Da malo pojasnimo; pošto je biznis sa špedicijama preuzeo brat boga sunca koji je izgubio ličnu kartu i na mesto izvršitelja radova postavio biznismena koji je robijao u Španiji 15 godina i za svaki auto se naplaćuje reket od 100€ pa dolazilmo do zaključka da se njima nikako ne isplati ukidati euro 3 i 4 jer će se uvoz barem prepoloviti a to nije dobro za biznis ovde kod nas na jugu Afrike.
Eto nadam se da je sada jasnije
Pa to vam je srpski svet u realnosti, to vam ostane kad se razgrnu naci mitovi i legende. Ne znam sta nije jasno. Za to, bas to, smo se i borili od 1987.
Ako vam je jedini izgovor "nemamo para da vozimo bolje" onda nemoj ni da vozite nista sem bicikla!
Ako ti je budzet za auto 500e, mozete misliti kakve se gume stavljaju pod, a kakvo gorivo u taj auto, i kakav ruski rulet igramo svi mi s vlasnikom takvog auta koji verovatno nema ni 100e za set diskova i kocnica.
Manite se pokondirenosti, ko radi za 500e plate auto mu zaista nije potreban!
za 'leba i parizera se, skrpi, za račun za mobilni, a šta ostane...za dizel, euro3,4, ali bez dpf filtera i katalizatora!
I posle, umire se zbog NATO uranijuma, a common rail dizeli bez prečišćavanja izduv k'o planinski vazduh!
Srbija nikada država, samo pod protektoratom možda!
Kapitalisti iz udruženja uvoznika bi da mogu zabranili prodaju polovnih automobila. Svima je jasno da se u Srbiji kupuju vozila Euro 3 i Euro 4 standarda zbog niske kupovne moći. Pa ko ne bi voleo da kupi nov automobil i da ga menja na svake 3 godine, al nema se para! Uz to cene novih automobila su se povećale duplo. Pa je na primer Opel Corsa ranije kostala 9.000evra, a danas 18.000 evra! Sandero 7.000evra, a danas 12.000 evra.
Uz to bogati dibijaju subvencije za električne automobile i registraciju, pa tako lik koji je kupio nov Audi A7 3000kubika hibrid plaća registraciju 19.000 dinara, a sirotinja koja vozu Opel Omegu iz 1995, plaća registraciju 100.000 dinara! Dakle, ako se zabrani uvoz Euro 3 i 4, na putevima će se i dalje kotrljati automobili bz EURO 1 standarda, golf2, kadet, lada, yugo...a prodaja ovih se neće povećati. Tek kad porastu plate, standard, kad se pojave povolj i auto krefiti, sistem zamrne staro za novo, tek tada možrmo očekivati rast ptodajr novih automobila, do tada tišina!
Evropa radi nesto mnogo vaznije - veliki gradovi na sve nacine stimulisu ljude da manje voze. Ukidaju parkinge, zatvaraju ulice za saobracaj, uvode ogranicenje od 30 km/h. Novija kola takodje zagadjuju, samo malo manje, a da ne govorimo o tome koliko pesaci i biciklisti ginu u saobracaju. Ili o tome koliko prostora zauzimaju svi parkinzi i koliko to kosta.
Ne izvozi nama Evropa ta vozila, oni to samelju u presi i recikliraju, nego Srbi idu po placevima po Evropi sa otpisanim olupinama i to dovoze u Srbiju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Evropljani samo u Srbiju mogu da izvezu "krntije": Imamo to što imamo
Autor: Vreme, RTS
Info
•07.06.2024.
•13:50
Komentari 32
Svemirac
Dare
Eto nadam se da je sada jasnije
Dobrica
Zamenik zamenika
Pa neko
Dogodine u Botošu
yeuuu
Proleter
Bacvanin
Bg
Vozac s platom
Ako ti je budzet za auto 500e, mozete misliti kakve se gume stavljaju pod, a kakvo gorivo u taj auto, i kakav ruski rulet igramo svi mi s vlasnikom takvog auta koji verovatno nema ni 100e za set diskova i kocnica.
Manite se pokondirenosti, ko radi za 500e plate auto mu zaista nije potreban!
sitni sima
Taj ce ovde da se voza jos godinama.
coMi
I posle, umire se zbog NATO uranijuma, a common rail dizeli bez prečišćavanja izduv k'o planinski vazduh!
Srbija nikada država, samo pod protektoratom možda!
Vuĺe
Limeni
Map
NS_BOB
Буџа
Rale
Pogodi ko je
/
briks vozi juga
Jovan
Ns
Sale
Uz to bogati dibijaju subvencije za električne automobile i registraciju, pa tako lik koji je kupio nov Audi A7 3000kubika hibrid plaća registraciju 19.000 dinara, a sirotinja koja vozu Opel Omegu iz 1995, plaća registraciju 100.000 dinara! Dakle, ako se zabrani uvoz Euro 3 i 4, na putevima će se i dalje kotrljati automobili bz EURO 1 standarda, golf2, kadet, lada, yugo...a prodaja ovih se neće povećati. Tek kad porastu plate, standard, kad se pojave povolj i auto krefiti, sistem zamrne staro za novo, tek tada možrmo očekivati rast ptodajr novih automobila, do tada tišina!
Pera
Dule
Zika zivac
Nije do para
Vanja
Particulare matter
Realista
Servia
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H