@/
"naprednjacinama je kampanja protiv subvencija fiatu bio najveci adut u kampanji protiv zutih..."
A Dinkić uveo subvencionisanja proizvodnje stranim kompanijama, između ostalih baš prvo istoj toj kompaniji odnosno prethodniku Fiat-u.
setite se samo koliko su javno trazili da se pokaze ugovor sa fiatom.
nek pokazu sada za oni. neka pokazu da li su im firme registrovane u nsu ili pozarevcu i preko kojih firmi se radi
@khm
Kao neko ko je zaposlen u automotiv kompaniji koja je dobavljac za premijum segment, sve fabrike, ali SVE FABRIKE iskljucivo vrse samo SKLAPANJE!
Dakle dobavljaci posalju sedista, delove karoserije, volane, motore, tockove, a u fabrici se SAMO SKLAPA! Dakle Mercedesu iz Kine stize vecina delova, od nas im stizu nase komponente (koje mi opet dobavljamo iz Kine), motor od Renaulta (a oni ga dobavljaju ko zna odakle, opet vrlo moguce iz Kine) i onda dobijemo proizvod MADE IN GERMANY, a jedino sto je proizvedeno u Nemackoj je mozda papir na kojem pise spisak opreme, a moguce da je i to iz Kine.
Dakle, Vas zlonameran komentar nije uspeo, da unizite rad nasih inzenjera i tehnicara u Kragujevcu, koji rade SKLAPANJE, isto jednako koliko to rade npr. inzenjeri i tehnicari u Sindelfingenu u Mercedesovoj fabrici.
Svoje unutrasnje nezadovoljstvo lecite dzogiranjem na keju, a ne pisanjem zlonamernih komentara upucenim vrednim ljudima, svako dobro.
Nije ni namenjen za nas vec za izvoz. Isto se govorilo i za 500L kako ga niko nece kupiti pa je bio jedno vreme najprodavaniji u svojoj klasi. Cak ga i kod nas ima na svakom koraku.
Neki sumnjaju u srpsku privredu možda je to agenda autošovinista. Naši inženjeri su vrhunski u svetu to dokazuje Fiat iz Kragujevca. Neće nama kapitalisti da govore šta da radimo, ako treba mi ćemo nacionalizovati fabrike i izvoziti u prijateljske zemlje. Tržište Rusije je ogromno, ne treba nam Evropa.
naprednjacinama je kampanja protiv subvencija fiatu bio najveci adut u kampanji protiv zutih a u stvari naprednjaci izsubvencionisase celu drzavu.
setite se samo svih demonstracija i povika na kg a to je bila samo jedna subvencionisana fabrika naspram svih ovih danas
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Proizvedeni prvi primerci električnog automobila u Srbiji: Poznato kad kreće serijska proizvodnja
Autor: Tanjug
Info
•03.04.2024.
•06:17
Komentari 18
Iguman
/
nastavi citat sa 'naprednjaci isubvencinisase celu drzavu'.
bukvalno, neka pokazu preko koga se sve radi. da li postoji jedna jedina subvencionisana firma registrovana u nsu
Petar PP
"naprednjacinama je kampanja protiv subvencija fiatu bio najveci adut u kampanji protiv zutih..."
A Dinkić uveo subvencionisanja proizvodnje stranim kompanijama, između ostalih baš prvo istoj toj kompaniji odnosno prethodniku Fiat-u.
/
nek pokazu sada za oni. neka pokazu da li su im firme registrovane u nsu ili pozarevcu i preko kojih firmi se radi
Vazd
Kao neko ko je zaposlen u automotiv kompaniji koja je dobavljac za premijum segment, sve fabrike, ali SVE FABRIKE iskljucivo vrse samo SKLAPANJE!
Dakle dobavljaci posalju sedista, delove karoserije, volane, motore, tockove, a u fabrici se SAMO SKLAPA! Dakle Mercedesu iz Kine stize vecina delova, od nas im stizu nase komponente (koje mi opet dobavljamo iz Kine), motor od Renaulta (a oni ga dobavljaju ko zna odakle, opet vrlo moguce iz Kine) i onda dobijemo proizvod MADE IN GERMANY, a jedino sto je proizvedeno u Nemackoj je mozda papir na kojem pise spisak opreme, a moguce da je i to iz Kine.
Dakle, Vas zlonameran komentar nije uspeo, da unizite rad nasih inzenjera i tehnicara u Kragujevcu, koji rade SKLAPANJE, isto jednako koliko to rade npr. inzenjeri i tehnicari u Sindelfingenu u Mercedesovoj fabrici.
Svoje unutrasnje nezadovoljstvo lecite dzogiranjem na keju, a ne pisanjem zlonamernih komentara upucenim vrednim ljudima, svako dobro.
@ns ja
zztop
Stoja
Ns
/
setite se samo svih demonstracija i povika na kg a to je bila samo jedna subvencionisana fabrika naspram svih ovih danas
khm
Do sada su samo sklapali od kada ih je FIAT preuzeo.
ns ja
Dassal
Возачица
Sale
Stoja
V5
Aleksej
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H