Prema podacima Evropskog saveta za bezbednost saobraćaja Srbija je u 2023. godini, sa 76 smrtnih slučajeva bila treća u Evropi po broju poginulih u saobraćaju na milion stanovnika.
U mom komentaru lezi i odgovor na Vase pitanje, pitanje je samo da li zelite ili ne zelite da ga vidite i kao vecinu stvari u Srbiji i shodno vecini gradjana Srbije prebacite odgovornost na nekog drugog. Kao sto rekoh u komentaru SNS mrzim iz dna duse te u mom komentaru nema trunke opravdanja za slucajeve koje ste pobrojali, ali... Ako ste radili sa svojom decom nece doziveti da zbog drustva ono pijano pregazi devojku na pesackom prelazu jer se dokazuje (to sto tako nekog nije stigla kazna, to je posledica, ne uzrok, osoba je zgazena pa je zgazena), ako ste radili sa svojim detetom vase dete nece biti "boost" takvom moronu i drutvu i gledati ga kao "facu", ako ste radili sa svojim detetom dete ce znati da nije jedino merilo uspeha imati mclaren i gaziti ljude po gradu bez posledica, ako ste radili sa svojim detetom... a niste! Zato danas i imamo poplavu debila po ulicama, faca je onaj ko ima pare i moze da izbegne svaki problem jer ima veze i poznanstava - u nasem narodu poznatije kao izraz SPOSOBAN COVEK. Da ne duzim mnogo, vi pricate od lecenju posledica, ja pricam o lecenju uzroka, kad do vase price dodje, zivot je vec izgubljen, a ako ste stvarno struka, onda ni ne cudi sto nam je tako kako nam je, vecito bavljenje posledicom, a ne uzrokom.
Svaku fotelju u institucijama su pajserom osvojili, od direktora do baba sere, da prostite. Neka mi objasne kako da ne bude politički? I šta je sramota i da bude? Oni nama, koji su u politici, govore da je to kao nešto loše? Svaki građanin ima prava i treba da se bavi politikom i da politizuje. To što oni misle da je nešto loše govori samo kakvi su manipulativni gmizavci. Ogade ljudima sve, po....ju se po svemu i onda još to predstavljaju kao nešto što nije u redu. Objasnite zašto onda vi to radite? Vi možete da se bavite? Šta je kvalifikacija, da znate biti ogavni i prljavo raditi? Pa ne mora tako i ne treba tako. Ako vam se valja u blatu majmuni, valjajte se sami, ostavite politiku na miru, nije kriva što ste stoka.
Sto se tice kulture u drzavi i saobracaju nema je. Kakva saobracajna kultura, o cemu vi pricate. Ni 5 godina da ide u skolu nece nista promeniti ako je balvan i ako su mu mama i tata dobro podmazani. Dzaba stroga kazna kada nema ko da je primenjuje. I nemoze kazna biti za sve ista. Onaj ko ima kola 2019 pa navise njemu 5000 dinara kazne nije nista... Mi smo balkanci najpametniji najbahatiji najkurcevitiji narod..... Strogo kontrolisana saobracajna kultura nas moze da spase i da nema izuzetaka. Slika prekrsaja i da se uvede stroga kontrola koje ispravio kaznu i zasto.... Pa da se revidira kod sudije da li je opravdano ponistavanje ili ne. Da se omoguci da samo sudija u sistemu moze da ponisti kaznu.... Ima ljudi u ovoj drzavi koji voze bmw, audi itd ali imaju saobracajnu kulturu ali su uzeli bezbedan auto zbog svoje porodice. Nama su najveci problem pubertetlije koje su tek polozili za kola i mama i tata im dali skup auto iako to po zakonu nesmeju. Trajno oduzimanje vozacke za teze prekrsaje, na 5 godina za "lakse". I kazna teskog fizickog rada, ciscenje grada, kopanje rovova, poslati ih 6 meseci u vojsku itd.... Da se opameti da li ce to ponovo uraditi ili ne. I bez izuzetaka imao 21 ili 60 godina.... Ako si imao muda da divljas imaj muda i da fizicki radis.... I ograniciti do kada sme da se konzumira alkohol i podici cenu alkohola nebu pod oblake... i sprovesti jaku kontrolu prodaje alkohola svima.....
Jovan
09.10.2024 • 22:09
Mene interesuje koliko procentualno učestvuju u saobraćajnim nesrećama vlasnici vozila skupljih od 10000€.Sirotinja nema para da kupi skuplje vozilo.Bilo bi interesantno videti koliko u udesima učestvuju vlasnici bembara, golfova, audija, a koliko fijat, reno i tojota.
Dali je ovom zbunjenom i nadasve glupom narodu poznato da će u Americi na pr. vlasnik Poršea da plati manji iznos osiguranja nego za neko drugo prosečno auto ? zašto ? pa zato što vlasnici te vrste auta mnogo manje učestvuju u saobraćajnim nezgodama.I sledeća stvar,u Nemačkoj ako vozač vozila i kratkom vremenskom roku napravi više uzastopnih saobraćajnih prekršaja on će biti upućen na psihijatrijski preglad,pa ako ne prođe,vozačka dozvola mu se oduzima.Pa sledeća stvar,u Švajcarskoj se kazne za saobraćajne prekršaje sudski određuju prema materijalnom stanju ili plati prekršioca te se tako postiže pravi efekat kažnjavanja.
U Srbiji postoji
najtragicniji spoj nekulture u saobracaju i bahatosti vozača, alkohola i droge , korumpirane milicije (svi oni koji su nekom progledali kroz prste) , neiživljenih budala....i nesavesne korumpirane politike koja nas deli i odredjuje ko ide u zatvor i ko ne!
Fuj!
Zato nam stradaju nevina deca, pojedici i porodice....
Mene interesuje koliko procentualno učestvuju u saobraćajnim nesrećama vlasnici vozila skupljih od 10000€.Sirotinja nema para da kupi skuplje vozilo.Bilo bi interesantno videti koliko u udesima učestvuju vlasnici bembara, golfova, audija, a koliko fijat, reno i tojota.
Odjednom navalili SNS botovi sa minusima kao skakavci. Bore se za svaki zvuk i slovo u javnom prostoru. Penzioneri i ne znaju ko su drugi kandidati na izborima osim SNS-a. Odosmo bestraga
Druze, debelo gresis!
Shvati da se ovde krse propisi jer svako malo ima vezu u policiji, te se kazne oprastaju i nema nikakvog efekta na kulturu saobracaja.
Nisi pomenuo, a ja te pitam: sta bi se desilo u Nemackoj kada bi sin nekog nemackog "folk seljaka" ubio devojku na semaforu, kada bi kum Šolca pod dejstvom kokaina napravio saobracajni udes, kada bi Merkelin poslovni partner ubio zenu na naplatnoj rampi, kada sin lokalnog kabadahije ubije devojku Land Roverom pijan, pobegne pa ga tablica oda??!!
Eto, to me zanima, kako se to tretira u Nemackoj, pa te molim za odgovor!
Nama treba primena zakona i strogo kaznjavanje. Takodje i kaznjavanje clanova klana. Vozis 100km/h gde je ogranicenje 50km/h, kazna 5000e. Nisi stao na pesackom? 2000e. Vozio si pijan? 5000e + psiholog dve godine + ponovo polaganje + uslovno bez prekrsaja 10godina. Dakle, to se nikada nece desiti kod nas dok nas clanovi i kumovi gaze.
Dok narod vozi pijan i krade šine, neće biti ni motornog ni železničkog saobraćaja. Nema prosperiteta u državi u kojoj se narod ničega i nikoga ne boji. Tito je možda bio ovakav i onakav, ali je njegov pendrek izvlačio najbolje iz balkanskog mentaliteta. Za 47 godina policijske države je izgrađeno ekonomske, vojne i civilne infrastrukture kao nikada pre niti posle u istoriji srpskog naroda.
Ovde se divlja previše, ovaj inženjer u tekstu nešto filozofira o celovitom pristupu: infrastruktura, okolina i šta ja znam.
A naslovi: jurio mlad poginuo, trkali se kod Užica pun auto poginuli, ubio pijan porodicu vojnim vozilom, ubio majku troje dece divljanjem. Zatim: nadrogiran stomatolog u BG ubio momka na pešačkom, sin Pink gazde ubio devojku jurcanjem u sred grada gde se ne jurca. I tako dalje.
Fale kazne, srećom neko je u tekstu to pomenuo. I fali neka generalna kultura.
Ne znam gde je svima mozak, jer ako put nije savršen, malo pazi, pa ćeš da stigneš na vreme i čitav.
Svima se žuri, pa i meni, ali se plašim da ne poginem. I to me sprečava da jurcam.
Nema nama spasa, krivi smo sami sebi, niko nama nije kriv. Bahati smo, samoživi, korumpirani, nekulturni, tehnička kultura nam je nula. Ovde roditelji sa malom decom pretrčavaju bulevare, automobili se parkiraju na kolovozne trake uz obavezna sva 4 žmigavca, vozi se u kontra smeru, a da neko nekoga propusti, pa to je bajka, đubre se baca kroz prozor automobila, itd. Ja sam vozio celu Zapadnu Evropu, i tačno kada uđeš u Srbiju, Rumuniju i Bugarsku vidiš da je to otpad od država, po kulturi u saobraćaju. Naše kazne su velike, i da li su popravile nešto? Nisu, nema svesti da smo u saobraćaju svi zajedno, i da moramo da se ponašamo po pravilima, da budemo celina,i da budemo solidarni. A mi smo sve kontra. Neka se neko ljuti, al to je tako.
Nije dobro poređenje jer u Rumuniji ima preko 19 miliona stanovnika a mi imamo oko 6.6 miliona. Mozemo samo sa Bugarskom da se poredimo, njih je 6.5 miliona. Mi smo drugi u stvari..
У време владавине бахатих ДОС-манлија (период: 2000-2012), у Србији је била убедљиво највећа стопа смртности у саобраћају, а ако упоредите те године и ово данас, видећете да је сада далеко, далеко мања.
Саса је та стопа буквално у слободном паду ...
Некад, негде дам начуо да се код нас урсчунаба да је учесник у саобрсћајној несрећи погинуо ако је умео од подледица те нестеће и после 45 дана. Код "ноблес" и "образованих"који имсју мањи број погинулих, тај временски период је знатно краћи, (да би они били фини и образовани у саобраћају), фина ", господа" признају погинуле само ако су погинули у возилу, а неки имају чак и одложен период од целих 24 сата после несреће. Најчешће се урачунава период ако су преминули у возилу хитне помоћи до болнице. Немојте нас зато замајавати са тим глупостима.
Kao neko ko se iz Srbije odselio (za sad mislim da je trajno) zbog trenutnih politickih (ne)prilika imam lose vesti za Vas. Politika sigurno da utice u smislu finansija (odrzavanje auta, bezbednost jer vozite kojekakve sailune i vikinge od guma umesto krstenih, najjeftinije kocnice i plocice, itd) mnogo, ali mnogo veci problem je bahatost i saobracajna nekultura.
Pre par meseci bio je slucaj kada je vozac na AP RU-ŠA vozio 2xx i komentari su ovde bili uzasni (ne pravdam krsenje saobracajnih pravila i ogranicenja), da je ubica, da je bolesnik itd. a verovatno niste svesni da vecina vozaca kroz Nemacku tamo gde nema ogranicenja vozi istom tom brzim svakodnevno i retko se lupaju a kamo li ginu, a saobracaj i saobracajnice su mnogo frekventnije. Jesu li oni bolesni, jesu li oni ubice? A pitate se zasto je tako? Jer postoji saobracjana kultura i tu (ne)kulturu nece popraviti nikakve kazne niti ogranicenja niti slicne gluposti (cega smo svedoci prethodnh godina, kazne rastu, sankcionise se sve i svasta, rezultata nema), nego gospodo draga morate da radite na sebi, morate da radite sa svojom decom i na kraju cu ponoviti ono sto uvek kazem - NE MOZE SVAKO DA BUDE VOZAC, kao sto nije svako za lekara ili pekara (a svi treba da se lecimo nekad i svi treba da jedemo) tako isto ni svi ne mogu biti vozaci bez obzira sto je auto u danasnje vreme neophodan.
Карикатуре на власти рачунају само шта им доноси гласове. Ако рестриктивно делују према народу, губе гласаче. Зато су пустили народ да дивља у саобраћају, да се не би стварао утисак полицијске државе. А ефекат је тај да је народ бахат и да чини невероватне злочине за воланом као пре неки дан у Бачком Петровцу. Зашто нема пресратача у цивилним аутомобилима који кажњавају насилничку вожњу, рискантна претицања и слично? Полиција се улењила, ту и тамо мере брзину радаром и то је то. Срамота и јад, погибе мајка мале дечице из Новог Сада! Срам вас било!!!!!!!!!!
Veliki broj smrtnih ishoda je u direktnoj vezi sa staroscu vozila. Dokle god srblji misle da je super voziti olupine koje u proseku imaju 17 godina dotle ce i ginuti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbija treća u Evropi po smrtnim ishodima u saobraćaju: Odgovornost mora biti i politička
Autor: Danas
Info
•09.10.2024.
•08:11 > 19:02
Komentari 30
Marko
Ovde
Tja
Tvrtko
ana
Oštrije kazne za teža dela a za sitnice oladiti.
Steva
09.10.2024 • 22:09
Mene interesuje koliko procentualno učestvuju u saobraćajnim nesrećama vlasnici vozila skupljih od 10000€.Sirotinja nema para da kupi skuplje vozilo.Bilo bi interesantno videti koliko u udesima učestvuju vlasnici bembara, golfova, audija, a koliko fijat, reno i tojota.
Dali je ovom zbunjenom i nadasve glupom narodu poznato da će u Americi na pr. vlasnik Poršea da plati manji iznos osiguranja nego za neko drugo prosečno auto ? zašto ? pa zato što vlasnici te vrste auta mnogo manje učestvuju u saobraćajnim nezgodama.I sledeća stvar,u Nemačkoj ako vozač vozila i kratkom vremenskom roku napravi više uzastopnih saobraćajnih prekršaja on će biti upućen na psihijatrijski preglad,pa ako ne prođe,vozačka dozvola mu se oduzima.Pa sledeća stvar,u Švajcarskoj se kazne za saobraćajne prekršaje sudski određuju prema materijalnom stanju ili plati prekršioca te se tako postiže pravi efekat kažnjavanja.
Naravno
Zoro
/(r)
drzava podstice bahatost. imamo slucaj u b.petrovcu sa blinkerima i neubedljivim vinovnikom.
ajd ponovite kako uvek kazem: manjee.... .
jeste, tacno manje srbijanja pa ce ovo biti zlatna drzava.
Nina
najtragicniji spoj nekulture u saobracaju i bahatosti vozača, alkohola i droge , korumpirane milicije (svi oni koji su nekom progledali kroz prste) , neiživljenih budala....i nesavesne korumpirane politike koja nas deli i odredjuje ko ide u zatvor i ko ne!
Fuj!
Zato nam stradaju nevina deca, pojedici i porodice....
Jovan
Lala
Gajo
NS
Neko iz struke
Shvati da se ovde krse propisi jer svako malo ima vezu u policiji, te se kazne oprastaju i nema nikakvog efekta na kulturu saobracaja.
Nisi pomenuo, a ja te pitam: sta bi se desilo u Nemackoj kada bi sin nekog nemackog "folk seljaka" ubio devojku na semaforu, kada bi kum Šolca pod dejstvom kokaina napravio saobracajni udes, kada bi Merkelin poslovni partner ubio zenu na naplatnoj rampi, kada sin lokalnog kabadahije ubije devojku Land Roverom pijan, pobegne pa ga tablica oda??!!
Eto, to me zanima, kako se to tretira u Nemackoj, pa te molim za odgovor!
zoki
alex
Buca Fratucan
Eon
Divljanje
A naslovi: jurio mlad poginuo, trkali se kod Užica pun auto poginuli, ubio pijan porodicu vojnim vozilom, ubio majku troje dece divljanjem. Zatim: nadrogiran stomatolog u BG ubio momka na pešačkom, sin Pink gazde ubio devojku jurcanjem u sred grada gde se ne jurca. I tako dalje.
Fale kazne, srećom neko je u tekstu to pomenuo. I fali neka generalna kultura.
Ne znam gde je svima mozak, jer ako put nije savršen, malo pazi, pa ćeš da stigneš na vreme i čitav.
Svima se žuri, pa i meni, ali se plašim da ne poginem. I to me sprečava da jurcam.
Mister
Slucaj
Tibor
sada lupate gluposti!
jurca bez kacige ili vozi pijan kao letva i sada treba neko politicki da odgovara!
preterujete
Hehshw
Долма
Саса је та стопа буквално у слободном паду ...
*
Milorad
MArko
Pre par meseci bio je slucaj kada je vozac na AP RU-ŠA vozio 2xx i komentari su ovde bili uzasni (ne pravdam krsenje saobracajnih pravila i ogranicenja), da je ubica, da je bolesnik itd. a verovatno niste svesni da vecina vozaca kroz Nemacku tamo gde nema ogranicenja vozi istom tom brzim svakodnevno i retko se lupaju a kamo li ginu, a saobracaj i saobracajnice su mnogo frekventnije. Jesu li oni bolesni, jesu li oni ubice? A pitate se zasto je tako? Jer postoji saobracjana kultura i tu (ne)kulturu nece popraviti nikakve kazne niti ogranicenja niti slicne gluposti (cega smo svedoci prethodnh godina, kazne rastu, sankcionise se sve i svasta, rezultata nema), nego gospodo draga morate da radite na sebi, morate da radite sa svojom decom i na kraju cu ponoviti ono sto uvek kazem - NE MOZE SVAKO DA BUDE VOZAC, kao sto nije svako za lekara ili pekara (a svi treba da se lecimo nekad i svi treba da jedemo) tako isto ni svi ne mogu biti vozaci bez obzira sto je auto u danasnje vreme neophodan.
Миша
hemodroid
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H