Autor: Euronews Srbija, Danas

Info
03.07.2024.
10:24
Referendum o iskopavanju litijuma u Srbiji ne može da bude opcija u zemlji u kojoj je izborni proces kompromitovan, a institucije ne kažnjavanju korupciju.

Komentari 105

  • Minhauzen

    07.07.2024 06:56
    Nikako jer ova vlast je pokazala da su lažovi i prevaranti i da bi rezultat eventualnog referenduma bio onakav kakav oni žele. Referendum je demokratsko pitanje u demokratski uređenom društvu a mi nismo sigurno nikakva demokratija to je bar jasno.
  • Tamo Neko

    07.07.2024 01:15
    Neka
    svi pogledaju film ,,Krvavi dijamant" i sve će biti jasno.
  • Sale

    06.07.2024 22:24
    Ne
    Naravno da ne , napolje iz Srbije.
  • Marina

    06.07.2024 20:24
    Neeeeeeee!
  • R

    06.07.2024 19:56
    R
    Nije problem kopanje, nego da li je koncesija 3%, ili kao svuda u svetu 30%. Problem je da li će se tražiti depozit od najmanje 10 milijardi € u zlatu, kao garancija za zaštitu životne sredinu koja bi se pokrenula, za najmanje zagadjenje. Da li se tada raskida ugovor i sve postaje vlasništvo Srbije, a depozit skuži za sanaciju i kaznu. Problem je ko čisti kada oni odu. Problem je da li nakon isteka koncesije rudnik, fabrike, oprema i tehnologija ostaje u Srbiji, tj. da li postaje vlasništvo Srbije, ili ne.
  • Dejan sa Štranda

    06.07.2024 13:07
    Ako se bude vadio u Nemačkoj,neka se kopa i ovde.
    A referendum ne treba,nije narod kvalifikovan da odlučuje o tome.
  • Koji

    06.07.2024 09:27
    Li
    Ako se organizuje referendum neće proći prema tome neće ga ni biti.
  • Darko

    05.07.2024 21:37
    Kako je moguce da su ljudi prodali parcele I zemlju rio tintu kada nas zakon nedozvoljava da se zemlja prodaje strancima?Onda se ti ugovori o prodaji moraju ponistiti jer su protiv zakona
  • Bloger

    05.07.2024 17:06
    Tutački?
    Jeste li pogledali u kalendar skoro? To o industrijalizaciji u sfrj vam je staro sto godina, vremena su se baš promenila. Sad nam šačica siledžija otela zemlju, drži bičeve i tera nas u roblje. Okupacija, ne industrijalizacija. Ako budemo poverovali u priču o tome da se "zelena tranzicija" odnosi na nas kao korisnike, a ne samo na bogataše iz Nemačke i Holandije koji su već udarili rampu i ne mogu da smisle dođoše, više ćemo ličiti na Kongo ili na odrpance iz Pobesnelog Maksa koji nemaju čiste vode i čija deca umiru pre 15. godine.
  • prof. Tutački

    05.07.2024 15:32
    NAFTA, LITIJUM...
    Naravno da treba! Ne postoji država koja se može ekonomski razviti ako nema rudarstvo i tešku industriju! Neka se neznalice sete jugoslovenske borbe za rudarstvo i tešku industriju, pa će shvatiti kako je jedna od najsiromašnijih država Evrope za 30 godina dospela u sam vrh Evrope! Uslugama, trgovinom,..!?
  • Праведник

    05.07.2024 14:40
    Наравно да не!!
    Зато што ће их покрасти као и све изборе до сада што је покрао. Земља је обесмишљена потпуно! Зависи од самовоље једног човека!
  • Kaca Telep

    05.07.2024 12:36
    Rudnika nece biti.
  • Boro iz Pobede

    05.07.2024 06:36
    Rezultati referenduma je biti kako se njemu javi to jutro. Ako bude hteo 70% masinerija ce da obezbedi 70%.
  • Klisans

    05.07.2024 06:34
    Nikakav referendum
    U zemlji gde ima preko 500.000 olacenih biraca, odnosno drzavnih skuzbenika, da ne spominjem druge alate, referendum ne sme da bude opcija, nego stop litijumu.
    Ne mogu obicnu gradsku deponiju da kontrilisu, ne ove gkuposti o kojima pricaju za litijum...
  • Narod je još živ

    04.07.2024 17:59
    Narod zna šta je deponija
    Narod nije glup.
    Narod zna da nema nikakve koristi od rudnika.
    Narod zna da je to privatni interes pojedinaca.
    Narod koji dozvoli da mu zemlja postane deponija i da od toga korist ima 30 ljudi možda bolje i ne zaslužuje nego da živi u deponiji.
  • ja ne bot

    04.07.2024 14:27
    nema referenduma..
    ..ni rudnika, ni razgovora o tome!
  • Drum

    04.07.2024 13:00
    Referendum, kako da ne...
    Mogu pogoditi koji bi bio rezultat, 51-49% u korist kopanja litijuma.
  • Blago nama

    04.07.2024 11:39
    Jedino pod uslovom da bude javno glasanje... ime, prezime, JMBG i da svi imaju uvida u to... nikako drugacije
  • Apricus

    04.07.2024 06:25
    Crni referendum
    Kakav crni referendum o litijumu dragi moji ljudi! Pa u zemlji gde se već 10 godina kradu izbori na svim nivoima to bi bila neka vrsta kolektivnog ludila. Do sada su uzurpirali sve institucije od MUPa, pravosuđa, BIE i vojske za svoje partijske interese. Kod te klike ne postoje nikakvi ideali, samo goli interes da se ugrade u bilo koji državni projekt. Zabole njih za muke običnog naroda!
    Ako za sve ovo vreme nismo shvatili da imamo posla sa vlašću koja operiše po mafijaškim pravilima onda smo zaista spremni za neku ustanovu zatvorenog tipa.

    Najveća ironija oko pitanja iskopavanja litijuma je da je to već zastarela tehnologija.To svakako nije budućnost za EV (električna vozila) jer će natrijum-jonske baterije uskoro da postanu dominantne. Njihova velika prednost je da su mnogo jeftinije za proizvodnju a neuporedivo manje štetne za prirodu. Jedna od najvećih kineskih kompanije za proizvodnju EV-a je krajem decembra 2023 napravila prototip automobila koji koristi te baterije i koji sa jednim punjenjem može da pređe i do 250 km. To se namerno skriva od srpske javnosti i svima se nameće litijum kao jedini izbor za EV iako je svima u svetu dobro poznato da postoji mnogo bolja alternativa.

    Dakle, ne sme se ni po koju cenu dopustiti iskopavanje litijuma u Srbiji jer je to mišljenje svih relevantnih stručnjaka koji žele dobro svojoj zemlji i koji se nisu prodali Rio Tintu.
    Ako ih sada u tome ne sprečimo možemo zauvek da se oprostimo sa čistom zemljom, vodom i vazduhom!
  • pogodi ko je

    03.07.2024 23:54
    Znate ko vam stavlja minuse i ko su botovi? Ovi sa duplim drzavljanstvom koji ce kada ovde ne bude za zivot beganiju kuci.
  • Blokade puteva 2021

    03.07.2024 21:16
    Blokade puteva 2021
    Najbolje rešenje su blokade puteva kao 2021 god, sa zahtevom za vanrednim izborima na svim nivoima !
    Vučić nema legitimitet jer je prevario glasače oko Kosova, oko litijuma koji je ukinuo 2021 god pa sad posle izbora vratio, a uhvaćeni su u krađi glasova preko zapisnika i fantoma.
    Blokade puteva 2021 = trovanje pijaće vode litijumom ne sme proći !
  • Mile

    03.07.2024 20:21
    Gospodinu Marjaskasu
    Vaše znanje o litijumu oduševljava, iznad ste struke i zemaljskog znanja i predlažem da se uključite u očekivanu raspravu na tv. Ova vest je puštena da se obeshrabre svi koji su protiv rudnika jer odlučivanje u skupštini koju vodi predsednica je direktan put ka izglasavanju za Rio Tinto. Još jednom bih pozdravio učenog g.Marjaskasa i predložio da se preseli u Jadar i uživa u blagodetima rudnika.
  • Ana

    03.07.2024 19:36
    Pitanje
    Pitam se samo kako ovi botovi I dalje stavljaju minuse na kritiku iskopavanja litijuma? Kako mozete mirno da spavate? Evo ne razumem... Poslusajte strucnjake sta kazu.. pa valjda vas zivot vredi vise od 2 hiljade i sns sendvica I paketa... Nismo bre nikavi strani placenici, samo normalni ljudi koji hoce da im deca zive u zdravoj zemlji, to je valjda osnovno pravo svih nas. Ne bi trebali da smo zavadjene strane. Eto ne razumem...
  • ili ili

    03.07.2024 18:24
    Imali smo i referendum da li smatramo da je Kosovo i Metohija sastavni deo naše zemlje. Puf,bombardovali nas i nisu poštovali volju naroda.
    Kopanja biti neće!
    Nema potpusivanja ničega!
    Spornu kompaniju proterati,nije potrebna!
  • Ns1

    03.07.2024 18:09
    Ne, džaba referndumi, izbori, kada će oni sve namestiti, uceniti i ostalo, nema smisla trošiti pare na to
  • Mia

    03.07.2024 17:58
    Referendum glupost
    Kako o litijumu mogu da glasaju i odlucuju ljudi koji zive u nekim nedodjijama, udaljenim selima, neobrazovani, i obrazovani koji nemaju pojma o litijumu, kako, sta, gde itd. Mnogi od nas nisu nisu ni znali do skoro da postoji litijum a treba da glasamo. Sad sam citala postupak vadjenja naseg litijuma. Pa to je svesno unistavanje ljudi, zdravlja, reka. Neko je uzeo dobre pare da unisti ovu zemlju.
  • Vlada

    03.07.2024 17:54
    @@Goran

    Čekaj, ti hoćeš da kažeš da referendum o klovnovskom ustavu sa kuknjavom o Kosovu nije lažiran?
  • Liman 2

    03.07.2024 17:48
    Ni slučajno
    Ovde više ne treba ni izbore organizovati a kamoli referendum. Mafija sve pokrade.
  • Djole

    03.07.2024 17:45
    Gergamel je to vec aminovao!
  • Maja

    03.07.2024 17:41
    Rio tinto
    Ovaj narod nije normalan.Treba deliti vodu iz bunara onog čoveka kraj Valjeva pa da bude šta je rudnik.Da odu u Boru i Majdanpeku gde svaki četvrti čovek ima neku vrstu kancera. Ne mogu da se načudim. Treba nas sve kod psihijatra
  • SNS

    03.07.2024 17:37
    BOT
    Referendum ? Nipošto! Pobedićemo!
  • Ledena santa

    03.07.2024 16:59
    Zašto referendum? Predsednik otvoreno agituje iako ne bi smeo ni svoje mišljenje o ovome javno da saopšti, obećava po Davosu, napada ljude i presuđuje preko poligrafa, on je kulisa i tu je da štiti svoje patrone i kumove - nema referenduma kod mafijaša, oni su nas već prodali i pare stucali na drogu i skupe automobile. Ne sećam se da su pisnuli o litijumu dok nisu namestili izbore. Sad treba i taj igrokaz od regerenduma da nameste da slegnemo ramenima i kažemo, pa njih je više? Neće da može. Nas je više i nećemo ići mečki na rupu. Samo nek teraju, pa će i videti.
  • w/e

    03.07.2024 15:17
    cool
    Prvo treba organizovati referendum o pristupanju EU.
  • Ja sam Radov

    03.07.2024 15:16
    Prvo ko je uzeo pare od Rio Tinta nek ih vrati.Drugo kad dobiju mito nazad tad nek se sele u neke nedodjije.
  • Nemi posmatrač

    03.07.2024 15:11
    Malo statistike
    "Da li u Srbiji treba da bude organizovan referendum o litijumu?"
    - Ne ! Ni slučajno ! Ako baš treba objašnjenje, evo ga - na predsedničkim izborima 2017. za A Vučića je glasalo 2,012M ili oko 56% izašlih a na istim takvim izborima 2022. je glasalo 2,224M ili oko 59% izašlih. Ako se zna da u obe brojke velikom većinom ulaze oni koji glasaju ne za sendvič nego za hemijsku olovku i upaljač, sve je jasno !
  • @inž

    03.07.2024 15:06
    oooo mudrosti gde si? Preci ce materija iz živog u neživ oblik, e pa jedino glupost ne menja oblik.
  • @Goran

    03.07.2024 14:54
    A koliko moraš biti jadan pa "konstatovati" nešto što je tvoja proizvoljna izmišljotina? Čuj to pompezno "jasno konstatovano da će se referendum lažirati"... a kako je to "konstatovano" pa još i "jasno", kakve materijalne i druge dokaze imaš za takvu tvrdnju pa da bude "jasna"? Nema zime za vas, sve može da se "konstatuje" unapred i bez dokaza i tu je kraj rasprave jer si ti tako odlučio. Imaš li ti decu?
  • VladaN

    03.07.2024 14:45
    Nikako referendum
    Lik i interesna grupa oko njega će i to lažirati. Struka govori svoje a Lik ih naziva neznalicama. Njemu su dolari, evri, i što god popili radikalski mozak.
  • Bolje

    03.07.2024 14:41
    Da se
    Vođa uozbilji i odustane od ovog suludog plana
  • Marjaskas

    03.07.2024 14:38
    Glasao sam za opozociju ali podrzavam rudnik
  • Popara

    03.07.2024 14:08
    Dajte, nismo deca. Selektivno da se obara sta vam odgovara... Ili su izbori kompromitovani ili nisu. Ako jesu onda vlast nema legitimitet i nemamo drzavu nego opkupatora. Kako sad ovo, za referendum ne moze a za vlast moze?
  • inž

    03.07.2024 14:03
    geohemija
    struka isključivo, ne referndum! nema zagađenja MATERIJA SE NE MOŽE UNIŠTITI NITI STVORITI SAMO PREĆI IZ JEDNOG OBLIKA U DRUGI :)
  • Particulare matter

    03.07.2024 14:03
    Kinezi odnose godinama zlato iz rudnika u Boru koji je potpuno ekološki devastiran. Kilogram zlata je 70 hiljada eura, a kilogram Litijuma 13 eura. Kakvu korist može imati Srbija od kopanja litijuma uz nepovratno uništenje životne sredine i ekološke katastrofe širih razmera? Nikakvu korist niko u Srbiji od toga ne može imati. Najveći pojedinačnim akcionari Rio Tinta su takođe Kinezi.
  • Goran

    03.07.2024 13:55
    kako sevaju minusi
    Koliko moraš biti jadan da lupaš minuse tamo gde je jasno konstatovano da će se referendum lažirati i time dati veći legitimitet iskopavanju ovog zla. Imate li dacu sirotinjo, pocrkaćemo i mi i oni
  • Viktor

    03.07.2024 13:42
    Hahaaha, izbori u Srbiji, hhahahaha. Pa ovi ce opet autobuse dovoditi.
  • ma da

    03.07.2024 13:31
    referendum i izbori su deplasirani jer je "ukinuto" Ustavom zagarantovano pravo gradjana na samostalno izjašnjavanje. Tako da to nije referendum o iskopavanju litijuma vec referendum na kome biraju da li ce ostati bez posla ili ce ostati partijski poslušnici. O neinformisanima, nezainteresovanima i članovima sns ineresne grupacije da i ne govorim. Znači NE REFERENDUMU.
  • Aleksandar974

    03.07.2024 13:27
    Referendum o rudniku bi bio,kao u filmu ' O pokojniku sve najlepse".
  • Fića

    03.07.2024 13:26
    Ko će da broji...?!
    Ko če da broji glasove...?!
    Posebno - ko će da čita "rezultate...?!
    Ako će to da rade oni i onaj sa referenduma o promeni Ustava, onda ništa od tog posla, jer je" rezultat" poznat .
  • X

    03.07.2024 13:24
    @ Siniša
    To se ne tiče samo onih koji tamo žive, već svih u prečniku od 400 km.
  • Nikola

    03.07.2024 13:18
    Kakav referendum. Da li vidite reakcije botova na komentare? Botovi su tu i jos uvek su zagrejani i istrenirani posle izbora. Nije njih briga za Srbiju nego za one crvene koje im kompanije za profesionalno botovanje placaju.
  • Markuss

    03.07.2024 13:12
    Organizovali ili ne, u narodu je ovo gotova priča.

