To je smrt za Srbiju šta mi da im damo .Ko je potpisao taj nema pameti mi smo u rangu sa afričkim plemenima i sa njima treba da imamo slodnu trgovinu a ne sa onima koji su više stotina puta razvijeni od nas
Blago se na kupcima i stranačkim trgovcima.Sada će uvoziti za džabe iz Kine i uvaljivati nama po evropskim cenama,nešto što valja odlaziće tamo i tako...Šta ja običan građanin koji živi na pašteti i Vučićevom parizeru imam od ovoga??
У Таијуану, у провинцији Шанси, видео сам две врсте бугарског ајвара. У провинцији Ђилин сам видео словеначка вина. Мађарски зачини "Котањи" се појављују скоро свуда, укључујући и провинцију Хеилогђијанг, где сад живим. У провинцији Ђијангсу сам видео пољско УХТ млеко. Остала храна из Европе потиче од пољопривредних дивова, као што су Италија, Шпанија, Француска и Немачка. У североисточној Кини је огроман увоз хране из Русије - продавнице су затрпане руским брашном, киселим краставцима, кобасицама и сл. Постоје и посебне руске продавнице у којима широк асортиман вотке заузима око четвртине полица. Извоз воћа није лоша идеја, али је мало предалеко за транспорт, а локална производња и суседне земље покривају скоро све потребе. Сматрам да треба понудити нешто аутентично, нешто наше, нпр. ајвар.
Hocete da kazete da ce od sutra da pojeftine pametni telefoni i klima uredjaji izmedju ostalog.Hoce al malo sutra trgovacka i uvoznicka mafija to nece primenjivati vec ce tih 20% zadrzati NARAVNO za sebe .
Ona prica troskovi za radnike,porezi,struja...
Upravo sam pročitao tekst o uvozu kineskih vozila, može se naći na netu, u kojem kažu da će se carine postepeno snižavati kako se ne bi narušile sadašnje cene na tržištu jer ostali proizvođači moraju da se pripreme. U istom tekstu se navodi da su carine na uvoz automobila iz EU nula, dakle bescarinski uvoz, a kineska vozila moraju da imaju carinu jer bi ovi drugi doživeli fijasko. Dakle, ti što bi doživeli fijasko su debelo podmitili naše vlastodršce.
Generalno, to je diskriminacija prema Kini jer ne uvoze pod istim uslovima. Sa druge strane, mi ne štitimo svoju proizvodnju automobila već razne pežoe, renoe, daćije, golfove, mercedese,čak i azijskke automobile koji se proizvode na evropskom tlu.
Sve u svemu, kažu da že carine biti potpuno ukinute za nekih 10-15 godina, a sada će da se snizi sa postojećih 12,5 % na 11,7%.
Preveliki zalogaj za Srbiju je kinesko tržište. Mi teško da možemo isporučiti to što kinezi pojedu za jedan dan. A tek alkoholna pića, njima se može prodati bilo koja brlja od rakije i vina. Oni se bas raumeju u alkoholna pica ko Marica…
Da,da,Srbija moze da podmiri to veliko Kinesko trziste u nekoj vecoj varosici od140.000 stanovnika,toliki su kapaciteti.Kad se uzmu troskovi prevoza,tad je bolje sedi dis jer za Kinu nisi.
Pre 3-4 god ministar poljoprivrede Nedimovic obeca veliki izvoz svinjskih nogica u Kinu,koliko je izvezeno u dolarskoj vrednosti i koji su troskovi prevoza.
Porez tajkunima,bogatasima a ne da se sirotinji udara kamata na kamatu,plus kockarnicama,kladionicama,i budzet bi bio pun.Dobra je kineska investucija samo ako evropa uvede embargo na kineske prouzvode neznam kako cemo mi onda.Znaci treba vijati profitere,i ono sto je pokojni premijer predlozio- da ako je neko utajio milionski porez a novac vrati u budzet srbije da mu se kazna oprosti,i to da vrati u budzet da gradjani osete a ne u budzet pa u dzepove politicara,tajkuna,itd
Da li će carine biti oslobođeni automobili i tehnička roba? Da li ćemo moći da poručujemo sa Alija bez da čekamo 3 meseca da nam stigne paket? Naravno da nećemo jer se ne gleda interes običmog čoveka već so tajkuna. Potpis i stil naših donosioca odluka.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sutra počinje da važi trgovinski sporazum Srbije i Kine: Evo šta on sve podrazumeva
Autor: Beta
Info
•30.06.2024.
•08:11 > 08:12
Komentari 21
V5
Zoran Čolić
/
Miki
Milutin
ggg
Б
Stari Grad
Ona prica troskovi za radnike,porezi,struja...
E
Mare
Generalno, to je diskriminacija prema Kini jer ne uvoze pod istim uslovima. Sa druge strane, mi ne štitimo svoju proizvodnju automobila već razne pežoe, renoe, daćije, golfove, mercedese,čak i azijskke automobile koji se proizvode na evropskom tlu.
Sve u svemu, kažu da že carine biti potpuno ukinute za nekih 10-15 godina, a sada će da se snizi sa postojećih 12,5 % na 11,7%.
Paja
Milan
Imre
Pre 3-4 god ministar poljoprivrede Nedimovic obeca veliki izvoz svinjskih nogica u Kinu,koliko je izvezeno u dolarskoj vrednosti i koji su troskovi prevoza.
Nan
Miki
Darko
Agroekonomista
Zerstorer
Lola
Map
Bojan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H