Prema podacima Evropskog saveta za bezbednost saobraćaja, Srbija je u prošloj godini, sa 76 smrtnih slučajeva, bila treća u Evropi po broju poginulih u saobraćaju na milion stanovnika.
Uporno ukazujem na jedino logično rešenje a to je da polaganje vozačkog ispita mora da poskupi, bar duplo - ako se pri tom još smanji i broj časova obuke, to će biti pun pogodak kao i prošlog puta!
Prvi uzrok je nepoštovanje ograničenja brzine.
A zatim i nepoštovanje ničega i nikoga.Kakvo crno držanje odstojanja, puna linija, pešački prelaz, zona škole, kružni tok itd.
Neverovatno smo bahati prema tuđim životima.Jako smo se razboleli.
bojim se da smo prvi u ovome... samo su nas verovatno pretekli prvi i drugi u statitičkoj grešci ...
kod nas u NS-u je u nekim ulicama kultura parkiranja na putu, kad upališ sva četiri pokazivača pravca i odeš pored na kafu....
kod nas nemaš policajce na motoru koji takve na licu mesta slika i kažnjava tj ostavlja poruku na autu ... pa kad ga lupiš po džepu, da li će posle tako parkirati (konkretno Danila kiša ulica) ....
da ne pričamo o sistemu kamera u gradu koje pola rade a pola su van upotrebe....
zatim jurnjava po gradu ...
kultura u saobraćaju je NULA...
SIstem nije svesno biće da bi reagovao, mogu da reaguju samo ljudi/policajci a od toga nema ništa. To kad pričate o sistemu u Srbiji kao da pričate ni o čemu.
Ne znamo da se ponašamo u saobraćaju. Bahati smo do zla Boga. Treba od malih nogu edukovati kako se ponašati u saobraćaju. Sistem obuke u auto školama i polaganja nije adekvatan. Promašen. Treba uvesti pravilo da imas obuku dokle god instruktor ne proceni da si osposobljen za polaganje i vožnju(učestvovanje u saobraćaju). Neko će voziti dvadeste časova jer je talenat za vožnju, roditelj ga od malih nogu uputio u vožnju... nekome će ttebati sto časova a možda i više. Dete mi je skoro položilo i pitam je za neke stvari u voznji da li je instruktor objašnjavao...A obratiti paznju i na auto šķole kako obučavaju polaznike
Nije država kriva,vozači su nesavesni i bahati.Jednostavno loši vozači.Ne znam jesu auto /škole krivci.Zivim u inostranstvu 20 godina i ovo pišem argumentovano nek se ljuti ko hoće...
Najvise je do loseg naroda i velicanja primitivizma. Katastrofalno mentalno stanje nacije cete videti pri uslovnom skretanju. Cak ni biciklisti ne znaju osnovne stvari. A ovi trotinetasi su posebni nivo jer zbog njihove bahatosti i nepoznavanja osnova su im uvalili registraciju, prsluk i kacige.
Naravno da nije samo do njih ALI kad skoro svaki dan vidim na temerinski i sentandrejski put da kamion ili bus ide opusteno preko 70 kmh i to menjanje trake kao da voze punto.
Kada počnete da kažnjavate Kumove, Članove, Sinove od Brata/Kolege/Komšije i njih same, Ženinu Braću i ostale kategorije Besmrtnika onda će biti i manje mrtvih u saobraćajkama. Dotle je krivica isključivo na vama.
Да пљачкате и исељавате овај народ са својих вековних огњишта и кад број становника Србије падне испод милион (ускоро, нажалост) - имаћете спектакуларно смањење броја саобраћајних незгода!! А ви онда кажите како је то због мера које сте ви лично предузели! Мислим које вам је вожд наредио да предузмете...( још увек сва ваша 'памет' иде из те једне главе, зар не?)
Ma, kakva edukacija! Samo lupaj po džepu. I to propircionalno: 30% od mesečnih prihoda. A ako nema prihode, prinudni rad. I to samo za prve prekršaje, kasnije oduzimanje i dozvole i vozila. A za vožnju pod dejstvom alkohola obavezna hospitalizacija na psihijatriji od 7 dana, da se utvrdi je li opasan po sebe i druge.
