Ministar trgovine Tomislav Momirović uputio je pismo članovima Srpskog poslovnog kluba "Privrednik", u kome se žalio na njegovo rukovodstvo, pre svega na predsednika Zorana Drakulića.
Od litijuma 2,5 evra godišnje po glavi stanovnika, plus zagađenje pijaće vode iz česme ?
To znači da bi po glavi stanovnika samo kupovina vode 10 litara dnevno u radnji za tuširanje i piće po stanovniku, i onda tu vodu moraš da zagrevaš na ringli da bi se tuširao i plaćaš dodatno struju, iznosilo oko 2000 evra godišnje po stanovniku.
To znači da je sa kopanjem litijuma svaki stanovnik Srbije u minusu 1997,5 evra., ako ne želi da oboli koristeći vodu iz česme sa sumpornom kiselinom.
A za porodicu od 4 člana, taj minus za vodu iz radnje je 7990 evra godišnje ( 8000 evra za vodu iz radnje i struju za grejanje na ringli - 10 evra zarade od litijuma na 4 člana porodice ) jer toliko treba da se voda iz radnje kupi i onda greje na ringlu da bi se tuširalo, a za piće ili spremanje hrane takođe treba voda bez sumporne kiseline
Javna je tajna da su mu mamica i tatica julovci bukvalno kupili ministarsku fotelju-samo da ga se rese i da im vise ne unistava firmu.
Nije vredan komentarisanja.I
Tacno tako! Ajd' sto gradjani to ne znaju ali ministarce bi,s obzirom da dolazi iz 'biznis' porodice, morao! Nek se samo raspita koliko puta je Tramp, u mladjim danima, puta bankrotirao...
To je postalo pravilo SNS bratiji da kogod nešto kaže javno šta im neide u prilog odma ga izblate i pozovu na izbore jel tu su kao najjači , zašto ne na neki tv duel ili raspravu ...
Baš zato bi trebalo iskoristiti blisku budućnost da se proda što više litijuma dok još ima kome, tj.
dok je još aktuelna priča oko električnih vozila. Da su Arapi čekali da dođe nova čistija tehnologija, ne bi se obogatili od nafte. A svi koji su protiv kopanja litijuma bi prvo trebalo da bace svoje mobilne telefone i druge uređaje sa litijumskim baterijama da bi bili ljudi od principa. Svi oni koji se tobože bore protiv zagađenja prirode bi trebalo da ne koriste automobile (to podrazumeva i autobuse i kamione), jer oni takođe zagađuju prirodu. Pa i skoro sve ostale fabrike zagađuju prirodu tako da sve ovo protiv Li i zagađenja viŝe liči na bezveznu političku demagogiju. Neverovatno je da se u doba Interneta mnogo ljudi na to "upeca" što nažalost znači da nedovoljno rade na kritičkom i preduzetničkom razmišljanju. Oni misle da je kritičko razmišljanje ako kritikuješ vlast bez razmišljanja o tome šta bi bile posledice njihovih odluka da su na vlasti.
Mona je naveo dosta argumenata, da cu se jos i opredeliti za Drakulica. Pravo cudo.
Jos mi je muka kada se setim Vucica i ljigavog Tome. Ako je to cena uspeha, a jeste, onda Mono daleko ti lepa kuca.
To su argumenti za nepismene glasace SNSa. Svako ko je u privredi zna da ako si vise puta bankrotirao i jos se mrdas da je to za respect. (naravno pod uslovom da nisi nakacen na drzavnu sisu)
2,6 eura po glavi eeej, kazace AV. To je za 2 jaja i 50 grama parizera. Hleb zaradi a majonez ne moras da jedes. Sto bi on (opet AV) rekao, odlicno nam ide, samo treba kopati litijum.
Tojota i BMW planiraju napuštanje proizvodnje električnih modela.
Automobilska kompanija BMW planira napuštanje proizvodnje električnih modela i pokretanje masovne proizvodnje automobila na vodonik do 2028. godine, u bliskoj saradnji sa Tojotom na stvaranju tehnologije gorivnih ćelija nove generacije.
„Da se ozbiljno računa na novu tehnologiju potvrđuje i činjenica da je BMW ovog leta odustao od ugovaranja kupovine litijum-jonskih baterija koje su planirane za proizvodnju električnih vozila u narednih pet godina. Prema planu Tojote, najvećeg svetskog proizvođača automobila i kompanije BMV, do 2040. najveći broj prodatih vozila će biti sa pogonom na vodonik“, piše u tekstu.
