 52.000 kada sam komsiju koji ocitava pitao sto nisi citao, kao nije mogao da udje u dvoriste, kakav lazov, u septembru je mogao u oktobru nije, niti zakljucavamo kapiju, niti imamo kera, deca su po dvoristu, ja radim od kuce, u prevodu govedo, izracunao sam da od tih 52.000 treba racun da bude 23.000 ostalo su prekoracenja
  • Zoran

    28.03.2024 19:23
    Racun
    Dva meseca placam struju po 21 ooo i sto najsmesnije pose uplata zbirna 42000 .... i iako sma u pretplati imam negativnu kamatu.....i zadnji racun redukovan na 14000 iako pre nine prelazio 12ooo.....lopovska zemlja sa lopovskim strukturama uz zaposljavanje sns sps kadra totalno needukovanog za poslove! JEDVA CEKAM PRIVATIZACIJU I DA KUPE pravi stramci koji ce otpustiti 80% parazita raznih partija
  • usput

    28.03.2024 12:29
    komentar
    Možemo pisati koliko god hoćemo oni uzimaju koliko im treba i tu je kraj priče.Ne mogu da razumem da im pred platu po računu i redovnu uplatu u roku a na obračunu izkazana negativna kamata.Reklamirao sam dopisivao se ali pomaka nema bilo je onako kako oni hoće.U hakerski napad NE VERUJEM jedino se u Srbiji dešavaju i ostvaruju hakerski napadi EPS , INFORMATIKA a da niko ne odgovara.Dali je to odavanje Državne tajne a sa druge strane ljude optužuju za sve i svašta......
  • Tamara

    28.03.2024 11:59
    Nenormalno
    Nije problem ni u hakerima ni u popisivačima struje, pokušavaju da nas slude! Problem je u povećanoj ceni i to je to! Naš redovan račun je bio 7500 din sada je 10.000 din! Potrošnja je ista, samo su cenu podigli u nebesa! Nema tu drugih krivaca!
  • Pečenjar

    27.03.2024 12:19
    Dug
    Pečenjar i dalje peče prasiće i jagnjiće i to našim parama. Sav njegov dug plaćamo mi.
  • prigovori

    27.03.2024 09:38
    jedino resenje
    Posaljite prigovor preko onog https://portal.eps.rs/ samoi pisite svi pa ne mogu bas ostati ravnodusni ako dobiju na hiljade prigovora, a ovo nije tesko ne morate na salter.
  • 1

    27.03.2024 09:03
    1
    Ja sam 2021 trosila oko 250 kw sad trosim oko 470kw ne znam kako isti aparati u kuci cak i manje se koriste jer nas je bilo 4 a sad nas je dvoje.
  • ja

    27.03.2024 09:00
    mogu da platiim
    Iskreno volela bih da sve jos poskupi 200 posto pa da i oni koji imaju 100.000 dinara naprimer platu ili penziju sve moraju da daju za komunalije.
  • vrti

    27.03.2024 08:55
    brojilo
    Mi smo iskljucili struju u celom stanu i brojilo i dalje se okrece, proverite ljudi to
  • voja

    27.03.2024 08:44
    Centar
    EPS je maksimalno centralizovan i ima monopol na tržištu.Zna se ko jedini može da računa uvećane račune.
  • Petar

    26.03.2024 23:46
    Neocitavanje brojila
    U Kovinu polovina brojila nije ocitano za februar mesec vec su ga citali polovinom marta, kazu nemaju inkasanata, sta to potrosace briga, ovo se nikada do sada nije desavalo, ovo je epsova mafija.
  • NS

    26.03.2024 23:27
    Vuka Karadzica 19
    Zajednicka potrosnja
    Januar 2024 utoseno 5034kw!
    Koja zgrada u N.S. ima vise?
  • Misola

    26.03.2024 20:09
    Ja
    Eto posle 30 godina, odlucio sam da sam ocitavam struju...
    Potrosnja Kwh u poslednje dve godine mi se povecala za 50%, bojler 80l, sva rasveta led, ves masina, frizider...svi radimo, niko kuci do 18h ne dolazi...
    Kradja 1/1
  • Rokfeler

