Izvršni direktor za saobraćaj i komercijalne poslove "Srbija voza" Zoran Puzović izjavio je da je u toku letnje sezone železničku liniju Novi Sad-Beograd-Bar koristilo više od 85.000 putnika.
Da je pruga bolja i vozovi kvalitetniji bilo bi i 500.000 ljudi. Ja prvi putovao bih vozom. Ovako da mi daju besplatno ne bih išao. I taj prelaz iz jedne u drugu državu mora biti brži i bezbolniji. Šteta...
Jeste baš Crnogorski vozovi piče ko munje,
a naši ništa ne valjaju i ako su kupljeni vozovi od Švajcarske, verovatno oni ne umeju da naprave bolje, već praistoriski vozovi oni koji koriste crnogorci su bolji od ovih naših,
ovde pišu žuti, i ovo je hajka protiv onoga što vlast je sve do sada učinila dobro za našu zemlju, pa aj pljuj po nama, ovde ma ništa nevalja, a da li valjate vi što sve pljujete da ne valja, pa šta je u vreme Tadića valjalo baš me zanima?
Bitno je da se vi koji pljujete te vozove vozite do Beograda, i uživate u njima, šta svinja zna šta je dinja, osim haosa, narod vidi žuti nemojte da se lažemo, vi ste veoma provaljeni, nema vama spasa, izdali ste nas, vi ne bi a da ne radite protiv nas kad god je bilo potrebno vi ste pljuvali nas, i podržavali one koji su neprijatelji i susedi naši koji nas stalno napadaju, zašto ne idete tamo gde je bolje, štaćete ovde, i ovako ništa vam ne valja, pa pljujte nas do besvesti, ko vas šiša.
Могућност да се возите возићем који се у нормалном свету користи за приградске линије јер нема купеа него сви седе као у аутобусу свих тих сати, могућност да већину пута милите 20-40км на сат због супер квалитетних пруга доле по Србији, и сигурност да ће вам воз због тога поуздано каснити минимално сат времена у односу на бајку која вам стоји као процењено време пута. Додајте на то манијаке од машиновођа којима је прикладно да у тропском таласу возе сатима путнике са климом намештеном на +16, (ваљда маштају да возе тела у хладњачи), и схватићете да идући пут до Црне Горе сигурно нећете ићи возом.
У Црној Гори је друга прича- њихови возови имају нормалне, чисте, простране купее, са климом коју може подесити путник, воз стиже малтене у минут и кроз све оне кањоне и врлети иде брзином већом него код нас по брдашцима. Црногорске железнице не третирају своје клијенте као стоку.
Putujem svakodnevno NS - BGD.
naplaćuju se pune karte za svakodnevna kašnjenja. Umesto propagandnih "pola sata" putuje se po sat vremena. Jutarnje linije znaju da kasne u polasku (kao jutros npr.).
NS - Bar , putovao sam ove godine jedanput ovom "revolucionarnom" dnevnom linijom. U odlasku je bilo pristojno.
U dolasku, kasnio je satima. Nije niko ukrao kablove, kao što to kažu za NS - BGD, već je neko "isekao signalizaciju". Putnici izludeli, sedišta tvrda i neudobna, retko ko je izdržao da sedi. Od Požege do BGD je zakočio "kod svake šljive". WC ostao bez vode, smrad na sve strane.
Fini su to vozovi za putovanja u trajanju od 1 sat, ali kad treba provesti 12 sati zatvoren u vozu, to je druga priča.
Ispada da ništa nije postojalo pre ovih prefarbanih radikala! Linija Subotica - Bar je postojala dok SNS nije ni postojala i tim vozom su Vojvođani masovno išli na Crnogorsko primorje.
E svaka mu je zlatna!
Srećan sam da je ukinut voz Niš -
Bar jer jugu Srbije nije ni potreban s obzirom da cenimo zlatni Vuči-
ćev savet da je štetno pržiti se na moru.
A malo mi je i žao da Vojvođani nisu dobro shvatili Oca Nacije.
1988 Kombinat "Servo Mihalj" je proizveo toliko hrane da kada bi se sve stavilo u vagone kompozicija bi bila od Bg do Bara i to tri puta..Nigde veze sa tekstom znam, ali palo mi napamet i morao sam da kazem uzinat...
"Nove mogućnosti prevoza"? Oni mora da se šale, jer železnička linija Subotica-Bar postojala je decenijama u SFR Jugoslaviji a ukinuta od strane ove vlasti pre nekih 5 godina. Dakle sad se samo vraćamo na ono što smo oduvek imali, ništa novo. Trebalo bi ih podsetiti da je Subotica oduvek imala i železničku liniju do Rijeke, Zagreba i Osijeka pa ih stoga molim da i to vrate.
Kakve nove mogucnosti kada drzava Srbija nije sposobna da pohapsi i spreči lopove i huligane koji kradu i uništavaju infrastrukturu na pruzi,a mi pošteni građani sedimo na šinama kao idioti zato sto je drzava nesposobna da radi svoj posao!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Vojvođani će imati nove mogućnosti prevoza do primorja": Sledeće godine i od Subotice voz za Bar
Autor: Tanjug
Info
•19.09.2024.
•09:17 > 09:18
Komentari 20
Čiča
Dejan
vitamin
Za neobavestene, IMAMO prugu do Temisvara i do Zagreba, ali nema vozova jer nasa zeleznica nije htela da plati Rumunima i Hrvatima karte...
Antun Čupak
/
Bojan
Dečko nema šta da negde idemo kad smo ovde kod kuće, a sa vama takvim prijateljima šta će nam neprijatelji?
Boki A
NS
pajo patak
Vojvođani su imali mogućnosti prevoza do primorja pre više od 140 godina.
Gurko
a naši ništa ne valjaju i ako su kupljeni vozovi od Švajcarske, verovatno oni ne umeju da naprave bolje, već praistoriski vozovi oni koji koriste crnogorci su bolji od ovih naših,
ovde pišu žuti, i ovo je hajka protiv onoga što vlast je sve do sada učinila dobro za našu zemlju, pa aj pljuj po nama, ovde ma ništa nevalja, a da li valjate vi što sve pljujete da ne valja, pa šta je u vreme Tadića valjalo baš me zanima?
Bitno je da se vi koji pljujete te vozove vozite do Beograda, i uživate u njima, šta svinja zna šta je dinja, osim haosa, narod vidi žuti nemojte da se lažemo, vi ste veoma provaljeni, nema vama spasa, izdali ste nas, vi ne bi a da ne radite protiv nas kad god je bilo potrebno vi ste pljuvali nas, i podržavali one koji su neprijatelji i susedi naši koji nas stalno napadaju, zašto ne idete tamo gde je bolje, štaćete ovde, i ovako ništa vam ne valja, pa pljujte nas do besvesti, ko vas šiša.
Nikola
znamo se odavno
новосађанка
У Црној Гори је друга прича- њихови возови имају нормалне, чисте, простране купее, са климом коју може подесити путник, воз стиже малтене у минут и кроз све оне кањоне и врлети иде брзином већом него код нас по брдашцима. Црногорске железнице не третирају своје клијенте као стоку.
Osmi putnik
naplaćuju se pune karte za svakodnevna kašnjenja. Umesto propagandnih "pola sata" putuje se po sat vremena. Jutarnje linije znaju da kasne u polasku (kao jutros npr.).
NS - Bar , putovao sam ove godine jedanput ovom "revolucionarnom" dnevnom linijom. U odlasku je bilo pristojno.
U dolasku, kasnio je satima. Nije niko ukrao kablove, kao što to kažu za NS - BGD, već je neko "isekao signalizaciju". Putnici izludeli, sedišta tvrda i neudobna, retko ko je izdržao da sedi. Od Požege do BGD je zakočio "kod svake šljive". WC ostao bez vode, smrad na sve strane.
Fini su to vozovi za putovanja u trajanju od 1 sat, ali kad treba provesti 12 sati zatvoren u vozu, to je druga priča.
Jogi Letač
Nišlija
Srećan sam da je ukinut voz Niš -
Bar jer jugu Srbije nije ni potreban s obzirom da cenimo zlatni Vuči-
ćev savet da je štetno pržiti se na moru.
A malo mi je i žao da Vojvođani nisu dobro shvatili Oca Nacije.
Maroder
Kiki
Deks
MaryPoppins
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H