Posebno je morao da istakne da je izgrađeno nula kilometara u vreme "žutih". Ali je zaboravio da spomene da je devedesetih rasturena država u ratovima koje su izazvali radikali i socijalisti, što je na kraju rezultiralo bombardovanjem. Zgodno je zaboravio spomenuti da se morala prvo sanirati šteta, pa tek onda da se ide dalje. Ali tako je to, priča samo ono što njemu odgovara.
Pa ne mozete da ih uhvatite kad BIA juri ekoloske aktiviste i poljoprivrednike...
Ali mislim da je pre do odrzavanje pruge problem nego do kradja. Nismo sposobni ni tu prugu da odrzavamo ...
"Predsednik je rekao da su imali problema sa krađom kablova sa ljudima koji su to prodavali kao sekundarne sirovine i da je to usporavalo vozove, da su ih uhvatili, ali da je teško da sve svi uhapse i nađu."
Teško je jer počinioci odgovaraju za krivičnbo delo krađa umesto za krivična dela sabotaža, terorizam i masovno ubistvo u pokušaju.
Apsolutna je neistina da Soko kasni zbog kradje. Soko kasni jer se zaustavlja da propusti druge vozove. Npr. zaustavi se pred stanicom Indjija, saceka par minuta pa krene. Propušta vozove koji dolaze sa sporih pruga npr. Uzice -Novi Sad
i vi malo preterujete. Ako voz zakasni 10 minuta nije smak sveta. Do pre par godina su vozovi kasnili nekoliko sati, a onda se ćutalo i onda je to bilo normalno, a sad se pogospodili svi pa od kašnjenja od par minuta pravite strašnu stvar. Aj malo objektivnosti.
"Krađa delova pruge na ovoj relaciji postala je sada uobičajena stvar" па како ?! Зар нема камера, обезбеђења које се плаћа ? Ко краде са пружене инфраструктуре је државни непријатељ и крај, нема ту пуно мудрости ...
Apsolutna je neistina da Soko kasni zbog kradje. Soko kasni jer se zaustavlja da propusti druge vozove. Npr. zaustavi se pred stanicom Indjija, saceka par minuta pa krene. Propušta vozove koji dolaze sa sporih pruga npr. Uzice -Novi Sad
Da li sam impresionirana brzinom voza? Nisam. Revoltirana sam jer su stanovnici Čortanovaca, Beške odsečeni iz sveta, jer su im srušene iliti ukinute stanice koje su imali od kad je pruga napravljena, ukinute su i stanice Karlovački Vinogradi i Čortanovci-Dunav. Revoltirana sam i što su se radovi otegli u nedogled i pored najsavremenije mašinerije i sve tehnologije kojom su se izvođači hvalili na sva usta.
U vreme "o-ruk" Titove tehnologije krampovima i tragačama očas posla su bile gotove pruge Šamac - Sarajevo, Brčko - Banovići, izgradio se i put Bratstvo-Jedinstvo. Radilo se i gradilo još mnogo toga i danju i noću, krampali su i robijaši i akcijaši, pa me ni ne čudi floskula da ovi ne bi mogli ni da okreče ono što je Tito sagradio.
A lopova i secikesa po vozovima bilo oduvek, ali smo imali i miliciju u svakoj kompoziciji, jedna ekipa je čak imala i pomoć službenog psa.
I stanični red vožnje je bio poduži, preko celog zida. Išli vozovi kojekuda. Sad je red vožnje kratak i jasan, pa ti vidi kako ćeš do Perleza.
Pa od 2000 do 2012. godine je izgrađeno nula kilometara, zato što ste ti i tvoja ekipa razneli državu od 1990 do 2000. Onako, baš razneli i svakom smislu.
U zemlji u kojoj su korupcija, kradja i kriminal endemski, nista vise i ne mozemo ocekivati.
Od 2000-2012te toga nije bilo toliko!
Mozda da pocne hapsiti svoje ljude....
Interesantno je da vozovi zadnjih nekoliko meseci uvek usporavaju na istom mestu. A ponekad i stanu na nekoliko minuta.
Znači ne dešava se da voz danas uspori kod Stare Pazove, sutra negde kod Inđije, prekosutra oko Banovaca, nego uvek na istom mestu.
Da li to znači da se kablovi kradu samo na tom mestu?
Interesuje me čija je to odgovornost? Ako već znate gde vam uvek kradu onda pretpostavljam da postoji način da se to spreči.
Ili ipak nije to u pitanju?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Predsednik o kašnjenju vozova između Novog Sada i Beograda: "Soko" ponovo ide 200 km/h
Autor: 021.rs
Info
•07.10.2024.
•06:17
Komentari 29
Fića
Oni bi mogli da nadgledaju, ako ljudi zaduženi za to nisu u mogućnosti...!
Jogi Letač
Sadjanin
Ali mislim da je pre do odrzavanje pruge problem nego do kradja. Nismo sposobni ni tu prugu da odrzavamo ...
Grues
Blokade pruga
Žarko
Čortanovci
Deda
ex chapman
pitajte ga za materijalnu stetu. zasto je sve preplaceno?
sale
Dežurno gunđalo
Teško je jer počinioci odgovaraju za krivičnbo delo krađa umesto za krivična dela sabotaža, terorizam i masovno ubistvo u pokušaju.
Gordana
Mile
miki
Pogodi ko je
Jakobsfield
sale
Светозар Милетић
Mile
Vojvodjanka
U vreme "o-ruk" Titove tehnologije krampovima i tragačama očas posla su bile gotove pruge Šamac - Sarajevo, Brčko - Banovići, izgradio se i put Bratstvo-Jedinstvo. Radilo se i gradilo još mnogo toga i danju i noću, krampali su i robijaši i akcijaši, pa me ni ne čudi floskula da ovi ne bi mogli ni da okreče ono što je Tito sagradio.
A lopova i secikesa po vozovima bilo oduvek, ali smo imali i miliciju u svakoj kompoziciji, jedna ekipa je čak imala i pomoć službenog psa.
I stanični red vožnje je bio poduži, preko celog zida. Išli vozovi kojekuda. Sad je red vožnje kratak i jasan, pa ti vidi kako ćeš do Perleza.
Vlada
Serpiko
Od 2000-2012te toga nije bilo toliko!
Mozda da pocne hapsiti svoje ljude....
Koferce
Nenad
Ko to mi....da li je on kondukter u tom vozu?
Mima
Znači ne dešava se da voz danas uspori kod Stare Pazove, sutra negde kod Inđije, prekosutra oko Banovaca, nego uvek na istom mestu.
Da li to znači da se kablovi kradu samo na tom mestu?
Interesuje me čija je to odgovornost? Ako već znate gde vam uvek kradu onda pretpostavljam da postoji način da se to spreči.
Ili ipak nije to u pitanju?
Цонтесса
Kolja
R49
Archer
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H