Iza pada IT sistema prošle nedelje stoji greška CrowdStrike kompanije za sajberbezbednost, ali još nije poznato ko će nadoknaditi gubitke nastale usled digitalne blokade.
Nama je let kasnio 4 sata iz Bodruma za Beograd.
Izgubili smo na vremenu puno.
Niko nas nije obavestio.
Da li moze odsteta da se naplati u ovakvim situacijama?
Dok se ne počne sa traženjem odštete za loša ažuriranja od strane korisnika IT industrija se neće opametiti.
Jer kako mi se čini IT kompanije računaju sa tim da ako nešto i pokvare, izbacit će novo ažuriranje.
Svoj softver znaju debelo naplatiti, ali često znaju nešto pogrešiti. Njihov odgovor je da će biti popravljeo u sledećem ažuriranju.
A to ažuriranje može biti za dan ili za mesec. Do tada se snalazi.
Poznajem nekoliko developera, njih odgovor je na to, da je softver komplikovan, da ima dosta faktora koji utiču na ispravnost softvera, da nije uvek moguće sve napraviti da radi i da će biti popravljeno.
Moja konstatacija na to je bila, pa eto i avion je komplikovana mašina i ako inžinjer pogreši, otpada krilo, avion pada, neka nema veze popravit će to u sledećoj verziji, a do tada neka ljudi ginu. Da li je to uredu? Odgovor na to je bio, nije isto softver i avion. Pa i nije, ali jeste isto to što je neko debelo platio softver i hoće ds radi bez greške.
I nisam još čuo da je zbog tako nečega neki od odgovornih developera dobio otkaz ili bar kažnjen umanjenjem plate. A imaju visoke plate i trebalo bi da to što prave bude vrhunski proizvod.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pad IT sistema širom sveta uzrokovao gubitak veći od milijardu dolara: Ko će platiti ceh?
Autor: Euronews Srbija
Info
•23.07.2024.
•07:30 > 09:35
Komentari 3
Gaga
Izgubili smo na vremenu puno.
Niko nas nije obavestio.
Da li moze odsteta da se naplati u ovakvim situacijama?
Drum
Jer kako mi se čini IT kompanije računaju sa tim da ako nešto i pokvare, izbacit će novo ažuriranje.
Svoj softver znaju debelo naplatiti, ali često znaju nešto pogrešiti. Njihov odgovor je da će biti popravljeo u sledećem ažuriranju.
A to ažuriranje može biti za dan ili za mesec. Do tada se snalazi.
Poznajem nekoliko developera, njih odgovor je na to, da je softver komplikovan, da ima dosta faktora koji utiču na ispravnost softvera, da nije uvek moguće sve napraviti da radi i da će biti popravljeno.
Moja konstatacija na to je bila, pa eto i avion je komplikovana mašina i ako inžinjer pogreši, otpada krilo, avion pada, neka nema veze popravit će to u sledećoj verziji, a do tada neka ljudi ginu. Da li je to uredu? Odgovor na to je bio, nije isto softver i avion. Pa i nije, ali jeste isto to što je neko debelo platio softver i hoće ds radi bez greške.
I nisam još čuo da je zbog tako nečega neki od odgovornih developera dobio otkaz ili bar kažnjen umanjenjem plate. A imaju visoke plate i trebalo bi da to što prave bude vrhunski proizvod.
Realista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H