e pa kolega nije baš tako kao što kazeš. Ne moze tebe poslodavac naterati da kršiš zakone a i da radiš protiv sebe ako imaš dovoljno samopoštovanja. Njegovo je da trazi od tebe da nešto uradiš a tvoje je, kao odgovornog čoveka, da to uradiš ili ne. Dok god voze oni koji razmišljaju kao ti mi ostali savesni vozači bićemo izloženi kritici i omalovažavanju. Kada se dese ovakve stvari vozač robija a poslodavac popravi kamion, unajmi drugog "vozača" i nastavlja dalje.
Uvesti digitalne tahografe pod hitno!Transportne firme ne mogu svoje uposlene toliko izrabljivati, krajnje je vreme da se to sprovede zar je ljudski zivot toliko jeftin?
Udesa pobegao u policijski auto želeći da izbegne javnost, a imao drogu samo u urinu. Ovaj izgleda ima i u krvi, ovom prvom krv nisu ni proveravali
Šta kaže zakon?
@Mhm
Uze mi recenicu sa tastature.
Niko ne prica o tome kako se vozaci maltretiraju da voze vise od dozvoljenog. Normalna pojava je da se bacaju tahografski listici. Samo da bi gazde zaradile vise.
Zasto se uvek ova nepostojeca agencija gura svuda da daje izjave i promovise svoje beskorisne usluge!? Ova privatna firma je toliko uticala na vlast da su im zakonom omogucili monopol nad svim profesionalnim vozacima, tj. sada vozacka dozvola ne vredi apsolutno nista ukoliko ne placate harac njihovoj nepostojecoj agenciji za nebitna predavanja na koja svi dodju i blenu u plafon dok ne prodju.
Sto se tice amfetamina i uopsteno testova na drogu, to sto je neko pozitivan na testu ne znaci i da je vozio pod dejstvom te supstance. Konkretno za amfetamin, dejstvo traje nekoliko sati, a u krvi i urinu se moze detektovati i do nekoliko dana nakon upotrebe.
Sa druge strane, uslovi u transportu su katastrofalni, tako da ne cudi ukoliko vozaci moraju da voze sa 2 kartice da zaobidju dnevni limit od 9 sati voznje i ukoliko moraju da koriste razne droge kako bi ostali budni. Primera radi, dok su secerane bile drzavne i radile nocu, ovakva praksa je bila normalna svake godine.. repa po putu, zaspali vozaci i razni incidenti. Pitam se kako je ovakva statistika promakla agenciji za reket bezbednosti u saobracaju..
Pitam se koliko profi vozaca ima sertifikat iz Agencije za bezbednost saobracaja? Dozvole se kupuju kao i sve diplome, tacno se vidi ne kultura u saobracaju. Ovo je zabrinjavajuce koliko ljudi strada od nasilnika i bahatih vozaca. Oduzeti dozvolu trajno i kazne moraju biti rigoroznije minimum uvecati 10×, plus prinudni rad sto fizicki tezi.
Svedoci smo svakodnevno da autobuse i kamione voze vozači svih starosnih kategorija. Po meni vožači treba da prodju pravi sistematski pregled, a ne pregled tip imas oko i imas nogu. A o psihoanalizi da ne govorimo. Vozačke dozvole se danas dobijaju veoma lako, tako da vise profesionalnih vozaca nema. Zamisle da je kamion spej satl, a do juce nisu vozili ni bicikl, a poneki mozda volovska kola i traktore. Zalosno je ovo sto se desilo i iskreno saucesce porodici poginulog. Ocekujemo pravdu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Teška nesreća kod Obrenovca: Sumnja da je kamiondžija bio drogiran i nije stao na znak "Stop"
Autor: Nova, RTS
Info
•22.05.2024.
•09:01
Komentari 13
Vozač
Ljiljana
Jedan
Šta kaže zakon?
Miki
Uze mi recenicu sa tastature.
Niko ne prica o tome kako se vozaci maltretiraju da voze vise od dozvoljenog. Normalna pojava je da se bacaju tahografski listici. Samo da bi gazde zaradile vise.
Vlada
Goran NS
:)
w/e
Sto se tice amfetamina i uopsteno testova na drogu, to sto je neko pozitivan na testu ne znaci i da je vozio pod dejstvom te supstance. Konkretno za amfetamin, dejstvo traje nekoliko sati, a u krvi i urinu se moze detektovati i do nekoliko dana nakon upotrebe.
Sa druge strane, uslovi u transportu su katastrofalni, tako da ne cudi ukoliko vozaci moraju da voze sa 2 kartice da zaobidju dnevni limit od 9 sati voznje i ukoliko moraju da koriste razne droge kako bi ostali budni. Primera radi, dok su secerane bile drzavne i radile nocu, ovakva praksa je bila normalna svake godine.. repa po putu, zaspali vozaci i razni incidenti. Pitam se kako je ovakva statistika promakla agenciji za reket bezbednosti u saobracaju..
Mhm
Ljiljana
Mile
saobraćajac
Milan NS
ex chapman
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H