Kao neko ko vozi međunarodni transport. Niko od njih to nije doneo niti je u nekom periodu "stupilo" na snagu,da cerada na kiperima nije obavezna. Ono što je stupilo na snagu, je ljudska glupost i pohlepa. Iz koje na kraju proizilaze uglavnom lakše nesreće tipa, razbijen far, okrnjena šoferka, do mogućih katastrofalnih posledica gde teret sa kamiona moze nekom da završi u kabini vozila.
Zašto se ne pokriva teret? Pa zato što 99,9% tih kamiona vozi u pretovaru! I sama cerada ne može da se prevuče preko prikolice, jer će se pokidati. Jedna pokidana cerada košta, lupam, 1000e da se zameni, a jedan omanji mito koji se tutne tamo nekom panduru, da on i kolega nešto žvaknu na pauzi za ručak, košta otprilike 20ak eura. I svi srećni. Gazda kamiona isporuči teret, panduri siti i mirna Bačka. Sve je to do "jaja", do onog trenutka dok nekom šećerna repa ne razlupa šoferku, cigla ili neko parče metala ne završi u glavi.
Zašto se vozi u pretovaru? Zato što je gorivo/putarine skupo za naše uslove, a krajnja cifra koju vozač/gazda dobija je mala. Zato imate eksplodirane gume i zapaljene kamione pored puta i na Iriskom vencu. Matori i neispravni kamioni + pretovar = katastrofa na putu.
Jel' bi mogao ja da priupitam ove iz MUP-a i genijalce iz raznoraznih agencija i komiteta ko je od njih doneo genijalnu ideju da kamioni koji voze rastresit teret ne moraju da imaju ciradu za pokrivanje istog? U normalnim zemljama je to obaveza samo u Srbiji može da se vozi pesak, šljunak bez cirade i da to leti po putu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počinje pojačana kontrola saobraćaja: Cele nedelje fokus na autobusima i kamionima
Autor: 021.rs
Info
•13.05.2024.
•12:13 > 07:05
Komentari 4
Boško
Boško
@lopovska posla
Zašto se ne pokriva teret? Pa zato što 99,9% tih kamiona vozi u pretovaru! I sama cerada ne može da se prevuče preko prikolice, jer će se pokidati. Jedna pokidana cerada košta, lupam, 1000e da se zameni, a jedan omanji mito koji se tutne tamo nekom panduru, da on i kolega nešto žvaknu na pauzi za ručak, košta otprilike 20ak eura. I svi srećni. Gazda kamiona isporuči teret, panduri siti i mirna Bačka. Sve je to do "jaja", do onog trenutka dok nekom šećerna repa ne razlupa šoferku, cigla ili neko parče metala ne završi u glavi.
Zašto se vozi u pretovaru? Zato što je gorivo/putarine skupo za naše uslove, a krajnja cifra koju vozač/gazda dobija je mala. Zato imate eksplodirane gume i zapaljene kamione pored puta i na Iriskom vencu. Matori i neispravni kamioni + pretovar = katastrofa na putu.
Lopovska posla
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H