Od početka ove godine u saobraćajnim nesrećama poginulo je 412 osoba, a povređeno je više od 14.700, izjavio je pomoćnik načelnika Uprave saobraćajne policije Zlatko Belencan.
U ovom društvu sve je propalo od porodice,braka, dece,suseda pešaka,prosvete, zdravstva,polici-
je, sudstva....Ama sve brate!
A narod kaže da riba smrdi od glave.Srpski građani decenijama idu u samouništenje i to nikakve kazne ne mogu da zaustave.Onim koji treba da vide da postoji uređenji svet ,uređenji svet ne odgovara.Vozi Miško!
Nikada ljudski život i čovek nisu ništa vredeli u Srbiji. Takav narod. Nema svest o važnosti i vrednosti nečijeg života i drugog čoveka. Pogledajte kako se ophode prema radnicima. Od čoveka zaprljanog u radnom odelu okreću glavu. Ovde za klasično ubistvo čovek dobije 5 godina zatvora. Gde to ima na svetu? A siledžija za nanere teške telesne povrede dobije novčanu kaznu. U Holandiji ili Norveškoj bi doživotno mesečno plaćao oštećenom posle zatvorske kazne ili psihijatrijskog lečenja.. Za bilo kakvo nasilje i fizički napad su maksimalne kazne. Pijani vozači koji izazovu nesreću sa smrtni ishodom bi trebalo da se tretiraju kao teške ubice prvog stepena. Pošto od toga nema ništa, životi će se gubiti svakodnevno jer ovde život jako malo vredi.
"Saobraćajna kultura" je ipak kultura. A kultura ne može da se popravi na brzinu. Ona se čak ni ne popravlja, ona je merna jedinica opšteg kvaliteta života. Saobraćaj se, takoreći, popravlja unutar porodice.
Mislim da je cena smti u srbistanu oko 56 hiljada dinara ! Sve su to komunjari namerno radili a da niste ni primetili, razne bankine nepotrebne po trotorarima, titov poznati ,,polu autoput,, gde je ginuo jedan nedeljno (to nije smelo da bude objavljeno), semafor na tom polu autoputu, ali onda se dobro zivelo pa vam je sve to bilo ne bitno e sad kad je cena zivota jeftina onda se pitate zasto i kako ! I dalje se ne svesno saginjete po raznim salterima, poklanjate se sistemu koji vas lupka po glavi vec 7 decenija, tako vam i treba !!!!!
Samo debele novčane i zatvorske kazne i rešen problem. 200 evra ako nemaš pojas. 1000 za prekoračenje brzine između 5 i 10% iznad maksimalne brzine, za 10 - 20% 5000 evra a preko 20% trajno oduzimanje vozačke dozvole i/ili vozila + zatvor.
Stalno pricamo da su kod nas kazne male..To nije tacno akazna za pojas kod nas je 10.000din to je 85e a u vecini evrope je od 70 do maks 120e kazna za to delo.Udeo kazne od 100e na platu od 3000e nije isti kao kod nas za kaznu od 85e .Tako da prica malim kaznama nije tacna..Drugo niko nikada nije postavio pitanje signalizacije puteva i ultra korumpirane saobracajne policije..Uvek su krivi vozaci i male kazne stalno poostravamo zakone ,dizemo kazne i nikada nemamo poboljsanje .A automobili su sve bolji i sigurniji.Ne moze saobracajana policija da stoji samo tamo gde im je zgodno da pisu kazne ili sebi pare uzimaju. Ne moze brzina na pupinovom mostu da bude 50na sat i na silazu prema pancevu isto 50 nema potrebe moze da bude 70 .Kada stavis nelogicne znakove svuda onda ih vise niko ozbiljno ne shvata .U Novom Sadu je u celom gradu 50 na sat osim zona skole 30..E onda je saobracajna policija inicirala da se postavi znak kod krivine pre keja kod zepelina na kojoj nikad ni jedan udes bio nije.I tu iza nekog drveta stave 40 na sat i znate sta se desava stoje non stop tu sa radarom i bukvalno haos prave u sred krivine zaustavljaju ljude koji voze 50 ili 55 na sat jel to normalno.Resenje je da se moraju znakovi u celoj zemji srediti a posebno mora saobracajna policija da dobije kamere i da nema vise mita i korupcije a plan gde ce da stoje mora da se pravi preme bezbednosnoj proceni a ne prema tome koliko ce kazni naplatiti.
