Info
10.06.2024.
10:04
Već desetak godina u Evropskoj uniji se insistira na sve bržoj realizaciji "Zelende agende".
  • Pero Postar

    11.06.2024 14:05
    Elektronac
    Dizelasa i benzinca nema ko da zameni.Ja kad odem u Uni Rent,Menadzer rent a car ili MMS rent a car uvek biram dizelasa.Da mi neko da elektronca dzabe hvala mu,koliko samo treba da cekam da mu napunim baterije a sta da radim ako se istrose u nekoj nedodjiji ko da me slepa a to mnogo i kosta.
  • Milos

    10.06.2024 19:29
    Problemi sa elektricnim vozilima su postali javni onog trenutka kada je Kina preuzela primat i krenula da prodaje vozila po dvostruko nizim cenama. Do sada su svi ovi problemi bili gurani pod tepih.
  • Rolling coal

    10.06.2024 16:51
    U Srbiji
    Ako se ja vozim struju a struja se dobija iz uglja je to znači da i dalje rolam ugalj?
  • Maja

    10.06.2024 12:17
    A tek sto će biti problema kad pocnu da crkavaju baterije…
  • Anonimus

    10.06.2024 10:39
    Električlbna vozila ne samo što su skupočom gotovo nedostupna siromašnijima, već je i sve više naznaka da nisu idealna kakvim su godinama predstavljana...
  • dudarim II

    10.06.2024 10:30
    prolazno rešenje
    mislim da su vozila koja kao izvor energije korist el. struju osuđena na propast... nešto poput betamax kaseta, zip disketa i slično... jednostavno zahteva previše finansijksih ulaganja u infrastruktruru ali još bolnija tačka je vreme za koje to treba da se uradi... vodonik, biljna ulja, otpadna ulja, sintetička goriva će biti rešenje... ili da umesto termoelektrana, toplana i sličnog po gradovima pravimo mini nuklearne elektrane pa da se i grejemo i hladimo i vozimo i razboljevamo svako sa svojom nuklarkom...
  • Marko

    10.06.2024 10:29
    Nije problem u tome da se koriste i SUS vozila, problem je što se koriste neracionalno. U Srbiji svaka šuša ima automobil od 2-3.000 eura koji ispušta iz sebe oblak čađi i koristi ga da ode do trafike. Da se automobil koristi racionalno, svakoj porodici bi i jedan bio previše. Holandija ima dosta električnih bicikala u upotrebi.

    U svakom slučaju ovu agendu će progurati autonomna vozila koja će istisnuti za 10 godina vozače i svi ćemo postati putnici. Interes za to najviše imaju osiguravajuća društva i autokompanije, ali i veliki logistički lanci, koje blokiraju štrajkovi, odsustva, ljudski umor i niz drugih stvari povezanih sa ljudskim faktorom u transportu.
  • Pogodi ko je

    10.06.2024 10:15
    Hajde sada domacu temu, kretenka sa trotinetom me mimoišla sa desne strane po trotoaru. Domaci problem sa elektricnim vozilima su pravila u saobracaju. Mali kretencici koji su puni sebe a koji nece da priznaju da ih voze jer zive u kokosinjcima tako malim da nemaju mesto ni za bicikl.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna