> Ovakva mera služi da bi se uvela regulacija u upotrebu prevoznih sredstava koja zatrpavaju saobraćaj a ne plaćaju nikakve poreze.
Verovatno nisi to hteo ali si ispao smešan. Objasni mi molim te, kako to trotineti zatrpavaju saobraćaj? Jel bi više voleo da je 5 ili 10 kola više ispred tebe na svakom semaforu? 'Zatrpavaju' jednako kao i biciklisti i pešaci.
Vidim u komentarima da su i biciklisti omraženi. Stvarno ljudi, jel bi da putujete do posla 10-20 minuta duže nego sada? Ne razumem čemu takva mržnja protiv svega alternativnog.
Ovo štiti vozače trotineta a šta štiti njihove žrtve?
Prvo nešto da se ČUJU kad su u blizini da ne prave pogrešne pokrete kad ih ne vide i ne čuju iza ledja.
Sprski pesaci su broj jedan u neznanju saobracajnih pravila i misle da su krajevi ulica. Samo zato sto imas porednost ne znaci da moras da koracis na drum bez da se uveris da je bezbedno. A o biciklistima da ne primac, nit znaju da citaju saob.table, nit znaju da da pesacki prelaz nije za njih i nemaju nikakvu prednost tu, da ne nabrajam. Pre par dana sam zamalo zgazila jednog ko samo izasao na glavni put u velikom luku ne gledajuci ni levo ni desno. A bila sam ocevidac da na otvorenom putu stali da predju put tako da im je zadnji tocak jos bio na putu dok su na ostrvu cekali da im se druga strana iscisti.
Bolje da komunalci prošetaju naseljenim mestima i počnu sa kažnjavanje vozača trotineta i biciklista koji voze kao ludi trotoarima ne vodeći računa o pešacima i malim dečaka!
Vozacima automobila, kamiona i autobusa uvesti obavezan online kurs i test svakih 6 meseci. Srpski vozaci su prvi u svetu po broju ubijenih pesaka i biciklista.
Ovo je nevažno jer bahatost predstavlja problem na sve strane. Ne samo trotinetima, nogo i biciklima jure po trotoarima, ugrožavaju decu, izleću vozačima na put. Jedan opšti haos u gradu jer niko ne kažnjava prestupnike.
Обесни не толерантни не поштују основна правила вожње, провера алкохола и дроге у организму.Возе неконтролисано пребрзо пешаке не уважавају ни за ич,обилазе и са леве и са десне стране.Обавезна обука вожње .
Sve to isto i za bicikliste plus PSP polaganje. Izvolite dajte neki doprinos budžetu na konto registracije pa zahtevajte biciklističke staze a ne ovako da vi ništa ne doprinosite budžetu i saobraćaju a večito kukate kako grad nije izgradio dovoljno staza. Licemerno. I poštujte semafore. Ako je crveno, ne izlećite.
Uvesti i za bicikliste i pešake da obavezno nose prsluk i kacigu. A autobuse još starije i prorediti raspored. Pa onda lepo uvezemo još milion polovnjaka i lepo svi autom do pekare. Ni slučajno omogućiti bilo kakav alternativni vid transporta.
A šta sa trotinetima koji ne ispunjavaju uslove za nalepnice? Ne može se ljudima tek tako reći da ih bace na otpad. Ipak je to propis koji je donet posle kupovine tih vozila.
Ovakva mera služi da bi se uvela regulacija u upotrebu prevoznih sredstava koja zatrpavaju saobraćaj a ne plaćaju nikakve poreze. Kompanije poput Wolt i Glovo su to veoma dobro iskoristile, naročito u Beogradu.
Kakve pešačko-biciklističke stzaze? To znači da će bahato voziti po trotoaru kad im je frka na kolovozu ili pun gas na kolovozu kad im se prohte dajući sebi sva moguća prava prvenstva i očekujući maksimalan obzir i zaštitu.
Tako će ugroziti pešake na trotoaru, a vozače izloziti visokom riziku da budu krivsi u svakom kontaktu s njima...
Ajd, priznajte da ludujete za elektricnim trotinetima jer u vasim prcvarnicama nemate mesta za bicikl a prevarant od koga ste kupili stan nije napravio biciklanu, ostavu...
To služi za mažnjavanje para a ne sigurnost. Trebalo bi pre nalepnice svaki vozač da odgleda snimak pada sa trotineta ili im demonstrirati to sa lubenicom vs beton da se stekne utisak kako se ponaša lobanja pri padu od dva metra 20km na sat na beton.
prvo ,ko ih je izmislio,kao moš misliti,pa ti uvale,pa ondak kaciga,prsluk....pa ko aftomobili,prva pomoć,sijalice itd...stotine miliona evra na budale!!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nalepnica, prsluk i kaciga: Nova pravila za vozače električnih trotineta važe od 15. juna
Autor: 021.rs
Info
•01.06.2024.
•11:58 > 12:08
Komentari 36
Djura
Verovatno nisi to hteo ali si ispao smešan. Objasni mi molim te, kako to trotineti zatrpavaju saobraćaj? Jel bi više voleo da je 5 ili 10 kola više ispred tebe na svakom semaforu? 'Zatrpavaju' jednako kao i biciklisti i pešaci.
Vidim u komentarima da su i biciklisti omraženi. Stvarno ljudi, jel bi da putujete do posla 10-20 minuta duže nego sada? Ne razumem čemu takva mržnja protiv svega alternativnog.
Naopasniji po druge
Prvo nešto da se ČUJU kad su u blizini da ne prave pogrešne pokrete kad ih ne vide i ne čuju iza ledja.
Bubica
The n
Dragan
Doljevac
citalac
Pera
Čiča
Stole
pera
Ssy
Steva
dopunite zakon
01.06.2024 • 12:12
Kaciga i prsluk bi morali biti obavezni i za bicikliste!
Ali bogme kako se stvari odvijaju na sportskim terenima i za tenisere.
w/e
Koja
Гариша
Zika
NS x citizen
Ma idemo..
Dukka
Oni su postali novosadska pošast.
злица
Nik
pajo patak
Korčagin
Mile
Pešak i vozač
Tako će ugroziti pešake na trotoaru, a vozače izloziti visokom riziku da budu krivsi u svakom kontaktu s njima...
Znam vas
I osiguranje treba
Realista
Joca
jovan2
Dragan
citalac
Eto...
Vlada
dopunite zakon
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H