Da li će lekari uskoro u.svojim izveštajima da pored propisanog penicilina dva puta dnevno očitaju (neku) molitvu.
Luna
23.05.2024 •
19:58
Ovo je za B
Da sve si upravu .usput ovaj je rođak od vučketa i niko ga ne voli niti zarezuje za žutu šljivu da bog oprosti rođo proda sve i Kosovo i sve ostalo ali on ćuti
Mihajlo
23.05.2024 •
13:11
Kako da ne...
krećimo se još malo unazad, zašto da ne, samo da pitamo nazadnu materu crkvu šta i kako treba da se čini. Ko vam dolazi u crkvu, njega indoktrinirajte, ostale ostavite na miru.
Nemojte
23.05.2024 •
10:31
evo
Nemojte, evo ko boga vas molim, da se vi više petljate u državne institucije, mesto vam je u crkvama, manastirima, da hranite, oblačite sirotinju........
Mi smo i dalje koliko ja znam sekularna država.
Б
22.05.2024 •
21:16
Опијума и хлеба
Религија је опијум за народ. С обзиром како се власт понаша према народу, мора се појачати доза.
Видите, моја супруга је из једне католичке земље. У тој земљи су најјачи универзитети католички и црква дели стипендије талентованој деци. Црква такође поседује сиротишта и домове за старе, помаже великом броју људи. Дабоме, доста и узима. Сад упоредите то не само са Србијом, већ са било којом православном земљом (Русија, Грчка, Јерменија...). Разлике су, благо речено, огромне, јер је у свим тим земљама црква само још један привезак власти.
Voja
22.05.2024 •
09:31
SPC
Crkva nema šta da traži u političkoj areni sekularne države.
Дуле
21.05.2024 •
22:31
Наравно кад им држава уплаћује пензије ко да су доктори наука а не обични средњошколци.
Janko
21.05.2024 •
21:04
Nice
"A u volji sluge(Crkve) video sam volju da bude gospodar"
Bbb
21.05.2024 •
20:38
122
Pahomije Kacavenda i ostali ,pocinju li oni dan molitvom?
Dositej
21.05.2024 •
18:30
Ova osoba predaje filozofiju u Jovinoj gimnaziji...
Ajme
21.05.2024 •
15:16
Nekad je bolje svoje musljenje zadrzati za sebe.
Kao recimo ova “izjava” i “misljenje”.
Budi prisutniji u svom zivotu, nama ne trebas.
iguman
21.05.2024 •
14:58
Samo labilan i nesiguran čovek traži imaginarnu pomoc. A, možda je to i pokriće za neuspeh?
Šta kažete?
Maja
21.05.2024 •
13:05
Može li on sa svojim Ossa kvartetom da svira na radnoj akciji parohijanima dok budu gradili bolnicu ili auto put koji finansira SPC?
Zare
21.05.2024 •
12:11
Sto budete prisutniji u vlasti, bicete dalje od Boga i naroda.
Mama
21.05.2024 •
11:53
Da, ali ne na način kako se to sad radi. Npr. uništavanje zelenih površina radi megalomanske crkve na Limanu i ostali postupci koji služe isključivo sopstvene koristi čine da je i vernicima od crkve postalo muka. Recimo, mogli bi pokazati prave hrišćanske vrednosti tako što će umesto previdjenog čudovišnog samostana izgraditi mali simbolican hram, sa puno zelenila i otvorenog javnog prostora. Mogli bi da pomažu bolesnima i siromašnima, da podstaknu obrazovanje, da plate porez, da pokažu smisao duhovnosti i hrišćanskih načela.
XY
21.05.2024 •
11:46
Sloboda misli
Crkva i njihove staresine su kroz celu istoriju covecanstva uvek vracale coveka par koraka unazad svojim zabranama i mesanjem.Prestanite vise da se namecete,ko vas voli nek ide nek se moli pustite nauku i ljude zeljne znanja ,slobode i pravednosti da zive svoj zivot bez vasih uplitanja.Ko zeli neka malo otvori knjige o umetnosti i nauci i procita koliko je crkva insistirala uvek da sve zabrani ,unazadi i stavi u mentalne "okove".Daleko vam "lepa kuca"..
Ostoja
21.05.2024 •
11:40
Nisu svesni ili ih ne interesuje KiM,kad su uputili kritike Vucicu,za Briselski ili Ohridski sporazum
Boeser Wolf
21.05.2024 •
11:37
Ne znam koga mrzim više, komuniste ili crkvu.
Međutim, kod nas kao i u Rusiji imamo fuziju komunista sa crkvom, novokomponovane prepakovane partije koje su se slizale sa popovima na sveopštu štetu poreskih obveznika.
Crveni popovi.
Moje ime?
21.05.2024 •
11:35
Nervira me
Nervira me što SPC vozi samo katoličke automobile. Zašto?
ja
21.05.2024 •
11:19
cekva mize da se moli za Vlast. I treba. Vlast ne treba da moli crkvu niti da trazi blagoslov. Crkvi niko ne brani da blagoslov da.
Lily
21.05.2024 •
11:14
moze
treba crkva da bude prisutnija, recimo da otvori svoju kuhinju za pomoc siromasnima, da finansira lecenje bolesne dece, da se bavi humanitarnim radom i pomaze narodu.
Ovako , dok voze skupe automobile, podrzavaju stranke na vlasti, uzimaju iz budzeta pare za gradnju svojih objekata, ne placaju nikakav porez bolje da cute .
mrva
21.05.2024 •
10:44
Sunovrat.
Dejan sa Štranda
21.05.2024 •
10:44
Ruka ruku mije
Zato veroučitelj tako govori i zato su vlastodršci i crkva slizani.
A svako samostalan i slobodouman jasno vidi da je spc jedno leglo zla i razvrata.
Ufff
21.05.2024 •
10:22
Ti si samo obožavatelj SMRTI!
Vera
21.05.2024 •
10:07
Margarin
Ovakav stav će dovesti, i dovelo je, do toga da vernici, pravi vernici, ne idu u crkvu jer ne mogu da slušaju licemerne propovedi koje nisu u skladu sa ponašanjem većine sveštenika. Ostaće vam samo novokomponovani vernici u liku vladajućih političara i njihovih pristalica.
Opozicionista
21.05.2024 •
09:48
Šta crkva kaže na to što predsednik i premijer nazivaju 80.000 građana Novog Sada "ispovraćanom ustaškom splačinom?"
Pretpostavljam da imaju neki stav? Da li im to smeta dovoljno da bi reagovali? Ili se možda slažu sa time...?
SuperN.
21.05.2024 •
09:46
Živim u katoličkoj zemlji gde sveštenici izlaze u medijima uglavnom u kampanjama skupljanja hrane
Desi se da u nekom okrugu se nađe neki koji odvali biser tipa "žena da sedi kući" nakon čekga se zvaničnici crkve izvinjavaju danima stanovništvu
Jeste crkva sveprisutna ali vrlo nevidljiva
ns
21.05.2024 •
09:31
cccc
isus je lepo rekao mozete se svuda moliti,a ne vi hocete da budete vidjeni.lepo u svom stanu ,kuci se molite. ajde da udje u svest,sto dajete crkvi pare,alo dajte onina koji nemaju,crkva nije pomogla ni jednom bolesnom detetu. neku idu na foru molimo se,haha
Ale
21.05.2024 •
09:28
Sekularna drzava?
Pravoslavlje i SPC se prvo ozbiljno razmimoilaze u stavovima. Pravoslavlje potencira skromnost, krotkost, postenje. Ne znam gde se pedofilija, promovisanje mrznje i voznja skupim automobilima uklapaju u tu temu ali od SPC-a samo to dolazi.
Drugo, religija kao momenat pretnje - budi dobar ili ces zavrsiti u paklu u vecnim mukama ne tera ljude da budu dobri jer to u sustini jesu, vec manipuliste pretnjom, kao sa decom - budi dobar da ne bi dobio batine. Ne uci ljubavi vec strahu od kazne. Samim tim, gubi smisao i postaje cista manipulacija.
I trece, Srbija je, koliko znam, i dalje po uredjenju sekularna drzava i crkva je odvojena i nezavisna. Samim tim, nema sta da trazi medju drzavnim vrhom. Pogotovo uzevsi u obzir da se SPC ozbiljno potrudio da se odvoji od pravoslavlja dajuci los primer u svakom smislu i redjajuci skandal za skandalom pa tako umesto promovisanja hriscanskih vrednosti imamo promovisanje mrznje, gluposti, zatucanosti, pedofilije dakle sama je sebe degradirala ispod svih granica.
Maja T.
21.05.2024 •
09:18
Pahomije
Crkva da bude odvojena od države kao što to i nalaže Ustav RS. Umesto što drži moralna predavanja građanima, i smatra o feminizmu i rodno senzitivnom jeziku, pa i biologiji nesvesna da Biblija nije knjiga koja se bavi naukom nego verom, da povede računa ko im je unapređen (Pahomije) i koga odlikuju (Palma).
Alfredo Garsija
21.05.2024 •
09:18
Na žalost, g. Turukalo nije pažljivo čitao Konvenciju o sprečavanju i kažnjavanju zločina genocida kojim je definisano šta sve predstavlja genocid. Značenje je dosta šire od onog što najveći broj ljudi smatra da jeste. Bitni su namera i način (radnje). Nije bitno koliko je ljudi stradalo i da li samo neke kategorije stanovništva. Zato Srebrenica jeste genocid. Ali to ne znači da su genocid počinili Srbi (ili bilo koji drugi kolektivitet), krivica je individualna i to je jasno naznačeno u svim presudama međunarodnih sudova. Zato je i tužba BIH protiv Srbije, svojevremeno, odbijena.
3434
21.05.2024 •
09:16
Ne znam zašto ovim komentaorima toliko smeta molitva.
Molitva za mir koji preti da bude narušen donošenjem ove rezolucije,svakome ko se iole razume u geoplitiku ovih prostora, pa i svetsku geopolitiku je jasno da je ovo politička a ne "pravna i moralna" rezolucija.
Nikad ne čujemo da vam smeta oglašavanje pape povodom rata u Ukrajini, iako većina Rusa i Ukrajinaca nisu katolici,pa se papa opet oglašava.
Religija je uvek bila deo politike,sviđalo se to nama ili ne, to što se zloupotrebljava u političke svrhe, ne mora da znači da ne može da se upotrebi za dobre stvari.
Čovek nije samo materija i svakom čoveku je potrebna duhovni oslonac,što religija suštinski i jeste.
anti
21.05.2024 •
09:14
Ovakvim retrogradnim misljenjima ne treba davati mesta u javnom diskursu. Cuj, treba crkva da bude jos prisutnija...Zasto se nije zalozio za to da crkva pocne da placa porez? Zasto bi popovi bili kvalifikovani da se bave politickim pitanjima? Neka se svako moli koliko hoce ali ovaj javni egzibicionizam drzavnog vrha sa popovima je vec postao morbidan.
Dusko
21.05.2024 •
09:14
Da, u zatvorima najvise. Tamo ste najpotrebniji, em zasluzujete da robijate za pranje para, em su vam tamo najveci pripadnici sekte, pali dileri i navijaci. Svi se mole bogu za mic dopa.
coravi desk
21.05.2024 •
09:12
Fariseji, svugde fariseji......
Pićuka
21.05.2024 •
09:11
Na ovoj fotografiji je bulumenta koja je eizgovorla, o delimi da ne govorimo, toliko skaradnih i neprikladnih reči da je o veri izlišno govoriti. U ovakvoj konstelaciji o potrebi uticaja vere beznačajno je pričati jer tu iskrene vere i duhovnosti nema. Nije bitno da li nosiš farmerice ili mantiju kada progovoriš sve je jasno. Ali svaka reč, baš svaka reč o bilo čemu mora biti odmerena i blagodatna. Ovim se podilazi pobožnim ljudima koji nisu dotakli smisao verskih naravoučenija.
Bogomolje
21.05.2024 •
09:06
Pare
Videli bismo koliko bi se oni trpali da žive od priloga onih koji im veruju a tek kojima su pomogli, naravno velikodušno, bez naplate. Bogati lažovi.Bog nema veze sa njima, prodavcima magle.
Tito zauvek!
Voldi
21.05.2024 •
09:02
Crkva svoju ideologiju da praktikuje samo u svoja 4 zida.
Ja sam Radov
21.05.2024 •
08:55
Na cijoj strani treba da budu Torokalo se nije izjasnio.Ipak njegov naum nije tesko odgonetnuti,da treba cvrsce da podrze vlast,
Postujem verske praznike,primanje svestenstva pred slavu i uskrs,kako su to postovali moji predci.
Ako se crkva umesa u politiku sa javnom podrskom Vucicu,odustajem privremeno od postovanje predaka.
VladaN
21.05.2024 •
08:50
Kada budemo...
...klerikalna država onda Crkva može da ima svoje mišljenje. Ovako neka se bavi svojom osnovnom "delatnošću" i da se ne zaboravi da počiva na grbači svih porekih obveznika ove države bez obzira na veroispovest i versko opredelenje.
Mojsije
21.05.2024 •
08:45
Ju ju
Svestenik se ne vozi u dzipu, mercedesu, audiju itd.. Ide peske a tu mu je i bus za svaki slucaj!!!
Sova
21.05.2024 •
08:37
Istina
Da, crkva treba da da svoje mišljenje na goruće teme, ali to mišljenje ne bi smelo uvek da se poklapa sa onim što plasira Vučić i vladajuća partija. To treba da bude nezavisno mišljenje, a niko im ne brani da se mole za celo stado (vlast, opozicija i oni koji se ne izjašnjavaju).
need for speed
21.05.2024 •
08:37
Daleko vam lepa kuća.
Samo se vi držite podalje.
Salamander
21.05.2024 •
08:33
potpuno su u veri
Smerni, skromni, posvećeni...
šta bi li bilo tek, da nisu?
Novosadjanin
21.05.2024 •
08:32
Veronauka
Posledice uvodjenja veronauke imate prilike da vidite svakodnevno po NS; izliv zastava po fasadama; klinci u majicama 1389; navijaci koji brane Kosovo sa sigunre tribine Vosinog stadiona; gomile ljubitelja Baje malog Knindze i slicne patriotsko/nacionalno/ radiklasko face koje nesnadjene lutaju ovim lepim gradom.
Verujte u svoja cetiri zida; i sve je super. Ali, apsolutno nemas PRAVA DA NAMECES MOJOJ DECI KROZ SKOLU TVOJE IZMISLJENE BOGOVE!!!!!!
milan
21.05.2024 •
08:26
..
crkve u drugim drzavama daje socijalnu pomoc, hranu, lecenje alkohola/droge itd! a pravoslavna crkva nema taj cilj. Novac trose za fasade, vece stanove, manastire se renoviraju koje su polaprazne i vise monahnje ima nego monase. Monasi sede u kafanama, svestenik se vise druzi sa alkoholicarima i sudi zene umesto da daje zeni podrsku. crkva dobije platu od drzave a onda traze da se naplacuje liturgija??? ako svestenik ima svoj cenovnik satnice kako onda moze traziti od vernika da daje nesto besplatno. svaka kafa u kafani koju piju je placeno od porez gradane
MILE
21.05.2024 •
08:25
ŠIZOFRENIJA
Prvorodjeni se moli crvenoj zvezdi petokraki komunističkoj!!!
komsha
21.05.2024 •
08:24
mogli bi
malo da gledate u svoju avliju i da ne trpate noseve gde im nije mesto
Zanovetalo
21.05.2024 •
08:24
Sve ovo
Molitva u hramu Sv.Save,i odlazak u Njujork je kampanja za izbore,i sto duzi ostanak na vlasti.A sto se savetodavne uloge SPC tice tu bi mogli da propagiraju biblijski moral i postenje,ali to mogu samo monasi koji zive asketski.Ovi sa ovim standardom nikako ne.
iguman
21.05.2024 •
08:22
Kako moze neka grupacija odvojena od države može da ima mišljenje o državi?