Zanimljivo koje tri zemlje u vrhu, nekako mi se javlja da su navedene zemlje takodje u vrhu u Evropi, po korupciji. Korelacija? Ma ne, cista slucajnost.... Svaka slucajnost je slicna...
Ne znam da li je iko svestan toga, a koliko vidim po izjavama zvaničnika i komentarima na vesti i mrežama apsolutno niko nije svestan toga - da nas je za 10 godina 10% manje i da je bezbednost vozila enormno porasla s obzirom koliko nam se vozni park podmadio vozilima koja jesu bezbedna. A mi ćemo ove godine imati broj poginulih u saobraćaju kao pre 10 godina. Ovo je više nego poražavajuće. Danas su kaznena politika i ponašanje ljudi u saobraćaju takvi da, ako bi nas bilo koliko nas je i bilo i ako bismo vozili vozila koja smo vozili onomad - broj stradalih bi bio nikad veći. Po tome bismo bili rekorderi
Ponovo bednicka drzava pokusava da se distancira od bilo kakve odgovornosti. Treba poceti od toga koliko je statistika po 1 000 000 stanovnika uopste reprezentativna, jer EU ima znatno veci broj vozila na milion stanovnika od Srbije. Drugim recima, na milion stanovnika, u Srbiji je oko 1.5 do 2 puta manje vozila u odnosu na EU prosek. Naravno, SNS-kartel-sluzbenik ne zna da kaze da je bezbednost na Srpskim putevima losa delom i zbog toga sto su lose projektovani i generalno u losem stanju. Prosecan stanovnik Srbije nije u mogucnosti da prijusti bezbedan auto, poput gradjana EU. Sta vise, nisu u stanju ni nove gume da prijuste, vec cvetaju biznisi polovnih guma, delova sa otpada i slicno.
Smanjenje u zadnjih deset godina ne postoji. Stalno ze vrte iste cifre zato što se stalno pokušava postići bolji rezultat pojačanjem represije a niko nikad nije potražio korene problema. To je zato što na rukovodećim mestima svuda pa i u ABS imate partijske funkcionere koji su tu zbog kombinacija i uzgred donesu poneku idiotsku meru čisto da opravdaju mandat…
A policija se hvali kako kažnjava jer trotinet nije registrovan! A sinovi ružičasti gaze tuđu decu na pešačkom i on bolje prođe nego neregistrovan trotinet, to je problem gospodo u policiji, udarate na sirotinju!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbija treća u Evropi po broju poginulih na putevima: "Mora sistem da reaguje, nije policija jedina"
Autor: Euronews Srbija
Info
•19.10.2024.
•18:13 > 18:36
Komentari 29
Marko
Prosečan broj putničkih automobila na 1.000 stanovnika EU je 560, a u Srbiji 344. Podaci za 2022.
Realista
Jovan
A zatim i nepoštovanje ničega i nikoga.Kakvo crno držanje odstojanja, puna linija, pešački prelaz, zona škole, kružni tok itd.
Neverovatno smo bahati prema tuđim životima.Jako smo se razboleli.
mns
kod nas u NS-u je u nekim ulicama kultura parkiranja na putu, kad upališ sva četiri pokazivača pravca i odeš pored na kafu....
kod nas nemaš policajce na motoru koji takve na licu mesta slika i kažnjava tj ostavlja poruku na autu ... pa kad ga lupiš po džepu, da li će posle tako parkirati (konkretno Danila kiša ulica) ....
da ne pričamo o sistemu kamera u gradu koje pola rade a pola su van upotrebe....
zatim jurnjava po gradu ...
kultura u saobraćaju je NULA...
/
sistem jeste svesno bice i zato odoleva ovako dugo
Dejan
vican
Nd
Marko
Savahudin
Igor
gradjaninX
pazi sad
Marko
Naravno
Zemlja čudesa
Презиме
@Stefan
Goga
Mrmot bez folije
dz0
Koliko ima samo zavisnih o tabletama, alkoholu, drogama... dobro ima zivih na ulici.
Stefan
w/e
Mile
Ivan
momciloNS
Sate
koji sistem?
Nista novo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H