Autor: Tanjug

Info
03.04.2024.
06:17
U fabrici Fiat-Krajsler automobili Srbija u Kragujevcu proizvedeni su primerci prvog električnog automobila.
  • Iguman

    05.04.2024 10:56
    Potražnja kao i za autobusima " mercedes ".
  • /

    03.04.2024 23:47
    /
    @petar pp
    nastavi citat sa 'naprednjaci isubvencinisase celu drzavu'.

    bukvalno, neka pokazu preko koga se sve radi. da li postoji jedna jedina subvencionisana firma registrovana u nsu
  • Petar PP

    03.04.2024 20:35
    @/
    "naprednjacinama je kampanja protiv subvencija fiatu bio najveci adut u kampanji protiv zutih..."
    A Dinkić uveo subvencionisanja proizvodnje stranim kompanijama, između ostalih baš prvo istoj toj kompaniji odnosno prethodniku Fiat-u.
  • /

    03.04.2024 12:51
    /
    setite se samo koliko su javno trazili da se pokaze ugovor sa fiatom.
    nek pokazu sada za oni. neka pokazu da li su im firme registrovane u nsu ili pozarevcu i preko kojih firmi se radi
  • Vazd

    03.04.2024 12:42
    Tibi
    @khm
    Kao neko ko je zaposlen u automotiv kompaniji koja je dobavljac za premijum segment, sve fabrike, ali SVE FABRIKE iskljucivo vrse samo SKLAPANJE!
    Dakle dobavljaci posalju sedista, delove karoserije, volane, motore, tockove, a u fabrici se SAMO SKLAPA! Dakle Mercedesu iz Kine stize vecina delova, od nas im stizu nase komponente (koje mi opet dobavljamo iz Kine), motor od Renaulta (a oni ga dobavljaju ko zna odakle, opet vrlo moguce iz Kine) i onda dobijemo proizvod MADE IN GERMANY, a jedino sto je proizvedeno u Nemackoj je mozda papir na kojem pise spisak opreme, a moguce da je i to iz Kine.
    Dakle, Vas zlonameran komentar nije uspeo, da unizite rad nasih inzenjera i tehnicara u Kragujevcu, koji rade SKLAPANJE, isto jednako koliko to rade npr. inzenjeri i tehnicari u Sindelfingenu u Mercedesovoj fabrici.
    Svoje unutrasnje nezadovoljstvo lecite dzogiranjem na keju, a ne pisanjem zlonamernih komentara upucenim vrednim ljudima, svako dobro.
  • @ns ja

    03.04.2024 12:22
    Nije ni namenjen za nas vec za izvoz. Isto se govorilo i za 500L kako ga niko nece kupiti pa je bio jedno vreme najprodavaniji u svojoj klasi. Cak ga i kod nas ima na svakom koraku.
  • zztop

    03.04.2024 11:42
    Uz auto ide i kabl dužine 10 km , onda ga samo preštekate za dalje ...
  • Stoja

    03.04.2024 11:14
    Neki sumnjaju u srpsku privredu možda je to agenda autošovinista. Naši inženjeri su vrhunski u svetu to dokazuje Fiat iz Kragujevca. Neće nama kapitalisti da govore šta da radimo, ako treba mi ćemo nacionalizovati fabrike i izvoziti u prijateljske zemlje. Tržište Rusije je ogromno, ne treba nam Evropa.
  • Ns

    03.04.2024 11:07
    Ns
    Sad nas vozaju na struju.
  • /

    03.04.2024 10:07
    /
    naprednjacinama je kampanja protiv subvencija fiatu bio najveci adut u kampanji protiv zutih a u stvari naprednjaci izsubvencionisase celu drzavu.
    setite se samo svih demonstracija i povika na kg a to je bila samo jedna subvencionisana fabrika naspram svih ovih danas
  • khm

    03.04.2024 09:22
    Proizvodnja ili sklapanje?
    Do sada su samo sklapali od kada ih je FIAT preuzeo.
  • ns ja

    03.04.2024 08:52
    Neće se oni leba najesti od električnog automobila u Srbiji... to je kozmetika za AV da pokaže kako nešto radimo...
  • Dassal

    03.04.2024 08:42
    Za Stoju
    Stojo, pa ne moze Stellantis i Fiat sa trulog zapada i BRIKS, nekako ne ide zajedno…
  • Возачица

    03.04.2024 08:27
    Сигурно ће се звати модел AV Капоне ,па ће у УСА да кошта 4.000 евра а у Србији 8.000 да надокнаде губитак као са Југо неће дуго
  • Sale

    03.04.2024 08:10
    Električni automibili su i dalje skupi, tako da neke velike proizvodnje za sada sigurno neće biti.
  • Stoja

    03.04.2024 07:58
    Ovo je veliki korak za Srbiju a pogotovo kada uđemo u BRIKS.
  • V5

    03.04.2024 07:55
    Blago nama
    Sad još da počnemo da pravimo leteće automobile i još stotinak drugih stvari o kojima je pričao vrdalama.
  • Aleksej

    03.04.2024 07:20
    Uh...
    ...Ala cemo da se vozamo!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna