Autor: Tanjug

Info
04.06.2024.
08:14 > 08:15
Evropska unija se priprema za uvođenje novih standarda - Euro 7 emisije izduvnih gasova od novembra 2026. za sve postojeće modele i od novembra 2027. za sve nove modele.
  • kg

    05.06.2024 21:40
    sigurniji e3
    koja je razlika izmeju euro3 i euro 6 kad taj cim se uveze vadi se napolje dpf i postaje euro 0 gasi si se softerski dpf i postaje euro 0 . onada je bolje euro 3
  • kg

    05.06.2024 21:38
    koja je razlika izmeju euro3 i euro 6 kad taj cim se uveze vadi se napolje dpf i postaje euro 0 gasi si se softerski dpf i postaje euro 0 . onada je bolje euro 3
  • Komi

    05.06.2024 17:59
    @DžiajDžo
    A ko će držati patente i licence?
  • CrniBranislav

    05.06.2024 14:56
    Ma nema veze
    to sa ekologijom nego sa ekonomskom računicom punjenja novčanika pojedinaca. A to vezano za zagađenje.... pa zna se da 40% svetske proizvodnje azota(a koji doprinosi stvaranju efekta staklene bašte) koji ode u atmosferu prave krave(goveda) američkih farmera, pa nijedna američka farma nije zatvorena niti se prešlo na uzgoj druge vrste životinja. Te EURO standarde nameštaju proizvođači automobila da bi se što više kupovala nova vozila.
  • Pera Ždera

    05.06.2024 11:12
    Hmmm
    Što bi rekli, nije sve tako belo, kao što je crno.
    Definitivno se prelazi preko činjenice da se Euro 3 i stariji automobili uredno registruju i voze po EU i šire.
    Zatim, razlika između vozila koje je "napolju" registrovano, prošlo tehnički pregled, redovno održavano i ima cenu s razlogom, i "krševa".
    Kupiti na pr. Poršea 911, 2000. godište, od prvog vlasnika , garažiranog sa 50.000 km, koji vredi nekoliko desetina hiljada € i Golfa (naravno dizela), koji je tri puta lupan i prevrtan sa 500.000 km (opet, naravno sa vraćenom kilometražom), na nekom placu (čitaj otpadu) sa sumnjivim papirima i slično.
    Definitivno je problem do stvarnog stanja tog vozila. Neka se uveze i slupan, ali kod registracije, dokaz da je automobil poravljen u ovlašćenom servisu i sa originalnim delovima. Pečat i potpis, pa na tehnički.
    Ali, dok nama kroje kapu kojekave "Agencije" i "stručnjaci", tu nema 'leba.
  • DžiajDžo

    04.06.2024 23:49
    euro nula!
    Bez kompjutera i budalaština, da oma rezervnih delova i da svako zna da popravi.
    pethiljadašestodvaesttrihiljadeosamstopedeset i tri majčina tipova automobila ima, ništa kompatibilno.
    Kojiq će toliko fela automobila?
    treba da ima motora od 650, 1000, 1600, 2000 ccm, sve da bude kompatibilno i šasije i držači, stakla, sveeee i šlus!
  • Sabahudin

    04.06.2024 16:38
    Omerović
    Svako treba da vozi šta hoće
  • w/e

    04.06.2024 13:55
    cool
    Pa sta ako se voze? To je odraz siromastva. Zasto bi placali vise da idete od tacke A do B ako ne morate? Gorivo je skupo, registracije su skupe, putarine su skupe, kazne su previsoke za bilo kakav prekrsaj. Mehanicari 90% rade na crno, a u 100% slucajeva bez ikakve garancije kvaliteta (jer cak i legalno moze time da se bavi ko oce bez diplome) i kradu gde god stignu. Gume i vulkanizerske usluge su poskupele 50% u pretnodhin 5 godina. Farbari i limari su takodje nenormalno poskupeli. Na parkingu vam ukradu katalizator, odete u policiju koja je nemocna, a osiguranje vam nece nadoknaditi stetu, pa onda sami vadite pare za tehnicki koji je takodje bez razloga preskup. Na sve to kupujete polovna vozila bez bilo kakvog vida zastite potrosaca od strane drzave, pa je sasvim normalno da svaki auto koji se uveze ima pola miliona km i bude sveze ispoliran ili cak i fotosopovan za oglase. U Srbiji je jeftinije odgajati dete nego posedovati automobil u gradu.
  • Grčki putnik

    04.06.2024 13:52
    "Ko je ikad bio u Grčkoj (a Grci su u EU decenijama) zna da se na njihovim putevima voze i Euro 1 motori - ako takvi postoje."

    Ko je ikad bio u Grčkoj (a Grci su u EU decenijama) taj zna da Grčka nije nestala niti je Grčki narod ugrožen, nego oni mogu da putuju po celoj EU i da rade po celoj EU, njima pošta ne krade pakete, ide im dovoljno dobro i sve suprotno od toga kako nas laže vlast.
  • Krle

    04.06.2024 12:58
    Pa sta? Srbija nije ni za euro 2 jos, ovde je kameno doba, mi smo 2 veka iza normalnog sveta u svim oblastima, tako da ne vidim ni ovde problem neki.
  • Mile

    04.06.2024 12:07
    kako?
    Kako neko sa nasom tzv prosecnom zaradom da kupi sebi nov auto od 20 ili 30 hiljada eura? To mogu da priuste samo oni snalazljivi bizmismeni i mafijasi. Srecom sad smo vec negde na pola-pola pa kad to prevagne na njihovu stranu onda ce valjda i celoj zemlji da krene malo bar sto se kupovine luksuznih stvari tice.
  • sombor danas

    04.06.2024 09:53
    Ko je ikad bio u Grčkoj (a Grci su u EU decenijama) zna da se na njihovim putevima voze i Euro 1 motori - ako takvi postoje.
  • Qwe

    04.06.2024 09:24
    Ako neko zna
    Malo mi je nejasna racunica kod svega ovoga cak iz cisto ekoloske perspektive. Ako Euro 3 diktira emisiju od 0.5g/km a proizvodnja novog automobila kumulativno oslobadja 5-20 tona CO2, gde je tu logika? Pogotovo kad se uzme u obzir da se standardi uvode na nekih 5 godina u proseku.

    A i pored toga zar nema nekog pozitivnog ekoloskog efekta u tome da se umesto bacanja stvari popravljaju i koriste do maksimuma?
  • NS

    04.06.2024 09:22
    Sve dok u Novom Sadu jasu ponija i udaraju pandu, ne treba da se cudimo. Za koju godinu kada izadjemo iz 19. veka, onda treba da razmisljamo o tome...
  • Joja

    04.06.2024 09:04
    To je zato što smo sirotinja. Vlast nam priča bajke.
  • Voja

    04.06.2024 08:58
    Registracija
    Ništa njih ne zanima osim da naplate što više registracija.
  • Joks

    04.06.2024 08:56
    Ajmo
    Samo da se kotrlja
  • Neverni Toma

    04.06.2024 08:36
    Nove regulative
    Definitivno bi naša država trebala da uradi nešto po ovom pitanju i da se poošte kriterijumi uvoza. Slažem se da nam je standard nizak i da nam sve to odgovara, ali zar po pitanju zdravlja? Pa zar se niko ne zapita zašto se EU rešava ovakvih vozila?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna