Svečano najavljena proizvodnja od jeseni električnog modela fiat grande panda u Kragujevcu će nesumnjivo uticati na statistiku domaće industrijske proizvodnje.
Skoro svi komentatori zaboravljaju da će u većini država zapadne Evrope prodaja automobila sa SUS motorima uskoro biti zabranjena i nemoguća. Za sve sklepano što se kotrlja na struju, tržište itekako postoji i još će da se širi. Ovog Fiću vidim kao neko flotno vozilo, ne verujem da će ga iko kupovati iz želje ili isplativosti, ali flotna prodaja će da radi.
Ako je prosečna plata oko 750€, a ovaj nov i savremeni automobil košta 18.000 kad se preuzmu subvencije i kupi neki kućni punjač, onda zaključujemo da su stanovnici Srbije prebogati da bi kupovali ovaj kredenac sa led lampama, dakle nek prodaju zemljama trećeg sveta itd
Bogati voze Poršee, Lambordžinije, Meklarene, Maseratije i eventualno Audije. Fiat nije uopšte na toj listi. S druge strane, nije dostupan običnom građaninu. O čemu se onda radi? Pa o čemu i uvek, dobro jutro.
I koliko kilometara moze da predje ova igracka bez punjenja?
Ne znam nikog ko ima iskljucivo elektricni automobil, ni ovde, a ni preko, svima je elektricni drugi ili treci auto za voznju po gradu i licni PR.
Ako se proda npr.10 hiljada vozila u Srbiji da li EPS-ova mreza moze da izdrzi njihovo punjenje?
Videcemo...
Ima na facebook-u kratak prilog Tuckera Carlsona o stetnosti elektricnih automobila:
https://www.facebook.com/TuckerCarlsonTonight/videos/electric-cars-are-horrible-for-the-environment/492827905997171/
Osim toga, elektricni automobili su tezi od obicnih automobila, baterije pune teskih metala im traju maximalno 10 godina i moraju se negde baciti a niko ne govori gde, i treba struja za punjenje a nama je struja ionako veliki problem. Ta struja ce se kod nad praviti u telmoelektranama koje strahovito zagadjuju okolinu.
U danasnjoj Srbiji bez morala imacete situaciju kao u mojoj zgradi gde je clan vladajuce stranke sproveo sebi prikljucak za punjenje tako sto se nakacio na zajednicku struju, da mu komsije placaju racun za punjenje. Nece sam da se skine sa zajednicke struje, pa sad mi koji hocemo da ga tuzimo moramo da unajmimo i platimo advokata i da se bakcemo sa srpskim pravosudjem.
To je fabrika koja ne posluje bez dotacija, pitanje da li je ikad izlazila bez gubitaka, služi za propagandu kao što je služila i Miloševiću i sigurno nema 5000 radnika. Bolje je imati privid posla na državnim jaslama? Za grebatore sigurno jeste. Kad je trebalo da se ide da se radi u Slovačku najednom su svi bili zdravstveno i porodično sprečeni i samo daj otpremnine. Šta mislite ko je to platio? Mi smo platili, i sad opet mi plaćamo ovaj igrokaz. To će biti fjasko kao i 500L, ali treba nešto da se zamažu oči budalama da nama za nešto kao može trebati litijum iz Nedeljica. Nećete kopati, pa taman da peške idemo i šaljemo gavrana pismonošu.
Kada bi ti ljudi imali plate po 3k eura i dovoljno slobodnog kapitala da investiraju u domaću privredu, sve što ste napisali bi bilo baš tako i efekti bi bili opsežni i vidljivi. Ovako, rade da imaju taman tolko da ne budu sirotinja a FCA će da iznosi pare, beleži investicije kao trošak na prihode, umanjuje osnovicu za porez koji na kraju treba da ostane u srbiji. Ali, složiću se u potpunosti sa delom u kojem ta fabrika nije primarno tu da bi građani srbije kupovali taj auto.
Druze, hvala na ostroumnim zakljucima ali ne brigaj brigu.
Mi cemo da konzumiramo parizer. To nam je namenjeno.
Sto se tice radnih bice ih i u rudniku.
Bolje pod zemljom nego u inostranstvu? Zar ne?
Mi smo drzava u razvoju, a ne bogata drzava i moramo biti svesni svoje realnosti. Dobra stvar u svemu ovome je sto ce 4 do 5 hiljada ljudi i dalje imati stabilno radno mesto u KG i sto ce i ti 5 hiljada porodica i dalje ostati ovde u svojoj zemlji, to je pravi benefit iz svih ovih fabrika, a ne da li cemo mi konzumirati te proizvode,na zalost tako je.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nova električna fiat panda - igračka bogatih ili dostupna i "običnom" građaninu?
Autor: Nova ekonomija
Info
•24.07.2024.
•10:28 > 13:58
Komentari 17
Fotinija
Ko je gledao shvatice poruku. P
Trt
Nemanja
Auto za
Tinkerbell
B
Ne znam nikog ko ima iskljucivo elektricni automobil, ni ovde, a ni preko, svima je elektricni drugi ili treci auto za voznju po gradu i licni PR.
Ako se proda npr.10 hiljada vozila u Srbiji da li EPS-ova mreza moze da izdrzi njihovo punjenje?
Videcemo...
Ivan
https://www.facebook.com/TuckerCarlsonTonight/videos/electric-cars-are-horrible-for-the-environment/492827905997171/
Osim toga, elektricni automobili su tezi od obicnih automobila, baterije pune teskih metala im traju maximalno 10 godina i moraju se negde baciti a niko ne govori gde, i treba struja za punjenje a nama je struja ionako veliki problem. Ta struja ce se kod nad praviti u telmoelektranama koje strahovito zagadjuju okolinu.
U danasnjoj Srbiji bez morala imacete situaciju kao u mojoj zgradi gde je clan vladajuce stranke sproveo sebi prikljucak za punjenje tako sto se nakacio na zajednicku struju, da mu komsije placaju racun za punjenje. Nece sam da se skine sa zajednicke struje, pa sad mi koji hocemo da ga tuzimo moramo da unajmimo i platimo advokata i da se bakcemo sa srpskim pravosudjem.
ajmo od pocetka
w/e
Sladžana
Leposava
Marko
Alexa
budimo realni
Druze, hvala na ostroumnim zakljucima ali ne brigaj brigu.
Mi cemo da konzumiramo parizer. To nam je namenjeno.
Sto se tice radnih bice ih i u rudniku.
Bolje pod zemljom nego u inostranstvu? Zar ne?
Vise nismo
DžiajDžo
Budimo realni
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H