Autor: NIN

Info
10.07.2024.
07:36
U Evropi se trenutno vode dva rata - rat u Ukrajini i nekako u drugom planu "rat" između evropskih i kineskih fabrika automobila na struju.
  • Zoran

    10.07.2024 23:10
    Čekam da namerno dignem kredit i kupim jeftina kineska kola, u inat, da gledam, dok ovi evropski lepljači bedževa na ta ista kola, sa zaradom 400%, propadaju.
  • Nikakva

    10.07.2024 14:54
    ali ima jedan način
    Nikakva sansa u trenutnim uslovima kad je samo EU naše tržište.
    Ali kada bi bio omogućen izvoz Fiat Pandi u Kinu, onda bi to bilo fantastično i veliki profit za Srbiju.
    Problem je Vučić koji je počeo da kvari odnose sa Kinom posle izbora, i pojavljuju se vesti iz Rusije da Vučić prodaje oružije Ukrajini koja u UN glasa za Srebrenicu, kao i da ide na Nato skupove. Tačnije Vučić je prevario glasače slikao se sa Sijem pre izbora, ogrtao se zastavom zbog Srebrenice, i slao fudbalsku reprezetaciju u Rusiju i odigrao fudbalsku utakmicu Rusija - Srbija u Moskvi pre naših izbora, a posle izbora i glasova koje je na prevaru dobio, okrenuo se Nato-u.
    Vučić uz prevaru glasača, kvari odnose sa Kinom moramo da ga oteramo i obnovimo te veze kako bi mogli Fiat Pandu da izvozimo u Kinu.
  • Dare

    10.07.2024 14:23
    Nije sve
    U bateriji i ceni...malo razmislite o bezbednosti kineskih vozila koja ne prolaze NCAP testove ..to je sklepano i zato je jeftino
  • Laloš

    10.07.2024 12:58
    Evropljani jednostavno nemaju šansu u ovoj utakmici sa Evozilima. Jel se sećate Eriksona i Nokije? Giganti sa svetskim monopolom u mobilnoj telefoniji koji su bukvalno nestali za par godina. Ja E vozila posmatram kao i mobilni telefon sa većom baterijom,softverom i točkovima. Sudbina im je ista nestaće kao i dve gore pomenute firme ako ne smisle bolji i čišći sistem pogona vozila.
  • dule

    10.07.2024 09:39
    Mi trenutno nemamo struje ni da se rashladimo, o vozilima ni da sanjamo. Jedino rešenje koje trenutno vidim jeste da će uskoro automobile posedovati samo patriciji a plebs nek se snalazi kako zna i ume.
  • nulled

    10.07.2024 08:35
    Kao i svih ostalih europroizvodjaca - nikakva.
  • Sreten

    10.07.2024 08:26
    Da se ne lažemo, ko prvi reši pitanje baterije, taj će profitirati.
  • NSrdjan

    10.07.2024 08:21
    Šansa je u jeftinoj radnoj snazi i resursima, koji bi po logici stvari trebali da utiču da konačna cena bude niža od konkurencije iz EU. Bar dok ih sve zajedno ne zatvore Kinezi.
  • Salamander

    10.07.2024 08:18
    Fakat je ovaj:
    Ako su Litijumske baterije, nije dobro, kada se upake, bež' dalje: neugasive su, otrovan dim i gore strahovitom brzinom i žestinom. A koliko su (sem života) skupe, nije ni za priču.
    Idite u Teslin muzej i vidite kako radi bežični prenos.
  • Elmer davež

    10.07.2024 08:10
    Ovo za baterije proslediti na adresu Andrićev venac 1,za prvog operativca Rio Tinta.Inače šanse da ovo zaživi su otprilike iste kao da ja zaigram za prvi tim Real Madrida.
  • rale

    10.07.2024 07:50
    Sa ovim dizajnom - teško. Ovo izgleda kao maturski rad nekog srednjoškolca, napravljen za dve nedelje.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna