iz zemlje gde zivi necija tetka pre koju godinu brodom u Srbiju doneo hondu mezimca sa narandzastim zmigavcima kilometar konzolom , motor 1.8 litara kao i honde iz Svajcarske sa zeljom da posteno plati drzavi i carinu i porez samo da ga prebaci na srpske table i vozi i ne moze navodno jednog lepog dana i na kraju dobio "savet" od speditera da ga ocarini u Madjarskoj posto zivi blizu Subotice i mirna Backa a dotle ga teraj na "tetkine" table i mesecno plati 24000 dinara za granicno osiguranje eto da ne misli narod da se penzioneri "kurce" sa "tetkinim " tablicama jer eto nama iz severne "tetkine" polarne zemlje zakon ne da da ocarinimo nase japance na domace table vec nas tera da carinimo u Madjarskoj kod Orbana. eto logike
Kontejner iz Usa, provera Fbi pre ukrcavanja, papiri..od 3500 dolara na gore...tako da ovaj propis važi za dobro stojeće "glasače", a ne za narod Srbije.
"Ne dam Srbiju!?"..gde da daš kravu muzaru...doduše na samrti...
Ljudi, čemu ovoliki izlivi negativnosti.
Dobra je stvar imati alternativu.
Nekome ne treba auto iz Amerike, u redu.
Ali šta ga se tiče ko uvozi i zbog čega.
A vi što ste zabrinuti da će kupovati povezani sa vlašću, NEĆE ne brinite.
Oni odavno voze mnogo skuplje evropske brendove.
A meni lično recimo odgovara jer ću uvesti motocikl. Sigurno.
I nov japanski iz Kanade će me koštati jeftinije nego ova kineska sranja što se prodaju u Srbiji.
Svako ima svoj ugao gledanja i svoju računicu, tako da je bolje gledati svoja posla nego tuđa.
Ne vidim logiku da se iz SAD uvoze kola kojih ima u Evropi i jos moraju da se prepravljaju. Kontam da ce lozane uvoziti one njihove grdosije i parkirati ih na dva mesta (neki dan je kod Rode neko uspeo da parkira mali auto na 4 mesta). Ova akcija je besmislena, skupa i stetna za zivotnu sredinu. Jedino je korisno Amerikancima da se oslobode djubreta. Srbija je pretvorena u deponiju, rudnik i groblje.
U tekstu ne piše da će se uvoziti američka vozila, već da će se uvoziti vozila iz Amerike. Ne znam zbog čega pojedinci to pogrešno percipiraju?!?
Naravno da niko normalan neće uvesti Linkoln, Kadilak ili RAM.
Moći će, ali to nema smisla, osim za ljubitelje egzotike. Ne sumnjam da će da stigne poneka Corveta, ili Dodge Charger. Ali će to biti velika retkost, samo za petrolhead car freakove.
Normalno će se uvoziti Toyota, Honda, KIA, Hyndai, VW, Volvo, BMW...
Pa i od tih šire raširenih brendova, naravno da neće biti smisla uvoziti modele koji se prodaju samo u USA. Uvoziće se modeli koji se kao isti takvi prodaju i u USA i u EU (i kod nas).
A oni koji voze ta vozila na USA tablicama po Srbiji....Njima ne treba homologacija i ne ugrožavaju bezbednost!!!??? Ide tužba za diskriminaciju gradjana Srbije koji moraju da plate nešto što ovi ne moraju
Da nas buzdovanska ili sektaška deca od danas gaze kao muve i da to i ne znaju , da ne bi kasnije imali traume. Tamo tamo daleko potrošnja ide i na 30l na otvorenom razmerna kubikaži i snazi . Kradikalsko dobri putevi će ovim novim težinama biti dodatno uništavani ali će zato svesrBski sabor već doneti neku uredbu da se za njiha .ne plaća nikakva registracija. Problem goriva će naravno biti razrešavan iz budžeta ili će već naći neki namet sirotinji poput odvodnjavanja za privatne kuće na selu . Veseli se serBski rode što nacisti nisu uspeli da unište ovi skakavci će sigurno .
Ok, onda nemojte kupovati i uvoziti vozilo iz SAD. Ne znam šta ste očekivali? Da gledate brzinu u miljama i preračunavate u glavi? Da nalepite ceduljice sa brzinama pored? Da žmigavac treperi crveno kad skrećete, kao što je u SAD? Najvažnije da se nešto ušićari za sebe, a bezbednost u saobraćaju je najmanje važna. Istina, kao i velikoj većini koja kupuju vozila na našem ili EU tržištu.
Koji andrak će nam polovni američki tenkovi od auta??? Nama trebaju ne polovna nego nova vozila iz KINE. Ceo svet već vozi kineska vozila samo se mi tu nešto usaglašavamo sa EU, gluposti.
Prvo, ovo nije ni predvidjeno za obicne smrtnike. Dobro jutro! Drugo, ti automobili ce se prepravljati radi uvoza, a onda ce se vracati originalni delovi i tako u krug. Kao sto se uvek radi kod nas. I imacete auto koji se 20x prepravlja. Setite se rollbarova i pragova, kada su ljudi skidali za tehnicke preglede pa vracali i tako u nedogled. Dok se ne smore i poskidaju sve. A kad nesto 100 x vracas, to vise nije to. Ostecuje se i samo vozilo. O majstorima da ne pricamo i ova poravljaju preko obe stvari.
Apsolutno se neće isplatiti uvoz "običnih" i "normalnih" vozila kao polovnjaka iz USA. Dozvola uvoza polovnjaka iz USA će biti zanimljiva ljubiteljima specifičnih vozila, sportskih i terenskih, koji se teško nalaze u Evropi. Običan automobil srednje klase, teško...
A i u slučaju "normalnih" vozila, naravno da niko neće uvoziti brendove i marke vozila koji uopšte ne postoje kod nas. Uvoziće se korejanci, japanci ili evropska vozila koja se kao takva već prodaju i kod nas i u USA. Već sada bolje obavešteni znaju koji modeli kojih proizvođača su gotovo identični u Evropi i u USA (npr. Toyota RAV4), a koji su samo prividno slični, a zapravo se EU i USA model ispod lima značajno razlikuju (npr. Golf).
Što se cena tiče, isplatiće se eventualno uvoz kontigenata flotnih vozila od firmi, od rent-a-car agencija koje menjaju celu flotu i slično.
Takođe, posle nekih npr. poplava i nepogoda, osiguravajuća društva iz USA povoljno prodaju veće količine oštećenih vozila, u paketima. Verujem da će i takvi stizati kod nas.
Da li će biti isplativo uvesti normalan ispravan automobil srednje klase, na jedan komad, videćemo, mada ne verujem.
Šta će mi onda uvoz vozila iz Amerike, em sam uvoz košta mnogo, em "prepravljanje" farova, žmigavaca, brzinometra...Na šta će da liči onda takav auto sa svim tim prepravkama, ako izgubi na svojoj originalnosti? Nisu ni Ameri blesavi da ne ulažu u bezbednost i dugotrajnost svojih vozila koju su jaka kao tenk. Zna li neki majstor kod nas da radi američka vozila? Koliko li tek koštaju rezervni delovi i kako ih nabaviti?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U Srbiju od danas moguć uvoz polovnih vozila iz SAD
Autor: Polovni automobili
Info
•30.09.2024.
•08:49
Komentari 22
Bane
VesaD
Penzioner
Leo
Torenre
"Ne dam Srbiju!?"..gde da daš kravu muzaru...doduše na samrti...
Miko
Zebra
Bozo boy
Osvešćen
Dobra je stvar imati alternativu.
Nekome ne treba auto iz Amerike, u redu.
Ali šta ga se tiče ko uvozi i zbog čega.
A vi što ste zabrinuti da će kupovati povezani sa vlašću, NEĆE ne brinite.
Oni odavno voze mnogo skuplje evropske brendove.
A meni lično recimo odgovara jer ću uvesti motocikl. Sigurno.
I nov japanski iz Kanade će me koštati jeftinije nego ova kineska sranja što se prodaju u Srbiji.
Svako ima svoj ugao gledanja i svoju računicu, tako da je bolje gledati svoja posla nego tuđa.
Slucaj
Miki
Naravno da niko normalan neće uvesti Linkoln, Kadilak ili RAM.
Moći će, ali to nema smisla, osim za ljubitelje egzotike. Ne sumnjam da će da stigne poneka Corveta, ili Dodge Charger. Ali će to biti velika retkost, samo za petrolhead car freakove.
Normalno će se uvoziti Toyota, Honda, KIA, Hyndai, VW, Volvo, BMW...
Pa i od tih šire raširenih brendova, naravno da neće biti smisla uvoziti modele koji se prodaju samo u USA. Uvoziće se modeli koji se kao isti takvi prodaju i u USA i u EU (i kod nas).
B&B
9
Sima
Ok, onda nemojte kupovati i uvoziti vozilo iz SAD. Ne znam šta ste očekivali? Da gledate brzinu u miljama i preračunavate u glavi? Da nalepite ceduljice sa brzinama pored? Da žmigavac treperi crveno kad skrećete, kao što je u SAD? Najvažnije da se nešto ušićari za sebe, a bezbednost u saobraćaju je najmanje važna. Istina, kao i velikoj većini koja kupuju vozila na našem ili EU tržištu.
realno
LGBT Vegan
Djordje
Miki
A i u slučaju "normalnih" vozila, naravno da niko neće uvoziti brendove i marke vozila koji uopšte ne postoje kod nas. Uvoziće se korejanci, japanci ili evropska vozila koja se kao takva već prodaju i kod nas i u USA. Već sada bolje obavešteni znaju koji modeli kojih proizvođača su gotovo identični u Evropi i u USA (npr. Toyota RAV4), a koji su samo prividno slični, a zapravo se EU i USA model ispod lima značajno razlikuju (npr. Golf).
Što se cena tiče, isplatiće se eventualno uvoz kontigenata flotnih vozila od firmi, od rent-a-car agencija koje menjaju celu flotu i slično.
Takođe, posle nekih npr. poplava i nepogoda, osiguravajuća društva iz USA povoljno prodaju veće količine oštećenih vozila, u paketima. Verujem da će i takvi stizati kod nas.
Da li će biti isplativo uvesti normalan ispravan automobil srednje klase, na jedan komad, videćemo, mada ne verujem.
Kami
S
Nenad
Hm...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H