U svim manjim mestima radari su na kraju mesta gde skoro niko nije ugrožen.A ispred škola i u sred mesta gde je najveći promet ljudi nema kontrole.Tako je decenijama unazad.U Starim Banovcima ispred policijske stanice(gde često nikog nema) idioti sa motorciklima u sred noći divljaju(između 24 i 3h noću) i bude decu koja spavaju.To nema veze sa politikom već sa poznanstvom policajaca i bahatih skotova.
Sudstvo i policija rade za kriminalce i stite ih i dele profit dok kaznjavaju obicne gradjane za gluposti dok se pojedine firme s kamionima ne kontrolisu ,a druge terorisu jer su im konkurencija . Problem je u drzavno mafijaskim strukturama ,a zakon za sirotinju.
Evo neka vam Budisavi bude pilot projekat i postavi kamera,otplatiće se za jedno popodne jedino će saobraćajna policija imati drastičnih gubitaka zbog oprosta i uzimanja para..
Zakoni su dobri, i saibracajni, i komunalni, i krivicni...samo treba da se primenjuju. Ko prekrsi zakon, treba da odgovara. Problem je sto kod nas i javno gledamo da nema odgovornosti i sta god da se desi, kakva god da je steta, nema odgovornosti.
Archy je sve objasnio. Problem je u narodu. A zuto svetlo ukinuti jer nicemu ne sluzi sem davanju gasa i ,,samo jos ja da prodjem''. I ono odbrojavanje ukinuti jer su poceli da krecu na crveno. Jednostavno, treba proci ulicama kao sto je Branka Bajica i uveriti se u feleru u narodu, u toj ulici ne znas ko je ludji da li pesaci ili vozaci.
Ima vise problema kada je u pitanju Zakon o bezb.saobr. Ja cu pomenuti neke:
- nedovoljno dobre auto skole
- los rad komisija za polaganje vizackog ispita. Kriterijum slab
Grease koje donosi sam Zakon su sledece:
- spustanje starosne granice za polaganje ispita i sticanje prava na upravljanje vozilima odredjenih kategorija.
- kao najvecu opasnidt po bezbednost saobracaj i ljudskih zivota vidim u mogucnosti da mlad.covek (21) upravlja autobusom (D kategorija). Pa zamislite jedan takav covek koji nije ni putnickim vozilom presao 10000 km vozi 50 putnika autobusom iz Novog Sada u HN preko Foce, Gacka, Bilece i Trebinja. To je takav rizik da Vam ne mogu opisati.
Toliko za sada a i ovo je previse.
Onaj Vujanic stalno poziva na postravanje zakona dvadest godina on vrti istu pricu..Sto bi ti nekoga diskriminisao jel ima vecu platu da plati vise??Najvaznija stvar na svetu je prevencija,logika u kaznjavanju a ne da saobracajna policija stoji gde im je najzgodnije i tu zaustavljaju i plus uzimaju mito..Kada vas zaustave na potpuno bezbednom putu gde nema nigde nikoga sa 75 na sat vi se osecate prevareno jel vam on natura da ste trebali da vozite 50h posto postoji neki nelogican znak naseljeno mesto a kuce u okolini nema i na primer dve trake sa jedne strane dve sa druge..Nije isto voziti 75 na takvom putu i u nekoj maloj ulicici izmedju kola a ogranicenje je isto..Nasu saobracajnu policiju moramo menjati i njihovo rukovodstvo..Dok se to ne uradi dzaba je svaki zakon.
Bitno je da sam ja platio kaznu za prekoracenje brzine 63km/h a dozvoljeno 50km/h tako da ste sad sigurni moji sugradjani od jednog nasilnika za volanom
Igor
01.06.2024 • 14:32
Kritično
Novi Sad je apsolutno nebezbedan po pitanju saobraćaja,što zbog infrastrukture,što zbog vozača.
Najbahatiji su kuriri,sa njihovim kobijima,pa potom taxisti,njima se kazne ne pišu,tek onda dolaze obični gradjani,kojih ima,ali manje od ovih službenih.
Tako je. E
I sada neko naše pametan ko će kao na ovaku infrastrukturu od puteva da uvede pazi sad šine i tramvaje. Pa pola ns ne zna da vozi kad je u bg ulete u tramvaj i bude sudar. Ali neeee to je spas uvodimo tramvaje na ovako loše puteve i vozače.
LAKO da zakon vazi za svakog Gradjanina Srbije i nema političkog imuniteta policijskih veza i sve sto je ukorenjen običaj u ovakvoj Srbiji decenijama! Uz drakonski novčane kazne i zatvorske i za 48h bi nestalo bahatosti ma sve ali ovo je Srbija i od toga nema nista bar za sada! Mozda nekada dodju mkadji i nekoprupirani ali do tada nas nejce biti?! Svaki Narod i Covek zasluzi ono sto traži mi smo izabralo ovo i dobijamo sa kamatama zasluzeno!
Veoma lako zakon postoji samo da se primenjuje na sve.
Plus dodati dodatak svaki političar njegova deca, policajac i njihova deca ako naprave prekršaj kazna puta 4. Pa da vidiš. Najviše prekršaja prave deca od njih jer su zaštićeni
....na koje je teško dati odgovor. Ovaj problem je teško rešiv, bar o ovoj "državi". Po mom mišljenju problem je u ljudima, narodu. Ovaj narod ima ozbiljno oštećen gen i tu više nema popravke, bar ne neko duže vreme, vek ili dva. Kad se svest celokupne nacije dovede u red, tad će biti i manje problema uključujući i saobraćaj, što bi sad već u 21-om veku trebala da bude uobičajena i normalna pojava.
Skloniti kartel sa vlasti , pohapsiti ih i sve njihove kumove , kumiće i bliže i dalje srodnike.Pronaći Zgorku i nju uhapsiti i postaviti novog RJT.To je početak.
Dzabe svi zakoni kada nema ko da ih sprovodi.
Svakodnevno se nagledam gomile prekrsaja u saobracaju, a policije nigde. Cak i kada se slucajno zateknu na licu mesta, apsolutno ih ne zanima nista osim onoga sto su oni dosli da urade.
Mnogo puta smo svi bili svedoci da u blizini ekipe koja meri brzinu radarom, najopustenije parkiraju bahati sa sva 4 zmigavca itd.
Novi Sad je apsolutno nebezbedan po pitanju saobraćaja,što zbog infrastrukture,što zbog vozača.
Najbahatiji su kuriri,sa njihovim kobijima,pa potom taxisti,njima se kazne ne pišu,tek onda dolaze obični gradjani,kojih ima,ali manje od ovih službenih.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kako stati na put bahatoj vožnji: Država selektivno primenjuje zakon koji je dobar
Autor: NIN
Info
•01.06.2024.
•14:13 > 14:27
Komentari 20
Slobodan
Paja
Garac
Biba
R49
pogledajte se
Boki
- nedovoljno dobre auto skole
- los rad komisija za polaganje vizackog ispita. Kriterijum slab
Grease koje donosi sam Zakon su sledece:
- spustanje starosne granice za polaganje ispita i sticanje prava na upravljanje vozilima odredjenih kategorija.
- kao najvecu opasnidt po bezbednost saobracaj i ljudskih zivota vidim u mogucnosti da mlad.covek (21) upravlja autobusom (D kategorija). Pa zamislite jedan takav covek koji nije ni putnickim vozilom presao 10000 km vozi 50 putnika autobusom iz Novog Sada u HN preko Foce, Gacka, Bilece i Trebinja. To je takav rizik da Vam ne mogu opisati.
Toliko za sada a i ovo je previse.
Jednom recju
Dule
Mr.M
Miki
01.06.2024 • 14:32
Kritično
Novi Sad je apsolutno nebezbedan po pitanju saobraćaja,što zbog infrastrukture,što zbog vozača.
Najbahatiji su kuriri,sa njihovim kobijima,pa potom taxisti,njima se kazne ne pišu,tek onda dolaze obični gradjani,kojih ima,ali manje od ovih službenih.
Tako je. E
I sada neko naše pametan ko će kao na ovaku infrastrukturu od puteva da uvede pazi sad šine i tramvaje. Pa pola ns ne zna da vozi kad je u bg ulete u tramvaj i bude sudar. Ali neeee to je spas uvodimo tramvaje na ovako loše puteve i vozače.
Savica
U stvari
Kako
Miki
Plus dodati dodatak svaki političar njegova deca, policajac i njihova deca ako naprave prekršaj kazna puta 4. Pa da vidiš. Najviše prekršaja prave deca od njih jer su zaštićeni
Sabo
Arch Stanton
PABLO
:/
Svakodnevno se nagledam gomile prekrsaja u saobracaju, a policije nigde. Cak i kada se slucajno zateknu na licu mesta, apsolutno ih ne zanima nista osim onoga sto su oni dosli da urade.
Mnogo puta smo svi bili svedoci da u blizini ekipe koja meri brzinu radarom, najopustenije parkiraju bahati sa sva 4 zmigavca itd.
Igor
Najbahatiji su kuriri,sa njihovim kobijima,pa potom taxisti,njima se kazne ne pišu,tek onda dolaze obični gradjani,kojih ima,ali manje od ovih službenih.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H