Kurir
04.08.2024 • 19:37
Cenjeni gospodine Ristiću iz još cenjenije agencije za istraživanje ruda i gubljenje vremena "Efektiva", lako je sedeti u fotelji, levom rukom se češkati i kuckati po tastaturi ovakve budalaštine. Da li ste svesni da u pošti fali barem 40% izvršilaca? Da li ste svesni da postoje partijski primljeni paraziti koji uglavnom baš ništa ne rade? Da li ste svesni koliko je teško naći parking u ovom gradu? Znate li da nas policija kažnjava kao i sve druge učesnike u saobraćaju? Ako budemo donosili na vrata uradićemo 40 adresa, umesto 80 koliko redovno cepamo. Naše kolege poštari nose pakete na biciklu i ostavljaju ih nezaštićene ispred zgrade kada se penju do stana. Da li o tome razmišljate? Da li pomislite na potrošače gotovane kojima je ispod časti da siđu ispred zgrade? Dostavljači jesmo, robovi nismo. U oktobru kada krene novi štrajk radnika Pošte možda budete shvatili neke stvari. Inače, sve ovo nabrojano za 65.000.
Promeni posao. Sta hoces da ti platimo dostavu i jos da te razumemo jel ti nije lepo kao nama u privatnom sektoru?
Sram te bilo tog nakaradnog balkansko-komunistickog mentaliteta.
Jel ti mala plata? Pa sto to radis? Pa zato sto mopes bolovanje kad hoces, da ne radis kad hoces, na godisnji 30 radnih dana i tako....daj otkaz junacino!
Kurir
04.08.2024 • 23:18
@Komšija
Da, 2024. godina u Srbiji u kojoj je sve savršeno, samo paket za tebe gotovana ne stiže do tvojih vrata. Radimo sjajno s obzirom koliko smo mizerno plačeni. I to ćete tek osetiti. Lično ću od sutra zbog tvog nezahvalnog komentara raditi za 50% manje. A ti koji za 2 evra kupiš klozetsku četku i hoćeš dostavu do vrata moraćeš da habaš tabane do pošte. Nadam se da će tamo biti gužva i da će koleginica za šalterom biti neljubazna.
Nisi ti mizerno placen nego ne znas nista u zivotu da radis pa moras to.....kapiras?
Dakle placen si bas toliko koliko i vredis/znas
Dodji meni da ne isporucis paket pa neces ni to raditi vise.
Pre više od 10 godina,
u vreme krajem tadašnje globalne finasijske krize vlast koja je tada "završila" manji(od sadašnjih) sistemski ekonomski paket zaduživanja državnim obveznicama, je imala 2 servisa u pripremi, koji su tada trebali da pomognu efikasnosti servisa državnih javnih preduzeća. Konkretno planirala se obaveza uvođenja daljinskih strujomera i obaveza uvođenja poštanskih sandučića. Iako te planirane korisničke dopune za javne servise nije nastavila tadašnja nova vlast ni do današnjice, pitanje je kako su napredovale usluge e-komerca(a jesu višestruko) ako postoje jedinstvene dostavne tarife(Poštarine) po km i to kod svih dostavnih službi kao da nema konkurencije. Dostavni servisi su najrasprostranjenija personalizovana usluga i samo ovde u Srbiji je to totalno svedeno na kranju jednostavnost, dok za takve servise je segmentiranje marketinga kroz dodatne posebne servise u stvari način racionalizacije i optimizacije obima posla i mogućnosti većih zarada, a takođe i prilika za regulatora i naplate ekstra profita ili ograničenja cena dostavnih usluga koje bezmalo u proseku vrednost paketa u Srbiji 5000 rsd koštaju i 20% te vrednost i uz redovan potrošački porez 20%, i recimo prateće troškove transakcije i telekomunikacije to su 50% vrednosti predmetne robe.
Pošta i neke privatne dostavne službe su pokušale da tu racionalizaciju urade kroz paketomate i post-restante podizanje paketa.
Objasnio meni moj postar - ne nosim pakete kad idem bajsem, samo ponesem papiric, napisem da je dostava pokusana i da nikog nije bilo na adresi i ubacim u sanduce. Nit zove telefonom, nit zvoni. Lagana prica, sto bi se mucio da tegli pakete na bajsu :)
I ja pogledam na kameri, stvarno samo ubaci papirče i aj cao :)
Da, 2024. godina u Srbiji u kojoj je sve savršeno, samo paket za tebe gotovana ne stiže do tvojih vrata. Radimo sjajno s obzirom koliko smo mizerno plačeni. I to ćete tek osetiti. Lično ću od sutra zbog tvog nezahvalnog komentara raditi za 50% manje. A ti koji za 2 evra kupiš klozetsku četku i hoćeš dostavu do vrata moraćeš da habaš tabane do pošte. Nadam se da će tamo biti gužva i da će koleginica za šalterom biti neljubazna.
Baksis gvozdena vrata otvara. Kad si cicija dobices paket medju poslednjim. U svim mogucim kurirskim sluzbama. A sve zavisi gde zivite i ko vam zapadne od kurira, i sami vidite da je sve manje starijih kurira koji dolaze. U svim kurirskim sluzbama nedostaju ljudi. Generalo smo lenja nacija i sve hocemo na klik i da nam donesu do vrata. Milion puta sam porucio paket i uvek dobio u roku kod svih kurirskih sluzbi al sto rekoh sve je do baksisa ne mora to biti mnogo al zaokruzis cifru. I videcete kako svoj paket dobijete na vreme i svi zadovoljni. Kao sto mnogi rekose parking je problem ne samo za dostavu vec za sve građane. Koliko i sami kruzite dok ne nadjete parking? Nisu ti kuriri krivi uvek ima ih koji svoj posao rade korektno al takvih je sve manje. Jer plate za koje rade su mizerne a rad sa ljudima je najtezi. Jer mnogo je namcora koji do podneva mrze sebe a od podne ceo svet. Nasmesite se nekad kuriru/postaru popricajte u par reci pa cete videti o cemu se radi. Ako mislite da je tim ljudima lako zasto se ne prijavite i vi da radite pa ce te videti kad neko poruci frizider, klimu ili paket ajvara pa da nosite na 5-6 sprat. Ljudi nisu uvek kuriri krivi ima i nas nakrivo nasadjenih. Srdacan pozdrav
Čekaj, sad smo mi krivi što u 2024. godini ne možete da smislite kako da dostavite pakete do vrata bez problema? I apsolutno jeste lenji gotovani, do početka korone NIKADA niste dostavljali pakete primaocima nego ste samo ubacivali papiriće u sandučiće i davali petama vetra.
Cenjeni gospodine Ristiću iz još cenjenije agencije za istraživanje ruda i gubljenje vremena "Efektiva", lako je sedeti u fotelji, levom rukom se češkati i kuckati po tastaturi ovakve budalaštine. Da li ste svesni da u pošti fali barem 40% izvršilaca? Da li ste svesni da postoje partijski primljeni paraziti koji uglavnom baš ništa ne rade? Da li ste svesni koliko je teško naći parking u ovom gradu? Znate li da nas policija kažnjava kao i sve druge učesnike u saobraćaju? Ako budemo donosili na vrata uradićemo 40 adresa, umesto 80 koliko redovno cepamo. Naše kolege poštari nose pakete na biciklu i ostavljaju ih nezaštićene ispred zgrade kada se penju do stana. Da li o tome razmišljate? Da li pomislite na potrošače gotovane kojima je ispod časti da siđu ispred zgrade? Dostavljači jesmo, robovi nismo. U oktobru kada krene novi štrajk radnika Pošte možda budete shvatili neke stvari. Inače, sve ovo nabrojano za 65.000.
Niti jednom mi nisu isporučili paket! Ni onaj od 30gr. niti onaj od nekoliko kilograma. Sa Ali expres-a sam za godinu dana naručio 50-tak proizvoda, a Pošta Srbije, tj.Pošta u Novom Sadu mi niti jedanput nisu uručili pošiljku, niti su me ikada nazvali na telefon naznačen na paketu. Samo ostave listić da su bili, da nisu uručili paket jer nikoga nije bilo, što apsolutno nije istina! Uvek je neko bio u stanu. Primer od petka, ubacili papir u sanduče sa vremenom 19:50h.a ja papirić našao u 15:35h.još otišao u 16:10h u centralnu poštu da se žalim i to pre vremena koje su naznačili u listiću.
O kurirskoj dostavi do vrata bi se svakako imalo šta reći, i pozitivno i negativno. Ali pominjati kako je problem to što kurir ne želi da se bavi nečijim otvaranjem paketa je suludo. Niti je on dužan da gubi vreme na to, niti je tu da bi primao pakete, već da bi ih isporučio. Osim toga, koliko licu koje je primilo paket treba da se uveri u ispravnost robe koju je naručio? Hoće li pred kurirom da isprobava farmerice ili frižider? To su smešne stvari. Zna se koliki je rok da se pošiljka vrati i sa tim kurir nema nikakve veze.
Poštanske pošiljke iz inostranstva često "nestanu" kad stignu u Srbiju. Po međunarodnom ptt sporazumu, poštarina se plaća pri predaji pošiljke, te naši moraju samo da isporuče, što je često uzrok nestanka.
Nije tako jednostavno.
Kuririma je cesto bas problem da se parkiraju i ni jednoj kurirskoj firmi se ne isplati da im dostavljac bude negde blokiran pola sata za cenu dostave od 500 dinara.
Treba naravno da izadju i donesu ljudima koji se tesko krecu ali ostali treba da sidju/izadju.
Cene dostava su zbog jake konkurencije prejeftine. Uostalom ako zelite da vam bas daju u ruke na 15. spratu, tu su vam uvek DHL i UPS, samo sto je minimalna cena jedno 2000 ako se dobro secam.
Nebrojeno puta se dogodilo da poštari nisu ni pokušali da donesu preporučenu pošiljku do vrata.
Samo ostave kartončić. Više puta sam se žalio ali naravno ništa to ne pomaže.
Sa postexpress-om je druga priča. Oni se najave i ako treba zamolim ih da se popnu gore.
Kurir iz jedne sluzbe za dostavu je profesionalan je dodje do vrata, ali bas kaze da je sve teze i teze, jer je mali broj dostavljaca, ne stizu sve da dostave. Dakle, nije kriv obican kurir, nego njihove gazde, koji nece da zaposle jos kurira
Po meni bi trebalo da postoje opcije isporuka do stana i isporuka ispred zgrade, kuce. Za isporuku do stana bi trebala da idu dva kurira, kako bi jedan mogao ostati u kolima. Realnost je da parkinga nema i nelogicno je ocekivati da vam neko dostavi robu do stana, a da nema gde da parkira.
Usluga koju platimo zove se “od vrata do vrata”, ne “od vrata do ispred zgrade” ili “od vrata do magacina”. Ako ne mogu da urade ono što su obećali i sami za to odredili cenu, ja ne znam zašto bih imala razumevanja.
Sve stoji, ali gde ostaviti kombi od 6-7 metara, a da je po propisu i da nikom ne smeta? Po meni bi bilo pravedno da se iz opisa usluge izbaci "do vrata", a napiše u skladu sa mogucnostima pa ko hoće paket tako, hoće. Kurira verujem da ima svakakvih, ali ne treba zbog onih loših tražiti nemoguće.
e zato se lepo ode u ducan vidis robu proveris platis i nosis a kuriri i tome slicno glovo i ostalo sluze za lenstine i onima sto je tesko da se pomere sa jednog mesta...
Svojevremeno sam naručivao rođendanske torte od žene koja ih pravi u stanu na 16 spratu.Lift sam čekao 20 minuta za gore i toliko za dole.Koliko bi dostavljač, pod tim uslovima, uspeo da isporuči pošiljki u radno vreme? Postali smo mnogo loši ljudi kad nas nije briga za probleme drugih
Jedared sam se u pošti požalio da me niko nije zvao, da sam ceo dan bio kod kuće, da mi niko nije zvonio na vrata, i da se to ponavlja, gospoja šalteruša me sažaljivo pogledala i rekla:
"Jao, jeste, vaš poštar je baš loš, ljudi se stalno žale na njega."
I šta reći na to?
Kome?
Nikom ništa, okrenete se i izađete.
Ostave su jezive, imam utisak ove privatne su još gore. Nije mi problem da izadjem ispred zgrade, ali to ako nisi kod kuće u momentu kad te zove vraća paket mi je suludo, jer nemaš pojma kad će se javiti. Bar da jave u par sati neki period, pa ko još sedi ceo dan kod kuće.
Paketomati su mi ekstra. Sve što može da stane poručujem tamo.
osam dana smo čekali paket da bi na kraju sami otišli po njega u njihov magacin. Svaki pit kad smo zvali da pitamo kada će biti isporučena rekli bi nam da je planirano za "sutra"
Brate, ala ste razmazeni. Ajde ako neko ne moze da sidje iz nekog ozbiljnog razloga, ali vi terate mak na konac po cenu da ne dobijete proizvod. Za to vreme oni blokiraju saobracaj. Meni nece uci u dvoriste ni kod kuce ni na poslu i ne vidim u cemu je problem da izadjem.
То са провером робе по пријему је проблем код нас.
Радио сам неко време у Русији, и тамо имају један њихов ,,купујем-продајем" који се зове ,,Авито". Много је боље организован, јер је на принципу Алиекспреса. При куповини новац остаје у ,,облаку", продавац не добија новац док купац одмах по пријему не отвори пакет пред радницом у тачки пријема пошиљки, и увери се у исправност тога што је купио пред камерама видео надзора, тек тада електронским потписом потврђује пријем пошиљке и продавац тада добија новац.
Sve stoji što je u tekstu napisano, ali ako si zdrav i prav, zašto ti je problem da dođeš po paket? Tako se sve ubrzava i svima lepo. Nemojte se praviti nevešti. Kod nas u Kolo srpskih sestara ako kurir krene da traži parking, nikad neće dostaviti ništa. Alternativa je da ostavi na četiri žmigavca kombi na sred puta i obilazi nekoliko stanova u par zgrada. Šta je manje zlo?
Koliko ja vidim HOĆE za te mizerne pare da rade svoj posao, samo neće da ga rade DOBRO. Ako im posao ne valja neka lepo daju otkaze, pa ćemo da vidimo da li je lakše nama da odemo do pošte ili njima bez posla.
Nekoliko puta se desilo da budem u stanu ceo dan i uvece kad sidjem i otvorim sanduce naidjem na papiric na kom pise da je dostava pokusana ali da nikog nije bilo na adresi. Zalila se na zvanican mejl poste, nakon toga isto...
Situacija sa postom i dostavama kod nas, da nije dramaticno bilo bi smesno.
U NS na ceo grad za isporuku paketa, jedan salter i to uvek neko na obuci.Nikada ko zna posao.
Jednostavno je, u Statutu firmi pise da uslugu vrse "od vrata do vrata", t.j. od posiljaoca do primaoca. Dakle, dostavljac je duzan da na vrata donese posiljku makar se i na tel. poziv ne javi primalac.
Jedino mi Postexpress donosi paket do stana ostali me uvek nazovu da mi kažu kada ja da siđem ispred zgrade. Ne bi trebalo da moramo mi da se raspravljamo sa dostavljačem šta su naša prava nego bi trebalo kažnjavati firme koje ne sankcionišu takva ponašanja svojih dostavljača, pretpostavljam da ih čak podstiču
Ne morate silaziti po paket… ja sam 3 puta narucivao jedno te isto na adresu… i kad su me zvali iz planeta sporta da pitaju u cemu je problem lepo sam im rekao da kurir NE ZELI da mi dostavi na adresu…. 4-ti put su normalno dostavili…a to su samo izgovori: nema parkinga, guzva je, malo nas je….duznost im je da dostave na adresu!
Mene je lik zvao 3 puta za 1 minut i poslao poruku kako paket mogu da podignem negde u magacinu bogu iza nogu.
Inace nikada mi niko nije dosao na vrata uvek ja izadjem ispred zgrade.
Zvao sam prodavca da ih obavestim da ce paket da im se vrati zbog kurira i da zbog njega nece nista zaraditi a suma nije bila sitna pa neka oni zovu sefa ovog propaliteta.
Alternativa je da nece ni biti uopste usluge dostave, jer nece za te mizerne pare niko ni raditi taj posao, ako bude morao da trazi parking i donosi paket pred stan.
Ristic pita:" pa sto se onda bavis tim poslom". Vrlo inteligentno. Odgovor bi lako mogao da bude, ok, necu se baviti tim poslom i onda ce isti taj Ristic morati da ide u postu ili neki drugi distributivni centar da podigne svoj paket, posto mu je tesko da sidje ispred zgrade.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Kurir me tera da siđem po paket, ne da mi da proverim robu...": Tri stvari na koje se žale građani
Autor: Euronews Srbija
Info
•04.08.2024.
•12:27
Komentari 41
Spiridon Kopicl
Kurir
04.08.2024 • 19:37
Cenjeni gospodine Ristiću iz još cenjenije agencije za istraživanje ruda i gubljenje vremena "Efektiva", lako je sedeti u fotelji, levom rukom se češkati i kuckati po tastaturi ovakve budalaštine. Da li ste svesni da u pošti fali barem 40% izvršilaca? Da li ste svesni da postoje partijski primljeni paraziti koji uglavnom baš ništa ne rade? Da li ste svesni koliko je teško naći parking u ovom gradu? Znate li da nas policija kažnjava kao i sve druge učesnike u saobraćaju? Ako budemo donosili na vrata uradićemo 40 adresa, umesto 80 koliko redovno cepamo. Naše kolege poštari nose pakete na biciklu i ostavljaju ih nezaštićene ispred zgrade kada se penju do stana. Da li o tome razmišljate? Da li pomislite na potrošače gotovane kojima je ispod časti da siđu ispred zgrade? Dostavljači jesmo, robovi nismo. U oktobru kada krene novi štrajk radnika Pošte možda budete shvatili neke stvari. Inače, sve ovo nabrojano za 65.000.
Promeni posao. Sta hoces da ti platimo dostavu i jos da te razumemo jel ti nije lepo kao nama u privatnom sektoru?
Sram te bilo tog nakaradnog balkansko-komunistickog mentaliteta.
Jel ti mala plata? Pa sto to radis? Pa zato sto mopes bolovanje kad hoces, da ne radis kad hoces, na godisnji 30 radnih dana i tako....daj otkaz junacino!
Spiridon Kopicl
Kurir
04.08.2024 • 23:18
@Komšija
Da, 2024. godina u Srbiji u kojoj je sve savršeno, samo paket za tebe gotovana ne stiže do tvojih vrata. Radimo sjajno s obzirom koliko smo mizerno plačeni. I to ćete tek osetiti. Lično ću od sutra zbog tvog nezahvalnog komentara raditi za 50% manje. A ti koji za 2 evra kupiš klozetsku četku i hoćeš dostavu do vrata moraćeš da habaš tabane do pošte. Nadam se da će tamo biti gužva i da će koleginica za šalterom biti neljubazna.
Nisi ti mizerno placen nego ne znas nista u zivotu da radis pa moras to.....kapiras?
Dakle placen si bas toliko koliko i vredis/znas
Dodji meni da ne isporucis paket pa neces ni to raditi vise.
Fotinija
Korisnik
u vreme krajem tadašnje globalne finasijske krize vlast koja je tada "završila" manji(od sadašnjih) sistemski ekonomski paket zaduživanja državnim obveznicama, je imala 2 servisa u pripremi, koji su tada trebali da pomognu efikasnosti servisa državnih javnih preduzeća. Konkretno planirala se obaveza uvođenja daljinskih strujomera i obaveza uvođenja poštanskih sandučića. Iako te planirane korisničke dopune za javne servise nije nastavila tadašnja nova vlast ni do današnjice, pitanje je kako su napredovale usluge e-komerca(a jesu višestruko) ako postoje jedinstvene dostavne tarife(Poštarine) po km i to kod svih dostavnih službi kao da nema konkurencije. Dostavni servisi su najrasprostranjenija personalizovana usluga i samo ovde u Srbiji je to totalno svedeno na kranju jednostavnost, dok za takve servise je segmentiranje marketinga kroz dodatne posebne servise u stvari način racionalizacije i optimizacije obima posla i mogućnosti većih zarada, a takođe i prilika za regulatora i naplate ekstra profita ili ograničenja cena dostavnih usluga koje bezmalo u proseku vrednost paketa u Srbiji 5000 rsd koštaju i 20% te vrednost i uz redovan potrošački porez 20%, i recimo prateće troškove transakcije i telekomunikacije to su 50% vrednosti predmetne robe.
Pošta i neke privatne dostavne službe su pokušale da tu racionalizaciju urade kroz paketomate i post-restante podizanje paketa.
Tellmewhatyousee
I ja pogledam na kameri, stvarno samo ubaci papirče i aj cao :)
Kurir
NekoTamo
Komšija
Čekaj, sad smo mi krivi što u 2024. godini ne možete da smislite kako da dostavite pakete do vrata bez problema? I apsolutno jeste lenji gotovani, do početka korone NIKADA niste dostavljali pakete primaocima nego ste samo ubacivali papiriće u sandučiće i davali petama vetra.
Kurir
Novosađanin
Sima
Komšija
Lol, vrlo je jednostavno. Ako ne dostavljate do vrata nemojte da se reklamirate da dostavljate do vrata pa sad ovde da smišljate izgovore.
Nikola
lol
Kuririma je cesto bas problem da se parkiraju i ni jednoj kurirskoj firmi se ne isplati da im dostavljac bude negde blokiran pola sata za cenu dostave od 500 dinara.
Treba naravno da izadju i donesu ljudima koji se tesko krecu ali ostali treba da sidju/izadju.
Cene dostava su zbog jake konkurencije prejeftine. Uostalom ako zelite da vam bas daju u ruke na 15. spratu, tu su vam uvek DHL i UPS, samo sto je minimalna cena jedno 2000 ako se dobro secam.
Детелинара
Nemanja
A zašto za dostavu koristite kombije koji ne mogu da stanu na standardno parking mesto? Zašto je svaka vaša brljotina problem korisnika usluge?
@YYY
Sledeći put pitaj nekog od komšija kako se koristi lift.
Goran
Samo ostave kartončić. Više puta sam se žalio ali naravno ništa to ne pomaže.
Sa postexpress-om je druga priča. Oni se najave i ako treba zamolim ih da se popnu gore.
prostran
problematicniji su ovi decaci u elektricnim kombijima za saradnju, dok online narucujem samo kod onih sto mogu narudzbinu ostaviti na paketomatu.
Ipak
Igor
Recimo
Olivera Mattioni
S21
silver
YYY
Ništa to
"Jao, jeste, vaš poštar je baš loš, ljudi se stalno žale na njega."
I šta reći na to?
Kome?
Nikom ništa, okrenete se i izađete.
Vv
Paketomati su mi ekstra. Sve što može da stane poručujem tamo.
LZN
Slucaj
Био у Русији
Радио сам неко време у Русији, и тамо имају један њихов ,,купујем-продајем" који се зове ,,Авито". Много је боље организован, јер је на принципу Алиекспреса. При куповини новац остаје у ,,облаку", продавац не добија новац док купац одмах по пријему не отвори пакет пред радницом у тачки пријема пошиљки, и увери се у исправност тога што је купио пред камерама видео надзора, тек тада електронским потписом потврђује пријем пошиљке и продавац тада добија новац.
Aco
Vldan
Koliko ja vidim HOĆE za te mizerne pare da rade svoj posao, samo neće da ga rade DOBRO. Ako im posao ne valja neka lepo daju otkaze, pa ćemo da vidimo da li je lakše nama da odemo do pošte ili njima bez posla.
Gordana
Postar
U NS na ceo grad za isporuku paketa, jedan salter i to uvek neko na obuci.Nikada ko zna posao.
BGD 011
Mirko
Vlad@
NS
Inace nikada mi niko nije dosao na vrata uvek ja izadjem ispred zgrade.
Zvao sam prodavca da ih obavestim da ce paket da im se vrati zbog kurira i da zbog njega nece nista zaraditi a suma nije bila sitna pa neka oni zovu sefa ovog propaliteta.
Salamander
Kao i ostale.
Tužni svete!
deda
Ristic pita:" pa sto se onda bavis tim poslom". Vrlo inteligentno. Odgovor bi lako mogao da bude, ok, necu se baviti tim poslom i onda ce isti taj Ristic morati da ide u postu ili neki drugi distributivni centar da podigne svoj paket, posto mu je tesko da sidje ispred zgrade.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H