Desilo mi se mnogo puta. U BMW-u i u Renault-u je rikverc kod prve brzine, a u Fiat-u ispod pete, i posto cesto vozima ova razlicita vozila, ostane mi taj pokret memorisan u ruci pri prelasku iz jednog u drugi.
Rikverc kod prve brzine ima prednost da moze mnogo brze da se usalta i manevrise ali ako promasis brzinu auto krece u pogresnom pravcu. Rikverc ispod pete ima prednost da je mnogo bezbednije, jer ako promasis brzinu motor ce se ugasiti jer si verovatno u cetvrtoj iz koje neces tako lako krenuti iz mesta.
Jedna kevina koleginica je to isto uradila, s tim što je visina bila metar više, i to sa novim autom koji je kupila dva dana pre toga. Totalna šteta, naravno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Umesto u rikverc, ubacila u prvu, pa sletela sa tri metra visine: U vozilu bilo i dvoje dece
Autor: RTS
Info
•26.07.2024.
•12:37
Komentari 6
Neko
Djeki
Kornjaca Rade
Rikverc kod prve brzine ima prednost da moze mnogo brze da se usalta i manevrise ali ako promasis brzinu auto krece u pogresnom pravcu. Rikverc ispod pete ima prednost da je mnogo bezbednije, jer ako promasis brzinu motor ce se ugasiti jer si verovatno u cetvrtoj iz koje neces tako lako krenuti iz mesta.
Dežurno gunđalo
/
Nikola
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H