Sudeci po tvom komentaru, izgleda da nisi otisao dalje iz svog sela. Kina je najveci snabdevac robe preko 120 zemalja. Kina ne zivi od kopiranja Evropskih brendova, vec od cinjenice da se sva teska industrija preselila tamo, dok je zapad doziveo deindustrijalizaciju. Preko 50% stanovnistva Kine je srednja klasa, pa time imaju dovoljno kupovne moci da odrzavaju visok BDP i potrosnjom na domacem trzistu. Kina je ubedljivo najveci proizvodjac i izvoznik raznih metala, elektronike, solarnih panela, hemije i gomile drugih stvari, a uskoro ce stici SAD i po pitanju advansne elektronike, posto drzava ulaze milijarde u razvoj te industrije.
Posto ocito nemas pojma o cemu pricas, ponovicu da Evropske firme prodaju rebrandiranu Kinesku robu. Dakle, EU firme pronadju EU kupce, zatim poruce robu iz Kine na koju se izgravira logo EU firme i takvu robu plasiraju na EU trziste po EU cenama. U trgovini izmedju EU i Kine, EU je u ogromnom deficitu od 280 milijardi (2023). Jedini sektor u kom EU nije u deficitu su vozila, jer Kineskim proizvodjacima namecu ogromne tarife i poteskoce za ulazak na EU trziste.
Kina nema vise ni razlog da kopira EU proizvodjace, posto su svi vec otvorili fabrike tamo i koriste Kinesku robu da proizvode svoja vozila. Gotovo sve baterije za elektricna vozila su proizvedene tamo.
Dobar deo EU ekonomija se oslanja na preprodaju rebrandirane Kineske robe. Naravno da im smeta ako ih gradjani EU preskoce, pa sami kupuju direktno iz Kine. Kako li se samo siromasan narod usudjuje da kupuje jeftinu robu u doba nekontrolisane inflacije !? Svaka ekonomska odluka EU, pogotovo sto se tice Kine i Rusije, najvise kosta prosecnog gradjanina EU, a stiti Americke interese.
Јефтина или јефтинија? Проблем ЕУ је што је такозвана "конкуренција" платформама из Кине - платформа из САД у власништву тајкуна. Тако да се овим потезом не штити потрошач већ амерички тајкун. Роба је иста, земља производње иста, само што кинеска платформа наплаћује 5 долара, а америчка 25 долара за исти производ. Не сличан, не имитацију, него дословно исти.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
EU razmatra uvođenje carina na jeftinu robu kupljenu na kineskim onlajn platformama
Autor: Tanjug
Info
•03.07.2024.
•12:50
Komentari 10
w/e
Posto ocito nemas pojma o cemu pricas, ponovicu da Evropske firme prodaju rebrandiranu Kinesku robu. Dakle, EU firme pronadju EU kupce, zatim poruce robu iz Kine na koju se izgravira logo EU firme i takvu robu plasiraju na EU trziste po EU cenama. U trgovini izmedju EU i Kine, EU je u ogromnom deficitu od 280 milijardi (2023). Jedini sektor u kom EU nije u deficitu su vozila, jer Kineskim proizvodjacima namecu ogromne tarife i poteskoce za ulazak na EU trziste.
Kina nema vise ni razlog da kopira EU proizvodjace, posto su svi vec otvorili fabrike tamo i koriste Kinesku robu da proizvode svoja vozila. Gotovo sve baterije za elektricna vozila su proizvedene tamo.
Boeser Wolf
03.07.2024 • 15:24
cool
Dobar deo EU ekonomija se oslanja na preprodaju rebrandirane Kineske robe.
EU se bavi prodajom rebrandirane robe? Da li znaš šta rebrendiran znaci: kada kompanija promeni marketinški strategiju, novi logo, dizajn itd.no
Ispada po tebi da EU živi od preprodaje kineske robe koja je rebrendirana, a ne da Kina živi od kopiranja evropskih brendova.
Još toliko pluseva na komentar, tuga.
Izjava ti je na nivou vučićevih peraca prozora...
Vuĺe
Limanac
Ns
w/e
liskun
Александра
Zemlja čudesa
Popara
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H