Na društvenim mrežema pojavio se snimak sa pružnog prelaza Kijevo na pruzi Beograd-Rakovica na kom vozač automobila ukazuje mašinovođi da je u trenutku nailaska voza branik podignut.
Ako je putno-pružni prelaz mesto gde se nalazi i put i pruga, zašto trošak održavanja uređaja koji obezbeđuju to mesto snosi isključivo železnica a štetu na tim uređajima u velikoj većini slučajeva izazivaju vozači drumskuh vozila lomeći rampe? Inače, rampe se na zapadu ukidaju. Dovoljno je da se postave semafori za drumska vozila. Za savesne vozače semafor je dovoljan a za nesavesne ni rampa nije dovoljna!
zamolio bih samo "docenta" da se previse ne izlaze svom neznanju! nemoj molim te da mesas i da zalazis u nesto sta ne znas! mozda imas znanje u teoriji saobracaja, ali o signalno sigurnosnim uredjajima ne znas nista
Udelite ovo okolo da se narod malo priuci :
https://ltablice.com/pravila-saobracaja/ostala-pravila-saobracaja/saobracaj-na-prelazu-puta-preko-zeleznicke-pruge
U današnje vreme vama nešto zapada. Ako sa ovom današnjom tehnologijom ne možete to da rešite penjite se na drvo odakle ste otpali.
Ili ne znate ili niste zainteresovani ŝto proizvodi isti rezultat. Jedino što treba je velika metla i ukidanje diploma bez znanja pa će rampe funkcionisati.
Sve automatizacije koje moraju da odrade radi bezbednosti bez obzira jel voz ili nesto drugo se izvode sa vise sistema koje rade istovremeno i provaravaju jedna drugu I rade isti posao , u ovom slučaju da se spusti rampa. Ovde npr indukciona petlja, teret lokomotive, ic barijera.... Bilo koji da detektuje spušta rampu a mašinovodja ima info da se spuštanje desilo ..itd Takodje spuštanje rampe se detektuje preko tri sistema....itd
Budući da je železnica jako neodgovorna, da vlada javašluk i da železnicom upravljaju podobni a ne stručni, za rampe bih uveo drastično rešenje.
Gde god postoje branici za prelaz vozila preko pruge, u oba smera gde voz nailazi na taj signalni prekidač, recimo par km od prelaza, postavio bih semafor i rampu za vozove. Rampa za vozove bi uvek bila spuštena i svetlelo bi uvek crveno, sve dok voz ne aktivira tu strujnu petlju koja bi palila zeleno za voz i podizala rampu, a crveno za vozila i spuštala rampu.
Rampa za vozove bi pod silom gravitacije padala dole u slučaju nestanka struje.
Pa da vidimo da li će onda početi da održavaju prelaze kad počnu da lupaju vozove. To nije skupo ako se makar jedan život spasi, ili jedna osoba od invadiliteta.
pravila, da bi me udavila
naravno da saobracjana pravila zahtevaju da se apsolutno pazljivo prelazi pruga, sa rampom ili bez rampe, i da voz uvek ima prednost
ja se samo pitam cemu vam sluze rampe i elektricne petlje u koje "zapada materijal" ako rampe ne rade? na sta su bacene silne pare za "osavremenjivanje" pruga ako su rampe non-stop podignute
a znajte da ce svaki vozac biti mnogo oprezniji ako nema rampe, nego ako ima rampe koja je podignuta
dakle rampe ne samo sto ne pomazu, nego aktivno doprinose NEbezbednosti u saobracaju
ni za ovo niko nece odgovarati
kao ni za konstantna kasnjenja vozova na "najbrzoj pruzi na svetu" jer neko non-stop "krade kablove". jeste vi veverice?
ako niste shvatili jos od oslobodjenja, svaka pruga ulazi u selo-grad ,,zbog naroda,, tada ! Po srbijanskoj volji, te pruzne prelaze niko ni ne odrazava onda jos neuk narod ne zna saobracajna pravila i ima gomilu mrtvih ( sto je i cilj vlasti) Kako ono ide, treba stati ispred pruge kao znak STOP i ako nema rampe !!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Stao pred voz da ukaže na problem - u Železnici kažu da su rampu lomili i bahati vozači
Autor: N1
Info
•12.06.2024.
•10:13 > 11:33
Komentari 11
Radusinović
perivoje
@Mihailo
Nestrucan, nekompetentan, neznalica.... Obicno trabunjanje...
Dejan
https://ltablice.com/pravila-saobracaja/ostala-pravila-saobracaja/saobracaj-na-prelazu-puta-preko-zeleznicke-pruge
Lokalac=mohikanac
Pc
Ili ne znate ili niste zainteresovani ŝto proizvodi isti rezultat. Jedino što treba je velika metla i ukidanje diploma bez znanja pa će rampe funkcionisati.
B&B
Čitaoc EU
Pa to narod voli . I uživa u tome.
I opet će glasati kad mu ponude da glasa za toliko koliko mu ponude .
Daj narodu to što traži i što voli i to u čemu uživa . A to je svinjac od države .
Mihailo
Gde god postoje branici za prelaz vozila preko pruge, u oba smera gde voz nailazi na taj signalni prekidač, recimo par km od prelaza, postavio bih semafor i rampu za vozove. Rampa za vozove bi uvek bila spuštena i svetlelo bi uvek crveno, sve dok voz ne aktivira tu strujnu petlju koja bi palila zeleno za voz i podizala rampu, a crveno za vozila i spuštala rampu.
Rampa za vozove bi pod silom gravitacije padala dole u slučaju nestanka struje.
Pa da vidimo da li će onda početi da održavaju prelaze kad počnu da lupaju vozove. To nije skupo ako se makar jedan život spasi, ili jedna osoba od invadiliteta.
ex chapman
naravno da saobracjana pravila zahtevaju da se apsolutno pazljivo prelazi pruga, sa rampom ili bez rampe, i da voz uvek ima prednost
ja se samo pitam cemu vam sluze rampe i elektricne petlje u koje "zapada materijal" ako rampe ne rade? na sta su bacene silne pare za "osavremenjivanje" pruga ako su rampe non-stop podignute
a znajte da ce svaki vozac biti mnogo oprezniji ako nema rampe, nego ako ima rampe koja je podignuta
dakle rampe ne samo sto ne pomazu, nego aktivno doprinose NEbezbednosti u saobracaju
ni za ovo niko nece odgovarati
kao ni za konstantna kasnjenja vozova na "najbrzoj pruzi na svetu" jer neko non-stop "krade kablove". jeste vi veverice?
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H