Kineski brendovi kao Geely i Chery drže skoro pola evropskih brendova, nešto su se ovi iz EU preračunali. Čak je i VW pre samo par dana investirao milijardu u zajednički razvoj nove male EV platforme za joint venture sa jednom od ovih firmi. BMW koristi kineske partnere za integraciju digitalnih sistema. Brzo će ovo biti povučeno.
@Vlada
Natrijum jonske((sodium Ion) baterije na bazi obične kuhinjske soli koje proizvode Kinezi uopšte ne sadrže litijum,nkobalt, nikl a imaju istu efikasnost, veću otpornost na niskim temperaturama i brže punjenje od litijum jonskih baterija.
@Marina
CIA je svu tu tehnologiju, novac i fabrike i dovela u Jugoslaviju posle drugog svetskog rata jer je Tito Moskvi još 1948. rekao ne i jer je Jugoslavija bila na pravoj strani, na strani USA i zapada. Novac, tehnologija,inovacije su uvek bili i uvek će biti na zapadnoj strani.
Litijum se nalazi u SVAKOJ bateriji koja skladišti električnu energiju i trenutno ne postoji drugi element koji ga može efikasno zameniti. Sve te baterije o kojima se priča mogu imati neki drugi hemijski sastav, ali je litijum uvek ključan. Sve možete i sami proveriti. Da ne pomisli neko da sam lobista, nisam za iskopavanje litijuma u Srbiji, jer bi to dovelo do ekološke katastrofe. Nismo spremni za to iz mnogo razloga. Pozdrav svima.
A kako smo mi u Jugoslaviji radili nego bas tako jer smo imali svoje rude, svoje rudnike, svoje rudare i naravno imali sirovina od kojih smo pravili najbolje gvozdje za raznu industriju. Sve je to CIA unistila sa Svabskim firmama koje su sad tihi vlasnici za 1 dinar. Sve ce ovo jedan meteorit da istopi vreme je sta je covjek uradio to je katastrofa od pohlepe. Sve treba da pocne opet od bakterija.
Кина не субвенционише електричне аутомобиле, него отежава живот власницима аутомобила са унутрашњим сагоревањем, посебно у великим градовима. Кина гради инфраструктуру пуњача за електричне аутомобиле и одржава ниску цену струје (1 киловат час је 0,6 јуана, а 1 долар је 7,3 јуана). Ускоро ће се електрични аутомобили производити у Европи, а ЕУ је увођењем царина пуцала сама се би у ногу, јер се велик број кинеских електричних аутомобила производи под европским брендовима.
За Србију је битно да време литијума полако пролази, прелази се на натријум; недавно је отворена експериментална станица за складиштење ел. енергије у натријумским батеријама.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
EU uvela visoke carine na kineska električna vozila
Autor: Euronews
Info
•05.07.2024.
•22:54 > 22:43
Komentari 6
Vladimir
Storno
Zamenik zamenika
Natrijum jonske((sodium Ion) baterije na bazi obične kuhinjske soli koje proizvode Kinezi uopšte ne sadrže litijum,nkobalt, nikl a imaju istu efikasnost, veću otpornost na niskim temperaturama i brže punjenje od litijum jonskih baterija.
@Marina
CIA je svu tu tehnologiju, novac i fabrike i dovela u Jugoslaviju posle drugog svetskog rata jer je Tito Moskvi još 1948. rekao ne i jer je Jugoslavija bila na pravoj strani, na strani USA i zapada. Novac, tehnologija,inovacije su uvek bili i uvek će biti na zapadnoj strani.
Vlada
Marina
Б
За Србију је битно да време литијума полако пролази, прелази се на натријум; недавно је отворена експериментална станица за складиштење ел. енергије у натријумским батеријама.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H