Dodaje se da najveći izazov za te dve kompanije predstavlja visoka cena automobila na vodonik, visoka cena vodonika i organizacija sistema punionica.
„Ključni faktor masovnosti vodonika su stanica za punjenje koji će se realizovati razvojem Tojota sistema prenosnih vodoničkih patrona koji će biti smešteni u šoping centrima, i na svim drugim mestima gde je do sada bilo nezamislivo automobil snabdeti gorivom“.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nakon studije o maloj zaradi od litijuma, Momirović pisao privrednicima da se žali
Autor: nova.rs
Info
•18.10.2024.
•19:01 > 19:31
Komentari 20
Analizator
To znači da bi po glavi stanovnika samo kupovina vode 10 litara dnevno u radnji za tuširanje i piće po stanovniku, i onda tu vodu moraš da zagrevaš na ringli da bi se tuširao i plaćaš dodatno struju, iznosilo oko 2000 evra godišnje po stanovniku.
To znači da je sa kopanjem litijuma svaki stanovnik Srbije u minusu 1997,5 evra., ako ne želi da oboli koristeći vodu iz česme sa sumpornom kiselinom.
A za porodicu od 4 člana, taj minus za vodu iz radnje je 7990 evra godišnje ( 8000 evra za vodu iz radnje i struju za grejanje na ringli - 10 evra zarade od litijuma na 4 člana porodice ) jer toliko treba da se voda iz radnje kupi i onda greje na ringlu da bi se tuširalo, a za piće ili spremanje hrane takođe treba voda bez sumporne kiseline
Ahab
Nije vredan komentarisanja.I
Nikolaj
Opravdanje
питање за Бојана
boringoldfart
Zebra
zztop
Beba
Bojan
dok je još aktuelna priča oko električnih vozila. Da su Arapi čekali da dođe nova čistija tehnologija, ne bi se obogatili od nafte. A svi koji su protiv kopanja litijuma bi prvo trebalo da bace svoje mobilne telefone i druge uređaje sa litijumskim baterijama da bi bili ljudi od principa. Svi oni koji se tobože bore protiv zagađenja prirode bi trebalo da ne koriste automobile (to podrazumeva i autobuse i kamione), jer oni takođe zagađuju prirodu. Pa i skoro sve ostale fabrike zagađuju prirodu tako da sve ovo protiv Li i zagađenja viŝe liči na bezveznu političku demagogiju. Neverovatno je da se u doba Interneta mnogo ljudi na to "upeca" što nažalost znači da nedovoljno rade na kritičkom i preduzetničkom razmišljanju. Oni misle da je kritičko razmišljanje ako kritikuješ vlast bez razmišljanja o tome šta bi bile posledice njihovih odluka da su na vlasti.
navijač
Takodje Verica
Jos mi je muka kada se setim Vucica i ljigavog Tome. Ako je to cena uspeha, a jeste, onda Mono daleko ti lepa kuca.
Eon
pera
Nikola
dz0
Nenad
jaja
Ja
Zamenik zamenika
Automobilska kompanija BMW planira napuštanje proizvodnje električnih modela i pokretanje masovne proizvodnje automobila na vodonik do 2028. godine, u bliskoj saradnji sa Tojotom na stvaranju tehnologije gorivnih ćelija nove generacije.
„Da se ozbiljno računa na novu tehnologiju potvrđuje i činjenica da je BMW ovog leta odustao od ugovaranja kupovine litijum-jonskih baterija koje su planirane za proizvodnju električnih vozila u narednih pet godina. Prema planu Tojote, najvećeg svetskog proizvođača automobila i kompanije BMV, do 2040. najveći broj prodatih vozila će biti sa pogonom na vodonik“, piše u tekstu.
Dodaje se da najveći izazov za te dve kompanije predstavlja visoka cena automobila na vodonik, visoka cena vodonika i organizacija sistema punionica.
„Ključni faktor masovnosti vodonika su stanica za punjenje koji će se realizovati razvojem Tojota sistema prenosnih vodoničkih patrona koji će biti smešteni u šoping centrima, i na svim drugim mestima gde je do sada bilo nezamislivo automobil snabdeti gorivom“.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H