Menadžment Folksvagena odlučio se za veliki program štednje do 2026. i želi da ukine garanciju zaposlenja za oko 110.000 radnika kako bi se izborio sa manjkom u kasi koji iznosi pet milijardi evra.
Zemlja čudesa
03.09.2024 • 07:27
Ma, udarite još žešće sankcije Rusiji, vidite da deluju.
Ma da, propade ekonomija u celom svetu, pardon samo u zloj Evropi.E, neka tako im i treba kada su se drznuli da našoj "braći" rusima uvedu sankcije.Rusija je naša nada,južna koreja,kina,Indija,Pakistan za vama čezne Srbistan
Ajde sad zaposleni pred Vladu i Šolca,protesti juriš na zgradu vlade,blokiranje svega do ne natera vlasnike da odustanu od deljenja otkaza.Zar ništa niste naučili od nas?
Ove godine, sam uživo video Cherry Tigo 9 u full opremi za nekih, mislim da je bilo oko 35k. Taj auto, za te pare, ako se ispostavi da mu je podrška u vidu servisa i rezervnih delova na zavidnom nivou tj da se sve radi na vreme i ako narednih 5god zaživi ozbiljnije na EU tržištu, taj auto ce bukvalno samleti konkurenciju na svakom mogućem nivou.
Vozim kamion i krećem se po EU, gledam sta ljudi ovde voze. Ima jako puno kineskih automobila koji jako dobro izgledaju i puni su nekih silnih stvari i opreme, za koju potpisujem, da za te pare, nikada nećete naći u nemačkoj velikoj trojci, pa čak možda ni kod francuskih automobila.
Realno, VW je dosta dugo bio sasvim ok i korektan proizvodjac, vise nego pristojnih automobila, tamo negde do 2010 mozda. Dizelgejt afera, ko zna kakve jos stvari u pozadini, zastareo dizajn, "golf" klasa koja se minorno menjala zadnjih 20 godina, pa realno sta ocekivati? Kad uporedite Golf 5-6-7-8 skoro nikakve razlike, a odnos njih i recimo Renoa, Citroena, Pezoa, Tojote, Honde - ko nebo i zemlja. Ako nista drugo makar malo mastovitiji dizajn. Bas sam nedavno gledao automobile, kako se krecu cene - pa za cenu golfa moze da se kupi mazda 3, a u zavisnosti od opreme i neki jaci model. Ne moze se jahati na staroj slavi doveka. Kinezi, struja, ne podrzavam i za moje licne potrebe nisu opcija, ali opet sta ljudi rade, kakvi su novi modeli, s kakvim nivoima opreme, ne moramo se vracati opet na klase P.308, R.Megane, T.Corolla, Skode... ali pogledajte samo kako ti modeli izgledaju i sta nude vec u osnovnim paketima u odnosu na bilo koji VW... zao mi je sto cu uvrediti mnoge ali, ako trazis 30-40k za nov auto, pa moras nesto i da ponudis kupcu.
I ne, nemojte se hvatati za onu sirotinjsko-polovnjacku floskulu "ali to je VW uvek ce se prodati, preci ce zilijardu kilometara..." sve sto ide po drumu - dotrajace, pokvarice se, menjace se, nijedna kanta na tockovima nije vecna i niti kupuju svi raspad sa 500.000km da bi ga handrili jos 300.000km niti VW zivi od takvih. Potrebni su kupci koji ce uci u salon, odabrati sebi sve, od navlaka, presvlaka, drzaca za case i to iskesirati.
Сваки трећи ауто у Кини је фолксваген, у североисточним деловима их има и више. Још понеко вози стару "џету" или "голфа", углавном су нове "џете" и "пасати" или још скупљи модели. У овом делу Кине нисам видео ниједан фијат или рено.
Мислим да се велики број европских аутомобила производи у Кини, па онда превози бродовима. Менаџер БМВ-ове фабрике у Шенјангу је то јавно рекао, а Фолксваген можда има сличну стратегију.
To nije tačno! U pitanju je propaganda iz Kremlja. Nemačka auto industrija je najjača na svetu! Rusija i da lje voza sovjetske Lade i Moskviče! Kinezi nemaju pojma o dizajnu i bezbednosti a nafte je nestalo još pre dvadeset godina i trošimo samo uskladištene rezerve i zato su E automobili spas za planetu. U svakom slučaju VW je neuništiv a Nemačka nikada jača!
Zato sto to sto VW prodaje za 60000, Kineski brendovi prodaju za 10~20 hiljada. Prostepana kontrolna tabla, kozni volan, grejaci sedista i sve ostalo ukljuceno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Folksvagen u minusu pet milijardi evra, ne isključuje mogućnost zatvaranja fabrika i otkaza
Autor: Tanjug
Info
•03.09.2024.
•06:34
Komentari 14
predrag
Pa dobro, da je valjao, ne bi propao..
xyz
Zemlja čudesa
03.09.2024 • 07:27
Ma, udarite još žešće sankcije Rusiji, vidite da deluju.
Ma da, propade ekonomija u celom svetu, pardon samo u zloj Evropi.E, neka tako im i treba kada su se drznuli da našoj "braći" rusima uvedu sankcije.Rusija je naša nada,južna koreja,kina,Indija,Pakistan za vama čezne Srbistan
Nikola
Na sajmu automobila
Vozim kamion i krećem se po EU, gledam sta ljudi ovde voze. Ima jako puno kineskih automobila koji jako dobro izgledaju i puni su nekih silnih stvari i opreme, za koju potpisujem, da za te pare, nikada nećete naći u nemačkoj velikoj trojci, pa čak možda ni kod francuskih automobila.
VW Dislajker
I ne, nemojte se hvatati za onu sirotinjsko-polovnjacku floskulu "ali to je VW uvek ce se prodati, preci ce zilijardu kilometara..." sve sto ide po drumu - dotrajace, pokvarice se, menjace se, nijedna kanta na tockovima nije vecna i niti kupuju svi raspad sa 500.000km da bi ga handrili jos 300.000km niti VW zivi od takvih. Potrebni su kupci koji ce uci u salon, odabrati sebi sve, od navlaka, presvlaka, drzaca za case i to iskesirati.
Б
Мислим да се велики број европских аутомобила производи у Кини, па онда превози бродовима. Менаџер БМВ-ове фабрике у Шенјангу је то јавно рекао, а Фолксваген можда има сличну стратегију.
Milan
gradjaninX
Zato sto to sto VW prodaje za 60000, Kineski brendovi prodaju za 10~20 hiljada. Prostepana kontrolna tabla, kozni volan, grejaci sedista i sve ostalo ukljuceno.
Vazal
@Roksi
predrag
Bojan
Zemlja čudesa
Roksi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H