Jadna je nasa drzava kad ne moze svojim gradjanima da obezbedi auto koji se kao domaci proizvod prodaje koji bi sa subvencijom kostao najvise 15000.
Rumunska elektricna Dacia je pre 3 godine Rumuna kostala 7700 eura.
Verovatno je sada najvise 10000 jer su cene otisle gore.
Ali to je Dacia koje je vecinski vlasnik drzava.
Zadrzali su svije ime i svoj brend a mi smo sve prodali i za jednog Fiata mora da das 25000.
Isto ko sto su davali za za Skode policijske unesto za 500L…
Zanima me koliko košta jedan minus. Pitam za prijatelja, kupio od kineza folije sa fotoćelijama za proizvodnju struje, pa bi punio i noću, kad je pun mesec, jer je jeftinija struja. Rado bi ''antilajkovao'', fali mu još 24.000 za Pandu.
Ako je električni auto sa elektro motorom značajno skuplji od auta sa motorom na unutrašnje sagorevanje (znatno složeniji agregat sa mnogo više raznih delova), proizilazi da je glavni nosilac razlike u ceni litijumski akumulator.
E sada, koliko staje izrada litijumskog akumulatora, ako je kila litijuma jeftinija od kile čvaraka?
Kupovace Firme,mali veliki preduzetnici,posle se vrati kroz porez. 25 hiljada je veliki novac,i niko nebi sigurno dao za Fijat! Isto kao proslog puta,to je nekih 40% sasvim dovoljno za obrt po broju stanovnika.
Pre neki dan na auto putu Bgd-NS vidim Teslu kako je svi obilaze, jer nije išla brže od 90Km/h. Dođemo u Grčku, slična priča. Razlog, kada se vozi brzinom od 130Km/h fizika čini svoje i potrebna je dodatna snaga da se savlada otpor vazduha te se akumulator drastično prazni, smanjujući radijus kretanja. Odličan u gradu, slabašan na auto putu. Sporo punjenje i nedovoljan broj punjača. Još uvek je to samo auto u razvoju, nedovršen, a veoma skup proizvod.
Prosečna starost automobila, u prosečnom auto servisu, je bar 14 godina, i više. To je naša realnost. Bar toliko. Dok god jedan radnik u realnoj privredi, na svojim leđima tegli bar 3 neradnika u državnoj upravi, administraciji, i javnim preduzećima (neradnici naravno nisu svi), i na žalost bar 3 penzionera (jer fondovi odavno ne postoje, tj. opljačkano je sve ono što je bilo izvor bar dela penzija), bilo kakav pokušaj da kupujemo nove automobile neće uroditi plodom. Panda je za izvoz, onaj ko ima neće je kupiti, onaj ko nema neće ni misliti o njoj. Realno to je automobil za švrćkanje do pijace, pod uslovom da se ne tovari mnogo. Najvažnije od svega, moj polovnjak je kvalitetniji od većine novih automobila na tržištu u svakom smislu, i nije skup za održavanje. Panda spram njega i nije automobil, više je skupa igračka... Kad nije uspelo sa Zastavom 10, garantujem da sa Pandom Srbija neće masovno zanoviti vozni park. Opet smo kupovali polovnjake, jedini efekat je manje jugića, i skala... Budale bolje da su otvorile fabriku Ferarija, više bi ih prodali "uspešnim" sektašima, nego što će Pandi poštenim radnim ljudima, sa prosečnim platama od 45.000 na račun, i 20
000 u koverti... Tu Panda nije stavka. Otpada... 500 x2 evra plate znači za decu, račune, krš preskupu garderobu, krš hranu, duvan na repetiranje, koje pivce, i možda pecanje, ili do sela na koji vikend. Realno mi smo ekonomsko bespomoćno slepo mače...
Alvirović je pre dve ili tri emisije SAT opisao paradoks da smo mi jedina država u Evropi koja naplaćuje punjenje po minuti, a ne po količini punjenja. Pokušao je da izbegne izraz krađa, ali nije uspeo. Jedan od primera kako te država krade. I ova preplata na RTS, fuj
Pa za ovu razliku od 6 hiljada evra prosečan vozač će 5 godina moći da sipa goriva za hibridnu verziju, i da ne misli gde će dopuniti bateriju na super sporom priključku Pande.
Da imam 25 hiljada evra kupio bi BMW dzipa 2018 automatic ne ovu prevaru! Prosecan Gradjanin ima primanja od 400 do 800 evra uz ovu skupocu ne dovoljno za zivot ne za rate trecerazrednog Auta! Politicka laza za lakoverne po obicaju! Ako Srbija zaista hoce da se ocisti od krseva to se drugacije radi ali ova Vlast nema para za tako nesto i ne primajte se na ove njihove lazi ulazeci u kredite…jedino ako imate koristi pa ocistite novce i slicno!
Država daje subvencije od 5k za EV (nadam se još uvek). To znači da bi ovaj od 25k bio 20k. Ali uvek mogu da kažu - nema više budžeta… MG po meni izgleda dosta ozbiljnije od Pande, garancija je 8 godina i sa subvencijom je 24k. E sad pitanje je da li je nekome bitno tih 4k kad već vadi 20k. Ako bi Srbija dala veću subvenciju za Pandu, uzeo bih ga sigurno…
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ko će kupovati kragujevačku "pandu": Da li je cena električne "pande" pogodak ili promašaj?
Autor: Biznis.rs
Info
•15.07.2024.
•21:02 > 21:08
Komentari 26
Pera
Rumunska elektricna Dacia je pre 3 godine Rumuna kostala 7700 eura.
Verovatno je sada najvise 10000 jer su cene otisle gore.
Ali to je Dacia koje je vecinski vlasnik drzava.
Zadrzali su svije ime i svoj brend a mi smo sve prodali i za jednog Fiata mora da das 25000.
Isto ko sto su davali za za Skode policijske unesto za 500L…
Gagi
Pitanje
E sada, koliko staje izrada litijumskog akumulatora, ako je kila litijuma jeftinija od kile čvaraka?
Zoran
Vladika
Vv
Fotinija
haha
albino
Petak
Aleksej
Savica
Moka
Moka
Očevidac
Pravo
Pera
000 u koverti... Tu Panda nije stavka. Otpada... 500 x2 evra plate znači za decu, račune, krš preskupu garderobu, krš hranu, duvan na repetiranje, koje pivce, i možda pecanje, ili do sela na koji vikend. Realno mi smo ekonomsko bespomoćno slepo mače...
Mare
Bananamen
Goran
Ivan
Anonimus
Jovan
Bane
NN
Zebra
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H