Svugde u svetu se placa koriscenje autoputa, osim u Nemackoj, mada i oni razmisljaju da uvedu placanje. Od tih para se odrzavaju ti putevi, a ne moze niko vise da kaze da su losi, vec su medju boljima u celom ovom delu Evrope. Tebi ako se ne placa imas alternativne pravce pa izvoli.
Sto se tice kradja na naplatnoj rampi, to je prica iz 90tih. Sada uz kamere u kabini ne mozes ni jedan evro staviti u dzep.
A sto se tice kradja, e sada je to na nivou direktora i ekipa iz stranke kojima je to preduzece plen. A radnicima ostavili sicu.
Inkasnti su najmanje plaćeni razlika u plati kod inkasanta je samo u minulom radu i to onda ne prelazi 70.000 . A oni rade po smenama od 12h i imaju oko 60 sati noćni sati a topli obrok je plaćen kao za smenu od 8h a ne 12h. Dok šefovi rade 8 sati a imaju 3 puta veću platu.
Класична прича у државним фирмама где сви који не раде у њима мисле да је тамо мед и млеко. Сменски рад и ноћни рад за 65к динара. А директори и шефови сви имају од 1000е па до 2000е. Инкасанти имају коефицијент 1.7, што би требало да буде 80.000 динара, а фирма их закине сваки месец 15.000. Није ни чудо што их сви туже. Иначе у Путевима Србије постоје одвојени сектори. Сектор наплате путарине има најмање плате, а највише се ради и највећи приход остварују. А све те паре онда поједу остали сектори, управа, држава, странка...
kako to mislite zarada? nije to zarada to je otimacina
postave rampu nasred puta koji su finansirali poreski obveznici, pa onda tim istim poreskim obveznicima naplacuju... STA? sto se voze po putu ciju su izgradnju platili?
da se ukine placanje putarine, da se ukinu javno-privatna partnerstva, da se javno obesi svako koga uhvate sa rukom u drzavnoj kasi
da se streljaju protuve koje traze "svoja prava" ali vole da kradu na naplatnoj rampi
jednom recju da se pocne strogo kaznjavati kriminal
pa onda sve ostalo
sve ostalo pre ozbiljnog obracuna sa kriminalom je sminkanje lesa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Koliko zarađuju radnici, a koliko direktori u Putevima Srbije: Zarade i do 255.000 dinara
Autor: Forbes Srbija, Beta
Info
•28.05.2024.
•11:25 > 11:28
Komentari 7
kozak
Svugde u svetu se placa koriscenje autoputa, osim u Nemackoj, mada i oni razmisljaju da uvedu placanje. Od tih para se odrzavaju ti putevi, a ne moze niko vise da kaze da su losi, vec su medju boljima u celom ovom delu Evrope. Tebi ako se ne placa imas alternativne pravce pa izvoli.
Sto se tice kradja na naplatnoj rampi, to je prica iz 90tih. Sada uz kamere u kabini ne mozes ni jedan evro staviti u dzep.
A sto se tice kradja, e sada je to na nivou direktora i ekipa iz stranke kojima je to preduzece plen. A radnicima ostavili sicu.
@maradona
Mica
Марадона
Lazar
Laloš
ex chapman
postave rampu nasred puta koji su finansirali poreski obveznici, pa onda tim istim poreskim obveznicima naplacuju... STA? sto se voze po putu ciju su izgradnju platili?
da se ukine placanje putarine, da se ukinu javno-privatna partnerstva, da se javno obesi svako koga uhvate sa rukom u drzavnoj kasi
da se streljaju protuve koje traze "svoja prava" ali vole da kradu na naplatnoj rampi
jednom recju da se pocne strogo kaznjavati kriminal
pa onda sve ostalo
sve ostalo pre ozbiljnog obracuna sa kriminalom je sminkanje lesa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H