    26.03.2024 19:09
    17000
    Cetvoroclana porodica. Bojler, zamrzivač ,dva frizidera ,ves masina i sijalica. Ves masine se ukljucuje u noćnoj, jeftinijoj tarifi.
    Da li je realno?
    Kupatilo hladno kao pecina. Nijedna grejalica u kuci.
    Mnogo se krade.
  • Ružica

    26.03.2024 16:55
    Pročitano brojilo
    Imaju oni itekako rešenje za neočitano brojilo, treba samo broj dana da unesu korektno ako brojilo nije očitano onda je to umesto na primer 30 dana, 60 dana za fakturisanje, da se to izračunati koliko je dana od prethodnog očitavanja. Samo što lopovi to neće već nisu dobili podatak od operatera, kao da nas to zanima. Njihova briga je koga su oni angažovali za očitavanje šta mi imamo sa tim. Mi hoćemo samo fer i korektan račun. Kao što rekoh lopovska posla zato i ne očitavaju ali ima nas koji ćemo terati do kraja pa ako treba i preko zaštitnika građana
  • Fića

    26.03.2024 16:48
    Računi EPS
    Neredovnim očitavanjem el. brojila se lako dolazi i u situaciju da potrošači pređu u skuplju tarifnu zonu.
    A onda, eto i većih računa...!
    Država uzima kroz povećanje nominalnig iznosa veći PDV i bole je briga...!
  • Matija

    26.03.2024 16:15
    Kakvi hakeri
    Ukoliko složite prigovor korigovani račun stiže sa zakašnjenjem pa niste u mogućnosti da izvršite uplatu do datog roka.
    Tad gubite 5% popusta kao redovan platiša i još plaćate kamatu od 14 i nešto posto.
    Možda i to ima udela u previsokim računima više nego hakeri.
    Bravo za ED i samo gurajte visoke račune
  • Zašto?

    26.03.2024 15:48
    Šta stoji iza NEgrejanja, malo malo pa su radijatori ledeni.
    LEdeni, čak ni mlaki, kao što je uvek bilo uobičajeno kada su spoljne temperature iznad 12 stepeni, a grejna sezona još u toku.
    Napolju divlja vetar, ljudi su zimsli obučeni, a u stanovima sante leda umesto radijatora. Noću dodatno zrače ledeni zidovi.
    Velika krađa, na sve strane.
  • Zeljko

    26.03.2024 15:39
    Ova tema je totalno apsurdna bar sto se tice samostalnih domacinstava.Zna se trenutna cena Kwh za svaku pojedinacnu tarifu, svakom je brojilo na dohvat ruke i svake sekunde moze da kontrolise i pogleda sopstvenu potrosnju i izracuna koliko ce na kraju iznositi racun.Onaj ko ocitava moze da pogresi, ali ako koza laze rog ne laze, na brojilu stoji ono sto je potroseno i tacka.
  • Александар

    26.03.2024 15:21
    Докле јавашлук у ЕПС?
    Ево истиче рок за плаћање фебруарских рачуна, а они не стижу потрошачима у Београду. Изгледа да овој фирми не помаже ни сва силна дигитализација. Однос према потрошачима био је бољи у време када се све рачунало “на плајваз”.
  • Dragan

    26.03.2024 13:15
    Kirbiš
    26.03.2024 • 11:18
    Kod mene u ulazu je najvise poskupela tzv. "Zajednicka struja" sto se odnosi na struju potrosenu na lift i svetlo. Ali niko je zna gde je brojilo za tu struju niti je iko ikada video da neko ocitava to brojilo. Sumnjamo da nas EPS i tim putem pljacka jer smo primetili gradarivno povecanje cene zajednicke struje, a da pritom nema podatka o potrosnji u kWh. Ovo treba ispitati jer iz EPS-a "nemaju informacije" o tome.

    Zajedničku struju ne očitava niti obračunava EPS, prava adresa za reklamaciju je JP Informatika.

    Jednostavno nije tačno. EPS (ili firma koja je zadužena) očitava stanje brojila za zajedničku potrošnju, (postoji i ED broj tog brojila) i takvo očitano stanje EPS šalje u JP Informatiku gde iznos obračunat u dinarima dele na osnovu broja evidentiranih članova zgrade ili stambene zajednice
  • Хомер

    26.03.2024 12:40
    Глупости
    Ја сам за фебруар добио 30% мањи рачун а јануар 7% већи него прошле године. А таква зима и јесте била. Редовно ми читају(знам и где ми је сат за заједничку струју ,међу осталима и једино једнотарифно бројило) Можда могу да поверујем неком да му није читано бројило па чак и да су добили рачун за два месеца(па шта) јер нису ни плаћали претходни месец али да су због тога у скупљој тарифи то је лаж. 30 дана је граница,кад је рачун дужи нпр 33 дана повећа се граница јефтиније тарифе. Укратко лаж острашћених.
  • greška u naslovu

    26.03.2024 12:31
    "Šta stoji iza "paprenih" računa za struju?"

    Ne šta već ko.
  • Sve ovo je strasno

    26.03.2024 12:13
    Gde vodi sve ovo
    Nisu hteli da popisu moj strujomer 26 meseci,a dva komsijska redovno,kad sam uplacivo potrosnju dao sam stanje gise puta koje neko namerno je sabotirao,Proslo je 26 meseci ja sam dotle dva puta operisan,samo salju da nista ne dugujem.Mesto da su po uplatama izdali 26:racuna oni su sve to obracunali u 9 meseci poslali mi opomenu pred iskljucenje iako sam u postupku jer sam istu zalbu dao trzisnoj inspekciji.Prodavac je duzan za svaku uplatu da izda racun a ne da stvara uvecan racun i da trazi jos 140 hiojada dinara,i da ne sme da mi obracuna racun u crvenom100 hilj jer ja sam placao po potrosnji.
  • /

    26.03.2024 12:06
    /
    izvolite briks kakav ste hteli.
  • v

    26.03.2024 12:06
    Mi znamo
    Za posao ocitavanja brojila u Novom Sadu Bosketova firma dobila je silne pare. A brojila uopste ne ocitavaju nego klepaju kako hoce i koliko hoce. Jadni smo.
  • Yesyesyes

    26.03.2024 11:41
    Što se ljudi ne obratite novom rukovodiocu EPSa gospođi Bošnjak. Sve do juče je bila sekretarica sada rukovodilac! Nekad prosleđivala telefonske pozive kolegama za probleme očitavanja i velike račune!
  • Hm...

    26.03.2024 11:40
    Svaki mesec, prvog u mesecu, slikam mobilnim stanje brojila za obe tarife i šaljemo meilom Elektrovojvodini. Mislim da niko od njih i ne gleda to. Molim redakciju da ispita zašto to rade građanima, pa lupaju cifre kako im se ćefne.
    Nije moguće da smo u februaru koji ima 29 dana potrošili više struje nego u decembru i januaru. Piše na računu da su očitavanje vršili 03. marta. Taj dan je bio nedelja, bio sam ceo dan kući i niko nije dolazio. U januaru smo potrošili 464 kilovata, u februaru 438 kilovata, u nižoj tarifi 54 kilovata, a na računu napisali 575 kilovata, u nižoj tarifi 144 kilovata! Sve zajedno za februar 7916 dinara, odbili su neku pretplatu!? od 6042 dinara, tako da smo platili tu razliku od nekih 2000 dinara. Bojim se da nas da sledećem računu opet ne sačeka neka katastrofa od računa...
  • Moj slucaj

    26.03.2024 11:35
    Moj slucaj - prosecna potrosnja oko 2000 dinara mesecno. U decembru stize racun 110.000 dinara (mislim da sam srpski rekorder ali jos nisam isao u medije).
    Jedan odlazak na salter, jedan mejl, drugi mejl, deseti mejl...
    Stize upozorenje pred iskljucenje.
    EPS za sad NE MOZE NISTA POSTO MI NE BROJILO ZAMENJENO U NOVEMBRU A NOVO BROJILO JOS NIJE U "SISTEMU" EPS-A...I to tako stoji mesecima. Racun (normalan deo) placam, kamatu na dug placam. EPS je obecao da struju iskljuciti nece...
  • Zokins

    26.03.2024 11:31
    Komentari
    Koliko pametnih komentara da se očitaju brojila i pošalju e- poštom ? Kao da oni to čitaju. Ali oni to nikad ne rade jer ne veruju potrošačima.
  • milan

    26.03.2024 11:21
    račun za struju
    u Srbiji,naprednoj,u 2024g ni struja ne može da se naplati kako treba.jedni obilaze brojila pa javljaju drugima,treći naplaćuju i žališ se četvrtom.dno dna.
  • Bbb

    26.03.2024 11:18
    123
    Problem je sto je racun nejasan,lopovski..
  • Kirbiš

    26.03.2024 11:18
    Kod mene u ulazu je najvise poskupela tzv. "Zajednicka struja" sto se odnosi na struju potrosenu na lift i svetlo. Ali niko je zna gde je brojilo za tu struju niti je iko ikada video da neko ocitava to brojilo. Sumnjamo da nas EPS i tim putem pljacka jer smo primetili gradarivno povecanje cene zajednicke struje, a da pritom nema podatka o potrosnji u kWh. Ovo treba ispitati jer iz EPS-a "nemaju informacije" o tome.