@iguman
da vrati a ne da uvede.
osnovci su u 7 i 8 razredu ucili sa sve testovima kao za vozila ali pitanjima za njihov nivo, pesaka i biciklista: pravila desne strane, raskrsnica, pesacki prelazi, pokazivanje rukom i ono koje inicijativa negira /a koristi se u eu i bricsu/ a krivo je za poprilicno udesa biciklista: koja biciklisticka traka se koristi za voznju.
cak su se improvizovali mali poligoni za voznju biciklova sa isaranim stazama i voznjom izmedju cunjeva.
Dovoljno je samo da vidite ko i kako vozi. Sve će VAm biti jasno.
Evo samo pored škola i vrtića da mogu da uđu kolima unutra bi ušli. Uključe sa obe strane sva ćetri i to je to univerzalni parking.
Svako umislio da je šumaher daje gas pretiče uleće non stop u makazice.
Namerno stanu u traku za desno i nastave pravo i tako svaki dan
Pogledajte samo kod mosta slobode kada se skreće levo prema Nisu.
IZ srdenje pa nekada čak iz skroz desne trake skreću i ugrožavaju sve.
Ali neeeee to je sve ok.
Ja znam da vozim.
Plus profi tzv vozači jp preduzeća umislili da im je auto lična svojina pa divljaju i pijani voze.....
... vozačkog ispita srbina spasava! To vam je MUP srbije davno objasnio i ja ne zna šta tu nije jasno. Kad, kao i prošli put, polaganje vozačkih ispita poskupi još za duplo, biće i duplo poginulih u saobraćaju - ako to nije odličan pokazatelj ovih preventivnih mera, ja ne znam šta bi moglo da bude!
Tačno da je svest, i tehnička kultura naših vozača na niskom nivou! Al i vi iz saobraćajne policije ste katastrofa, posebno u Novom Sadu. Nema vas nigde, kažnjavate samo nekoliko prekršaja, šablonski, na ostale okrećete glavu. Boravio sam u zapadnoj Evropi, i znam da tamo policija ne kažnjava samo, nego i pomaže, asistira u saobraćaju, a ovde je sasvim normalno, ako se desio sudar na prometnoj rasrsnici, prođe samo, ili treba 2-3 sata da patrola dođe, a za to vreme kolaps! Ili ako u špicu ne radi semafor na prometnoj raskrsnici, da izađu i regulišu saobraćaj, to je ovde misaona imenica, imaju preča posla. Pazite, u Novom Sadu, je komletna desna traka blokirana vozilima sa upaljena 4 žmigavca na Bul. Oslobođenja, i to ispred Prekršajnog Suda. Policija prolazi, nikom ništa! To nema nigde, barem u Evropi. Kada bih treba da je ocenim od 0 do 5, ocena je NULA ko kuća!
Prvo, svaka čast što o ovome redovno pišete. Jer je 400-500 mrtvih godišnje, još i radno sposobnih/mladih, jedno selo manje svake 4 godine. Nije malo.
Drugo, dođe mi da dobacim:"Hej, život je u Srbiji najjeftiniji generalno", ali neću.
Drugo, čovek je u pravu, ko god da je. Ljudi predaju policiju, on je i rekao da ne želi da je abolira, ali nije samo policija kriva.
Onda bi morala da bude prisutna uvek i svuda. A to je fizički nemoguće. Mora svako da pazi na sebe samog.
Onaj pre neki dan vozi pijan i nadrogiran na kokainu. Zamalo je ubio dete.
Namnožilo se bahatih.
Mora nešto da se preduzme.
Ali je i država kriva, jer se popušta privilegovanima, dok se mi obični kažnjavamo na svakom ćošku. Istina je da sam čuo kod drugih i lično sam doživeo da mi saobraćajni policajci oproste nekad za neku sitnu grešku. Prođem nekažnjeno. Za to dobijaju veliki pozdrav, jer na taj način prave kod nas normalnih dobru reputaciju. U redu je nekada da popuste. Pošteno je.
Kaznena politika itekako moze da dovede u red vozace. Zbog populisticke vlasti to se ne radi zato sto na taj nacin kupuju glasace. A nas narod vise od svega voli da se bahati i sili. Jedan od primera gde je pojacana kaznena politika dovela do instant promene je Poljska, bukvalno za mesec dana su problem resili a mentalitet ljudi je slican nasem. Drugi primer je Svajcarska, i eto da uzmemo primer koji je naveo pripadnik policije sa maloletnikom i voznjom bez dozvole. U Svajcarskoj to bi bilo trajno oduzimanje vozila i sigurno ukupna kazna od 5000 franaka pa navise u zavisnosti od tezine nezgode koja je ucinjena. Samo trajna i veoma stroga kaznena politika ce dovesti vozace u red a to je odgovornost vlasti i nije sve samo na ucesnicima u saobracaju.
Da su u ozbiljnim zemljama cekali da se promeni "svest pojedinca o zivotu" a da nisu uveli stroge kazne u saobracaju i to bez izuzetka, i danas bi imali saobracaj kao u Kairu ili Karaciju.
No, kada narod vidi da ruzicasti sin ubije i ne bude kaznjen, kada kum bude oslibodjen zbog kokaina u urinu, kada lamburdzini hapse umesto tetoviranih goveda, kada panduri sa kursom imaju prihode dostojne lekaru, inzenjeru itd e onda i narod radi istu stvar i hoce da radi kako mu odgovara.
Ali to se u ovoj zemlji i trazi, jer se onda uspesno lovi u mutnom!
Najviše od ovog ide na kulturu vožnje i ponašanja u saobraćaju, onda loš kolovoz, loše vozilo, a ima nešto u tome što negde lekarski obavite samo na "Dobar dan"...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Život je najjeftiniji u saobraćaju: Ove godine na putevima Srbije više od 400 poginulih
Autor: FoNet, Insajder
Info
•25.10.2024.
•06:08 > 07:36
Komentari 19
Predrsg Cvetanović
je, sudstva....Ama sve brate!
A narod kaže da riba smrdi od glave.Srpski građani decenijama idu u samouništenje i to nikakve kazne ne mogu da zaustave.Onim koji treba da vide da postoji uređenji svet ,uređenji svet ne odgovara.Vozi Miško!
Particulare matter
Srećko
Dejan
milan
Realno
/
da vrati a ne da uvede.
osnovci su u 7 i 8 razredu ucili sa sve testovima kao za vozila ali pitanjima za njihov nivo, pesaka i biciklista: pravila desne strane, raskrsnica, pesacki prelazi, pokazivanje rukom i ono koje inicijativa negira /a koristi se u eu i bricsu/ a krivo je za poprilicno udesa biciklista: koja biciklisticka traka se koristi za voznju.
cak su se improvizovali mali poligoni za voznju biciklova sa isaranim stazama i voznjom izmedju cunjeva.
pa je onda dosla veronauka i rodoljubne citanke
@Pssst
svaki narod ima vlast onakvu kakvu je svojim postupcima zasluzio...
Dušan
Evo samo pored škola i vrtića da mogu da uđu kolima unutra bi ušli. Uključe sa obe strane sva ćetri i to je to univerzalni parking.
Svako umislio da je šumaher daje gas pretiče uleće non stop u makazice.
Namerno stanu u traku za desno i nastave pravo i tako svaki dan
Pogledajte samo kod mosta slobode kada se skreće levo prema Nisu.
IZ srdenje pa nekada čak iz skroz desne trake skreću i ugrožavaju sve.
Ali neeeee to je sve ok.
Ja znam da vozim.
Plus profi tzv vozači jp preduzeća umislili da im je auto lična svojina pa divljaju i pijani voze.....
iguman
Pssst
Realista
Mister
Imre
313z
Mnogo bahatih
Drugo, dođe mi da dobacim:"Hej, život je u Srbiji najjeftiniji generalno", ali neću.
Drugo, čovek je u pravu, ko god da je. Ljudi predaju policiju, on je i rekao da ne želi da je abolira, ali nije samo policija kriva.
Onda bi morala da bude prisutna uvek i svuda. A to je fizički nemoguće. Mora svako da pazi na sebe samog.
Onaj pre neki dan vozi pijan i nadrogiran na kokainu. Zamalo je ubio dete.
Namnožilo se bahatih.
Mora nešto da se preduzme.
Ali je i država kriva, jer se popušta privilegovanima, dok se mi obični kažnjavamo na svakom ćošku. Istina je da sam čuo kod drugih i lično sam doživeo da mi saobraćajni policajci oproste nekad za neku sitnu grešku. Prođem nekažnjeno. Za to dobijaju veliki pozdrav, jer na taj način prave kod nas normalnih dobru reputaciju. U redu je nekada da popuste. Pošteno je.
Nebeski narod
Neko iz struke
No, kada narod vidi da ruzicasti sin ubije i ne bude kaznjen, kada kum bude oslibodjen zbog kokaina u urinu, kada lamburdzini hapse umesto tetoviranih goveda, kada panduri sa kursom imaju prihode dostojne lekaru, inzenjeru itd e onda i narod radi istu stvar i hoce da radi kako mu odgovara.
Ali to se u ovoj zemlji i trazi, jer se onda uspesno lovi u mutnom!
Stifmeister
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H