placaju 12000 kartu tacnije prevoz ako doplate za sediste onda imaju.recimo zivim u beču cesto idem vozom u cesku u brno,guzve su velike i mnogi stoje,neki se snadju u vagon restoranu,ali sedi samo ko ima doplatnu rezervaciju sedista ako je guzva
U Sokolu problem u spicu prave samo putnici sa mesecnom i godisnjom kartom koji nece da plate rezervaciju. Sedaju na tudja mesta i prave se blesavi. Vec je postalo uobicajeno da se cuje "bezobrazan ajtijevac", prave se nevesti a u stvarnosti bezobrazni. Na regio linijama problem pravi ogroman broj putnika koji nemaju karte (nema kontrole), kada se voz napuni, kondukter ne dolazi. Guzva obicno traje od Beograda do Indjije a posle je normalna situacija i svi mogu da sednu. Kada ne dodje Beovoz onda se napravi dodatna guzva do Batajnica i u tom slucaju nema problema sa stajanjem, tada je problem uci u voz. Ponavljam problem u Sokolu su putnici sa mesecnim i godisnjim kartama koji ne kupuju rezervaciju a u regio vozu, ogroman broj putnika koji ne kupuje karte.
@brac srb
i zato sto je vikao sto za jednoga umesto izgradnju 'brzih pruga srbije'
vidim da ih se malo secaju a imale su veliku medijsku kampanju isto kao i 'zajam za srbiju'
"Prvo ga kritikujete što se naveliko slavi otvaranje linije NS-BG ( jer to Bože ima svuda u EU ima), sad nije dobro jer su gužve. "
Kritikujemo ga zato što u EU vozovi te vrste - commuter trains - postoje već 50 godina a kod nas tek sada. Kritikujemo ga zato što je kapacitet premali za potrebe stanovništva. Kad bi država bila servis građana to bi značilo da se poveća broj polazaka i broj mesta za sedenje. Ali ovde komentatori zlurado pričaju o povećanju cena karata kao da su putnici besposleni i idu u Beograd na Luj Viton kafu sa parizerom.
Zasto da se povisi cena karte? Vecina koristi voz kao prevoz jer putuje na posao. Na ovakvim primanjima i gde nas drzava dere na svakom koraku, gde se ne moze kupiti ni stan ni kuca, nego se zivi podstanarski i od meseca do meseca. Neki nece da se zaduzuju da bi isli na more, vec rade jos jedan posao. Batalite pricu povecanja cena jos i za ovo. Samo neka se ubaci jos par vagona ili jos linija izmedju ili oko termina kada su najvece guzve. To je prava briga i pracenje potreba drugih ljudi. Dakle, da bude ili 2 polaska u isto vreme, u jutarnjim satima kada se ide na posao ili pola sata razlike kao i u vecernjim kada se ljudi vracaju sa posla. Ili dodavanjem jos nekog vagona ili da se neki vagon obelezi da je samo za korisnike mesecnih i godisnjih karata. I svima super. Postoji toliko odlicnih resenja.
Za prevoz koji Ns-Bg prelazi za 32min i koji je mnogo komforniji od ostalih nacina prevoza, potrebno je imati vecu cenu karte. I na pijaci kad imate 10kom necega, a potraznju 1000, znaci da je cena realno manja.
Braćo Srbi, morate da se odlučite već jednom da li je taj voz dobra stvar ili ne. Prvo ga kritikujete što se naveliko slavi otvaranje linije NS-BG ( jer to Bože ima svuda u EU ima), sad nije dobro jer su gužve. Verovatno to neko prati, da bi se ubacio novi vagon u pojedinim polascima vrv treba neka studija slučaja opravdanosti ili ne. Zašto bi se visokom cenom karte smanjivao broj putnika, valjda je to javni transport dostupan svima. Našim ljudima (Novosađanima) se prosto ne može udovoljiti.
Cena karte je primerena. U Francuskoj nedeljna karta za Pariz i celu pokrajinu košta 30e za svakoga i za strance i za sav javni prevoz bez ograničenja broja putovanja. I ovo što mi imamo je javni prevoz plaćen i pozlaćen našim novcem, nije nam vladar ništa poklonio. Treba da bude u skladu sa potrebama, kao i gradski prevoz u NS. A nije. Da l ne umeju ili neće?
