Pa ako se ima u vidi da svaki zaposleni u proseku plati 20- tak hiljada evra za zdravstveno osiguranje, tokom 35 godina radnog staža, a da velika većina mora da se leči po privatnim ordinacijama, čini mi se da država ( ipak) nije na gubitku, pogotovo ako se uzmu u obzir nesreće zbog loših puteva ili zbog policije koja baš ne radi svoj posao ili zbog " povlašćenih vozača" kojima se čak ni kazne ne naplaćuju.
Lepo je sto se stvari pomeraju ka tome da najzad pocinjemo da racunamo koliko nas glupost kosta. Sad samo da vidimo da li umemo da izvucemo i neke pouke iz tih racunica.
3.3miliona evra jedna nesreca,385 miliona dinara?
Ona drzavu realno kosta po satu :
(U radijusu od 20 km,ako je u pitanju tehnicki laka nesreca)
4 policajca - 2000.00
trosak izlaska policije dva vozila - 2000.00
vatrogasci 4 sluzbenika -2000.00
trosak vatrogasno vozilo - 6000.00/PPU, gorivo ,amortizacija
Hitna pomoc 4 sluzbenika - 2000.00
trosak vozila hitne pomoci 6000.00/kiseonik,lekovi,prva pomoc, gorivo,amortizacija
Trosak slep sluzbe 15.000 din/privatne firme
-----------------------------------------
Ukupno po satu :35.000 din angazovanog drzavnog novca po satu nesrece.
Medjutim ,radili ne radili u ovom slucaju policiji i vatrogascima i hitnoj plate idu pa idu ,te uzimajuci to u obzir oni su oko 29.000/sat
Ovde su ljudi nepismeni i nekulturni i to se prenosi na saobracaj isti šablon ponašanja Najveći problem je što bi svi da se nešto promeni ali da se ne menja naše ponašanje da i dalje budemo stoka sve će to da se sredi samo od sebe
kazna u procentu vrednosti vozila plate i imovinskog stanja
Ako prekršiš sa jugom kana 5000
A sa Mercedesom bmw 350000
Plus deca policajaca i političara x3 da se vodi računa da ih ne spašavaju
A taj koji zaustavi dobije 50% od kazne pa bi video kako bi se red uveo odmah
pa da vidiš kako bi se smirili
Inače vam internet prepun nadrogiranih i bahatih klinaca koji misle da su mačo muškarci. i da steroidima mogu sve.
Džabe ti i pare i tatine veze kada udadriš nekog drvoseču pa te složi kao emtar drva
Drzavu kosta kada se izgube zivoti, ljudi postanu invalidi, lecenje povredjenih, nemogucnost rada... Sve to kosta drzavu, ako ne moze da se naplati od pocinitelja ili osiguranja...
Pojas mora da se veze, zato sto vas moze spasiti, vezite ga zbog sebe, ako ne zbog drugog.
Ono na cemu mora da se radi je nocna voznja, pitanje je zasto nema vise policije nocu, valjda im je lepse da rade danju.
Jos jedna stvar koja doprinosi nesrecama su i viber grupe gde se pise gde se postavljaju alko testovi, radari, itd... Sve po malo i tu smo gde smo.
Zamenik zamenika
21.10.2024 • 12:44
Kad čujete svakodnevno da ljudi u Srbiji gube živote u saobraćajnim nesrećama
najveći deo je zbog: Ja vozim dobro i kada sam pijan, dobra šara na gumi sa otpada, mogu m+s gume i po snežnoj planini, ravnao sam diskove, zašto bi kupovao nove, majstore nabudži samo da ide.
Znači od tolikih agencija i stručnjaka koji dobijaju velike plate, došlo se do zaključka da treba još oštrije udariti po džepu one koji (po gradu) ne vežu pojas?
(Garant će ovi da se pretvori u lov na obične ljude koji po gradu ne vežu pojas).
Jer kada vežu, nema veze da li je nadrogiran, mrtav pijan, bahat, drzak, pretiče kao manijak, uleće u makaze... Nema veze što vojska ne gleda da li njeni voze pijani vozila od 17 tona... Važan je pojas!
Iz ovoga može samo da se zaključi da vas briga za živote, ali fali para u budžetu, koje bi mogle da se nadoknade još strožim kažnjavanjem običnih vozača.
Vrlo sramno. Samo su vam pare i korist bitni. Najmanji problem u saobraćaju su pojasevi, iako su jako bitni. Mafijaš je vozio Mercedes sa policijskim blinkerima, divljač po putu, pijan, ubio troje ljudi. Kao, njih bi spasao pojas od luksuznog Mercedesa koji im je samleo auto od udarca.
U ZOBSu postoji vrlo pokvarena floskula, neprilagođena brzina uslovima puta. Pa kad noću udarite neosvetljenu rampu za naplatu putarine u izgradji, ili u levoj traci auto puta ugazite u stajaću vodu i izletite s puta, u statistici se vodi kao prekoračenje brzine. Beskonačnom represijom se očigledno ništa ne postiže, u Nemačkoj su pojedine kazne niže nego u Srbiji pa je bezbednost na mnogo većem nivou.
Овакво лупетање није било одавно. Квази агенција нас кошта милионе евра годишње и то су бачене паре. Такви "стручњаци" не требају ником. Њихова улога је да неуким филозофирањем предлашу неке измене ЗОБС, које су нам се већ хиљаду пута обиле о главу.
Милиони и милијарде евра коштају државу, а добро се зна да 90% трошкова било какве несреће сносе осигурања, на основу обавезног осигурања, поправке, теже или лакше инвалидности и не дај боже смрти. Остало кроз тужбе и парнице.
Неспособна држава, неспособна агенција.
srbijanje je glavni uzrok.
eno kod seratona troprstasi svakodnevno izlaze iz ul. popgar andrasa /koja je bila slepa ulica dok se nisu pojavili isti/ da bi presli u trecu traku
Malo je to kako se vozi.Ajde brzina ali na to treba dodati bahatost i nepostovanje i drugih saobracajnih propisa.Previse je “znas li ti ko sam ja” i “pa šta” ljudi.U svim sferama društva.Prosto je postalo nepodnošljivo…
Кошта државу... шта кошта државу? И како? Четири милијарде еура годишње коштају саобраћајне несреће. Спецификација трошкова. ДВА СЛУПАНА АУТА од којих један плаћа кривац а други и не мора јер је његов. Лечење на терет здравства тј свих нас солидарно... Како државу?
"da je Agencija posebnom metodologijom ljudskog potencijala došla do podatka da jedna saobraćajna nesreća košta 3,3 miliona evra".
Gde možemo pročitati detalje o ovoj metodologiji? Na prvi pogled zvuči kao paušalno lupanje tipa "Koliko radnih mesta bi se moglo otvoriti da svi koriste legalan softver."
Prepisati američke zakone. Treba da bude stvar ličnog izbora da li ću vezati pojas ili staviti kacigu na glavu. Naravno, ko ne uradi to, država mu ne plaća lečenje u slučaju povrede. Deca moraju biti obezbeđena i za to kažnjavati bez pardona. Skloniti ležeće policajce (osim kod škola i vrtića) i postaviti kamere za merenje brzine, jer zašto 97% vozača koji poštuju propise da ispašta zbog onih 3% i uništavaju vozila na prekobrojnim ležećim, a često i čučećim policajcima!? Na Popovici postoji ukupno 10 ležećih policajaca jer je postala stvar prestiža skorojevića da imaš to ispred viletine. Ukinuti obavezna svetla preko dana, jedini smo u Evropi sa tom nakaradnom odredbom. Svi zakoni u Srbiji služe isključivo za naplatu kazni i popunjavanje praznog budžeta umesto za poboljšanje bezbednosti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Deset ljudi poginulo u saobraćaju za nedelju dana: Izračunato koliko državu košta svaka nesreća
Autor: RTS
Info
•22.10.2024.
•06:39
Komentari 23
Ddd
Bojan
Dogodine u Botošu
MOzda
Ona drzavu realno kosta po satu :
(U radijusu od 20 km,ako je u pitanju tehnicki laka nesreca)
4 policajca - 2000.00
trosak izlaska policije dva vozila - 2000.00
vatrogasci 4 sluzbenika -2000.00
trosak vatrogasno vozilo - 6000.00/PPU, gorivo ,amortizacija
Hitna pomoc 4 sluzbenika - 2000.00
trosak vozila hitne pomoci 6000.00/kiseonik,lekovi,prva pomoc, gorivo,amortizacija
Trosak slep sluzbe 15.000 din/privatne firme
-----------------------------------------
Ukupno po satu :35.000 din angazovanog drzavnog novca po satu nesrece.
Medjutim ,radili ne radili u ovom slucaju policiji i vatrogascima i hitnoj plate idu pa idu ,te uzimajuci to u obzir oni su oko 29.000/sat
EvoOvako
S
Rade
miki
Ako prekršiš sa jugom kana 5000
A sa Mercedesom bmw 350000
Plus deca policajaca i političara x3 da se vodi računa da ih ne spašavaju
A taj koji zaustavi dobije 50% od kazne pa bi video kako bi se red uveo odmah
pa da vidiš kako bi se smirili
Inače vam internet prepun nadrogiranih i bahatih klinaca koji misle da su mačo muškarci. i da steroidima mogu sve.
Džabe ti i pare i tatine veze kada udadriš nekog drvoseču pa te složi kao emtar drva
Igor
Pojas mora da se veze, zato sto vas moze spasiti, vezite ga zbog sebe, ako ne zbog drugog.
Ono na cemu mora da se radi je nocna voznja, pitanje je zasto nema vise policije nocu, valjda im je lepse da rade danju.
Jos jedna stvar koja doprinosi nesrecama su i viber grupe gde se pise gde se postavljaju alko testovi, radari, itd... Sve po malo i tu smo gde smo.
Wnj
Zamenik zamenika
21.10.2024 • 12:44
Kad čujete svakodnevno da ljudi u Srbiji gube živote u saobraćajnim nesrećama
najveći deo je zbog: Ja vozim dobro i kada sam pijan, dobra šara na gumi sa otpada, mogu m+s gume i po snežnoj planini, ravnao sam diskove, zašto bi kupovao nove, majstore nabudži samo da ide.
Av
NeBo
Važno je koliko "DRŽAVU" to košta.
Bitan je ptofit, ljudi su potrošno dobro.
Mrcke
Sramne izjave
(Garant će ovi da se pretvori u lov na obične ljude koji po gradu ne vežu pojas).
Jer kada vežu, nema veze da li je nadrogiran, mrtav pijan, bahat, drzak, pretiče kao manijak, uleće u makaze... Nema veze što vojska ne gleda da li njeni voze pijani vozila od 17 tona... Važan je pojas!
Iz ovoga može samo da se zaključi da vas briga za živote, ali fali para u budžetu, koje bi mogle da se nadoknade još strožim kažnjavanjem običnih vozača.
Vrlo sramno. Samo su vam pare i korist bitni. Najmanji problem u saobraćaju su pojasevi, iako su jako bitni. Mafijaš je vozio Mercedes sa policijskim blinkerima, divljač po putu, pijan, ubio troje ljudi. Kao, njih bi spasao pojas od luksuznog Mercedesa koji im je samleo auto od udarca.
Vozač
Pera Ždera
Милиони и милијарде евра коштају државу, а добро се зна да 90% трошкова било какве несреће сносе осигурања, на основу обавезног осигурања, поправке, теже или лакше инвалидности и не дај боже смрти. Остало кроз тужбе и парнице.
Неспособна држава, неспособна агенција.
/
eno kod seratona troprstasi svakodnevno izlaze iz ul. popgar andrasa /koja je bila slepa ulica dok se nisu pojavili isti/ da bi presli u trecu traku
Maja
andra
Marina
skep
Gde možemo pročitati detalje o ovoj metodologiji? Na prvi pogled zvuči kao paušalno lupanje tipa "Koliko radnih mesta bi se moglo otvoriti da svi koriste legalan softver."
Nikola
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H