Autor: 021.rs

Info
24.07.2024.
10:12 > 10:12
Novi električni automobil "fiat grande panda" počeće da se proizvodi u Kragujevcu.
  • Penzioner

    02.08.2024 07:47
    Grande Panda
    Penzioner sam. Treba mi auto. Zbog finansija sam spreman da za auto izdvojim od 1200 do 1500 €. Može da se lep auto za te pare.
  • Geza von Delvidek

    28.07.2024 07:04
    Jedva cekam
    Da nam se otvori rudnik Jadar i fabrika litijumskih baterija. I onda kupim odma' nov set tih baterija i da ih lepo metnem kao rezervu u krovni kofer. I onda mogu duplo da predjem. A tek kad budemo imali nuklearku, ima da se vozam po NS i da pravim guzvu po gradu i nerviram dodjose sa besnim Audijevima.
  • Goran

    27.07.2024 21:21
    Fiat grande panda
    Po toj ceni od 18.000 nece ga niko u evropi kupiti, mozda bogati kao igračku svojoj deci.
  • Tanja

    27.07.2024 20:39
    Pa ako mi daju tu prosečnu platu od 100000 rekoše da je i veća, bih što ne bih al da daju
  • /

    27.07.2024 13:30
    Po gradu vozim bicikl tokom cele godine. Da bih svoj ugljenični otisak uskladila sa prosekom moj sledeci auto bice Lada niva, stara 25+, ako ima dizel
    Toliko o elektricnim autima
  • Rajko

    27.07.2024 11:03
    Ugalj
    Puniti električnom energijom autona baterije iz termoelektrane može samo bolesnik.
  • Miloš Crnjanski los

    27.07.2024 09:23
    Fak 60 suhoj
    Nejada dolina gladi....
    Aerodrome.stadione.Mindj parks.jos da se pomeri ka Cerak Vinogradima..... izlazim I ja i KG u 20 i 1 vijek
  • Бата

    26.07.2024 23:24
    Питање
    које се једноставно само намеће. Да ли ћемо ми имати струје кад све прикопчамо на пуњаче. Сва срећа овог лета смо макар за климе имали.
  • znate li

    26.07.2024 23:13
    Da baterije imaju ograničen rok trajanja, a da je izmedju ostalog reciklaža litijumskih baterija najprljavija i najnebezbednija tehnologija koja postoji. Takav reciklažni centar se planira u Ćupriji s nekom slovačkom star up kompanijom koju će da prave ovde a ne u Slovačkoj i još treba da dobiju subvenciju od 430 miliona e. Rudna renta koju treba da dobijemo od Rio Tinta i to tek kad rudnik krene da posluje pozitivno, iznosiće 31 milion e godišnje po sadašnjoj ceni litijuma. Ko mi u ovom nadje dobru računicu taj je car!
    O rudniku da ne govorimo.
    I neko je dobro napisao šta je sve potrebno za jednu Teslinu bateriju, pa sad vi vidite, koliko je to sve OK.
    A što se tiče ove Pande, ne bih je kupila jer je ružna na kvadrat, čak i da izuzmemo sve ostalo.
    Ćorav posao je to sve!
  • Džo

    25.07.2024 23:21
    Ne
    Dalija daster za te pare
  • Jagodinac

    25.07.2024 18:57
    Kinezi su zakon
    Kineski elektricni automobili se mogu pazariti za oko 10.000 Eura. https://en.wikipedia.org/wiki/Zeekr_009
  • Fotinija

    25.07.2024 17:33
    Za
    Pola tog navedenog iznosa mogu kupiti odlican polovni plug-in hybrid star koju godinu.
  • Zoran

    25.07.2024 16:43
    Panda
    Nemam ništa protiv Pande i električnih uopšte jer su prijatni za vožnju, bolji nego obični. Probao sam par njih pa znam. Međutim, pošto živim u zgradi ne mogu ga puniti kući, a kod nas je na javnim punjačima nepovoljno, to jest meni je jeftinije da vozim na plin, što i radim.
    Zato u dogledno vreme ne planiram prelazak na električne.
  • 021

    25.07.2024 06:42
    Ne bih ga kupio ni u ludilu, prvo zato što nemam taj novac, i drugo zato što, i kada bih ga imao, za taj novac mogu da kupim neuporedivo bolji auto koji će da sahrani bar tri te pande. Ovom kad crkne baterija neće biti nizašta (a cena nove je paprena), nema mreže punjača, nema delova i nema elektroničara koji bi znao da ga održava i servisira. Ukratko, ta panda je debelo precenjena kanta i promašena investicija.
  • /

    24.07.2024 22:12
    /
    ovo bi kupili oni koji su ovde pisali 'mljac' na onu vucevicevu fabriku cokolade.
  • Sigurno

    24.07.2024 21:37
    Sigurno
    ne! Prvo nesvidja mi se drugo to su trecerazredna auta kome su nabili cenu koja se isplati samo nekom sa firmom zbog pozajmica povratka i slicno! Čovek sa 23 soma ima na hiljade ponuda u danasnje vreme koja ovaj auto nemoze ni da se približi!
  • Deejan

    24.07.2024 19:47
    Panda
    To nije nikakav auto vec obicna kanta,kad crkne baterija moze samo da se gura il da ga vuce neko magare.Bez baterije to nicemu ne sluzi,a cena je paprena,on nema delova koji vrede taj novac.Promasena investicija.
  • pitanje

    24.07.2024 19:39
    Pitanje za sve ove koji kažu da bi radije kupili kineski EV za 5-10.000 evra, GDE i KAKO????
    Hoću i ja kineski BYD ili slično EV po povoljnoj ceni i rado bih dao 10.000 za njihov model ali nisam u mogućnosti da idem u Kinu po njega. Ajde neka neko objasni način da kupim takav auto NOV.
  • Ljuba

    24.07.2024 18:23
    Što nebi ako je iz Kg?
    Ajde prosvetlite me! Nije mi jasno što policija vozi Škode a kod nas Fiat proizvodi aute... verovatno sam glup!
  • Mrki

    24.07.2024 16:53
    Strujići
    Ua jednu racimo Teslinu bateriju.
    Za proizvodnju potrebno je:
    12 tona kamenja za litij
    5 tona minerala Kobalta
    3 tone minerala za nikl
    12 tona rude bakra
    Premjestiti 250 tona zemlje za dobivanje:
    12 kg litija
    30 funti kovanica
    22 kg mangana
    15 funti Kobalta
    100 Kg ovnova
    200 kg aluminija, čelika i plastike.
    Gusjenica 994A koja se koristi za zemljane selidbe troši 1000 litara dizela za 12 sati.

    Da ne spominjem svu ostalu opremu.
    Konačno, dobijete auto "nulte emisije".
  • Mrki

    24.07.2024 16:53
    Strujići
    Ua jednu racimo Teslinu bateriju.
    Za proizvodnju potrebno je:
    12 tona kamenja za litij
    5 tona minerala Kobalta
    3 tone minerala za nikl
    12 tona rude bakra
    Premjestiti 250 tona zemlje za dobivanje:
    12 kg litija
    30 funti kovanica
    22 kg mangana
    15 funti Kobalta
    100 Kg ovnova
    200 kg aluminija, čelika i plastike.
    Gusjenica 994A koja se koristi za zemljane selidbe troši 1000 litara dizela za 12 sati.

    Da ne spominjem svu ostalu opremu.
    Konačno, dobijete auto "nulte emisije".
  • Vlada

    24.07.2024 16:25
    @Mile
    Ni jedan grad u svetu ne obezbedjuje 2+ besplatna parking mesta za svaki kupljen stan i to na 3-5 km od centra. U svetu se debelo placaju parkinzi. A ovi sto voze dva, obavezno parkiraju i treci sluzbeni ispred zgrade. Umesto da se forsira razvoj ekolosko prihvatljivog javnog transporta, Ovde svaka šuša vozi nekog krša i svi bi da parkiraju na vrata kancelarije, prozor spavace sobe ili gde god im se cefne (sa 4 ukljucena zmigavca). Nemoj slucajno da se proseta 50-100 metara ili sedne na bicikl.
  • Petar PP

    24.07.2024 16:02
    Mnogi su reagovali na saopštenje o subvencijama ali vidim da je samo "Kreni-stani" spomenut.
    Ne mogu ni da zamislim šta bi moglo biti u pitanju.
  • Bubamaras

    24.07.2024 16:02
    Od plate!?
    I da mi ga da dzabe posle ne bih imala za struju ili popravku.
  • Neša

    24.07.2024 16:00
    Da je cena 15000,pa uz subvenciju 10 000 bila bi realna cena.22000za auto od tri ipo metra
  • Dragan

    24.07.2024 15:46
    A kako da ga kupim kada radim za u državnoj firmi za 450 evra. Tu magiju kupovine može samo Vučić da crta po njegovoj tabli.
  • NenadS

    24.07.2024 15:39
    Preskupo
    Cena je preterana, domet premali, zamena baterija užasno skupa,... Električni automobili su postali prevara nezajažljivih profitera.
  • mrva

    24.07.2024 15:36
    @predrag

    Slažem se sa mnogim stvarima koje ste pomenuli, u prvom redu da je suština problema upravo u samom društvenom uređenju koje počiva na kapitalizmu i favorizovanju potrošnje i naravno ekonomskog rasta. To je "prauzrok" problema zagadjenja i mnogih drugih. Kada Indija i afričke zemlje dostignu neki srednji standard (već su na putu ka tome) pa još dodatnih 2 milijardi ljudi bude moglo da priušti sebi automobil, putovanja, i gomilu drugih gluposti za kojima sada balave, tek će biti veselo. To se ne može zaustaviti, suviše je globalno i trend je jasan. Slažem se takođe da je suluda priča autoindustrije o smanjenju zagađenja dok se iz godine u godinu beleži porast mase vozila (nedavno bio tekst milsim baš na ovom portalu), slično i snaga motora. Pa tako imamo situaciju da SUV vozila imaju po 2-2,5 tone i često samo jednog čoveka-vozača kao "korisni teret" od tipa 80 kg, dakle svega 4% korisnog tereta, sve ostalo je "mašina". Nepotrebno i moglo bi bolje i ekonomičnije ali trend..

    Međutim ne slažem se da bi prelazak na EV izazvao porast zagadjenja zbog povećane potrošnje struje. Elektrane su efikasniji sistemi za konverziju energije nego sto je motor sa unutrasnjim sagorevanjem u automobilu, a drugo elektrana ne mora biti na foslno gorivo, vec moze biti iz obnovljivih izvora - solar, hidro ili nuklearna. Konačno, poenta je i zagađivace izmestiti iz gradova u koima zivi najveci deo populacije.

  • Realista

    24.07.2024 14:44
    Uslov
    Zašto ga ne kupim? Da živim u normalnoj, funkcionalnoj državi naravno da bih ga kupio, pa i pet komada, ako mogu da ih priuštim. Ovako, u smrdiji, ne želim ni polovan bicikl da kupim jer bi mi ga neko ukrao.
  • Mlađo

    24.07.2024 14:06
    Punto
    Tako nas je Dinkić Mlađo (država) izradio za Punto classic.Staro za novo , računaju 1000 eura, a Punto koji je realno vredeo od 4500-5000k eura, prodavali za 8100-11000. Žabari nisu znali šta sa viškom delova koje niko nije hteo,ali smo mi imali rešenje.Zato ne Panda iz KG.Prosto.
  • predrag

    24.07.2024 13:40
    Bice sve veca vrucina.
    ..
    Sve je lazno sa tim smanjenjem CO2.
    Da je Zapad iskren u tome, bila bi dozvoljena samo prozivodnja auta sa motorima od 250 kubika i manje.
    I bez svih tih el.trotineta, cackalica, masazera ..
    Cilj je zarada, pa neka svet propadne.
    ..
    Npr kada bi el.auti bili jeftiniji od benzinskih - NIKADA IH NE BI PROIZVODILI !
    Neko bi ocekivao od zemalja kakva je Slovenija, da ne dozvole uvoz ili saobracaj auta sa npr preko 250 ccm.

    Da bi el.auti stvarno zaživeli, trebalo bi 100X vise el.centrala na svetu.
    Krajnji rezultat bi bio da bi zagadjenost sveta svim tim stvarima bila puno veca nego sada.

    Postoje neki zakoni prirode:
    Svaka nova tehnologija vise zagadjuje okolinu nego stara, ali na kompleksniji i cesto sasvim drugaciji nacin.
    Zagadjenje se moze zaustaviti na sasvim suprotan nacin od onoga sto drzave stimulisu (potrosacko drustvo), znaci ne povecanje, nego dovodjenje potrosnje na razumnu meru.
    Znaci sva ta putovanja do besvesti, kupovine desetina i stotina cipela, gomilanje auta, ožderavanja...
    Ali kapitalizam pociva na potrosnji.
    Kao takav pokazao se nesposoban da ima odgovornost prema i svom narodu i prema planeti.
    Potreban je neki hibridni sistem, kao u Kini, ali se evropskim odnosom prema ljudima.
  • М.С.

    24.07.2024 13:34
    Ретко ружан ауто. Пре бих узео неког Јапанца хибрида.
  • Davor Antić

    24.07.2024 13:29
    Električni a nas
    Električni automobili su budućnost
  • Dejan

    24.07.2024 13:28
    Ccccc
    Hajde malo zanimljivosti, baterija ove pande je 44kWh, oko 16kWh treba za predjenih 100 km, leti ili zimi kilovati se povecavaju zbog klime ili grejanja. Kucni uslovi punjenja su 1h za 13km, razni punjaci po bgd 1h punjenja 32-35km ! Da punite svaki dan pandu kod kuce,ulazite u crvenu zonu naplate struje i mogucnost izbijanja pozara. Srbistan ima 99 punjaca, 80 je u bgd, tako da razmislite pre kupovine ne vezano za av izjave i priucenih novinara !!!!
  • Реља

    24.07.2024 13:16
    Тешко је рећи
    Цифра је озбиљна и ауто би морао да буде баш добар, значајно да одскочи од FIAT стандарда
  • Zokins

    24.07.2024 13:09
    punjenje
    Kreneš na put i zaboraviš dan pre da ga napuniš i stane ti negde ,a u gradu ne znaš gde da ga puniš. Koliko ima punjača u manjim mestima ili duž auto puta do BG ? I koliko se čeka na red za punjenje ?
  • Mad Max

    24.07.2024 13:07
    Od kojih para
    O cemu mi ovde pricamo. Plate su u proseku 600-700e i sad ja treba da uzmem kredit na 10 godina da bi kupio ovaj krs. 18.000 pa to za ceo zivot ne moze da se zaradi. Pa kako i tu ratu mesecno da odvojim kada jedna kesa budalastina u radnji kosta 50e. A sta kad dodje registracija...odakle onda cela jedna polovina te mesecne plate?? O cemu mi ovde pricamo?! Lako je misliti da neko ovde moze da kupi auto za 18.000 kada ti je politicarska plata nekoliko miliona evra. Pa mi ovde ne mozemo ni na odmor bez da jedemo salamu tokom godine....dok se ovi baskare po Bahamima i Sejselima. Voze dobra kola, kupuju stanove od pola miliona evra...o cemu mi pricamo!!!? Ova zemlja je okupirana i od spoljnjeg i od unutrasnjeg neprijatelja...takoreci pod turcima smo i dalje. A vi pricate da cemo "dobiti" 5000e od drzave ako joj damo 18.000....ma uzmite vi tu vasu Pandu i fasizam iznutra i nacizam od spolja i u paketu se zajedno terajte!!! Doci ce dan kad-tad da necete urinirati po narodu vise, a onda se cuvajte onih koji dugo pamte!
  • Aleksej

    24.07.2024 13:07
    Srbistan
    Kupio bih.

    Sa benziskim motorom, ako ce da kosta 15.000 evra, na rate bez kamate.
  • Saša

    24.07.2024 13:05
    Rentabilnost
    Električni automobili su se pokazali kao ne rentabilni naspram cene koštanja i cene struje. Pokazalo se u ukupnoj računici da je se više isplate vozila na fosilna goriva, a ovo sa električnim je samo marketing.
    U Evropi više nisu tako popularni.
  • Dragan

    24.07.2024 13:03
    Nikad
    Moj max je hibrid. O ukusima necu ti je jakooo klizav teren. Nesto drugo me brine. Koliko traje baterija, ko to odrzava? Kolika treba infra struktura za punjace, nesto je ne vidim po gradu? Mozda nemam sve informacije ali ovo mi lici na veliku prevaru sa el. automobilima.
  • Pera

    24.07.2024 12:50
    Kineski elektricni automobili u cenovnom rangu od 8000 evra su bolji od ovog automobila. Ako se ponasate racionalno, nikada ga ne bi kupili.
  • Vladimir

    24.07.2024 12:37
    Idem pre neki dan za bosnu preko hrvatske, put od nekih 600 km, nigde usput ne videh neke punjace. Da nije bilo granice, mi bi taj put sa redovnim autom presli za nekih 5, 6 sati. Sa ovim elektricnim cudom, ne znam kako i kad bi stigli. I kad budeno stigli, ne znam gde bih ga napunio. Ne vidim nikakav benefit za mene, a pogotovo za zivotnu sredinu. Za 18000 eura kupis sta hoces , da te glava ne boli
  • Mile

    24.07.2024 12:26
    @Vlada
    To sto je drzava nesposobna da obeznedi dovoljno parking mesta nisu ljudi krivi. Kod nas se stalno grad i dozvoljava da zgrada ima manje parking mesta ne stanova. Da nije gradjevinska mafija u igri sa drzavom dalo bi sto resiti da uz stan ide parking mesto a ne da se dodatno placa.
  • Slucaj

    24.07.2024 12:18
    Ne. Jednom kupis Tojotu i vise ne razmisljas o kupovini. Ovaj je ruzan, ne bih ga kupila ni da je poslednji. Fiat 500L koji vozi kolega ima problem sa elektronikom, tako da nista od njih ni u ludilu. Eto, tri razloga protiv.
  • Dimče

    24.07.2024 12:17
    Grande Panda
    Auto je predivan! Ako budem bio u mogućnosti, voleo bih da ga uzmem.
    Ljudi treba da nauče o električnim vozilima. Po komentarima se vidi da neki nemaju blage veze o temi. Drugačija je logika i ekonomija vožnje EV. Nekih stvari se moramo odreći, ali zato dobijamo druge.
  • gradjaninX

    24.07.2024 12:15
    Pre bih kupio BYD za manje novca i opet uzeo 5000e od drzave nazad posto to nije samo za Pandu vec za sva EV.
  • Vozač

    24.07.2024 12:09
    Ne bih, meni ne odgovara. Za drugi auto u kući mislim da je bahato, dovoljan nam je jedan u porodici. A sa dvoje sitne dece, ne stajemo svi u ovu igračkicu. U ovom trenutku za 23000, pošto moram da dam toliko, pa da mi se jednog dana vrati subvencija, ima boljih i većih novih vozila, na dobri stari provereni benzin.
  • mitar

    24.07.2024 12:09
    Ne, slaba autonomija. Manje od 300 km sa jednim punjenjem u poređenju sa 900 sa jednim rezervoarom. Životni vek 5 godina pre većeg ulaganja.
  • cvrc

    24.07.2024 12:09
    10-12000 maks a i tad bih novo pre uzeo Dustera 4x4
  • Nesa

    24.07.2024 12:06
    Nesa
    Iskreno NE.Preskup je za moja primanja koja su 63 hiljade i svako vezivanje bi bilo materijalni suicid!
  • Gorgo

    24.07.2024 12:05
    Da
    Mi uzimamo, to je vec odluceno.
  • Vlada

    24.07.2024 12:01
    @Drugi auto
    A kao treci, cetvrti. A posle kukamo kako nema parkinga. Predlazem ti da razmislis o kupovini bicikla ili da pocnes da koristis gradski prevoz, mozda.
  • Pravnik

    24.07.2024 12:01
    Iskreno, veoma ružna maska - prednji deo...za ostale detalje ne znam. Ratkapne loše, kao cirkus izgleda...mogu misliti kako je unutra, nije to malo para za nesto sto ne moram da vozim
  • predrag

    24.07.2024 11:57
    Nikad ne bi dao za auto vise od 2000 evra.
    Znaci polovan, na benzin.
    A imam odgovorniji/ozbiljniji posao, obrazovanje od sve te "gospode" sto kupuju el i hibridne aute.
  • Max

    24.07.2024 11:56
    Koliko para toliko i muzike
    Baš pre neki dan odgledao sam video o novim modelima koje kinezi planiraju za naredni period.
    Za te novce koje nudi Fiat kinezi nude extra vozila - duži domet, brže punjenje, a o dizajnu da i ne govorimo.
    Tako da pre nego kažemo OP! treba prvo da skočimo.
    Iskreno - sačekaću još neko vreme pre nego se zaletim u ovakvu ekstravagnciju.
  • Zokins

    24.07.2024 11:55
    Panda
    Za te pare ne bi kupio . Ne košta to više od 5000 evra!
  • /

    24.07.2024 11:48
    /
    ima kome je dobar-cirilicnom limancu
  • Opozicija

    24.07.2024 11:46
    Opozicija
    Auto je vrh!
  • Oktavija

    24.07.2024 11:43
    Za moje standarde i potrebe ne priznajem ništa sem 1.9 ili 2.0 TDI iz VW grupe.
    Naravno da priznajem i bolje, ali kao što rekoh - za moj standard i potrebe.
  • ja ne bot

    24.07.2024 11:34
    ne bih kupio..
    .. ni ovaj, ni bilo koji drugi EV samo zbog litijuma, i onog što nam prave od života!
  • Ezeg

    24.07.2024 11:28
    Evo radim, dobar posao, vec 10 godina. Nemam kucu, podstanar sam. Da potrosim 18 hiljada eura na auto mi je naucna fantastika. Pogotovo uz sve probleme koji su se pokazali sa elektricnim vozilima poslednjih godina ne bih se usudio.
  • Mrk

    24.07.2024 11:19
    Posto ne verujem precedniku za tih 5k radije bih dodao jos malo i kupio Yaris Cross hybrid. Do sada me Toyota nije izneverila.
  • KE-KS

    24.07.2024 11:14
    Veličina
    Jednostavno rečeno ovo vozilo je malo za moju porodicu i to je jedini razlog zbog koga ne bih, ne kupio, već ni uzeo u razmatranje vozilo ove veličine.
  • Drugi auto

    24.07.2024 11:07
    Kao drugi auto u porodici, gotovo sigurno bih ga kupio

    Poboljsati pokrivenost punjacima u gradu i ovo je idealan gradski automobil, za te novce ( 18k )
  • BOBA

    24.07.2024 11:05
    Preskupo bre.Za nas su kineske cene od 7.000EUR, a ne predložene jer nam standard ograničava kupovinu nametnute PANDE, koja uzgred budE rečeno , neće uspeti u Srbiji kao ni FIJAT 500. Sve je ovo u sprezi sa litijumom ,kako bi nas ubedili u bolju i svetlu budućnost, eto imamo i fabriku električnih automobila, pa ko da se buni protiv iskopavanja.
  • MilePub

    24.07.2024 11:03
    Izgleda jeftino a nije jeftin
    Kao da je update nekog modela iz 2000-te, malo usminkan i to je to.
  • DEKI

    24.07.2024 10:59
    -
    Panda će se sklapati u Kragujevcu a ne proizvoditi.
  • ja

    24.07.2024 10:54
    Auto mora biti iz japana ili koreje, nemacka je davno izgubila primat.
    Sto se tice pande, nije mi bas jako ruzna, vise sam zabrinut oko cene baterija i mislim da cu cekati da ova ludnica sa litijumom prodje i da pocnu ili da prave baterije od nekog drugog stabilnijeg i jeftinijeg materijala ili da se vrate na benzin ili da se predje na nesto novo kao gorivo - sve jedno sta. Uz to naravno nemam ni filera u dzepu tako da samo fantaziram.
  • Srećko

    24.07.2024 10:53
    Možda ga kupim, cena je podnošljiva a imam i punjač u garaži. Ne znam za održavanje... neka o tome brine onaj što ga kupi 5 godina posle mene.
  • Tiberius

    24.07.2024 10:45
    Nema smisla subvencionisati auto ljudima koji vec imaju da izdvoje 18000 eur. Bolji efekti bi se postigli kada bi nasumicno podelili te pare ljudima na ulici.
  • Топаловићи

    24.07.2024 10:44
    А безбедност путника у њима каква ли је када је шупаљ испод хаубе
  • Zebra

    24.07.2024 10:44
    Zavisi dosta od baterije. Za 17k sa subvencijom ako može da se kupi vozilo sa 300km dosega verovatno nije loše. Naravno uz garanciju koju daju i Kinezi (bar 8 god).
  • Laloš

    24.07.2024 10:43
    Za jedno tri četiri godine kada se pokažu sve mane i programirane greške. Evropljani su poznati po tome da u EV vozilima imaju namerno isprojektovane softverske greške koje vam izbiju iz džepa na "servisu" bar još pola auta nakon pređenih 100.000 km. Ni istok nije od toga operisan ali evropski proizvođači su baš na lošem glasu zbog ovoga.
  • Nikola

    24.07.2024 10:42
    Pa ko hoće kupiće ko neće neće i kakve to ima veza sa bilo čim?
  • Stari novosađanin

    24.07.2024 10:41
    Mislio sam da ne mogu da naprave ružniji auto od multiple kad eto ga u kragujevcu.
  • Само кажем

    24.07.2024 10:40
    ГСП користи електрични бус за по равном ,да су идеални ишли би за Врдник преко Фрушке Горе а још јаче пуњаче имају и батерије
  • Aleksa

    24.07.2024 10:38
    Pre 10 godina kupim novu Skodu Fabia za 8.500e ... pre pet godina ga prodam za 4.500e i dodam 8000e da kupim novog Fiat 500L za 12.000e (i Fabija je tad već stigla do 12.000e).... sad treba da dam 18.000e za nov auto ???? Kako? Od čega, braćo?

    Pa sreca pa su i plate skocile duplo "pa ću moći" ..... /s
  • Ауто школа

    24.07.2024 10:37
    Такви аутомобили не вреде више од 8,000 евра ма како изгледао + троше струју на пуњачу
  • Chiske

    24.07.2024 10:37
    Jednom sam se opekao sa bzvz autom od tada samo Japance, Tojota no1! Traje zauvek, najsigurniji automobili svih vremena!
  • Нуклеар

    24.07.2024 10:27
    Нуклеар
    Сигурно да се иде на уништење Ирана, Ирак је већ уништен, Либија, Сирија, Сауди Арабија је марионета, као и Емирати, Кувајт, Јордан, Катар, Бахреин,..., питање је само преласка на елктричне аутомобиле, а то након пада берзи тј. након напада на Иран, укидања новца и папирног плаћања, тј. нуклеарне економске кризе краха тржишта. Све ово очекујмо након избора Камиле Харис за председницу САД у фебруару, рат са Ираном март, април, пад берзе, крах новца, уништење Израела од стране Ирана, нуклеарни рат, итд.
  • Marko

    24.07.2024 10:27
    nije za nas
    Slično kao i sa Fiatom 500L: to je prevelik i preskup auto u odnosu na potrebe prosečne srpske porodice i njene finansijske mogućnosti.

    Ni ovaj auto nije rađen prema meri tržišta Srbije jer nije za to ni planiran - malo smo i siromašno tržište i ne može se ponuda praviti prema nama.

    Kupio bih sa zadovoljstvom Fiat Pandu dimenzija prethodne Pande - ako bi bila po ceni od 10.000 eura za benzicna ili hibrida. Ili da razvijaju starog Punta sa cenom prilagođenom našem čoveku.
  • Hm...

    24.07.2024 10:24
    Ne znam šta bih rekao. Kakav im je kočioni sistem, imaju li diskove, pakne,ulje,sijalice za farove, filtere, vuča prednja, zadnja, itd. Kako im se radi servis? Koliki je radni vek baterije? Tehnički, registracija? Kako se uopšte održava ovakav auto? Ima li dovoljno punjača po gradu?
    Baterija košta 10,000 evra, možda i više...Mnogo pitanja.
  • :/

    24.07.2024 10:23
    -
    Iskreno, meni je ovaj auto ruzan.
    Nema veze da li je iz Kragujevca ili nije, prosto mi se dizajn ne dopada i zato ga ne bih kupio.
  • Ns

    24.07.2024 10:22
    Što bi rekli zemare ; " Djevojka mož' bit iz Bosne , al auto mora bit iz Njemačke " :)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna