Prelaženje kolovoza je prvo i osnovno uslovljeno zakonskom odredbom ZOBS-a koji kaže da vozači moraju da uspore kad se približavaju prelazu kako bi U SVAKOJ situaciji mogli da se zaustave. Isto pravilo važi i svuda van Srbije, tako da tvoje odbijanje da tako postupiš, osim što je vođeno odsustvo razuma i nevaspitanjem, takođe predstavlja i nerazumevanje i kršenje zakona.
Provlačenje u toku vožnje NIJE dozvoljeno. Nije ni zakonom, ni zdravim razumom.
Provlačenje između vozila dok stoje JESTE dozvoljeno, ali pod uslovom da ima mesta i da ne ugrožavaš ni sebe, ni ostale učesnike u saobraćaju.
E sad, što su ljudi u vozilima frustrirani, pa namerno zatvaraju prolaz motociklistima da budu prvi na semaforu, to je stvar kompleksa i vaspitanja.
A činjenica je da je bezbednije da motocikli budu prvi na semaforu jer se tako i ubrzava saobraćaj. Opet pod uslovom da se vozi po propisima, a ne pun gas kada se upali zeleno...
Za mene kao vozaca pesacki prelaz je svetinja. Pratim situaciju i uvek sam u stanju da se zaustavim da propustim pesaka. Ja ne znam kako ti vozis i i sta radis kad se na tebe bacaju pesaci na prelazu. Verovatno si jedan od onih sto kad vide pesaka da prilazi prelazu dodaju gas da brze proletis pored njega. Ako smatras da pesak nema prednost na pesackom, bolje vrati dozvolu dok nisi zavrsio na robiji.
rale
17.06.2024 • 06:21
Ne znam šta smo mi ostatak populacije zaslužili u životu da trpimo vožnju i buku koju prave motociklisti? Da li su oni sve kao alfa mužjaci i ženke, a mi svi ostali beta miševi, pa hiljade ljudi mora da čuju kako oni prolaze kroz ulicu?
Koliko je samo gluposti na ovom svetu nelegalno a trkački motor koji ima nula praktične vrednosti i može čovek na njemu da pogine za dve sekunde je prihvatljiva stvar? Zabraniti takva vozila na ulilci, kao i auspuhe na tehničkim pregledima koji nisu ispod nekog nivoa buke, a onda neka se trkaju po specijalnim stazama za dnevnu vožnju...
Ovo se trebalo procitati bar jos jednom jer je sve na mestu. Novi Sad je talac motociklista bez prigusivaca koji su glasni kao 50 velikih kamiona u isto vreme (pojedini motori) a prosecna etika vozaca je kao kod onoga momka koji je ubio dete na pesackom prelazu na Bulevaru vozeci na jednom tocku. Ovo ne moze da se desava slucajno i verovatno je deo specijalnog rata koji vodi ova vlast protiv gradjana Srbije. (Stalno se kreiraju novi izvori straha.)
Hajde da ostavimo malo motore po strani....
Da li je iko od vozača automobila obratio pažnju na ponašanje vozača četvorotočkaša? Da li ste se zapitali zašto niko ne daje žmigavac kada se prestrojava?(to je blam). Zašto prvo koče pa tek onda daju žmigavac? Zašto se utrkuju ko će pre da uleti u kružni tok? Zašto nema kompromisa u vožnji, propuštanja itd. Već samo bahato, isfrustrirano i na prvu. Zašto se stvaraju gužve, zašto kada se uključi zeleno na semaforu, prođu dva ili tri vozila- zato što se mobilini ne ispuštaju iz ruke.....
Motor mora biti malo bučniji da bi ga ostali učesnici u saobraćaju primetili(pogotovo oni sa mobilnim u rukama), naravno, neki preteruju u tome i nije opravdanje, nije opravdanje ni za brzu vožnju, ali svuda u svetu se motocilkisti provlače kroz kolone vozila dozvoljenom brzinom i to je po zakonu.
U svuda u inostranstvu vozila ostavljaju mesto motociklistima da budu prvi na semaforu.
Pođimo od sebe pa komentarišimo druge...
Realno, bahati smo jako, svi su u nekom gardu, samo čekaju iskru pa da planu....
Popustite ljudi malko i jedni i drugi, ostavite ljubomoru što motor može da prođe tamo gde vi ne možete, kupite motor ili bicikl....
Zašto još uvek ne znamo šta se konkretno desilo na mostu slobode pre neki dan?
Policija još uvek nije završila uviđaj i nije urađeno veštačenje?
Zašto ne znamo koje poginuo?
Zašto ne znamo koje drugi učesnik u toj nesreći-mislim na 21-godišnjeg mladića...
Pitanje za istraživačko novinarstvo.....
Hajde da ostavimo malo motore po strani....
Da li je iko od vozača automobila obratio pažnju na ponašanje vozača četvorotočkaša? Da li ste se zapitali zašto niko ne daje žmigavac kada se prestrojava?(to je blam). Zašto prvo koče pa tek onda daju žmigavac? Zašto se utrkuju ko će pre da uleti u kružni tok? Zašto nema kompromisa u vožnji, propuštanja itd. Već samo bahato, isfrustrirano i na prvu. Zašto se stvaraju gužve, zašto kada se uključi zeleno na semaforu, prođu dva ili tri vozila- zato što se mobilini ne ispuštaju iz ruke.....
Motor mora biti malo bučniji da bi ga ostali učesnici u saobraćaju primetili(pogotovo oni sa mobilnim u rukama), naravno, neki preteruju u tome i nije opravdanje, nije opravdanje ni za brzu vožnju, ali svuda u svetu se motocilkisti provlače kroz kolone vozila dozvoljenom brzinom i to je po zakonu.
U svuda u inostranstvu vozila ostavljaju mesto motociklistima da budu prvi na semaforu.
Pođimo od sebe pa komentarišimo druge...
Realno, bahati smo jako, svi su u nekom gardu, samo čekaju iskru pa da planu....
Popustite ljudi malko i jedni i drugi, ostavite ljubomoru što motor može da prođe tamo gde vi ne možete, kupite motor ili bicikl....
Ajajajaj ti malo zakon a mogao bi i mozak. Provlačenje između automobila NIJE zakonski dozvoljeno, čak naprotiv. ZOBS, član 55 stav 1: "Preticanje ili obilaženje vozač sme da vrši samo ako time ne ometa normalno kretanje vozila koja dolaze iz suprotnog smera kada na putu ima dovoljno prostora za bezbedno izvođenje tih radnji." Provlačenjem između automobila se ITEKAKO ometa normalno kretanje vozila.
Naučite i pešake da se ne bacaju pod kola na pešačkom, jer i to je sistemska greška, "da oni uvek imaju prednost kada zakorače" jer nije tako.
Potrebno ih je edukovati i obavestiti ih, da oni na zebri prelaze kolovoz, a ne vozila preko trotoara, čime je njihova "prednost" uslovljena i razumom, vaspitanjem i ostalim...To se naročito odnosi na mladju populaciju-žensku, koja je drska i obavezno sa slušalicama bez obaziranja da li ima vozila pre stupanja na pešački...Tu osionost bez mozga nećete videti bilo gde van Srbije.
Neka saobracajci dodju u Kac, pa da vide i cuju kako se divlja na motoru, danju i nocu. Ne samo sto voze najvecom mogucom brzinom,nego se i cuju, kao da su opasani topovima. Bahatosti nikad kraja . Nadam se samo da niko nevin i neduzan nece stradati radi necije gluposti.
Svako vece cim pocne sezona motorista mi trpimo buku enormnim decibela na Bulevaru Evrope gde im je pista. Luduju 200 na sat sve dok ne odlete u igralista sa decom onda ce se upitati kako je moguce, da je neko odobrio bulevar bez zastitne betonske ograde za decu i pesake? A onda je kasno. Kad ce Policija da stoji na kraju Bulevara i da ih hapsi za divljanje ?
Ja navratim po kiji put na Mišeluk koji je popularno sastajalište motociklista.Dali znate da tamo gotovo da nema motocikla ispod 10000 evra ?
i da je registracija za njih veoma skupa i ide ide od 25-40.000din,a može da se vozi samo kada to dozvoljavaju vremenski uslovi,i uza sve to ide i skupo gorivo i sada vi očekujete da će oni da voze po gradu 60 km vozilo koje je konstruisano da za svega par sekundi može da postigne veliko ubrzanje ? Da rezimiram, državo kada već uzimaš tolike pare od njih izgradi im motociklističku stazu po kojoj bi ovi mladi ljudi mogli bezbedno da testiraju svoje skupo plaćane motocikle ne ugrožavajući sebe i ostale učesnike u saobraćaju
Provlacenje izmedju automobila je zakonski dozvoljeno.Ok,vozi se brze, cinjenica je. Ali i vozaci automobila, frustrirani ljubomorni pa i fizicki auto je jaci od motora, pa onda zagradi da se ne moze proci pa uleti pa izleti na raskrsnici...eee postali smo jajare.
Ne znam šta smo mi ostatak populacije zaslužili u životu da trpimo vožnju i buku koju prave motociklisti? Da li su oni sve kao alfa mužjaci i ženke, a mi svi ostali beta miševi, pa hiljade ljudi mora da čuju kako oni prolaze kroz ulicu?
Koliko je samo gluposti na ovom svetu nelegalno a trkački motor koji ima nula praktične vrednosti i može čovek na njemu da pogine za dve sekunde je prihvatljiva stvar? Zabraniti takva vozila na ulilci, kao i auspuhe na tehničkim pregledima koji nisu ispod nekog nivoa buke, a onda neka se trkaju po specijalnim stazama za dnevnu vožnju...
MUP=ABS! Dok god nas oni sa njihovim "satelitima" uče propisima i kažnjavanju do tada ćemo imati ovakvu statistiku! Briga njih za bezbednost dok se zarađuje na seminarima! Blago nama sa takvima!
Stvarno žasu,sad ce duzebriznici da ocinkaju gde se trkaju a oni trkaci ginu i sta cemo sad,! Tematika za pred kraj vikenda, pao klinac u bazen,pao sa trotineta i sve sami od sebe zbog licne nesposobnosti,onda to guramo u etar i krece rasprava i svadja !!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Motociklisti i dalje u velikom broju stradaju na putevima: "Uče se propisi, ali ne i opasnosti"
Autor: Euronews Srbija
Info
•16.06.2024.
•20:47
Komentari 19
/
nema provlacenja. zato vam je data cela traka.
Vlada
Prelaženje kolovoza je prvo i osnovno uslovljeno zakonskom odredbom ZOBS-a koji kaže da vozači moraju da uspore kad se približavaju prelazu kako bi U SVAKOJ situaciji mogli da se zaustave. Isto pravilo važi i svuda van Srbije, tako da tvoje odbijanje da tako postupiš, osim što je vođeno odsustvo razuma i nevaspitanjem, takođe predstavlja i nerazumevanje i kršenje zakona.
The Lalosh
Provlačenje između vozila dok stoje JESTE dozvoljeno, ali pod uslovom da ima mesta i da ne ugrožavaš ni sebe, ni ostale učesnike u saobraćaju.
E sad, što su ljudi u vozilima frustrirani, pa namerno zatvaraju prolaz motociklistima da budu prvi na semaforu, to je stvar kompleksa i vaspitanja.
A činjenica je da je bezbednije da motocikli budu prvi na semaforu jer se tako i ubrzava saobraćaj. Opet pod uslovom da se vozi po propisima, a ne pun gas kada se upali zeleno...
Grobovlasnik
Vlad Cepes
17.06.2024 • 06:21
Ne znam šta smo mi ostatak populacije zaslužili u životu da trpimo vožnju i buku koju prave motociklisti? Da li su oni sve kao alfa mužjaci i ženke, a mi svi ostali beta miševi, pa hiljade ljudi mora da čuju kako oni prolaze kroz ulicu?
Koliko je samo gluposti na ovom svetu nelegalno a trkački motor koji ima nula praktične vrednosti i može čovek na njemu da pogine za dve sekunde je prihvatljiva stvar? Zabraniti takva vozila na ulilci, kao i auspuhe na tehničkim pregledima koji nisu ispod nekog nivoa buke, a onda neka se trkaju po specijalnim stazama za dnevnu vožnju...
Ovo se trebalo procitati bar jos jednom jer je sve na mestu. Novi Sad je talac motociklista bez prigusivaca koji su glasni kao 50 velikih kamiona u isto vreme (pojedini motori) a prosecna etika vozaca je kao kod onoga momka koji je ubio dete na pesackom prelazu na Bulevaru vozeci na jednom tocku. Ovo ne moze da se desava slucajno i verovatno je deo specijalnog rata koji vodi ova vlast protiv gradjana Srbije. (Stalno se kreiraju novi izvori straha.)
Pera
Da li je iko od vozača automobila obratio pažnju na ponašanje vozača četvorotočkaša? Da li ste se zapitali zašto niko ne daje žmigavac kada se prestrojava?(to je blam). Zašto prvo koče pa tek onda daju žmigavac? Zašto se utrkuju ko će pre da uleti u kružni tok? Zašto nema kompromisa u vožnji, propuštanja itd. Već samo bahato, isfrustrirano i na prvu. Zašto se stvaraju gužve, zašto kada se uključi zeleno na semaforu, prođu dva ili tri vozila- zato što se mobilini ne ispuštaju iz ruke.....
Motor mora biti malo bučniji da bi ga ostali učesnici u saobraćaju primetili(pogotovo oni sa mobilnim u rukama), naravno, neki preteruju u tome i nije opravdanje, nije opravdanje ni za brzu vožnju, ali svuda u svetu se motocilkisti provlače kroz kolone vozila dozvoljenom brzinom i to je po zakonu.
U svuda u inostranstvu vozila ostavljaju mesto motociklistima da budu prvi na semaforu.
Pođimo od sebe pa komentarišimo druge...
Realno, bahati smo jako, svi su u nekom gardu, samo čekaju iskru pa da planu....
Popustite ljudi malko i jedni i drugi, ostavite ljubomoru što motor može da prođe tamo gde vi ne možete, kupite motor ili bicikl....
Šuki
Policija još uvek nije završila uviđaj i nije urađeno veštačenje?
Zašto ne znamo koje poginuo?
Zašto ne znamo koje drugi učesnik u toj nesreći-mislim na 21-godišnjeg mladića...
Pitanje za istraživačko novinarstvo.....
Pera
Da li je iko od vozača automobila obratio pažnju na ponašanje vozača četvorotočkaša? Da li ste se zapitali zašto niko ne daje žmigavac kada se prestrojava?(to je blam). Zašto prvo koče pa tek onda daju žmigavac? Zašto se utrkuju ko će pre da uleti u kružni tok? Zašto nema kompromisa u vožnji, propuštanja itd. Već samo bahato, isfrustrirano i na prvu. Zašto se stvaraju gužve, zašto kada se uključi zeleno na semaforu, prođu dva ili tri vozila- zato što se mobilini ne ispuštaju iz ruke.....
Motor mora biti malo bučniji da bi ga ostali učesnici u saobraćaju primetili(pogotovo oni sa mobilnim u rukama), naravno, neki preteruju u tome i nije opravdanje, nije opravdanje ni za brzu vožnju, ali svuda u svetu se motocilkisti provlače kroz kolone vozila dozvoljenom brzinom i to je po zakonu.
U svuda u inostranstvu vozila ostavljaju mesto motociklistima da budu prvi na semaforu.
Pođimo od sebe pa komentarišimo druge...
Realno, bahati smo jako, svi su u nekom gardu, samo čekaju iskru pa da planu....
Popustite ljudi malko i jedni i drugi, ostavite ljubomoru što motor može da prođe tamo gde vi ne možete, kupite motor ili bicikl....
Dežurno gunđalo
Torentre
Potrebno ih je edukovati i obavestiti ih, da oni na zebri prelaze kolovoz, a ne vozila preko trotoara, čime je njihova "prednost" uslovljena i razumom, vaspitanjem i ostalim...To se naročito odnosi na mladju populaciju-žensku, koja je drska i obavezno sa slušalicama bez obaziranja da li ima vozila pre stupanja na pešački...Tu osionost bez mozga nećete videti bilo gde van Srbije.
Kacanka
Irena
Steva
i da je registracija za njih veoma skupa i ide ide od 25-40.000din,a može da se vozi samo kada to dozvoljavaju vremenski uslovi,i uza sve to ide i skupo gorivo i sada vi očekujete da će oni da voze po gradu 60 km vozilo koje je konstruisano da za svega par sekundi može da postigne veliko ubrzanje ? Da rezimiram, državo kada već uzimaš tolike pare od njih izgradi im motociklističku stazu po kojoj bi ovi mladi ljudi mogli bezbedno da testiraju svoje skupo plaćane motocikle ne ugrožavajući sebe i ostale učesnike u saobraćaju
Aj
rale
Koliko je samo gluposti na ovom svetu nelegalno a trkački motor koji ima nula praktične vrednosti i može čovek na njemu da pogine za dve sekunde je prihvatljiva stvar? Zabraniti takva vozila na ulilci, kao i auspuhe na tehničkim pregledima koji nisu ispod nekog nivoa buke, a onda neka se trkaju po specijalnim stazama za dnevnu vožnju...
marko
Bran
Dejan
Sasa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H