    Zajedničku struju ne očitava niti obračunava EPS, prava adresa za reklamaciju je JP Informatika.
  • С

    26.03.2024 10:57
    С
    И шта сада,оће неко да их спречи,нејће. Избори и СНС ботови,се морају платити!
  • gradjaninX

    26.03.2024 10:50
    Iza paprenih racuna i "greski" stoji profit EPS-a koji nas je sve iznenadio ove godine. Ako vam kazu drugacije - lazu Vas!
  • G pen

    26.03.2024 10:50
    Ana i Nenad su vam sve objasnili. A i ja sam bezbroj puta objasnjavao pa ste se bunili. To je vasa drzava, vasa vlast, vase zemare, kumovi.... uzivajte jer to ste sami napravili.
  • Jogi Letač

    26.03.2024 10:44
    Naravno da mogu da reše, samo ako hoće. Meni su dva meseca očitali sitnu potrošnju (nisu čitali već su izmislili stanje) pa je onda bilo potrošnja 0, da bi na četvrtom mesecu ušao u crvenu tarifu. Žalio sam se, pa ćemo videti šta će biti. Tražio sam da ponište prethodna 3 mala računa i četvrti račun da rasporede na 4 meseca. S obzirom da u celom naselju imaju problem sa čitanjem, ekspresno su počeli da menjaju brojila koja mogu da se daljinski očitavaju. Firma/agencija koja čita brojila je verovatno u vlasništvu "zaslužnog člana" tako da i ovi u EPS-u su besni, jer ljudi dolaze da se žale njima, a oni ne mogu ništa.
  • Panta

    26.03.2024 10:34
    Brojilo
    Pa možete očitava sami. Prijaviti na broj EPS-a, bivšoj Elektrovojvodini. Već godinama tako funkcionisem. I nikada nije bilo problema.
  • @Maca

    26.03.2024 10:31
    Nauči da koristiš maternji jezik, vreme ti je.
  • Maja

    26.03.2024 10:29
    Očitajte sami
    pa pošaljite mailom;to je zgodnije od "lutrije" sa eps-om
  • Dejan

    26.03.2024 10:26
    EPS je platio milione ako ne i milijarde podizvođačima da očitavaju strujomere. Oni to u najmanju ruku ne rade redovno. Neko je strpao pare u džep, a sve to mi plaćamo iz svog džepa. I one što primaju platu u EPS-u, a ne dolaze na posao. I gubitke koji su ostali iza Zorane Mihajlović, i to plaćamo. Baš lepo.
  • Rale

    26.03.2024 10:12
    U svim segmentima drustva se raspadamo… Mogu da nam rade sta hoce… Ne mozes ni prigovor na njihovu gresku da uputis jer su unapred svi odbijeni…
  • Kiki

    26.03.2024 09:58
    uzas
    Lopovska država šta drugo reći...
  • Sosa

    26.03.2024 09:55
    Čemu frka
    Išli ljudi na utakmicu pa nisu stigli da očitaju
  • KIRBIŠ

    26.03.2024 09:55
    Nije nego
    Isključivi krivac su agencije za očitavanje brojila. Odavno čitaju daljinski. Čitači sede u kancelariji (čitaj kladionici) i odokativno upisuju stanje. Manji krivac su i potrošači, niko od njih nije došao da reklamira račun kad je manji od 1.000 dinara (čitaj: neočitan, potrošnja 0 Kwh) pa kad se posle više meseci očita sva porošnja se smesti u taj jedan račun i samim tim upada se u nerealnu blok tarifu. Što se tiče odsustva potrošača kod kuće pa se kao zbog toga ne može očitati i to je jedna od obmana. Čitam i pišem na kapiji pa mi je stanje bilo O Kwh što znači da čitaš nije ni prošao ulicom.
  • Vojislav

    26.03.2024 09:40
    Lazovi!
    Lazljiva SnS banda.
  • maja

    26.03.2024 09:38
    ocitavanje
    Pa ne ocitava EPS struju nego Boske.Kad dodjete da reklamirate
    racun iz EPS-a upute vas na vodju navijaca.
  • Starosadski duh

    26.03.2024 09:38
    A da li ćemo pričati o tome da iako se traži kontrola, čeka se nedeljama ili bolje reći mesecima da se ustanovi takozvana greška i da se situacija sredi? I dok se čeka, visoki računi se moraju plaćati (takvi kakvi su) bez diskusije.
  • Map

    26.03.2024 09:37
    Nema nikakvih hakera, nego vlast kidise na novcanike gradjana
  • Đ.v..i ad...at

    26.03.2024 09:31
    Nešto se ipak može, neko ipak radi.
    Od novembra u zgradi imamo brojilo na daljinsko očitavanje.
    Na računu za januar stajalo da nije očitano. ($%#!)
    Uložili prigovor putem mejla. Stigao nam šablonski odgovor. (@#$?>`¬&>!!!)
    Odgovorili mejlom da bismo da izbegnemo nepravedno veći račun u narednom periodu.
    Dobili novi račun, prosečnog iznosa. Donekle odahnuli.
    Račun za februar bio OK.
  • Rade

    26.03.2024 09:15
    Potkradaju nas građane, da bi pokrpili svoje rupe za koje su sami krivi!
  • Miki

    26.03.2024 09:04
    Kod mene u ulazu je najvise poskupela tzv. "Zajednicka struja" sto se odnosi na struju potrosenu na lift i svetlo. Ali niko je zna gde je brojilo za tu struju niti je iko ikada video da neko ocitava to brojilo. Sumnjamo da nas EPS i tim putem pljacka jer smo primetili gradarivno povecanje cene zajednicke struje, a da pritom nema podatka o potrosnji u kWh. Ovo treba ispitati jer iz EPS-a "nemaju informacije" o tome.
  • BL

    26.03.2024 09:04
    PRIGOVOR
    Ovo sto je napisano je tacno, i mi smo tako prosli,
    Racun je bio uvecan, jer je poteosnja za dva meseca obracunata u jednom mesecu,
    Ali to je za EPS u redu,
    Na dalje se nije ponovilo.

  • Mare

    26.03.2024 09:01
    Pa ovo obljasnjenje je presmesno,cujes nije ocitavano,zivim u zgradi,vise od pola dana na poslu,zivim sam,retko kad kuvam,podgrejem,grejanje gradsko.Sramota za ovu nebulozu kao opravdanje.
  • Jovica

    26.03.2024 09:01
    ima mnogo gorih
    Što ne napišete da je Teklekom uvećao račune za pakete više od 35 % za jedan mesec, bez obaveštenja po zakonu mesec dana ranije kako bi mogli raskinuti ugovor. Samo smo dobili račune, istekao rok zalbe i pojev vuk magarca. Takodje su skratili rok uplate do 15 u mesecu, što takodje nije po zakonu jer je rok plačanja po komercijalnim transanijama 45 dana.
  • sale

    26.03.2024 08:54
    razuma bez
    mene to ne zanima, ja nemam za koga da glasam, svi su isti, opozicija je nesposobna, radi za vucica, gleda samo kako da se docepa fotelje, da je moguce promeniti na izborima nesto ne bi nam bilo dozvoljeno da glasamo...

    i slicno...
  • Nikola

    26.03.2024 08:51
    U Novom Sadu ne ocitavaju brojila radnici EPS-a. Treba pitati firmu za ocitavanje brojila sta radi.
  • ozzy

    26.03.2024 08:45
    Kradja?
  • Nenad

    26.03.2024 08:38
    Nenad
    Odavno mi ovaj Narod nije jasan,sto trpite ocividnu pljacku i to Decenijama?! Samo kukaju,komentarisu umesto da se svi,pozovu na Gradjansku neposlusnost! Da,samo kada bi imalo sa kime. Zato,vas deru ne samo ovaj SNS već i pre njih,i oni iz 90-ih,i posle ovih ce isto biti jer nema otpora i neposlušnosti,koji bi naterali da svako radi svoj posao. Ovako,kako se kome zalomi pa neka,vrišti na šalterima EPS-a i vucara hodnicima kod,njihovih”pravnika”,račun mora da se plati jer kuca uvek dobija! Cepaj
  • Potrošač

    26.03.2024 08:35
    Ima mnogo neopravdano uvećanih računa, i to u stambenim zgradama. A to da firma koja očitava nema dovoljno ljudi, pa zašto su dobiliposao? Dok je EPS sam očitavao bilo je dovoljno ljudi, a sada još plaćamo nekom da očita i da mulja.
  • Dejan

    26.03.2024 08:31
    Pokrali nas
    U Futogu, u mojoj ulici su svi dobili dva meseca (septembar i oktobar) za redom račune od preko 22000 dinara, očitano oba meseca, kažu da nema greške.
    Identični iznosi od po 23000 su mi stigli i pored toga što se na grafikonu vidi da imam različitu mesečnu potrošnju godinama u nazad što je istina. Naravno da su "pametni" satovi, na ulici postavljeni. Ja proveravao stanje i nakon prvog računa ono je bilo kao u redu. U novembru mi stigao račun od 1000 dinara, nemoguće da sam samo toliko potrošio.
    Neki se žalili, a neki i nismo, isto nam bilo.
    Državna pljačka građana, baš čudno, pred izbore.
    E da, tada je SNS izgubio ozbiljan broj glasača nezadovoljnih pljačkom. Džabe vam da se durite, to je istina
  • Anonymous

    26.03.2024 08:31
    Znaci zbog nesposobnosti EPSa da zastiti privatne podatke gradjana, oni sada ne raspolazu podacima da se prihvati reklamacija. Ovo ukazuje da ne obavljaju svoj posao sa paznjom dobrog privrednika sto je potrebno da bi bili u skladu sa svim zakonima o obligacionim odnosima. I sada je to postao problem klijenata, odn. Gradjana? A zasto ne prihvataju reklamacije ako im gradjani vec na noge dostave slike o stanju? Zato sto im se moze? Meni licno je struja u posl.3 meseca uvecana duplo po potrosnji .
  • Miča

    26.03.2024 08:30
    Tek će da bude uvećano jer svi zaposleni idu u Beograd od vrata do vrata da skupljaju glasove. Da se bolje izrazim/ NATERANI su radnici protenta da idu a radnici Eps/eds svakako ne dolaze na posao još od potpisivanja ugovora. Sigurno 200 ugovora je podeljeno u prvom kvartalu ove godine. Sve po naredbi go sns.
  • Seka

    26.03.2024 08:28
    Nerad je razlog!
    Šta je sa brojilima u zgradama gde se brojilo ne očita i po četri meseca, a potrošnja se izmišlja iz meseca u mesec?
  • Milan

    26.03.2024 08:26
    Izgubljeno poverenje!
    Ako je ovakva brljotina sa racunima nastala, sta gradjani da ocekuju od zamene brojila, njihovog ispravnog bazdarenja i funkcionisanja. Kada znamo kome, kako i na koji nacin je posao poveren.
  • Maja

    26.03.2024 08:25
    Pa eto kako su od gubitasa dosli do dobiti od milijardu evra.Uzeli od gradjana…
  • Ana

    26.03.2024 08:22
    Ne protestujete?

    A pa dobro onda. Neka rokaju dok se ne probudite.
  • Aleksandar

    26.03.2024 08:19
    Neverovatno
    Jedino kod nas u svetu sto vise trosis eps te kaznjava i placas skuplje... U 21 veku struja se jos ocitava kao 1932g.
  • Musaši

    26.03.2024 08:17
    Kako hakerski napad nije uticao na povećanje računa za struju?
    Pa ko će da plati bitcoine koje su dali hakerima?
  • Maca

    26.03.2024 08:15
    Celom ulazu nije očitano !!!
    Živim u Balzakovoj 15,bana svuna u ulazu nije ocitana struja !!!


    Zar to nije dovoljan dokaz da EPS daje neadekvatna objasnjenja


    Zasto se profesionalni upravnik zgrade ne potrudi da resi problen i uz konsultaciju sa pravnikom iz Udruzenja profesionalnih upravnika u nase ine i resi stvar direktbo sa EPS om i tuzi ih za nadoknadu stete za nas stres

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna