Autor: Euronews Srbija, Forbes Srbija, Tanjug

Info
22.07.2024.
22:32
Prodaja novih putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila u Srbiji u prvih šest meseci ove godine porasla je 21,18 odsto u odnosu na isti period 2023. godine.
  • Miloš

    23.07.2024 10:28
    Možda bi iz svega rečenog gospodinu "talac" odgovarao auto koji se pali na kurblu? Na žalost ne pravi se više.
  • Slucaj

    22.07.2024 18:07
    Nema vise modela sa osnovnom opremom. Prinudjen si na hedonizam, za velike novce. Plus su nabudzili karoserije. Sve sto ti ne treba. Kola koja sam 2012. platila 8300 evra, posle svih nepotrebnih budzenja su sada 17.990 evra. S popustom. Od 200 evra.
  • Dare

    22.07.2024 13:35
    Nisu naveli
    Šta je dodatni razlog povećanja cene polovnjaka iz uvoza ,mafija koja se zakačila na to pa sada svaki auto koji udje u Srbiju njima se daje 100€ a to je i dodatni razlog što nije zabranjen uvoz euro 3 krševa...da se ne gubi na količini
  • NN

    22.07.2024 09:47
    Kad mogu da lažu
    agencije za nekretnine, što ne bi mogli i prodavci automobila ...
  • Nemanja

    22.07.2024 09:12
    Zanimljiva informacija za drzavu koja se zvanicno nalazi medju deset sa najmanjim prosecnim primanjima u Evropi.
  • Gazda

    22.07.2024 08:45
    @talac
    Hahaha , pa ko je šta tebe pitao za tvoj stari auto ?
  • Mile

    22.07.2024 08:43
    Lada Vesta
    Ja sam 2014 kupio novu Ladu Vestu za 10000evra. najbolja investicija ikada. Sad ću da obnovim u kupim istu. Automatik mala potrošnja .
    A ove gluposti nemac francuz i takve u tom rangu koštaju preko 25000 evra.
    A sada ista Lada nova 13000evra
    kum koji je vozio Rapida je uvek voleo da provoza i moju Ladu.
  • Праведник

    22.07.2024 08:36
    Немогућа мисија
    Нови Ауто са обичним Српским "платама"? Далеки и недостижни снови!! Па и цена половних које има смисла купити до 5-8 год. Старости су немогућа мисија за обичан свет... Сав живот су препогани и похлепни обесмислили!!
  • Vozač

    22.07.2024 08:30
    .. Od oko 170.000 automobila koji se prvi put registruju u jednoj godini, samo je oko 30.000 novih, a velika većina polovnih je sa evro 3 ili evro 4 motorima, čiji je uvoz već trebalo da bude zabranjen...
    Auto nije pravo, nije obavezan, auto je obaveza. Kad vozači trovači shvate da i oni dišu isti vazduh, valjda će umesto raspalih dizla početi da kupuju kola na plin, ako im je potrošnja toliki problem.
  • Talac

    22.07.2024 08:20
    Ja cu da vam napisem zasto ja ne nameravam skoro da menjam auto a vi sad vidite da l je to manjinsko ili ekstremno manjinsko misljenje. Imam auto iz 2017, kupljen nov za 14.000 evra (meni recimo cena nije problem ali neke stvari prosto NE ZELIM da platim). Ugrabio sam poslednji momenat da to bude turbo benzinac, sa 4 cilindra, male kubikaze ali bez GPF (filter cestica). Danas takav auto kosta 26.000 evra. A mogao bi da kosta 18.000, samo da je politika proizvodjaca drugacija. Secam se 2001. kada sam kupio svoj prvi novi auto - namerno sam izabrao varijantu bez serva i klime. Danas takve mogucnosti nema. Prosto ne mozete da kupite auto bez opreme (koja je meni na 10-tom mestu po vaznosti). Neke stvari vam namecu i time poskupljuju cenu. Ne zelim da platim ono sto mi ne treba i necu koristiti. Da i ne govorimo da je kvalitet sve losiji, trajnost sve kraca. Modeli se ne testiraju dovoljno i na trziste se izbacuje svasta. A raja kupuje jer je ovim novim generacijama vaznije da imaju veliki tablet nego da im se auto ne kvari ili da ne istrune posle 8 godina. Zbog svega toga, veliko je pitanje kada cu kupiti novi auto, planiram da vozim sadasnji dok se ne raspadne.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna