Ponekad klizite ulicama i najmanje gledate na put pred vama. Nadate se, iščekujete, usporavate, kao da ćete zaskočiti prazan prostor. Vi ste lovac na slobodno parking mesto.
Na Limanu 2 se trotoari koriste kao parking površine! Dr Ivana Ribara, Boška Buhe, Dragiše Brašovana i Bulevar oslobođenja, svi trotoari zauzeti parking vozilima! Vlasnici garaža drže parkirana vozila na trotoaru ispred svojih garaža! Deo trotoara ispred polovine garaže se često izdaje zaposlenima u obližnjim preduzećima. Upravnici stambenih zajednica od nedavno iscrtavaju parking mesta preko celog trotoara... ima ovde posla za državu, za pauk službu, inspekciju i za Saobraćajnu policiju, samo da krenu!
Grad je projektovan za jedno parking mesto po stambenoj jedinici. Danas svaka kuća želi bar dva automobila, a državica nejaka i slaba na sigurne glasove. Neko će jednom morati da kaže narodu, jedno vozilo se može registrovati po stambenoj jedinici, za drugo i treće... pri registraciji izvolite dokazati gde će se ista parkirati!
U kojim ste to velikim gradovima bili? Na koje konkretno mislite?
Svaki nemacki veci grad ima gomilu garaza i gomilu parkinga za te namene.
Francuski takodje. Americki takodje.
Ovo iz iskustva boravka i koriscenja automobila u dosta gradova, a takodje i perioda zivota u nekima od njih.
Ne postoji u svetu iole veci grad sa resenim parking problemima
( pametnom dosta ,bez glupih piskaranja)
Kolika god da je cena parkinga problem odtaje tamo gde su velike migracije vozaca.
E ajd sad budi pametan . Seci jedno drvo zbog jednog parkina? Bzvz
Isto tako praviti podzemne garaze ….
Vrtimo se u krug
Ali ajd da pisemo i pogotovo da komentarisemo ,dokon pop i jarice krsti
Razgovaram sa drugom i kazem ajde kod mene na piće. Au kako cu znas da nema parkinga. Ja kazem ma pjeske dodji ili bajsom, a on kaže preumoran sam. Inace udaljen je od mene 10-15 min hoda ili bajsom max 5 min. A bajsom se stiže sa jednog na drugi kraj grada za pola sata. Parkinzi u centru treba da poskupe i poboljsajte Gradski saobraćaj od novca dobijenim plaćenim parkinzima. Više zelenila nam treba, a manje betonskih kaveza u kojima žive ljudi koji uglavnom imaju automobile, a nemaju osiguran parking. Zabraniti gradnju zgrada bez garaza kapaciteta najmanje 2 parking mesta - jedan stan.
koji se grad u Srbiji nediči ovim problemom.
Parking servis je uzurpiro ceo grad,table sa natpisom,zone,i gde da pošaljete poruku.
Dovoljno da uzmu belu farbu i to je njihovo.
Prihod,zagarantovan
Dokle god nam je najveći problem što ne možemo kolima da idemo svuda i parkiramo se gdegod nam padne na pamet, jasno je zapravo da imamo mnogo većih problema. Pre svega sa slikom samog sebe. Sedite na bajs ili prosetajte. Moze i po kisi. Ovo zaista, zaista, ali zaista nije toliki problem.
Ako zivis u sirem centru nekog zapadnog grada, nekad ti treba i sat vremena posle posla dok ne nadjes parkig a sto se tice parkiranja ispred svog ulaza u garazu ili dvoriste, nikom nisi zauzeo mesto jer inace rizikujes pauka ako stanes nekom na ulaz.
... обезбедите квалитетан и лако доступан градски превоз, пример: цена карте у БГ за 90 минута вожње је 50,00 (ПЕДЕСЕТ) динара и то је могуће платити СМС-ом, сад то упоредите с неким ко овде мора да промени 2-3 превоза у једном правцу и да купи карту у бусу изађе 300,00 динара, тј. ШЕСТ пута скупље, и у БГ и у НС се субвенционише јавни превоз, али ми смо за нашег КРАДОНАЧЕЛНИКА овце за шишање, а не грађани којима он треба да омогући нормалан и приступачан превоз у граду ...
... следећа мера, паркинг места испред и у двориштима зграда претплатне карте за лица која ту живе, зграде које немају довољно паркинг места, кривичне пријаве лицима која су омогућила легализацију таквих зграда, наплатити од тих лица која су узеле дебео мито да се то омогући, па и одузимањем комплетне имовине, па тим новцем направити нове јавне гараже ...
... подићи цену паркирања ...
Godinama već govorim (i skupljam negativne komentare ;) ): problem parkiranja neće biti rešen "izgradnjom" (iscrtavanjem...) novih parkinga i garaža koje svima fale ali ih niko ne bi pod prozorom, nego ukidanjem postojećih. Jedan od kolumnista ovde je napisao/la pre izvesnog vremena kako svakog jutra seda u auto nadajući se kako će baš taj dan "imati sreće". I ovaj tekst je napisan u sličnom maniru. A poenta je - dokle god misliš da ćeš naći parking, okrećeš ključ, dodaješ gas i krećeš put centra. Kad ZNAŠ da parkinga fizički nema u krugu od kilometar, drugačije bi rezonovao i problem bi nestao sam od sebe. Pod "ukinuti" podrazumevam postavljanje rampi/stubića na zaključavanje isključivo za stanare, po povlašćenim cenama umesto dosadašnje besmislene "stanarske karte" (ista služi za zadovoljavanje ego tripa da je onaj ko ti je parkirao na mesto dobio "posebnu kartu" od 900 rsd, a ti i dalje nemaš gde da parkiraš). Ovakav rezon bi brzinom svetlosti doveo do toga da raznorazni "investitori" počnu da zidaju i privatne garaže, umesto stanova-golubarnika, potražnja bi bila ogromna.
Nije problem što porodice imaju 2 ili 3 automobila već što kupuju automobile, a nemaju obezbeđeno parking mesto. Kada se kupuje automobil, treba da se misli i o garaži, parking mestu itd., a ne da misliš da ćeš parkirati negde ispred zgrade ili kuće i da imaš ustavno pravo da parkiraš gde god hoćeš. To što si kupio stan, ne znači da si kupio i parking mesto, ono se kupuje posebno. Ako nije uknjiženo na tvoje ime, onda nije tvoje već može da ga koristi svako.
radim u centru.firmin parking 7 mesta a nas 100+, drama non stop.
umesto da se nerviram, ja lepo kada ostavim klinceze u vrtic, parkiram na strandu i pesaka do firme.
Imam tacno 20 min dobre setnje.
Em znam tacno koliko vremena treba do radnog mesta, em dzabe, em se lepo rekreiram jer posle imam 8+ sati "guzicu u stolicu" :-)).
sada kada sam provalio foru, kontam sledece nedelje i strand u 8 30 krcat, ahagagagha
Требало би повисити квалитет градског превоза, размислити о враћању трамвајског саобраћаја - то је уосталом погон на струју - нема "емисије CO2 (осим у производњи електро-енергије" зар није тако? Са лиманских и других градских паркинга "Паркинг сервис" да однесе расходоване нерегистроване аутомобиле који се волшебно "преко ноћи" појављују, нико их не дира, годинама заузимају место на јавним површинама.
Jedno od resenja je uvodjenje stambenih zona bez naplate ili sa simbolicnom naplatom na godisnjem nivou. Iznajmljivanje javnih parking mesta je cista kradja - ono sto smo svi platili za pravljenje i odrzavanja, Parking servis daje sebi za pravo da izda pojedincima za masnu naknadu.
Najjaci su mi ovi iz rumenke, vrbasa i tih sela koji parkiraju po Detelinari i zauzimaju ljudima parkinge ispred ulaza, samo da ne bi placali u centru i onda na bus i lepo na posao par stanica, pobeda
Posledica genijalnog planiranja. Kao što neko reče, postaje teško naći parking i na Bistrici, Šonsiju gde je još i najhumanije isplanirana gradnja. 30 godina živim i znam koliko se promenilo. Vidim i po tablicama sve više ljudi iz Beograda, Vršca, Inđije, Sombora. Kultura u saobraćaju je ogledalo i kućnog vaspitanja. Pešaci, automobili, bicikli, svejedno. Na raskrsnici kod crkve, ljudi prelaze iz autobusa preko puta direkt a imaju po pešački na 25m. Isto i niže kod Žekija. Biciklisti i ostali kreću preko crvenog a automobili imaju uslov za levo. I nisu to samo neke babe i barabe, viđam i ljude koji se kao drže i oblače fino. Seljana se uvukla u sva odela. Ovde jednostavno ne žele da ispoštuju zakon, nego uvek evo samo ja ovo da uradim pa vi posle šta hoćete. Prostakluk i egoizam. Gde vas to uče? Znam da niko ne ide na građansko i koga briga za prava, ali gde su makar ti navodni patrioti da poštuju zakon? Pa prelaze preko crvenog, ne daju migavce, parkiraju gde stignu, eto gde su. Ovo je nekad bila lepa palanka, a sada je veliko selo.
Treba omogućiti svakome da parkira tamo ge hoće.Periferija gde ima slobodnih parking mesta je daleko i treba prošetati. Ove podzemne garaže što se prave rešiće parkiranje u Novom Sadu. Sve ostalo imamo.
Treba praviti javne garaže, spratne parkinge u svim delovima grada jer problem parkiranja je i na Limanima i na Naselju, Detelinara...Većina postojećih parkinga je napravljena kada su građene zgrade što je i plaćeno i uračunato u cenu stana. Prema tome, svaki vlasnik stana, plaćajući cenu komunalnog opremanja, ima pravo na parking mesto. Treba paziti da nam ovi vladajući ne uguraju nove zgrade na postojeće parkinge, jer i to je moguće. Vidite kako je postojeća vlast napravila podzemne garaže u centru grada, za sebe, da ne moraju da traže parking. Te garaže će sigurno biti dostupne samo " odabranim".
Nema parkinga na novom naselju, na samom kraju grada, Mileve Maric. Ja kada dodjem sa posla oko 3 i nadjem neko mesto, nadam se samo da necu morati kasnije negde da idem, jer ako se vratim posle oko 8-9 nema vise parkinga....
Auto mi sluzi da idem svaki dana na posao u Kac (dakle ne moze bicikliom, moze autobusom za 1 sat ili autom za 20 minuta), da odem u kupovinu nekad (ne moze ni to biciklom jer nemam 6 ruku da nosim 4 kese a sa dve da upravljam itd.)
Jeste da nema parkinga ali brate još i svaka porodica 2,3 automobila. Sad limena krntija moze da se uzme za malo para.tuzno i ružno izgledaju ulice sa tim limenim kutijama. Evo kuće imaju kolske ulaze pa ljude mrzi da uteruju nego ostavljaju ispred kuća pa se niz ulicu provlače. Cela Srbija izgleda ko auto otpad. Idi BILO GDEu inostranstvo i prvo što primetiš je odsustvo tolikog broja parkirnih automobila PO ULICAMA napolju dakle. Sada je kasno. To se ne može popraviti.
Zabraniti uvoz starih automobila jer mnogi kupuju to jer je jeftino i ti automobili uglavnom stoje po parkinzima, neki i neregistrovani. Zbog starosti tih automobila imamo i najviše nesreća. Pojačati gradski prevoz, možda i manjim autobusima.
Kakav kapitalizam, kakvo trziste, o cemu vi pricate? Novi Sad ima socijalnu cenu parkiranja i to je najveci problem u ovoj oblasti. 50 dinara sat vremena u centru grada?!?!?? Pa za tu sumu ne mozete da kupite kutiju sibica vise. Pa gde u bilo kom gradu u svetu mozete u centru da se parkirate za manje od pola eura ili pola dolara sat vremena??? O cemu mi razgovaramo?
U strogom centru grada pola sata 300 din, sat 500, kazna za one kiji nece da placaju 5000 umesto ovih presmesnih 900, pa da vidis red i poluprazne parkinge. Licno poznajem ljude koji se svakodnevno parkiraju u strogom centru grada, u extra zoni, svesno ne placaju parking, vizilo ostave citav dan, dobiju tu takozvanu posebnu parking kartu od 900 din, to sutradan plate (to je pakla njihovih cigara) i tako svaki dan.... Dizite cene! Parking nigde nije socijalna kategorija.
Jedno od rešenja nemojte ići automobila u centar grada ja iz Kamenice kad idem nekim poslom idem Gsp autobusom pošto znam da nema parkinga i ogromna je gužva sve obavim jednostavno brzo i jeftinije.
Vidim da mnogi komentatori smatraju da se na Novom Naselju može parkirati, što nije tačno. Možda samo pre podne. Subotom i nedeljom ni onda. Na mestima prizemnih kuća izgrađene su višespratnice bez parking mesta. Rešenje se ni ne nazire.
Hvala inostranstvu što se obilno rešava svog smeća od starih automobila da ih mi donosimo i koristimo dok ne crknu. Zato smo prepuni kola starih preko 10 godina. Dobro i državi ubira porez na otpad koji se popravlja. Da se kupuju nova kola bilo bi 5 pošto saobraćaja. Ovako udišimo smog dobro je za skraćenje života građana.
Za ovakav parking haos podjednako su zaslužne SPS, DOS, Radikalske , Demokratske, Ligaške, Naprednjačke vlasti. Izdavali građavinske dozvole bez plana,na mesto kuća gradili zgrade od 50 stanova, pa su ulice od 20 kuća postali kvartovi od 1.000 stanova, umesto 20 automobila, 1.000 automobila. Svaki normalan arhitekta, urbanista zabranio bi izgradnju stambenih i poslovnih zgrada u centru, centar je za kulturne, ugostiteljske i ostale nestambene objekte maksimalne spratnosti P+2, a ne P+10. Gradili zgrade, bez pravila za investitore koliko stanova toliko parkinga. Nigde javnih garaža... Novi Sad izgubio svoj šarm i postao giter blok prestonica. Kako se to radilo u normalno vreme, kad su urbanisti bili ljudi od struke primer je Novo naselje
Pa ovaj dahijski režim vama bahatim volandžijama gleda kroz prste da se parkirate gde god vam padne na pamet, više vozila odnesu lopovi nego pauk a vi još kmečite. Digni dupe iz auta bagro lenja, grad nije vaš lični poligon za vožnju.
Pa vi bi trebalo da ste obrazovani i mislite kriticki...
Hocu da kazem, te garaze su trebali izgraditi pre 5 godina - ako su tako pametni da su na tim mestima na kojim jesu. A nisu, nego idu glavom kroz zid (glavam gradjana, ne svojim glavam naravno.
Ali sto razmisljati dalje od 5 godina kad mozete razmisljati "najdalje 2 godine"
sto je najveca fora, tesko je i za bicikl naci parking; trenutno ponekad a bice sve teze ako graCki oci ne isprate urbanisticku mafiju. A oni bas i ne vole da izlaze u susret potrebama gradjana.
Jesam li kriva što sam rođena i živim u cetru? Zašto plaćam stanarsku kartu? A o pijanim i agresivnim idiotima na Trifkovićevom trgu,nemam reči,nisu u ničijoj nadležnosti,da nas ne maltretiraju.
Grad je postao uzasan i u svakom drugom pogledu, ne samo u vezi parkinga.
Prasnjavi, musavi zverinjak.
@eee
Prodao si automobil da bi se "uklopio".
Sutra ces i bicikl da prodas da bi se "prilagodio".
Dokle god je takvih koji se slepo utapaju i ne preispituju nista sto im dahijski rezim namece-bice samo gore.
A šta kad imate troje male dece? Pa jedno u školu,drugo na neku aktivnost,trece kod lekara i to uglavnom u isto vreme.A vi sami,sa kolicima,rančevima,jaknama kad zahladi,omiljenom igračkom,vodom kad ozedni….Pa ja dok istovarim svu decu iz kola prodje ono vozilo i naplati mi parking.Bitno je da ukucam poruku,sto će jedno u medjuvremenu pod točkove nije bitno.Jedno manje više,koga briga….
Garaže u centru neće reširi problem, samo su uništile najlepše vizure centra. Stvar je u preteranom širenju grada, lošim urbanističkim procenama, lošem gradskom prevozu, nepropagiranju biciklističkog saobraćaja koji je za NS idealan, sve što je moglo da se uradi propušteno je. Novi Sad je zakrčen automobilima i ne može se proći kroz grad, kada su rušene stre zgrade nisu građene podzemne garaže kao što bi bilo u cinilizovanom svetu.
Na Novom Naselju je problem sto ima velik broj vozila koja nisu registrovana godinama a zauzimaju parking mesta i pojedincima sluze kao magacini razne robe a niko niti ih mice niti upozorava da se nekud odnesu
Odakle si ti kad misliš da je samo centar problem za parkiranje?
Više ni na Telepu pred kućom nemam gde da se parkiran, a ni kod jednog svog stana nema mesta. Liman 1, liman 3, Grbavica nigde nema mesta.
Eventualno Naselje još nije u problemu.
Kada se osnivao parking servis onfa su na sva zvona pricali kako ce sa naplatom parkiranja da rese problem parkiranja..I jel su resili??Jel ima mesta??Pa nema onda ukinite parking servis i naplatu pa da kada je vec guzva da ne placamo bezveze.
@Vlada
Sviđa mi se kako u roku od samo par nedelja i članka o prosečnoj plati gde niko nije imao više od minimalca i građani nisu imali ni za hranu smo stigli do toga da većina ima po dva automobila. Mora se odati priznanje za takav uspeh.
@eee
Jedva cekam da uvedu obavezno polaganje za bicikl, obaveznu kacigu za bicikl i neki vid registracije za bicikl.
Onda baci sportski pozdrav.
Vidis na limanu coveka 40+ na starom biciklu znas da ima makar jedan promil alkohola u krvi.
Vecinom su takvi
Zaista se nemira ići svuda kolima naročito ne na kafu u centar grada parking je svuda problematičan gde god da sam bio po evropi samo ovde ljudi misle da im je ustavom zagarantovano parking mesto ispred Savske pekare kladionice ili banke pa makar i ona bila udaljena deset minuta laganog hoda
gospon Pero i vama slicni kada nabrajate EU gradove, samo da vas podsetim da svi oni imaju voz tramvaj bus metro uban sban trolejbus uber taxi i sta ja znam...tako da samo budala moze da se krece kolima po Parizu a ima sve vrste grad.saobracaja na dohvat ruke...ipak su svi oni za nas daleko svetlosnu godinu i sa ovim nasim mentalitetom nedostizni...pozdrav
Grad je postao uzasan i u svakom drugom pogledu, ne samo u vezi parkinga.
@eee
Prodao si automobil da bi se "uklopio".
Sutra ces i bicikl da prodas da bi se "prilagodio".
Dokle god je takvih koji se slepo utapaju i ne preispituju nista sto im dahijski rezim namece-bice samo gore.
Ali glavni nemoral je u toj prodaji zakupa parking mesta od strane Parking servisa nekima, lovarnima. I ako je SVRHA naplate parkinga da SVI građani i njihovi gosti imaju podjednak tretman i mogućnost ravnomerne raspodela JAVNOG DOBRA, tzv. parking mesta.
Dakle, bilo da je to bela, plava, crvena ili kojom god bojom obeležena zona sa ODREĐENIM vremenskim periodom korišćenja, NEKO može ako je bogat da uzme trajno ta ista mesta, praktično KUPI nešto što je NEDELJIVO zajedničko dobro.
Ako kažemo da su gradske površine nedeljiva javna dobra građana onda je njihova prodaja tj. predaja samo određenima kršenje zakona.
A Parking servis je NAVODNO stvoren za dobrobit SVIH građana.
Sretno na biciklu.Svaki dan tri četiri nesreće,oboreni biciklisti i pešaci.Nije ovo više grad za ljude ma sta vozili i kako se kretali…u tome je suština.
kao i uvek svojim tekstovima pogodi pravo u metu. Bravo!
Ja licno sam u poslednja dva meseca imala prilicno obaveza po gradu ali odustala sam od poktetanja auta poucena ranijim iskustvom. Iako imam problem sa kicmom, isla sam busom ili bajsom (nije da je preporucljivo u mom stanju) ali to je bilo razumno resenje. Maltretiranje ako trazenja parkinga, pa ne mozes duze od 2 sata u crvenoj zoni... HAOS
Preporucujem, posebno mladjima i zdravima da se dovate bajsa ali i da se paze kret.na koji voze besne aute, verovatno kupljenom dozvolom ili su necija deca...
Je melanholija u tekstu autora, ali morate shvatiti ovaj nas "prvi poljubac" sa povecanjem broja vozila, a stagniranim brojem parking mesta je odavno vec "orgija" u svakom vecem gradu. Jednostavno Novi Sad je postao ekonomski centar Srbije i verovatno najprimamljiviji grad za zivot u zemlji, nedostatak parkinga je uzrocno posledicna stvar. Meni je smesno kad se setim srednje skole kraj 90tih pocetak 2000tih i kolicine auta u saobracaju koje sam tad smatrao velikim. Mogu misliti kako je onima duplo starijim od mene.
Nedostatak parkinga je kao i saobraćajna gužva, posledica lošeg urbanog planiranja. I taj problem se samo pogoršava gradnjom parkinga, jer što više parkinga to više automobila.
Poboljšanje uslova za korišćenje alternativnih tipova prevoza (javni prevoz, bicikl, peške) je jedini način da se ublaže i ne pogoršaju saobraćajne gužve.
Čak i ovde na Naselju gde je uvek bilo mesta sad moram zbog kojekakvih kafančuga i klubova da kružim i tražim mesto jer su se nagurali mentoli koji će celo veče da cugaju umesto da plate taksi.
Zato se i grade trenutno 2 od 4 javnih garaža, u strogom centru, jer je grad na vreme tu potrebu prepoznao...ali neka, najlakše je iz udobne novinarske fotelje pljuvati...
Pre par godina,prof.dr.Stevan Stankovski je dao rešenje...grad NS nije bio zainteresovan...proverite...lako se nadje...pametno,jednostavno...samo treba uložiti...ali to su minimalna sredstva u odnosu na ono šta grad troši...mislim da su u BG i prihvatili..na nekom delu..
Ne znam samo zasto lazne informacije da bicikle imamo gde parkirati? Pre 8 ujutru ima mesta, posle 8 - ni za bicikl nema dovoljno parkinga. Ajde sto za automobile nema vise, ali ni za bicikle nema. Stave onu metalnu konstrukciju koja ima mesta za 4 bicikla i sad stani tu druze a planiralo jedno 10-15 bicikala isto da stane. Da bar hoce staviti tih konstrukcija vise po gradu da nam svane.
Zaista ne znam zašto mislite da ste žrtva nekog sistema ili pojedinaca u sistemu kad uporno pokušavate da se parkirate u centru, koji nema apsolutno nikakav kapacitet, niti je tako zamišljen. Manite se, pobogu, automobila bar malo.
U mojoj zgradi, vecina porodica ima po dva automobila a ne retko jedan od supruznika doveze i firmin-sluzbeni. Sta je u glavama tih ljudi, za mene je misterija.
Ozbiljni gradovi poput Amsterdama i Pariza ovo resavaju tako sto je parking u centru skup cak i za njihov standard i tako sto namerno ukidaju parking mesta. Voznja automobilom je najgori vid transporta u gradu, a zauzimanje ogromnog prostora za parking automobila, zalivanje svega u beton i asfalt, je krajnje stetno.
Novi Sad nije veliki grad, svuda moze da se stigne biciklom za pola sata.
Uf kakav članak, bravo majstore!
Ovaj tzv. grad je postao jeziv po pitanju parkinga, ne znam zašto ljudi poput mazohista vole da preživljavaju sve ovo iz dana u dan....
Kad ne zelite da vozite bicikl, kad su vam biciklisti losi ljudi, kad vam oni vecito nesto jedu i*met stalno vam smetaju, sad izvolite uzivajte u carima parkinga, od kad sam kola prodao produzio sam sebi zivot, sto zbog zdravlja sto zbog ne trazenja parkinga. Sportski pozdrav
Ali sam u poslednja 3 meseca vec dva puta sa terase gledao kako se covek bez kola koji stoji na parking mestu skoro potukao sa vozacem koji hoce da se parkira na to parking mesta, a pesak ga cuva za nekog ko treba da dodje.
Bizarno, a bice sve gore.
na parkingu u matice srpske pre godinu dana u 7.00 je bilo mesta koliko hoces.
sada vise nema ni rano ujutro.
kako za godinu dana i koji su to odjednom postali novosadjani.
srbija se pravi blesava da ovo nije nasilno fasisticko naseljavanje.
mozemo se radovsti da ce se sluzba opet za.ebati u planovima pa ce subvencije prestati
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadska parking balvan revolucija
Zoran Strika
strika@021.rs
Info
•17.04.2024.
•15:02 > 14:40
Komentari 87
Električno rešenje
Pešak
Svedok
Milenko
U kojim ste to velikim gradovima bili? Na koje konkretno mislite?
Svaki nemacki veci grad ima gomilu garaza i gomilu parkinga za te namene.
Francuski takodje. Americki takodje.
Ovo iz iskustva boravka i koriscenja automobila u dosta gradova, a takodje i perioda zivota u nekima od njih.
bezimeni
Jovan
( pametnom dosta ,bez glupih piskaranja)
Kolika god da je cena parkinga problem odtaje tamo gde su velike migracije vozaca.
E ajd sad budi pametan . Seci jedno drvo zbog jednog parkina? Bzvz
Isto tako praviti podzemne garaze ….
Vrtimo se u krug
Ali ajd da pisemo i pogotovo da komentarisemo ,dokon pop i jarice krsti
Dragan
Balvan
Goran
Bole
Pa da se ne lažemo u Srbiji i nema više gradova, sve gradići i malo veća sela.
Miki
Parking servis je uzurpiro ceo grad,table sa natpisom,zone,i gde da pošaljete poruku.
Dovoljno da uzmu belu farbu i to je njihovo.
Prihod,zagarantovan
Boris
Tvoj brat po nevolji ( Detelinara)...
Halion
novosadjanin
18.04.2024 • 20:30
@novosadjanin
Sve je jasno, samo je misterija zašto se potpisuješ kao 'novosađanin' kad ovde samo dolaziš da radiš :)
Zato što druze Bole , vidi čuda velikoga i jesam novosadjanin :-)
Bole
Sve je jasno, samo je misterija zašto se potpisuješ kao 'novosađanin' kad ovde samo dolaziš da radiš :)
Zare
НН
... следећа мера, паркинг места испред и у двориштима зграда претплатне карте за лица која ту живе, зграде које немају довољно паркинг места, кривичне пријаве лицима која су омогућила легализацију таквих зграда, наплатити од тих лица која су узеле дебео мито да се то омогући, па и одузимањем комплетне имовине, па тим новцем направити нове јавне гараже ...
... подићи цену паркирања ...
Nemanja
Nikola
novosadjanin
radim u centru.firmin parking 7 mesta a nas 100+, drama non stop.
umesto da se nerviram, ja lepo kada ostavim klinceze u vrtic, parkiram na strandu i pesaka do firme.
Imam tacno 20 min dobre setnje.
Em znam tacno koliko vremena treba do radnog mesta, em dzabe, em se lepo rekreiram jer posle imam 8+ sati "guzicu u stolicu" :-)).
sada kada sam provalio foru, kontam sledece nedelje i strand u 8 30 krcat, ahagagagha
pozdrav svima
Није важно
/
to su uradili zuti na limanu gde je idea.
Cale
Jako jako
Duško
Mr Brown
Arkadije
Ddd
Aleksej
Auto mi sluzi da idem svaki dana na posao u Kac (dakle ne moze bicikliom, moze autobusom za 1 sat ili autom za 20 minuta), da odem u kupovinu nekad (ne moze ni to biciklom jer nemam 6 ruku da nosim 4 kese a sa dve da upravljam itd.)
Nikola
Zivkovic
Le
Eko
Duda
Besplatno.....
ns
Kalmar
U strogom centru grada pola sata 300 din, sat 500, kazna za one kiji nece da placaju 5000 umesto ovih presmesnih 900, pa da vidis red i poluprazne parkinge. Licno poznajem ljude koji se svakodnevno parkiraju u strogom centru grada, u extra zoni, svesno ne placaju parking, vizilo ostave citav dan, dobiju tu takozvanu posebnu parking kartu od 900 din, to sutradan plate (to je pakla njihovih cigara) i tako svaki dan.... Dizite cene! Parking nigde nije socijalna kategorija.
Singer
Ahab
Stanko
Novost
Novost
Sale
Bole
Pa ovaj dahijski režim vama bahatim volandžijama gleda kroz prste da se parkirate gde god vam padne na pamet, više vozila odnesu lopovi nego pauk a vi još kmečite. Digni dupe iz auta bagro lenja, grad nije vaš lični poligon za vožnju.
@novosadka pravnica
Hocu da kazem, te garaze su trebali izgraditi pre 5 godina - ako su tako pametni da su na tim mestima na kojim jesu. A nisu, nego idu glavom kroz zid (glavam gradjana, ne svojim glavam naravno.
Ali sto razmisljati dalje od 5 godina kad mozete razmisljati "najdalje 2 godine"
a
Komšinica
Ahab
Prasnjavi, musavi zverinjak.
@eee
Prodao si automobil da bi se "uklopio".
Sutra ces i bicikl da prodas da bi se "prilagodio".
Dokle god je takvih koji se slepo utapaju i ne preispituju nista sto im dahijski rezim namece-bice samo gore.
Maja
Liman
Map
Nemanja
"2 od 4 javnih garaža"
Kanda za Pilju i ekipu nije bilo prijemnog iz srpskog kad su upisivali pravni.
B
Više ni na Telepu pred kućom nemam gde da se parkiran, a ni kod jednog svog stana nema mesta. Liman 1, liman 3, Grbavica nigde nema mesta.
Eventualno Naselje još nije u problemu.
Novi Sad
Jaa
Izgubljena trka
Morska glad
Sviđa mi se kako u roku od samo par nedelja i članka o prosečnoj plati gde niko nije imao više od minimalca i građani nisu imali ni za hranu smo stigli do toga da većina ima po dva automobila. Mora se odati priznanje za takav uspeh.
Dukka
Jedva cekam da uvedu obavezno polaganje za bicikl, obaveznu kacigu za bicikl i neki vid registracije za bicikl.
Onda baci sportski pozdrav.
Vidis na limanu coveka 40+ na starom biciklu znas da ima makar jedan promil alkohola u krvi.
Vecinom su takvi
/
Rade
°
Limanac
Ahab
@eee
Prodao si automobil da bi se "uklopio".
Sutra ces i bicikl da prodas da bi se "prilagodio".
Dokle god je takvih koji se slepo utapaju i ne preispituju nista sto im dahijski rezim namece-bice samo gore.
Musa kesedžija
R49
Nikola
Dakle, bilo da je to bela, plava, crvena ili kojom god bojom obeležena zona sa ODREĐENIM vremenskim periodom korišćenja, NEKO može ako je bogat da uzme trajno ta ista mesta, praktično KUPI nešto što je NEDELJIVO zajedničko dobro.
Ako kažemo da su gradske površine nedeljiva javna dobra građana onda je njihova prodaja tj. predaja samo određenima kršenje zakona.
A Parking servis je NAVODNO stvoren za dobrobit SVIH građana.
Maja
Sabahudin
nina ns
Ja licno sam u poslednja dva meseca imala prilicno obaveza po gradu ali odustala sam od poktetanja auta poucena ranijim iskustvom. Iako imam problem sa kicmom, isla sam busom ili bajsom (nije da je preporucljivo u mom stanju) ali to je bilo razumno resenje. Maltretiranje ako trazenja parkinga, pa ne mozes duze od 2 sata u crvenoj zoni... HAOS
Preporucujem, posebno mladjima i zdravima da se dovate bajsa ali i da se paze kret.na koji voze besne aute, verovatno kupljenom dozvolom ili su necija deca...
Mile
V
Poboljšanje uslova za korišćenje alternativnih tipova prevoza (javni prevoz, bicikl, peške) je jedini način da se ublaže i ne pogoršaju saobraćajne gužve.
ttc
Gustaf
Novosadska pravnica
NNUNNS
Auto
Ana
Zoolok
Rale
Gde gori?
420
Sve sam sad cuo.
Kominterna ponosna na autora clanka.
Vlada
Pera
Novi Sad nije veliki grad, svuda moze da se stigne biciklom za pola sata.
koki
Ovaj tzv. grad je postao jeziv po pitanju parkinga, ne znam zašto ljudi poput mazohista vole da preživljavaju sve ovo iz dana u dan....
eee
B
Bizarno, a bice sve gore.
Nije do parkinga
/
sada vise nema ni rano ujutro.
kako za godinu dana i koji su to odjednom postali novosadjani.
srbija se pravi blesava da ovo nije nasilno fasisticko naseljavanje.
mozemo se radovsti da ce se sluzba opet za.ebati u planovima pa ce subvencije prestati
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H