Prodaja novih putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila u Srbiji u prvih šest meseci ove godine porasla je 21,18 odsto u odnosu na isti period 2023. godine.
Nema vise modela sa osnovnom opremom. Prinudjen si na hedonizam, za velike novce. Plus su nabudzili karoserije. Sve sto ti ne treba. Kola koja sam 2012. platila 8300 evra, posle svih nepotrebnih budzenja su sada 17.990 evra. S popustom. Od 200 evra.
Šta je dodatni razlog povećanja cene polovnjaka iz uvoza ,mafija koja se zakačila na to pa sada svaki auto koji udje u Srbiju njima se daje 100€ a to je i dodatni razlog što nije zabranjen uvoz euro 3 krševa...da se ne gubi na količini
Ja sam 2014 kupio novu Ladu Vestu za 10000evra. najbolja investicija ikada. Sad ću da obnovim u kupim istu. Automatik mala potrošnja .
A ove gluposti nemac francuz i takve u tom rangu koštaju preko 25000 evra.
A sada ista Lada nova 13000evra
kum koji je vozio Rapida je uvek voleo da provoza i moju Ladu.
Нови Ауто са обичним Српским "платама"? Далеки и недостижни снови!! Па и цена половних које има смисла купити до 5-8 год. Старости су немогућа мисија за обичан свет... Сав живот су препогани и похлепни обесмислили!!
.. Od oko 170.000 automobila koji se prvi put registruju u jednoj godini, samo je oko 30.000 novih, a velika većina polovnih je sa evro 3 ili evro 4 motorima, čiji je uvoz već trebalo da bude zabranjen...
Auto nije pravo, nije obavezan, auto je obaveza. Kad vozači trovači shvate da i oni dišu isti vazduh, valjda će umesto raspalih dizla početi da kupuju kola na plin, ako im je potrošnja toliki problem.
Ja cu da vam napisem zasto ja ne nameravam skoro da menjam auto a vi sad vidite da l je to manjinsko ili ekstremno manjinsko misljenje. Imam auto iz 2017, kupljen nov za 14.000 evra (meni recimo cena nije problem ali neke stvari prosto NE ZELIM da platim). Ugrabio sam poslednji momenat da to bude turbo benzinac, sa 4 cilindra, male kubikaze ali bez GPF (filter cestica). Danas takav auto kosta 26.000 evra. A mogao bi da kosta 18.000, samo da je politika proizvodjaca drugacija. Secam se 2001. kada sam kupio svoj prvi novi auto - namerno sam izabrao varijantu bez serva i klime. Danas takve mogucnosti nema. Prosto ne mozete da kupite auto bez opreme (koja je meni na 10-tom mestu po vaznosti). Neke stvari vam namecu i time poskupljuju cenu. Ne zelim da platim ono sto mi ne treba i necu koristiti. Da i ne govorimo da je kvalitet sve losiji, trajnost sve kraca. Modeli se ne testiraju dovoljno i na trziste se izbacuje svasta. A raja kupuje jer je ovim novim generacijama vaznije da imaju veliki tablet nego da im se auto ne kvari ili da ne istrune posle 8 godina. Zbog svega toga, veliko je pitanje kada cu kupiti novi auto, planiram da vozim sadasnji dok se ne raspadne.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Skočila prodaja novih automobila u Srbiji: Više je razloga za to
Autor: Euronews Srbija, Forbes Srbija, Tanjug
Info
•22.07.2024.
•22:32
Komentari 10
Miloš
Slucaj
Dare
NN
Nemanja
Gazda
Mile
A ove gluposti nemac francuz i takve u tom rangu koštaju preko 25000 evra.
A sada ista Lada nova 13000evra
kum koji je vozio Rapida je uvek voleo da provoza i moju Ladu.
Праведник
Vozač
Auto nije pravo, nije obavezan, auto je obaveza. Kad vozači trovači shvate da i oni dišu isti vazduh, valjda će umesto raspalih dizla početi da kupuju kola na plin, ako im je potrošnja toliki problem.
Talac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H