Autor: Euronews

Info
05.07.2024.
22:54 > 22:43
Evropska komisija odlučila je da od danas, 5. jula, uvede visoke tarife na kineska akumulatorska električna vozila.
  • Vladimir

    07.07.2024 11:00
    Kineski brendovi kao Geely i Chery drže skoro pola evropskih brendova, nešto su se ovi iz EU preračunali. Čak je i VW pre samo par dana investirao milijardu u zajednički razvoj nove male EV platforme za joint venture sa jednom od ovih firmi. BMW koristi kineske partnere za integraciju digitalnih sistema. Brzo će ovo biti povučeno.
  • Storno

    07.07.2024 10:15
    Veliki skok
    Da li samo ja imam osećaj da je EU kao samoubica koji hoće da skoči sa mosta a ceo svet ih glaeda odole i čeka da to uradi?
  • Zamenik zamenika

    06.07.2024 20:23
    @Vlada
    Natrijum jonske((sodium Ion) baterije na bazi obične kuhinjske soli koje proizvode Kinezi uopšte ne sadrže litijum,nkobalt, nikl a imaju istu efikasnost, veću otpornost na niskim temperaturama i brže punjenje od litijum jonskih baterija.
    @Marina
    CIA je svu tu tehnologiju, novac i fabrike i dovela u Jugoslaviju posle drugog svetskog rata jer je Tito Moskvi još 1948. rekao ne i jer je Jugoslavija bila na pravoj strani, na strani USA i zapada. Novac, tehnologija,inovacije su uvek bili i uvek će biti na zapadnoj strani.
  • Vlada

    06.07.2024 10:18
    Litijum
    Litijum se nalazi u SVAKOJ bateriji koja skladišti električnu energiju i trenutno ne postoji drugi element koji ga može efikasno zameniti. Sve te baterije o kojima se priča mogu imati neki drugi hemijski sastav, ali je litijum uvek ključan. Sve možete i sami proveriti. Da ne pomisli neko da sam lobista, nisam za iskopavanje litijuma u Srbiji, jer bi to dovelo do ekološke katastrofe. Nismo spremni za to iz mnogo razloga. Pozdrav svima.
  • Marina

    06.07.2024 08:18
    A kako smo mi u Jugoslaviji radili nego bas tako jer smo imali svoje rude, svoje rudnike, svoje rudare i naravno imali sirovina od kojih smo pravili najbolje gvozdje za raznu industriju. Sve je to CIA unistila sa Svabskim firmama koje su sad tihi vlasnici za 1 dinar. Sve ce ovo jedan meteorit da istopi vreme je sta je covjek uradio to je katastrofa od pohlepe. Sve treba da pocne opet od bakterija.
  • Б

    06.07.2024 03:26
    На Западу ништа ново
    Кина не субвенционише електричне аутомобиле, него отежава живот власницима аутомобила са унутрашњим сагоревањем, посебно у великим градовима. Кина гради инфраструктуру пуњача за електричне аутомобиле и одржава ниску цену струје (1 киловат час је 0,6 јуана, а 1 долар је 7,3 јуана). Ускоро ће се електрични аутомобили производити у Европи, а ЕУ је увођењем царина пуцала сама се би у ногу, јер се велик број кинеских електричних аутомобила производи под европским брендовима.
    За Србију је битно да време литијума полако пролази, прелази се на натријум; недавно је отворена експериментална станица за складиштење ел. енергије у натријумским батеријама.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna