Istraživanje kompanije za podatke o automobilima carVertical pokazuje koliko dugo građani Evrope, uključujući i Srbiju, moraju da rade za jedan polovni automobil.
To je takva glupost, uzmu vrednost radnog sata, a ne koliko neko može da aizdvoji mesečno da uštedi. Evo moje: Pošto se moja porodica već odrekla putovanja, letovanja, bioskopa, i svega što je kod nas "luksuz" za stvarna primanja, i ne ostaje nam ni dinara uštede, idemo dalje - degradiramo doručak i jedemo parizer umesto suvog vrata a povremeni burek zamenimo kiflom, skroz se odrekneemo kafe, uštedećemo oko 45 EUR mesečno. Za auto koji imamo i koji je koštao 3000eur, kupljen davno na kredit, trebalo bi nam 66 meseci. Ako prepolovio mesne obroke i zamenimo ih npr pirinčem i paprikom, onda bi mogli doći na nekih 40 meseci.
Prosecan covek ne treba da ima auto. Treba mu bolji gradski prevoz i bolja povezanost gradova vozovima. Ne mozes da hodas gradom jer svaka osoba ima auto.
Imam polovan auto, ali sve se više razmišljam da ga jeftino prodam i budem bez vozila dok ne nabavim nekretninu van grada sa garažom. Zašto?
- U Beogradu i Novom Sadu je parking postao luksuz
- Plaćamo najskuplje gorivo u regionu
- Plaćamo godišnji porez na budale - registraciju i tehnički pregled
- Gužve i špicevi su postali standard
- Ljudi voze kao pijani jer pola njih priča na mobilni ili gleda u ekran
- Ne prođe nedelja a da ne vidim barem jedan sudar ili skršen auto pored puta
PZ125 das auto
Uvozimo kompozicije krševa, dizelčine, protokomeri prestarili, dizne zapekle, mrakčina iza njega, ni ne vidi se koji krš se vozi. Gorivo preslupo. Majstori prepunjenih ruku.
Parkinzi zabrekli.
A gepeci puni pašteta i paradajza.
Nos u telefonu.
"Road to hell".
Ipak nismo naj bedniji. Tako je ,jer ovi sto samo kukaju ne izlaze iz stana a kamoli grada ili drźave! Da su negde bili preko znali bi da nije viśe ,bar u Evropi situacija jednostavna za obiĉnog radnoka
Sve zavisi...ako ste pripadnik sekte i ako pljackate neko javno preduzece vrlo brzo mozete nov auto da kupite a i sta ce vam kad imate sluzbeni...al zato obican gradjanin njih jedno 5000000..nemoze ni pastetu da kupi od silnih nameta i pljacke..sva sreca pa ce sad pasteta biti na akciji
Nekada nismo mogli ni da pomislimo na polovan automobil,a kamoli na nov....ehhhh kada se setim samo....bila su to lepa vremena i svugde se stiglo na vreme. Sada,od komšije ne mogu da parkiram auto,jer lik ima dva. Jedan za njega,a jedan za ženu. A o saobraćaju da i ne govorim.
А регистрација пренос кварови сервис...око 3 године и онда се разбашкариш и уживаш ко прави господин човек. Е Срби шта дочекасте...туга беда и велика срамота у 21 веку! Али заслужено!!!
Da vidimo,plata 68 hiljada,neobilna ishrana uz rastezanje dva puta dnevno 25 hiljada,nameti 12 hiljada.Neplanirani troskovi,tipa lekovi,kvarovi…10 hiljada. Ovo je za jednu osobu,bez porodice,drustvenog zivota,garderobe i sl.u siromastvu,bez teze bolesti. Oko 100,120 eura mesecno,polovnjak 2001,2003 je 2000,2300 eura,za 25,26 meseci uz stezanje moze se kupiti. Dali se isplati i dali je vredno,ovako se mučiti i prezivljavati,sigurno ne!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Koliko meseci građani Srbije moraju da rade za jedan polovni automobil?
Autor: Danas
Info
•31.08.2024.
•21:30 > 05:59
Komentari 19
Nada Ružić
Zoran
Petar
lol
rale
- U Beogradu i Novom Sadu je parking postao luksuz
- Plaćamo najskuplje gorivo u regionu
- Plaćamo godišnji porez na budale - registraciju i tehnički pregled
- Gužve i špicevi su postali standard
- Ljudi voze kao pijani jer pola njih priča na mobilni ili gleda u ekran
- Ne prođe nedelja a da ne vidim barem jedan sudar ili skršen auto pored puta
Hublo
Mile
DžiajDžo
Uvozimo kompozicije krševa, dizelčine, protokomeri prestarili, dizne zapekle, mrakčina iza njega, ni ne vidi se koji krš se vozi. Gorivo preslupo. Majstori prepunjenih ruku.
Parkinzi zabrekli.
A gepeci puni pašteta i paradajza.
Nos u telefonu.
"Road to hell".
Trgovac
Perw
Ime
maliVUK
Г
Moze
Baba Kurana
Kiza Klisa
Mile
Ja
Zemljak
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H