Cena prevoza je bezobrazno niska. Karta mora biti barem duplo skuplja, a mesecna sa mnogo manjim popustom. Na taj nacin ce se smanjiti i guzve, a profit ce biti mozda i veci.
Godinama putujem na predmetom lokaciji, a mesecima unazad niko ne kontroliše vozne karte putnika (voz polazi u 16,15 časova iz Beograda), niti se bilo šta, od puštanja pruge u rad, radi na promeni reda vožnje (za šta su se odavno stekli uslovi). U razgovoru, kondukteri se žale na popunu ljudstvom i male plate. Smatram da je takav sistem neodrživ i da železnica ovakvim radom klizi ka dnu. Još godinu ili dve i bankrot. A moglo je bolje!!!
I povrh svega napisanog,onda vam se pojavi kondukterka koja sebi umislja da je stjuardesa,a koju putnici odavno zovu Gestapo gospodja,i ubedjuje vas da niste usli na stanici koju kazete,nego obavezno i iskljucivo NS-Bg ili obrnuto,te da je bas vas videla medju 500-stinak ljudi koji su ulazili,i tako se uvek nameri bar na 3-4 putnika po pravcu,na kojima leci komplekse da je stjuardesa.
Брза пруга је изгледа зрела за дуже возове. Са једне стране драго ми је да људи иду возом и поред очигледних проблема (Прокопова удаљеност од центра Београда) али ми не иде у главу да ови из гумене зграде знају само воз са 4 вагона да поруче. Кад се заврши до Ниша купити нагибне возове (Пендолино), они извлаче још 20-30 километра брзине на прузи чија је геометрија за 200 на сат (пример: Португалија), али их наручити са барем 6 вагона.
Ne shvatam u čemu je problem?
Pa i oni koji uzmu mesečnu kartu za JGSP nemaju rezervisano mesto u autobusu. Nego ko pre sedištu, njegovo je za tu vožnju.
Što se tiče "sardina", tako je na liniji 9 u Novom Sadu, nekada bude i na liniji 4 Najgore što sam video je linija 50 u Beogradu, ušao sam na drugoj stanici na trasi, a bus je već bio pun. Tako je stalno na liniji 50.
Prva i osnovna reakcija ljudi u srbiji na bilo sta je da odlepe i da krenu da kukaju, pljuju, kude... Pa dajte ljudi nije se citav svet urotio protiv vas da vam zivot na sve moguce ucini tezim. Necete verovati, ali ponekad neko nesto radi da bi vama bilo lepse i lakse. Probajte da se fokusirate na te stvari, a ne da stalno trazite dlaku u jajetu u svemu. Verujte, bice vam lepsi zivot.
Gospodo za cenu od 273 dinara, toliko izađe ako je mesečna 12.000 dinara, za vožnju NS-BG biste konfor kao u prvoj klasi aviona? Pola sata stajanja nije nikog ubilo. Kad platite ekonomsku cenu karte onda više neće biti gužve i stajanja! Minimalna ekonomska cena bi trebala da bude 1.000 dinara vožnja, 44.000din mesečna, a ne da vam ja, koji se ne vozim, preko Budžeta plaćam vaša putovanja!
Izračunajte cenu pune karte u odlasku i povratku i razmislite ko u stvari plaća "vaše pravo da sedite i u prevozu i na radnim mestima"...!
Posebno, ono RM zbog kojih se cela Srbija zadužila da bi "strani ulagač otvorio vaša Radna mesta"...!
Najčešće su po "partijskoj liniji".
Nema još vozova. Vučić potrošio svih deset milijardi koje je pozajmio za prugu koja košta milijardu evra. Potrošio na botove koji pišu glupave komentare koji ni na koga ne utiču.
U to vreme smo morali da spašavano zemlju iz situacije u koju ju je Vučić doveo kad je ptošli put bio na vlasti. Da podsetim, bili smo izbačeni iz UN između ostalog. A ovo, da se zaduži trideset milijardi i izgradi puteve i pruge za tri milijarde, to bolje da nije ni radio. I opet nije kako treba uradeno.
@Nada
Ne bi bilo loše da ponovo pročitate ono što je napisano.
Nečijom samovoljom, dato vam je i omogućeno da se vozite ovim prevoznim sredstvom, mimo propisanih regulativa. U takav voz nigde na planeti zemlji ne može da se uđe bez rezervacije osim eventualno u Indiji. A do tada, dok se u ovoj zemlji ne uspostavi red kakav bog zapoveda, vozite se gurajte, znojite i svađajte, samo nemojte da kukate.Da kukaju imaju pravo putnici sa rezervacijama, koji ne zbog vas, nego zbog onih koji su uopšte i omogućili da do ovoga dođe, moraju da se voze ovako kako se voze.
Udji u 22,23,24 prigradski bus u Novom Sadu pa onda komentarisi.Red voznje nije menjan 30 godina,vikendom busevi na sat,dva....a moglo bi sve biti kako treba ali malo je sigurnih glasova...Zimi salju naj gore krseve gde nema grejanje a leti kao u inkubatoru bez klime....
Jednom sam se vozio REGIO vozom i nikad vise! Bili smo napakovani kao sardine, kondulter se nije ni pojavio jer i nije mogao da uđe i prođe, a vise od pola putnika nije ni kupilo kartu jer je cekalo konduktera, pa su se vozili besplatno do BG. Horor.
U sokolu treba da uvedu neki validator da moze da uđe samo onaj sa numerisanom kartom i to je to. A ne da pustaju sve i svakog pa se desi da ja sa placenim sedistem stojim, a neko ko je usao i uzeo kartu u vozu- sedi. Srbija
Do juce su se gurali u raspalim vozovima satima,sada kritikuju a nisu bili kadri od 2000 do2012 nista da urade! Moj brat radi u BG i ide svaki dan,ima gužve ali nista nepodnošljivo i tako kako opisuju pojedini Gradjani i mediji!
Ovi sto spominju kako je bilo 90-tih bolje da se pokriju usima. Em su 90-te civilizacijska sramota za ovaj narod (u svakom smislu) em bi valjda bilo logicno da smo nesto i napredovali za 30 godina. Ili ipak ne?
P.S. Imam 50 godina i jako se dobro secam tog zla. Iz kog zapravo jos nismo ni izasli.
puci ce subvencije pa nece biti love za karte.
naravno da sve smeta. zar je moguce da niko ne moze da krivi udbu za ovo sta je trebalo da se izgradi pre 30g umesto sto se uludo ratovalo.
zar je moguce da je udba racunala da ce na nekom polju pobediti
Koliko vidim, traže da mogu da rezervišu sedišta preko aplikacije (za dodatnih 5000 rsd), bez da svaki put pre ulaska u voz to rade na šalteru. Zašto da ne, neka plate rezervaciju, omogući im se da to urade uz mesečnu/godišnju, cena kao i ostalima i eto.
Ubaciti još vozova.
Jaoojj novosaCke mukice sto vole da plate ( za male pare,) pa da uzivaju i zapovedaju ! Onda imamo razne slike komunjara koji su putovali u ,,sretno doba,, do mora i spavali preko torbi i kofera u hodniku kušet vagona pa se jos ponosili tim sa obralozenjem ,,sta nam je falilo,, a ovima smeta stajanje 36 min do boggrada a ne smeta im guranje po grackom busu od 10-35 min ! Ove uopste ne treba zaliti, meni je ovo divna komedija podtlacene mase koja hoce neki komfor !!!
Postoje i autobuske linije gradskih autobusa kojima se putuje duže i gde se stoji jer nema u opšte nikakve rezervacije. I budu prepuni i zagušljivi. I radnici, studenti i đaci imaju za njih mesečne karte. Svaki dan tako, a i tamo ima špic.
I to sve traje već decenijama pa niko ne pušta suzu za njima.
Ne kažem da tome treba da težimo ali ljudi stvarno pogledajte svet oko sebe. Malo iskoračite iz plišano mekanog i udobnog i odmah kuknjava.
Prosto i jednostavno resursa uvek fali. Koliko god se poveća broj polazaka, povećaće se i broj putnika. To je mrtva trka. A ako svi budu sedeli onda će i cena karti biti veća. A opet ko može da predvidi koliko će putnika biti na nekoj relaciji svaki dan u godini. Naročito onih povremenih.
I u busu stoje po 40 minuta i stanicama svako malo. Samo za putnike sa mesecnim kartama izgleda treba posbna linija da ne stoje 36 minunta. Kakva je milina bila dok se pola putnika plasilo voza i onih koji su isti bojkotovali.
Ne može da se doda vagon jer je ovo elektromotorni voz, a ne kompozicija sa lokomotivom i vagonima. Na IC vozovima ne može ni da se spoji više garnitura Stadler KISS jer Srbijavoz nije tražio tu mogućnost od proizvođača.
Garniture Stadler FLIRT (koje voze na regio vozovima) mogu da se spoje i zato vikendom često voze dve spojene garniture na regio (RE) vozovima.
Suština problema je da nemaju dovoljno garnitura, a da neće to da priznaju.
били против воза, каменовали га, политизовали целу причу око железнице, нашли 100 замерки а овамо не избијају из њега сада. друже иди плати бус, имаш опозиционих превозника супер су, што користиш ово што није добро. до неки дан клацкали се у градском саобраћају ником ништа. чуј пуно пола сата стајања. Ако не можеш пола сата на стојиш ниси за посао. Стојимо по 40 минута у градском и скоро још толико по станицама.
Kada sam pre više od decenije počeo da studiram u Novom Sadu, postojao je voz koji je oko pola 4 kretao iz Novog Sada prema Subotici. Moje kolege iz Subotice su mi pričali da je išao jedan jedini vagon. Truckalo se do Subotice tri sata po redu vožnje, često i duže jer su vozovi redovno kasnili. Vagon nije bio klimatizovan, a WC je bila rupa u podu. Ne moram uopšte da spominjem kolika je bila gužva, imajući u vidu da je jedan jedini vagon saobraćao vozom. I tad se ništa o tome nije pisalo nikoga nije zanimalo. Sada gospoda ne mogu da stoje 36 minuta u vozu. Ma vidi molim te.
Putovao sam i tim raspalim vozom do Subotice u posetu kolegi iz Subotice, putovao sam i Sokolom za BG, Soko je za ono svemirski brod.
Ovo ne pišem zato što sam bot vladajuće stranke, već pišem jer ne mogu da verujem da li ljudi u ovoj zemlji ičime mogu da budu zadovoljni?! Može li jedan pišljivi dan da prođe a da se ne opljune nešto što je objektivno hiljadu puta bolje od raspadnute pruge NS-BG i još raspadnutijih vozova na toj pruzi koje smo imali donedavno?
I zar nema mnogo bitnijih tema u ovoj državi od silne gospode koja ne mogu da stoje 36 minuta u vozu? Evo baš mi ih je žao, suza suzu stiže...
Зашто саобраћајна полиција не искључи натрпан воз,није дозвољено стајање при брзини 200 на сат ,сад се нико не оглашава за безбедност путника ,увести кружни ток па нек се врте у круг док вишак путника не испадне ,а када дође до несреће биће машиновођа крив
U voz se ne ulazi bez rezervisanog sedišta. To je početak i kraj svake priče na ovu temu.
Ako neko nije ukapirao, i ovi sa pokaznim kartama moraju da rezervišu sedište kad putuju. Ne očekujete valjda da svakog sa pokaznom, u svakom vozu, pri svakom polasku, stalno čeka prazno mesto?
...da se doda vagon, jer nema tih vagona "viška" na lageru. Kupili su toliko garnitura kompletiranih koliko su kupili, debelo su preplaćene kao i sve nabavke kod nas, bio je tekst. I sad više nema, postoji lista čekanja kod Staedler-a, nije to pereca da se dokupi.
A i ove cene karata su subvencionisane, rečeno je u startu ko se seća, realne cene će tek doći za koju godinu kad ne bude izbora u najavi.
Vidim da mnogi pominju dodavanje vagona, što je sasvim nerealno. To nisu nekadašnji vagoni koji su se kačili po potrebi, ovo su kompletni vozovi gde nema dodavanja, dakle ili pojačati kupovinom novih kompozicija ili se praviti lud, prihod je isti a dodatni vozovi koštaju, zar ne? Za utehu vama putnicima, da vas podsetim na devedesete kada sam ja putovao iz Bg za Sremsku Mitrovicu, dođe jedan vagon i lokomotiva, već na Novom Beogradu ljudi ne mogu da uđu jer fizički je nemoguće, a krenuti ne može dok svi ne uđu...krenem kući u 17, a stignem u 23h i to sve stojeći kao sardina, a vi ne možete da istrpite 35 minuta...
Sve je u pravu i, realno, ni mi stalni putnici ne vidimo kako resiti taj problem. A, opet, apsurdno je da povremeni putnici imaju prednost u odnosu na redovne-stalne.
Problem se moze resiti samo uvodjenjem dodatnih polazaka, jer su polasci na sat ili dva, u jutarnjem i u popodnevnom spicu nedovoljni. Od sest do deset ujutro i od dva do sest popodne bi trebalo da polasci budu na svakih pola sata. Ogromne su guzve i u gradskom prevozu u Novom Sadu. Odavno je trebalo da se u Novom Sadu uvede tramvaj, koji ima veci kapacitet prevoza putnika. Nije ni cudo sto se broj automobila enormno povecava u Srbiji, kad nam je javni transport katastrofa.
Istina, vracam se sa posla regio vozom iz Tosinog bunara za Ns u posle podnevnim casovima 16, 17, 18 h. U regio vozu ne postoji numeracija i prodaje se 2-3 x vise karata nego sto realno moze da stane, ljudi stoje jedni drugima na glavi i ne moze da se dise. Problem je u kapacitetu, neophodno je vise polazaka u tim casovima.
Stalno su guzve regio vozovima i definitivno da treba da kupe jos vozova i ubace jos termina.
Ovo kukanje oko rezervacije je presmesno jer se svuda u svetu placa.
Kod nas su ljudi navikli da se bahate i da samo sednu i da ih bas briga da li je neko platio mesto.
Uostalom, ako vam ne odgovara imate uvek autobus.
Ja bih pre stajao u vozu pola sata nego se drndao u autobusu sat i nesto.
Kad sam putovao vozom na relaciji Štutgart - Minhen, takođe mnogi ljudi su stajali, a relacija je još duža, max brzina koju sam video na ekranu je bila 188km/h, karta u jednom smeru od 35 do 50 evra (ICE). Mesečna najjeftinija je bila preko 300e...
Pa kad krenete da kukate kako je ovde za 100e, pogledajte kako je u razvijenim državama.
Indijska cena, indijski uslovi... to je ipak socijalni voz ukombinovan sa politickim marketingom. Lux uslovi za voznju kostaju vise. Ne moze i jare i pare...
Otkud sad to? Kada su ranije bile objavljene cene ovde u komentarima su se svi utrkivali ko ce vise da pljune kako niko nece kupiti karte po tim cenama i kako ce voz biti prazan.
Voz je pod obaveznom rezervacijom, na čega vas opominje u samom vozu i glas sa matrice.
Dakle, prosto je neverovatno da u njega može da uđe bilo ko, ko nema rezervaciju, da li sa mesečnom kartom( prodato preko 2000 ) ili bez karte.
To što imaju ljudi mesečnu kartu, znači da uživaju neku pogodnost i da su je kupili po povlašćenoj ceni ali ni u kom slučaju ne bi trebalo da znači da u njega mogu da uđu bez rezervisanog sedišta.
Tu jednostavno nema nikakve razlike da li čovek ima mesečnu za Sokola ili je uopšte nema - na njega ne bi smeo da se popne ni u pismu bez rezervacije.
Pazite, pušta se na stajanje, u sistem koji se kreće na momente i brzinom od 200 km/h, pa to samo ima u filmovima sa horor krajom a dok se taj kraj jednom ne desi voziće se ovako kako se voze.
Svakodnevno sam na liniji Novi Sad-Beograd.
Ovo nije baš tako, još je gore.
Zašto mi sa mesecnim i godišnjim kartama moramo da stojimo,zasto ne uvedu još vozova bar u špicu?
Naravno da im nije u interesi, povećavaju troskove, a ljudi stoje...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Kao sardine" u vozu, a plaćaju 12.000 dinara mesečno: Velike gužve između Novog Sada i Beograda
Autor: N1
Info
•14.05.2024.
•18:20 > 20:20
Komentari 80
ns
Pera
/
i zato sto je vikao sto za jednoga umesto izgradnju 'brzih pruga srbije'
vidim da ih se malo secaju a imale su veliku medijsku kampanju isto kao i 'zajam za srbiju'
Brać Srb
Kritikujemo ga zato što u EU vozovi te vrste - commuter trains - postoje već 50 godina a kod nas tek sada. Kritikujemo ga zato što je kapacitet premali za potrebe stanovništva. Kad bi država bila servis građana to bi značilo da se poveća broj polazaka i broj mesta za sedenje. Ali ovde komentatori zlurado pričaju o povećanju cena karata kao da su putnici besposleni i idu u Beograd na Luj Viton kafu sa parizerom.
Jana
Bb
Talas
Pa nije to disko da se smanjuje gužva nego ljudima treba prevoz zbog posla.
Putnik
Betmen
Bb
Ruske
Lici na
koza
Неко тамо
Drum
Pa i oni koji uzmu mesečnu kartu za JGSP nemaju rezervisano mesto u autobusu. Nego ko pre sedištu, njegovo je za tu vožnju.
Što se tiče "sardina", tako je na liniji 9 u Novom Sadu, nekada bude i na liniji 4 Najgore što sam video je linija 50 u Beogradu, ušao sam na drugoj stanici na trasi, a bus je već bio pun. Tako je stalno na liniji 50.
Petar
/
90-e godine
Budisava
22-23-24 linije GSP su katastrofa.
40 godina tako,sardine,padanje u nesvest!
Voja
Estranzero
Sale
Fića
Posebno, ono RM zbog kojih se cela Srbija zadužila da bi "strani ulagač otvorio vaša Radna mesta"...!
Najčešće su po "partijskoj liniji".
Rale
Opozicionista
@Petar
JOHN 3:16
Ne bi bilo loše da ponovo pročitate ono što je napisano.
Nečijom samovoljom, dato vam je i omogućeno da se vozite ovim prevoznim sredstvom, mimo propisanih regulativa. U takav voz nigde na planeti zemlji ne može da se uđe bez rezervacije osim eventualno u Indiji. A do tada, dok se u ovoj zemlji ne uspostavi red kakav bog zapoveda, vozite se gurajte, znojite i svađajte, samo nemojte da kukate.Da kukaju imaju pravo putnici sa rezervacijama, koji ne zbog vas, nego zbog onih koji su uopšte i omogućili da do ovoga dođe, moraju da se voze ovako kako se voze.
Gari
Miki
U sokolu treba da uvedu neki validator da moze da uđe samo onaj sa numerisanom kartom i to je to. A ne da pustaju sve i svakog pa se desi da ja sa placenim sedistem stojim, a neko ko je usao i uzeo kartu u vozu- sedi. Srbija
Lici da
Petar
Nenad
Mrako
Qwer
Zamenik
Dogodine u Botošu
P.S. Imam 50 godina i jako se dobro secam tog zla. Iz kog zapravo jos nismo ni izasli.
Angelo Pilgram
/
naravno da sve smeta. zar je moguce da niko ne moze da krivi udbu za ovo sta je trebalo da se izgradi pre 30g umesto sto se uludo ratovalo.
zar je moguce da je udba racunala da ce na nekom polju pobediti
Zzz
Ubaciti još vozova.
404
Dejan
Nikola
I to sve traje već decenijama pa niko ne pušta suzu za njima.
Ne kažem da tome treba da težimo ali ljudi stvarno pogledajte svet oko sebe. Malo iskoračite iz plišano mekanog i udobnog i odmah kuknjava.
Prosto i jednostavno resursa uvek fali. Koliko god se poveća broj polazaka, povećaće se i broj putnika. To je mrtva trka. A ako svi budu sedeli onda će i cena karti biti veća. A opet ko može da predvidi koliko će putnika biti na nekoj relaciji svaki dan u godini. Naročito onih povremenih.
Keva
lol @ lol
Zebra
Nikola
Garniture Stadler FLIRT (koje voze na regio vozovima) mogu da se spoje i zato vikendom često voze dve spojene garniture na regio (RE) vozovima.
Suština problema je da nemaju dovoljno garnitura, a da neće to da priznaju.
Ha
миле
Dejan
Putovao sam i tim raspalim vozom do Subotice u posetu kolegi iz Subotice, putovao sam i Sokolom za BG, Soko je za ono svemirski brod.
Ovo ne pišem zato što sam bot vladajuće stranke, već pišem jer ne mogu da verujem da li ljudi u ovoj zemlji ičime mogu da budu zadovoljni?! Može li jedan pišljivi dan da prođe a da se ne opljune nešto što je objektivno hiljadu puta bolje od raspadnute pruge NS-BG i još raspadnutijih vozova na toj pruzi koje smo imali donedavno?
I zar nema mnogo bitnijih tema u ovoj državi od silne gospode koja ne mogu da stoje 36 minuta u vozu? Evo baš mi ih je žao, suza suzu stiže...
Nikola
Пружни радник
Aco
Ako neko nije ukapirao, i ovi sa pokaznim kartama moraju da rezervišu sedište kad putuju. Ne očekujete valjda da svakog sa pokaznom, u svakom vozu, pri svakom polasku, stalno čeka prazno mesto?
Fibonacci
A i ove cene karata su subvencionisane, rečeno je u startu ko se seća, realne cene će tek doći za koju godinu kad ne bude izbora u najavi.
Nex
Znaci ne valja ni to jel????
Oskarov vršnjak
Nada
Šta Vas zbunjuje?Prodaju mnogo više karata neko što ima mesta!Stojimo, guramo se, znojimo i svađamo.
Kolarov
Musa kesedžija
Ff
Petra
Fffff
Dušan
Meni ne smeta
Putnica
lol
Ovo kukanje oko rezervacije je presmesno jer se svuda u svetu placa.
Kod nas su ljudi navikli da se bahate i da samo sednu i da ih bas briga da li je neko platio mesto.
Uostalom, ako vam ne odgovara imate uvek autobus.
Ja bih pre stajao u vozu pola sata nego se drndao u autobusu sat i nesto.
Gastarbajter
Pa kad krenete da kukate kako je ovde za 100e, pogledajte kako je u razvijenim državama.
Nikola NS
Neb
Vi kao da imate na 5 minuta polazak, dokle ćete se prema putnicima odnositi kao prema stoci????
Ukinuti godišnje karte dok se ne uvedu polasci na 5 minuta
Joki
realno
Bananamen
Jovica
Ja
JOHN 3:16
Dakle, prosto je neverovatno da u njega može da uđe bilo ko, ko nema rezervaciju, da li sa mesečnom kartom( prodato preko 2000 ) ili bez karte.
To što imaju ljudi mesečnu kartu, znači da uživaju neku pogodnost i da su je kupili po povlašćenoj ceni ali ni u kom slučaju ne bi trebalo da znači da u njega mogu da uđu bez rezervisanog sedišta.
Tu jednostavno nema nikakve razlike da li čovek ima mesečnu za Sokola ili je uopšte nema - na njega ne bi smeo da se popne ni u pismu bez rezervacije.
Pazite, pušta se na stajanje, u sistem koji se kreće na momente i brzinom od 200 km/h, pa to samo ima u filmovima sa horor krajom a dok se taj kraj jednom ne desi voziće se ovako kako se voze.
Biba
Dejan
Dragan
Takođe me zanima zašto nema više polazaka.
Zašto su brzine do 200 km/h kada gledam kineske vozove u Kini da idu 400-450 km/h?
Alex
Gale
Ovo nije baš tako, još je gore.
Zašto mi sa mesecnim i godišnjim kartama moramo da stojimo,zasto ne uvedu još vozova bar u špicu?
Naravno da im nije u interesi, povećavaju troskove, a ljudi stoje...
xqt
Milo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H