    Kad ti i onaj najneobrazovaniji među nama spominje ekologiju, i u otporu je. To je to. Nema tih spin majstora koji će ovo da preokrenu.

    Vučić to vrlo dobro zna i nije srećan. Ali barem mi jesmo ovaj put.
  • Samo pitam

    03.07.2024 13:10
    I da rezultat bude kao i u Nišu ?!
  • Lily

    03.07.2024 12:54
    Ne
    Ne. Ne. Ovo je lopovska vlast, krade sve izbore, krade i referendum Setite se poslednjeg referenduma!
  • Kaurin

    03.07.2024 12:49
    Kakav bre referendum, hapsi policijo sve to.
  • Ja

    03.07.2024 12:45
    Kakav referendum?! Kao i prethodna dva glasanja tj. izbori, pogotovo ovo podlednje. Izmestanje stanovnistva, fantomski glasaci, “uvoz” glasaca…
    Sve ce uraditi da referendum bude “u njihovu korist” pogotovo sto ce to pogurati stranci kao faktori kojima je interes da se ova drzava unistava i truje mada su zalihe u pojedinim delovima sveta mnogo vece nego u Srbiji, o teritoriji da ne govorimo.
  • NN

    03.07.2024 12:40
    .
    NIKAKO! nece odluciti narod, opet ce glasovi biti pokradeni, pa ce na kraju reci, el ste tako glasali, sad cutite! NIKAKO REFERENDUM!
  • 021

    03.07.2024 12:36
    Ko njima veruje, pa oni ni krompir na pijaci ne bi mogli da prodaju bez muljacine. Sa stokom se ne raspravlja i ne glumi demokratija.
  • Krcko

    03.07.2024 12:36
    I kada se doslo do izuzetno vaznog pitanja , da li unistiti Srbiju ili ne rudnicima i litijumom, i dovesti u pitanje zdravlje ljudi i dalje postoje organizmi i stvorovi koji i dalje lupaju minuse i zalazu se za ovo zarad malo salame i 2 crvene. Da li treba rudnik? Izgleda da treba, ovo sto ovde zivi bolje nije ni zasluzilo... Steta samo prirodnih bogatstava koje su naselili ovakvi pacovi.
  • закон

    03.07.2024 12:34
    Измењен је закон о референдуму, па сте по старом закону да би референдумско питање прошло, морало је да гласа за или против проста већина од укупног броја бирача тј, у овом случају гласача, у супротном референдум није успео. Изменом закона довољно је да се изјаснији проста већина, за или протов, од изашлих гласача. Разлика је драстична. С обзиром гласачку машинерију коју су до танчина разрадили а то смо видели на изборима, сумањам да би референдум био легитиман.
  • Тreba referendum,

    03.07.2024 12:34
    ..., ali javno, pred TV kamerama, pa neka traje i dva meseca.
    Nema laži, nema prevare.
    Da vidimo ko se boji istine !
  • Aleksandra

    03.07.2024 12:29
    Nikako!
    Pored toga što bi vlast "namestila" i rezultate referenduma, drugi razlog protiv referenduma na temu iskopavanja litijuma je taj što odluku o tome treba da donose stručna lica, koja se razumeju u tu temu! Šta ja, npr, kao pedagog znam o litijumu? Samo površno. Šta zna onaj ratar iz Kosjerića, Mionice, radnik iz Leskovca, nastavnik engleskog itd...? Skoro ništa! Gde bi nam bio kraj da u ovoj zemlji svako radi samo ono što najbolje zna!
  • dule

    03.07.2024 12:26
    Ja sam za referendum, ali da glasnje bude polutajno - da nakon 30 godina bude dostupna informacija ko je kako glasao. Kontam da ce do tada biti evidentni svi katastrofalni rezultati te odluke, pa da ne bude odjednom da se svi kunu da nisu glasali za to zlo.
  • ☮️

    03.07.2024 12:25
    Ne ...
    ... radikali će ga pokrasti kao i izbore.
  • ...

    03.07.2024 12:21
    Ovi sejtani, sotone i djavli... bi izlazirali te rezultate kao sto su i sve ostale do sada, ko to ne shvata neka se priupita za stanje svoje psihe, nije dobro
  • Ne

    03.07.2024 12:15
    Ne
    Ne
  • Krađa

    03.07.2024 12:13
    Svima je jasno da se u ovoj državi ne poštuje zakon, da se kradu izbori, da je korupcija na najvišem nivou, a onda se pominje referendum za koji se unapred zna da će biti pokraden. Pa naravno da nećemo referendum.
  • bzzz

    03.07.2024 11:59
    referendum da
    ali ko ne izadje mora da plati 20000 kaznu.
  • Lili

    03.07.2024 11:58
    Ne, zbog vrlo verovatnog montiranja vlasti željenog rezultata.
  • Анита

    03.07.2024 11:55
    Никако! Референдум би био покраден. Само улица и грађанска непослушност.
  • kradikali su to

    03.07.2024 11:55
    Drma im se na šubari cveće, ukrašće ga, pokraće ga, ko litijum neće...
  • Sanja

    03.07.2024 11:53
    NE !!!
  • ne ne i ne

    03.07.2024 11:49
    Sećamo se kako je prošao prošli referendum o ustavu, koji je trajao dva dana, pa prvi dan ništa, drugi dan ništa i onda odjednom poslepodne drugog dana "čudo", i CESID legao na rudu, a glavni u CESID-u postade njihov.
  • Novi Sad

    03.07.2024 11:45
    Nikakav referendum!
    Bila sam 28.og u Loznici,lično sam videla tu snagu naroda protiv Rio Tinta.Gde su nestali oni potpisi koji su pre nekog vremena predati Vladi?38000 potpisa je ljudi nestalo!Nikakav referendum ne dolazi u obzir i to bi pokrali!
  • Неко

    03.07.2024 11:42
    Истина
    Не може референдум о одрицању и продаји Србије.
    Навлаче нас на расправе, референдум, гласања. Не може рудник литијума, не може ни Рио Тинто ни било ко други. Нећете Србију претворити у руднике, јаловишта и складишта нуклеарног отпада. Не може. Не дамо. Тачка.
  • Tina

    03.07.2024 11:40
    Ni u ludilu
    I to bi pokrali,namestili kao i kod izbora!Gde je nestalo 38000 potpisa protiv Rio Tinta,koji je predat Vladi?????
  • Vlada

    03.07.2024 11:38
    Kako da ne, u zemlji u kojoj je kengur ustav prošao samo zato što je referendum trajao dva dana pa su mogli da nameste šta god im je trebalo.
  • Milan

    03.07.2024 11:37
    Naravno da ne.
  • Neko

    03.07.2024 11:35
    Ne
    Nikakav referendum!I to će lažirati,pokrasti...
  • Imre

    03.07.2024 11:32
    Referendum kod mogucih zloupotreba kojima vlast prinegava da bi rezultat bio po njihovoj volji,NE DOLAZI U OBZIR.
  • Mili

    03.07.2024 11:31
    Aleksandar Vučić i članovi SNS-a će i to da pokradu ako ga bude. Samo ulica!
  • Dule

    03.07.2024 11:30
    Pa naravno da treba referendum..Tako vazno pitanje ne sme da se resava bez referenduma.
  • Pogodi ko je

    03.07.2024 11:26
    Ne, zato sto su se radikalski zlotvori izvezbali u namestanju.
  • Čitalac

    03.07.2024 11:20
    Ne
    Dali ste odgovor u prvoj rečenici teksta. Ne.
  • Ne

    03.07.2024 11:19
    Naravno da ne treba refenrendum, jer nece biti fer i realan.
  • Realno

    03.07.2024 11:17
    Manite se referenduma, bice namestan kao i svaki "izbor" gradjanske volje u Srbijatriji.
  • Servia

    03.07.2024 11:12
    Pa da opet narod proda dostojanstvo za crvenu..
  • Novosađan

    03.07.2024 11:11
    Sekta će i tu namestiti i pokrasti ako bude trebalo...
  • Priroda

    03.07.2024 11:05
    Ne
    Pa oni kradu sve izbore, ukrali bi i referendum!
  • Laloš

    03.07.2024 11:04
    Ako bi taj referendum sproveli Švajcarci onda da. Ovako već i pre raspisivanja znamo ishod.
  • Kiki

    03.07.2024 11:04
    auuu
    I ako bude referendum ovi će i to da lažiraju,sekta!
  • Zemlja čudesa

    03.07.2024 11:02
    Čemu?
    Unapred se znaju rezultati takvog referenduma koji bi sekta organizovala. Bio bi jedan glas protiv (Ćuta).
  • Ops

    03.07.2024 10:54
    Nije uspelo na velikoj tragediji u maju prosle god sad se sprema dolazak na vlast preko litijuma. Sramota,samo licna korist vodi zivotinjski instikt kod nekih.
  • boger

    03.07.2024 10:54
    NE
    Pokrašće ga, kao i ostalo.
  • Simonoooović

    03.07.2024 10:53
    88
    Ukrašće..
  • Синиша

    03.07.2024 10:52
    Tinto
    Ne treba, jer nece biti regularan, kao i sva glasanja. Vrsice se priisak na sve zaposlene u drzavnim sluzbama, bie sve neregularnosti kao i za sva glasanja. Ako ljudi koji tamo zive to ne zele, ko smo mi da ih selimo sa ognjista a mi sedimo i dalje na svom!!!
  • Juca

    03.07.2024 10:51
    Ne. Rezultati bi bili kao i posle izbora- onako kako želi voljeni vođa, a ne narod. To ce se morati rešiti na neki drugi način.
  • Neko

    03.07.2024 10:51
    ?
    S jedne strane su udruženi (kako kažete)i levica i desnica protiv rudnika a s druge ljudi koji su za prosperitet ove države(valjda i oni imaju pravo glasa) i koji veruju da imaju većinu po ovom pitan ju.Pošto je ovo od nacional og značaja referendum je najbolja opcija.Samo nemojte vi što ,,niste botovi" da prosipate pamet o nameštanju jer ako vam Vučić ,,namešta" izbore 12 godina onda ste nesposobni.
  • Call centar

    03.07.2024 10:42
    To bi SNS-u najviše odgovaralo. Neometano se bave lažiranjem izbora isto je i sa referendumima gde sa lakoćom legitimizuju krađu glasova.
  • Mile

    03.07.2024 10:41
    Napredni i hoće referendum jel za 200 gr.kafe,kilo soli ima da sve daju...
  • Peja

    03.07.2024 10:36
    Peka
    Nikako!!! Poučeni kradjom Izbora ovo bi pokrali dok kazes iks! Ovo se moze spreciti samo snenom Režima AV i neprekidnim blokadama cele Srbije i nikako vise jer zakona i odgovornosti odavno nema u AV Srbiji! Svako ko zagovara i predlaže Referendum i sl.taj je njihov!!! Srbija je ovo!
  • Dusan

    03.07.2024 10:36
    Definitivno da treba
    referendum! I za litijum i za proglasenje okupacije KiM i za prekid EU integracija i za referendum za pridruzivanje BRICKSu i za ujedinjenje sa Republikom Srpskom i za bezbroj drugih pitanja!
  • Dule

    03.07.2024 10:34
    kradja u najavi
    Sva ispitivanja javnog mnenja jasno govore o najmanje dvotrećinskom protivljenju otvaranja rudnika litijuma u Jadru. Lično, ne poznajem nikoga, ali apsolutno nikoga, ko je za otvaranje rudnika. Jedini koji su "za" su (najverovatnije) potkupljeni članovi vlade i internet botovi koji takođe rade za novac.
    Niko sa dve čiste u glavi nije "za".
    Kada znamo kako izgledaju naši izbori, jasno je da bi i referendum bio popljačkan a rezultati krivotvoreni.
  • despot

    03.07.2024 10:32
    Kako da ne! Stotine smrdljivih autobusa na dizel će dovesti u Srbiju glasače za čisti litium.
  • Паја

    03.07.2024 10:31
    Ако желимо да буде како жели 30% уцењених, заслепљених, ленштина и манипулатора, онда дајте референдум па да завршавамо већ једном са овом земљом. Кад не ваља нама бар неће ни другима.
  • Nenad USA

    03.07.2024 10:28
    A rezultate referenduma
    obrađivaće ko?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna