Evropska unija se priprema za uvođenje novih standarda - Euro 7 emisije izduvnih gasova od novembra 2026. za sve postojeće modele i od novembra 2027. za sve nove modele.
koja je razlika izmeju euro3 i euro 6 kad taj cim se uveze vadi se napolje dpf i postaje euro 0 gasi si se softerski dpf i postaje euro 0 . onada je bolje euro 3
koja je razlika izmeju euro3 i euro 6 kad taj cim se uveze vadi se napolje dpf i postaje euro 0 gasi si se softerski dpf i postaje euro 0 . onada je bolje euro 3
to sa ekologijom nego sa ekonomskom računicom punjenja novčanika pojedinaca. A to vezano za zagađenje.... pa zna se da 40% svetske proizvodnje azota(a koji doprinosi stvaranju efekta staklene bašte) koji ode u atmosferu prave krave(goveda) američkih farmera, pa nijedna američka farma nije zatvorena niti se prešlo na uzgoj druge vrste životinja. Te EURO standarde nameštaju proizvođači automobila da bi se što više kupovala nova vozila.
Što bi rekli, nije sve tako belo, kao što je crno.
Definitivno se prelazi preko činjenice da se Euro 3 i stariji automobili uredno registruju i voze po EU i šire.
Zatim, razlika između vozila koje je "napolju" registrovano, prošlo tehnički pregled, redovno održavano i ima cenu s razlogom, i "krševa".
Kupiti na pr. Poršea 911, 2000. godište, od prvog vlasnika , garažiranog sa 50.000 km, koji vredi nekoliko desetina hiljada € i Golfa (naravno dizela), koji je tri puta lupan i prevrtan sa 500.000 km (opet, naravno sa vraćenom kilometražom), na nekom placu (čitaj otpadu) sa sumnjivim papirima i slično.
Definitivno je problem do stvarnog stanja tog vozila. Neka se uveze i slupan, ali kod registracije, dokaz da je automobil poravljen u ovlašćenom servisu i sa originalnim delovima. Pečat i potpis, pa na tehnički.
Ali, dok nama kroje kapu kojekave "Agencije" i "stručnjaci", tu nema 'leba.
Bez kompjutera i budalaština, da oma rezervnih delova i da svako zna da popravi.
pethiljadašestodvaesttrihiljadeosamstopedeset i tri majčina tipova automobila ima, ništa kompatibilno.
Kojiq će toliko fela automobila?
treba da ima motora od 650, 1000, 1600, 2000 ccm, sve da bude kompatibilno i šasije i držači, stakla, sveeee i šlus!
Pa sta ako se voze? To je odraz siromastva. Zasto bi placali vise da idete od tacke A do B ako ne morate? Gorivo je skupo, registracije su skupe, putarine su skupe, kazne su previsoke za bilo kakav prekrsaj. Mehanicari 90% rade na crno, a u 100% slucajeva bez ikakve garancije kvaliteta (jer cak i legalno moze time da se bavi ko oce bez diplome) i kradu gde god stignu. Gume i vulkanizerske usluge su poskupele 50% u pretnodhin 5 godina. Farbari i limari su takodje nenormalno poskupeli. Na parkingu vam ukradu katalizator, odete u policiju koja je nemocna, a osiguranje vam nece nadoknaditi stetu, pa onda sami vadite pare za tehnicki koji je takodje bez razloga preskup. Na sve to kupujete polovna vozila bez bilo kakvog vida zastite potrosaca od strane drzave, pa je sasvim normalno da svaki auto koji se uveze ima pola miliona km i bude sveze ispoliran ili cak i fotosopovan za oglase. U Srbiji je jeftinije odgajati dete nego posedovati automobil u gradu.
"Ko je ikad bio u Grčkoj (a Grci su u EU decenijama) zna da se na njihovim putevima voze i Euro 1 motori - ako takvi postoje."
Ko je ikad bio u Grčkoj (a Grci su u EU decenijama) taj zna da Grčka nije nestala niti je Grčki narod ugrožen, nego oni mogu da putuju po celoj EU i da rade po celoj EU, njima pošta ne krade pakete, ide im dovoljno dobro i sve suprotno od toga kako nas laže vlast.
Kako neko sa nasom tzv prosecnom zaradom da kupi sebi nov auto od 20 ili 30 hiljada eura? To mogu da priuste samo oni snalazljivi bizmismeni i mafijasi. Srecom sad smo vec negde na pola-pola pa kad to prevagne na njihovu stranu onda ce valjda i celoj zemlji da krene malo bar sto se kupovine luksuznih stvari tice.
Malo mi je nejasna racunica kod svega ovoga cak iz cisto ekoloske perspektive. Ako Euro 3 diktira emisiju od 0.5g/km a proizvodnja novog automobila kumulativno oslobadja 5-20 tona CO2, gde je tu logika? Pogotovo kad se uzme u obzir da se standardi uvode na nekih 5 godina u proseku.
A i pored toga zar nema nekog pozitivnog ekoloskog efekta u tome da se umesto bacanja stvari popravljaju i koriste do maksimuma?
Definitivno bi naša država trebala da uradi nešto po ovom pitanju i da se poošte kriterijumi uvoza. Slažem se da nam je standard nizak i da nam sve to odgovara, ali zar po pitanju zdravlja? Pa zar se niko ne zapita zašto se EU rešava ovakvih vozila?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
EU uvodi Euro 7 standard za vozila, a u Srbiji još dozvoljen uvoz automobila sa Euro 3
Autor: Tanjug
Info
•04.06.2024.
•08:14 > 08:15
Komentari 18
kg
kg
Komi
CrniBranislav
Pera Ždera
Definitivno se prelazi preko činjenice da se Euro 3 i stariji automobili uredno registruju i voze po EU i šire.
Zatim, razlika između vozila koje je "napolju" registrovano, prošlo tehnički pregled, redovno održavano i ima cenu s razlogom, i "krševa".
Kupiti na pr. Poršea 911, 2000. godište, od prvog vlasnika , garažiranog sa 50.000 km, koji vredi nekoliko desetina hiljada € i Golfa (naravno dizela), koji je tri puta lupan i prevrtan sa 500.000 km (opet, naravno sa vraćenom kilometražom), na nekom placu (čitaj otpadu) sa sumnjivim papirima i slično.
Definitivno je problem do stvarnog stanja tog vozila. Neka se uveze i slupan, ali kod registracije, dokaz da je automobil poravljen u ovlašćenom servisu i sa originalnim delovima. Pečat i potpis, pa na tehnički.
Ali, dok nama kroje kapu kojekave "Agencije" i "stručnjaci", tu nema 'leba.
DžiajDžo
pethiljadašestodvaesttrihiljadeosamstopedeset i tri majčina tipova automobila ima, ništa kompatibilno.
Kojiq će toliko fela automobila?
treba da ima motora od 650, 1000, 1600, 2000 ccm, sve da bude kompatibilno i šasije i držači, stakla, sveeee i šlus!
Sabahudin
w/e
Grčki putnik
Ko je ikad bio u Grčkoj (a Grci su u EU decenijama) taj zna da Grčka nije nestala niti je Grčki narod ugrožen, nego oni mogu da putuju po celoj EU i da rade po celoj EU, njima pošta ne krade pakete, ide im dovoljno dobro i sve suprotno od toga kako nas laže vlast.
Krle
Mile
sombor danas
Qwe
A i pored toga zar nema nekog pozitivnog ekoloskog efekta u tome da se umesto bacanja stvari popravljaju i koriste do maksimuma?
NS
Joja
Voja
Joks
Neverni Toma
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H