To treba zakonom zabraniti, da neko ko oma sasvim druge svere u imaginaciji, uživo učestvuje u stvarnom životu naroda.
sale
21.05.2024 •
08:20
razuma bez
crkva bi trebalo da plati porez, prestane da promovise osudjene ratne zlocince, prestane da siri govor mrznje, rasnu, versku i netrpeljivost prema seksualnim manjinama i da osudi pedofiliju u svojim redovima...
u drzavnim poslovima, za crkvu nema mesta...
Vule
21.05.2024 •
08:17
imam bolji predlog
da ON bude patrijarh. Kad je već kandidat za gradonačelnika u vskoj opštini, u svakom gradu na teritoriji ove zemlje, što ne bi bio patrijarh.
Dejan
21.05.2024 •
08:10
Dil
Nismo.culi neko misljenje u vezi sa paradama ponosa, evrovizijom,ukidanju rodova....
Vladimir
21.05.2024 •
08:08
Porez
Crkva bi trebala da placa porez kao i svi gradjani i firme koje posluju u Srbiji.
A zatim bi trebalo jednom godisnje da podnese izvestaje i obavesti narod na cega je trosila donacije i prihode od izdavanja mnogobrojnih lokala u zakup.
Vec jako dugo nisam cuo da je crkva pomogla nekome ili nekoj grupi ljudi kojima je to bilo neophodno.
Mozda crkva treba vise da se pita, mozda i ne, ali sigurno nema razloga da samo ta organizacija u drzavi ne placa porez i netransparentno posluje. Nije vazno da li neko prodaje hleb ili veru u zagrobni zivot, vazno je da se svi tretiraju isto pred zakonom...kao sto verujem da ce se jednom i pred bogom, iako je taj deo...usled vrlo specificne prirode stvari u objektivno netransparentan te ne podlozan komentarima i reklamacijama.
Realista
21.05.2024 •
08:05
Sa ovima...
.. ovoj naciji nema pomoći.
Goran NS
21.05.2024 •
08:04
NIJE ovo 18. vek, a nismo ni Teheran!!! Mada, mozda bi smo onda svi vozili nove dzipove i audije, ...
Vida
21.05.2024 •
08:03
vernica sam
Ali crkva nikako u politiku. oduvek su bili na strani vlasti ali sad se preteruje!
Vucic to koristi u marketinske svrhe!
B
21.05.2024 •
07:59
Patetično
Do 1989.u Sabornoj za Badnje veče bilo više popova nego nas, posetilaca. Onda drug Sloba krenuo u srbovanje i sada unuci Udbaša, iz socstanova kupljenih za 3 marke objašnjavaju kapitalizam i pravoslavlje nama, unucima kulaka i narodnih neprijatelja. Al nije vernik ko zove o Isuse, Isuse...
Perica
21.05.2024 •
07:59
Da li neko može da zamisli da nekog od zapadnih lidera Papa ispraća na tamo neki politički skup?
xqt
21.05.2024 •
07:58
Sve samo ne to
Crkva ima svoju ulogu u državi, ali ona sigurno nije da bude uz najgoreg predsednika u zadnjih 40 godina i njegove aparatčike.
Pk
21.05.2024 •
07:55
Sad kad nam Bog pomogne
Aco
21.05.2024 •
07:55
Ako mene pitate, nijedna crkva ne treba uopšte da bude prisutna. Nigde.
Zebra
21.05.2024 •
07:52
Plemstvo i sveštenstvo da odlučuje sudbinu naroda koji se ništa ne pita… Dobrodošli u srednji vek!
Lopovska posla
21.05.2024 •
07:50
Zašto bi mišljenje Crkve bilo važnije od mišljenja lokalnih pijanaca ispred radnje? I jedni i drugi nemaju veze sa stvarnim životom,jednima se priviđaju beli miševi i ostale stvari,drugima biće koje niko nije video ali je tu svuda oko nas.
Ajde...
21.05.2024 •
07:48
Prećutaću lake mete...
Ali neko iole ozbiljan i edukovan, u ovom slučaju profesor filozofije a ne samo veroučitelj, znao bi da u pravnoj sferi važe pravne definicije, a ne definicije i mišljenja Noama Čomskog, kojeg, inače, veoma cenim. Čemu onda babe i žabe?
Milan NS
21.05.2024 •
07:48
Nije problem
crkva već "Srpska pravoslavna crkva". Ne pravoslavlje već organizacija koja bi da ili već uređuje živote svih građana. Ovo je sve samo nije hriščanstvo niti slobodna volja građana da se opredele ako će da veruju ili neće.
Op
21.05.2024 •
07:48
U drugim državama Evrope u kojima mi mislimo da je stanovništvo dominantno hrišćansko, crkva je primarno okrenuta pastvi, nikad se ne slikava sa državnim vrhom na molitvi, a pripadnici zajednice plaćaju poseban porez, kao članarinu, kako i treba da bude radi slobode veroispovesti, dok oni koji nisu pripadnici ne finansiraju popove ni hodže ni rabine. I nedelja je neradni dan što se reguliše zakonom i tu prestaje direktna veza države sa crkvom ili verskom zajednicom. Kod nas nedelja nije neradni dan. Zato što predsednik "ne da". Jer mu ne trebaju duhovni građani. Ali zato predsednik "svraća po blagoslov" kad mu je zgodno, a svaki veroučitelj ima političke ambicije i mišljenje o Srebrenici. Crkva u svemu već ima ruke do lakata i više nego očigledno je servis ove vlasti kome se usluge plaćaju materijal im bogatstvom (kvadratima stanova i metrima drva) i pušta ih se da vršljaju bez milosti i po gradu i po nacionalnom parku. Dajte naslov toga teksta u kojem Noam Čomski relativizuje ratne zločine, pa ćemo sami čitati.
Ema
21.05.2024 •
07:47
Tužno
Tužno Aleksandre :-( Mislila sam da imaš drugačije stavove, a ti podržavaš ovu i ovakvu crkvu i ovakvu vlast. A još je tužnije da predaješ i deci u Jovinoj i ko zna kakav uticaj imaš na njih. Tužna je Srbija sa takvima kao što si ti :-(
Elmer davež
21.05.2024 •
07:43
Crkva i političari se bave istim poslom,prodavanjem magle i zamajavanjem naroda dok u isto vreme gledaju da izvuku što veću materijalnu korist.Zašto bi ja verovao odraslom čoveku koji nosi haljinu?
mns
21.05.2024 •
07:41
da ...
tako je...
Tamara
21.05.2024 •
07:41
Crkva
Tolerantna sam i prilagodicu se svemu i svacemu ali dve stvari ce me naterati da odem iz ove zemlje. Prvo, uvodjenje vojnog roka. Imam sina i ne pada mi na pamet da ga saljem u vojsku. Drugo, ako se crkva i crkveno "misljenje" bude zvanicno uvazavalo, odnosno ako dobiju neki zvanicni glas. Znam da je crkva zesce umesana ali nije direktno odnosno nije zvanicno. Sutra ce nam i razvode i abortuse zabraniti. Idi begaj!
Dawkins
21.05.2024 •
07:37
religija = zlo
Opozicija
21.05.2024 •
07:35
Opozicija
Bravo,sto vise ovakvih ljudi nam treba,svaki dan treba objašnjavati ljudima sta nam je komunizam uradio,naravno do trenutka dok UDBA ne otvori svoje tajne,onda ce sve biti jasno!
rale
21.05.2024 •
07:34
Hajde da vidimo prvo crkvu kako se bori za siromašne, bolesne, žene i decu, a onda kada se tu dokaže neka stane pored političara.
Nikola
21.05.2024 •
07:30
*
U pravu ste. Samo to ovde nije slučaj. To se radi privatno, a ne pred kamerama. AV to nije uradio da bi se molio nego da bi stekao koji politički pojen i pokazao narodu kako je on božiji čovek. Pitam se samo da li se isto molio 90 tih kada je pozivao ljude da ratuju.
Vlajko
21.05.2024 •
07:28
Ne , ne i ne
ljudi su pre u SFRJ dan započinjali doručkom i išli na svoja sigurna i dobro plaćena radna mest, ovaj predlaže da se molimo... Stari je znao kako treba sa ljudima, pogotovo sa vama lezilebovićima.
Sale
21.05.2024 •
07:27
Kad crkva počne da plaća porez, e onda možda bude imala pravo da da svoje mišljenje vezano za državu, do tada sikter!
Deda Joca
21.05.2024 •
07:23
Svašta
Ako ovaj Vučićev komplot sa "patrijarhom" potraje, neće biti iznenađenje ako se uvede obaveza plaćanja mesečne naknade za "crkvu" (samo pravoslavnu), može uz račun za struju, pored harača za RTS.
Po
21.05.2024 •
07:22
kom osnovu? Jako ste naporni. Ne verujem, niti ću ikada. Kao ni mnogi. Što reče otac moga kolege: verovao bih ja oče u onoga od gore, samo da nije vas dole. Čitajte član 11 Ustava R Srbije i postavite se prema njemu. Ne matretirajte ostale.
Srbin iz Srbije (ne otale i ko zna odakle)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Veroučitelj Turukalo: Crkva bi trebalo da bude još prisutnija i češće daje svoje mišljenje
Autor: N1
Info
•21.05.2024.
•06:49 > 11:06
Komentari 79
Lekar
Luna
Mihajlo
Nemojte
Mi smo i dalje koliko ja znam sekularna država.
Б
Видите, моја супруга је из једне католичке земље. У тој земљи су најјачи универзитети католички и црква дели стипендије талентованој деци. Црква такође поседује сиротишта и домове за старе, помаже великом броју људи. Дабоме, доста и узима. Сад упоредите то не само са Србијом, већ са било којом православном земљом (Русија, Грчка, Јерменија...). Разлике су, благо речено, огромне, јер је у свим тим земљама црква само још један привезак власти.
Voja
Дуле
Janko
Bbb
Dositej
Ajme
Kao recimo ova “izjava” i “misljenje”.
Budi prisutniji u svom zivotu, nama ne trebas.
iguman
Šta kažete?
Maja
Zare
Mama
XY
Ostoja
Boeser Wolf
Međutim, kod nas kao i u Rusiji imamo fuziju komunista sa crkvom, novokomponovane prepakovane partije koje su se slizale sa popovima na sveopštu štetu poreskih obveznika.
Crveni popovi.
Moje ime?
ja
Lily
Ovako , dok voze skupe automobile, podrzavaju stranke na vlasti, uzimaju iz budzeta pare za gradnju svojih objekata, ne placaju nikakav porez bolje da cute .
mrva
Dejan sa Štranda
A svako samostalan i slobodouman jasno vidi da je spc jedno leglo zla i razvrata.
Ufff
Vera
Opozicionista
Pretpostavljam da imaju neki stav? Da li im to smeta dovoljno da bi reagovali? Ili se možda slažu sa time...?
SuperN.
Desi se da u nekom okrugu se nađe neki koji odvali biser tipa "žena da sedi kući" nakon čekga se zvaničnici crkve izvinjavaju danima stanovništvu
Jeste crkva sveprisutna ali vrlo nevidljiva
ns
Ale
Drugo, religija kao momenat pretnje - budi dobar ili ces zavrsiti u paklu u vecnim mukama ne tera ljude da budu dobri jer to u sustini jesu, vec manipuliste pretnjom, kao sa decom - budi dobar da ne bi dobio batine. Ne uci ljubavi vec strahu od kazne. Samim tim, gubi smisao i postaje cista manipulacija.
I trece, Srbija je, koliko znam, i dalje po uredjenju sekularna drzava i crkva je odvojena i nezavisna. Samim tim, nema sta da trazi medju drzavnim vrhom. Pogotovo uzevsi u obzir da se SPC ozbiljno potrudio da se odvoji od pravoslavlja dajuci los primer u svakom smislu i redjajuci skandal za skandalom pa tako umesto promovisanja hriscanskih vrednosti imamo promovisanje mrznje, gluposti, zatucanosti, pedofilije dakle sama je sebe degradirala ispod svih granica.
Maja T.
Alfredo Garsija
3434
Molitva za mir koji preti da bude narušen donošenjem ove rezolucije,svakome ko se iole razume u geoplitiku ovih prostora, pa i svetsku geopolitiku je jasno da je ovo politička a ne "pravna i moralna" rezolucija.
Nikad ne čujemo da vam smeta oglašavanje pape povodom rata u Ukrajini, iako većina Rusa i Ukrajinaca nisu katolici,pa se papa opet oglašava.
Religija je uvek bila deo politike,sviđalo se to nama ili ne, to što se zloupotrebljava u političke svrhe, ne mora da znači da ne može da se upotrebi za dobre stvari.
Čovek nije samo materija i svakom čoveku je potrebna duhovni oslonac,što religija suštinski i jeste.
anti
Dusko
coravi desk
Pićuka
Bogomolje
Tito zauvek!
Voldi
Ja sam Radov
Postujem verske praznike,primanje svestenstva pred slavu i uskrs,kako su to postovali moji predci.
Ako se crkva umesa u politiku sa javnom podrskom Vucicu,odustajem privremeno od postovanje predaka.
VladaN
Mojsije
Sova
need for speed
Samo se vi držite podalje.
Salamander
šta bi li bilo tek, da nisu?
Novosadjanin
Verujte u svoja cetiri zida; i sve je super. Ali, apsolutno nemas PRAVA DA NAMECES MOJOJ DECI KROZ SKOLU TVOJE IZMISLJENE BOGOVE!!!!!!
milan
MILE
komsha
Zanovetalo
iguman
To treba zakonom zabraniti, da neko ko oma sasvim druge svere u imaginaciji, uživo učestvuje u stvarnom životu naroda.
sale
u drzavnim poslovima, za crkvu nema mesta...
Vule
Dejan
Vladimir
A zatim bi trebalo jednom godisnje da podnese izvestaje i obavesti narod na cega je trosila donacije i prihode od izdavanja mnogobrojnih lokala u zakup.
Vec jako dugo nisam cuo da je crkva pomogla nekome ili nekoj grupi ljudi kojima je to bilo neophodno.
Mozda crkva treba vise da se pita, mozda i ne, ali sigurno nema razloga da samo ta organizacija u drzavi ne placa porez i netransparentno posluje. Nije vazno da li neko prodaje hleb ili veru u zagrobni zivot, vazno je da se svi tretiraju isto pred zakonom...kao sto verujem da ce se jednom i pred bogom, iako je taj deo...usled vrlo specificne prirode stvari u objektivno netransparentan te ne podlozan komentarima i reklamacijama.
Realista
Goran NS
Vida
Vucic to koristi u marketinske svrhe!
B
Perica
xqt
Pk
Aco
Zebra
Lopovska posla
Ajde...
Ali neko iole ozbiljan i edukovan, u ovom slučaju profesor filozofije a ne samo veroučitelj, znao bi da u pravnoj sferi važe pravne definicije, a ne definicije i mišljenja Noama Čomskog, kojeg, inače, veoma cenim. Čemu onda babe i žabe?
Milan NS
Op
Ema
Elmer davež
mns
Tamara
Dawkins
Opozicija
rale
Nikola
Vlajko
Sale
Deda Joca
Po
Srbin iz Srbije (ne otale i ko zna odakle)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H