Autor: Forbes Srbija, Beta

Info
28.05.2024.
11:25 > 11:28
Prosečna neto zarada inkasanta u "Putevima Srbije" je, prema podacima reprezentativnog sindikata, 65.000 dinara.
  • kozak

    28.05.2024 13:13
    @ex chapman

    Svugde u svetu se placa koriscenje autoputa, osim u Nemackoj, mada i oni razmisljaju da uvedu placanje. Od tih para se odrzavaju ti putevi, a ne moze niko vise da kaze da su losi, vec su medju boljima u celom ovom delu Evrope. Tebi ako se ne placa imas alternativne pravce pa izvoli.
    Sto se tice kradja na naplatnoj rampi, to je prica iz 90tih. Sada uz kamere u kabini ne mozes ni jedan evro staviti u dzep.
    A sto se tice kradja, e sada je to na nivou direktora i ekipa iz stranke kojima je to preduzece plen. A radnicima ostavili sicu.
  • @maradona

    28.05.2024 13:05
    Tako
    Je isto i u RGZ-u. Ista matrica...
  • Mica

    28.05.2024 12:22
    Plata inkasnta
    Inkasnti su najmanje plaćeni razlika u plati kod inkasanta je samo u minulom radu i to onda ne prelazi 70.000 . A oni rade po smenama od 12h i imaju oko 60 sati noćni sati a topli obrok je plaćen kao za smenu od 8h a ne 12h. Dok šefovi rade 8 sati a imaju 3 puta veću platu.
  • Марадона

    28.05.2024 12:14
    Класична прича у државним фирмама где сви који не раде у њима мисле да је тамо мед и млеко. Сменски рад и ноћни рад за 65к динара. А директори и шефови сви имају од 1000е па до 2000е. Инкасанти имају коефицијент 1.7, што би требало да буде 80.000 динара, а фирма их закине сваки месец 15.000. Није ни чудо што их сви туже. Иначе у Путевима Србије постоје одвојени сектори. Сектор наплате путарине има најмање плате, а највише се ради и највећи приход остварују. А све те паре онда поједу остали сектори, управа, држава, странка...
  • Lazar

    28.05.2024 12:05
    Pa to je realnost
    A po njihovoj statistici prosek je 100.000 jos ti putevi i rade zamislite kako je tamo gde se nema tolko para
  • Laloš

    28.05.2024 12:04
    Realno ta plata je njima samo džeparac....Plata mala al primanja solidna.
  • ex chapman

    28.05.2024 11:45
    zarada
    kako to mislite zarada? nije to zarada to je otimacina
    postave rampu nasred puta koji su finansirali poreski obveznici, pa onda tim istim poreskim obveznicima naplacuju... STA? sto se voze po putu ciju su izgradnju platili?
    da se ukine placanje putarine, da se ukinu javno-privatna partnerstva, da se javno obesi svako koga uhvate sa rukom u drzavnoj kasi
    da se streljaju protuve koje traze "svoja prava" ali vole da kradu na naplatnoj rampi
    jednom recju da se pocne strogo kaznjavati kriminal
    pa onda sve ostalo
    sve ostalo pre ozbiljnog obracuna sa kriminalom je sminkanje lesa

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna