“Je l’ mislite da Zapad trpi gubitase i da ih drzava pomaze”
Pa ko se primi na to. Kao sto se SRB primla, da li zato sto su nam ekonomisti nepismeni ili je vrh podmicen ili udrobljeno.
Rezultat je isti – privreda unistena, nema je.
U stvari Zapad radi sasvim suprotno. Nije mu osnovni zakon slob.trziste, da ako su losiji npr od Kineza u nekoj tehnologiji, odma’ to raspuste i kako nama nasa vlast rece, da narod ide da gaji svilene bube i plete dzempere.
Najvaznija stvar im je podrzati svoj naucno-tehnoloski razvoj – bez njega bi bili kao mi sada ili Afrikanci – samo za pevanje i loptu.
Samo je bitan naucno-teh progres. Npr mobilna mreza, ne samo sto nece da kupe bolju kinesku, nego vrse pritisak na zemlje kakvi smo mi, da ni oni ne kupe !! Podmicuju, svrgavaju vlade (kao sto su nedavno hteli brazilsku), prete, vode ratove, sve sa tim ciljem, da drugoga onemoguce, a svoje prodaju.
Kanada uvodi carine 100% na kineske el.aute.
Smisljaju kojom politickom ‘konstrukcijom’ da ometaju zemlje da kupe bolji kineski putnicki avion C919 od B737Max.
Evropsi Erbas je trebao pre vise decenija da propadne u konkurenciji sa amer.Boingom pa je EU rekla da ce da pomogne kompaniji kako EU ne bi tehnoloski zaostajala ..
Jel ti misliš da je nemačka ex YU ili da je WV jeko JKP pa će ga držati ko gubitaša godinama a država će iz budžeta da plaća plate i doprinose zaposlenima u privatnoj firmi ili je opcija da vlasnici firme tj kompanije i deoničari iz svojih sredstava plaćaju plate?
Takve stvari NE POSTOJE na zapadu. Ima preuzimanje, prodaja, zatvaranje i otpuštanje. Auto industrija im je propala, prevaziđena, zastarela i na kraju krajeva potisnuta od strane kineskih auto kompanija. WV-u nije cilj da se vozi po Nemačkoj nego po celom svetu kao do sada ali to je istorija WV niti bilo šta od evropske auto industrije ili je već isterano iz ostatka sveta van evrope a to malo što nije biće u narednih 5 godina. Ostaju im samo njihova unutrašnja tržišta a to je sledeće što će stradati.
Ako iko misli da nije tako neka pogleda 50 najvećih proizvožača automobila, neka prebroji koliko ih je kineskih i nek konačno shvati da svet nije evropa. A to se upravo desilo evropskoj autoindustriji.
Pr
Nije u industrija u krizi nego zele da presele fabrike u Kinu jer im je interes da imaju sto jeftiniju robovsku radnu snagu.
Nemacka vlada moze ovo da blokira ili da poveca toliko carinu i porez na uvozne autmobile da se fabrikama ne isplati da se sele.
Ma daj ljudi nemojte biti ludi. Oni unazad 20god imali po par mil eura godisnjeg profita i bas ce sada jedna-dve godine da ih oteraju u bankrot. Sustina price je da su Nemci definitivno u zaostatku sto se tice ostatka sveta, ali VW je na primer usao sa Rivianom u saradnju u nadi da ce uspeti ta izguraju softversku arhitekturu prisutnu u modernim vozilima
Kupovacemo kineske i ruske za tri puta manju cenu a mozda pokrenuti proizvodnju juga i stojadina a svabe neka prodaju svoje automobile u ukrajini i albaniji
15 ili 100 hiljada ljudi i nije i jeste problem ali s obzirom na nemačku uredjenost i njihove sindikate i zakone koji nešto urade i na strani su radnika u poredjenju sa Srbijom ne vidim da će izazvati problem.
Drugo, tako veliki svetski gigant treba da ima tim koji je trebao da se bori sa izazovima koji su prisutni danas, kako u ekonomiji i tehnologiji tako i u svim ostalim granama a sledeće je da pored gradjana prvog reda tj. nemaca tamo postoji mnogo gradjana drugog reda tj EU radne snage ali i treceg kao sto su radnici iz zemalja kao sto je Srbija ali i migranata - tako da jeftine i obnovljive radne snage će biti, to su svakako sve mesec dana obučeni radnici koji rade za nešto malo više od suve egzistencije, jer sto bi sistem bio lud da vam da više… Tako je i u Srbiji ali na žalost još gore, primeri su one fabrike u Novom Sadu (zaboravio sam ime) gde zbog uslova i jer ljudi neće da rade dovlace radnike iz 40-50 km udaljenih mesta a i sećate se da su ljudi tamo i umirali na poslu…
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nemačka auto-industrija bi mogla da uđe u ozbiljnu krizu: Kako će to uticati na Srbiju
Autor: Euronews Srbija
Info
•29.09.2024.
•00:04 > 09:12
Komentari 9
predrag
Pa ko se primi na to. Kao sto se SRB primla, da li zato sto su nam ekonomisti nepismeni ili je vrh podmicen ili udrobljeno.
Rezultat je isti – privreda unistena, nema je.
U stvari Zapad radi sasvim suprotno. Nije mu osnovni zakon slob.trziste, da ako su losiji npr od Kineza u nekoj tehnologiji, odma’ to raspuste i kako nama nasa vlast rece, da narod ide da gaji svilene bube i plete dzempere.
Najvaznija stvar im je podrzati svoj naucno-tehnoloski razvoj – bez njega bi bili kao mi sada ili Afrikanci – samo za pevanje i loptu.
Samo je bitan naucno-teh progres. Npr mobilna mreza, ne samo sto nece da kupe bolju kinesku, nego vrse pritisak na zemlje kakvi smo mi, da ni oni ne kupe !! Podmicuju, svrgavaju vlade (kao sto su nedavno hteli brazilsku), prete, vode ratove, sve sa tim ciljem, da drugoga onemoguce, a svoje prodaju.
Kanada uvodi carine 100% na kineske el.aute.
Smisljaju kojom politickom ‘konstrukcijom’ da ometaju zemlje da kupe bolji kineski putnicki avion C919 od B737Max.
Evropsi Erbas je trebao pre vise decenija da propadne u konkurenciji sa amer.Boingom pa je EU rekla da ce da pomogne kompaniji kako EU ne bi tehnoloski zaostajala ..
Tara
@omg
Takve stvari NE POSTOJE na zapadu. Ima preuzimanje, prodaja, zatvaranje i otpuštanje. Auto industrija im je propala, prevaziđena, zastarela i na kraju krajeva potisnuta od strane kineskih auto kompanija. WV-u nije cilj da se vozi po Nemačkoj nego po celom svetu kao do sada ali to je istorija WV niti bilo šta od evropske auto industrije ili je već isterano iz ostatka sveta van evrope a to malo što nije biće u narednih 5 godina. Ostaju im samo njihova unutrašnja tržišta a to je sledeće što će stradati.
Ako iko misli da nije tako neka pogleda 50 najvećih proizvožača automobila, neka prebroji koliko ih je kineskih i nek konačno shvati da svet nije evropa. A to se upravo desilo evropskoj autoindustriji.
Pr
Читалац
Ми купујемо тренутно возила што су произведена пре десет и више година.
Marko
Nemacka vlada moze ovo da blokira ili da poveca toliko carinu i porez na uvozne autmobile da se fabrikama ne isplati da se sele.
Omg
Grunf
Alex
Drugo, tako veliki svetski gigant treba da ima tim koji je trebao da se bori sa izazovima koji su prisutni danas, kako u ekonomiji i tehnologiji tako i u svim ostalim granama a sledeće je da pored gradjana prvog reda tj. nemaca tamo postoji mnogo gradjana drugog reda tj EU radne snage ali i treceg kao sto su radnici iz zemalja kao sto je Srbija ali i migranata - tako da jeftine i obnovljive radne snage će biti, to su svakako sve mesec dana obučeni radnici koji rade za nešto malo više od suve egzistencije, jer sto bi sistem bio lud da vam da više… Tako je i u Srbiji ali na žalost još gore, primeri su one fabrike u Novom Sadu (zaboravio sam ime) gde zbog uslova i jer ljudi neće da rade dovlace radnike iz 40-50 km udaljenih mesta a i sećate se da su ljudi tamo i umirali na poslu…
predrag
Seljaci ce vise da uvoze italijanske aute.
I necemo imati toliki "rast" ..
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H