Autor: Beta

Info
28.10.2024.
10:48 > 10:53
Premijer Srbije Miloš Vučević kazao je da država nije kriva za visoke cene životnih namirnica i da trgovci treba da se urazume, jer nije u redu da "skidaju kožu s leđa građanima".

Komentari 105

  • Onda je

    31.10.2024 13:26
    Kriva
    Sto gradjani malo zaradjuju pa nemaju da kupe nemanu od cega da zive. Jedan dan ih kudite drugi dan im se dodvoravate.
  • Zdenka

    31.10.2024 12:58
    bunjevka
    Izgleda da Vučević komentira situaciju sa cijenama na tržištu, ukazujući da visoke cijene nisu rezultat državnih mjera ili politike, već da trgovci profitiraju na račun građana. Ova izjava može odražavati zabrinutost o inflaciji i troškovima života, kao i poziv na odgovornost trgovaca koji povećavaju cijene.

    Možda bi bilo zanimljivo istražiti koje mjere država može preduzeti kako bi zaštitila potrošače ili regulisala tržište, kao i kako javnost reaguje na ovakve izjave i situacije.
  • pepa

    31.10.2024 08:19
    @Drum
    Bravo, botu! Na akademiji sns kmetova ćeš se odlično pozicionirati. Recimo, pisaćeš govore ovom limanskom moleru.
  • Drum

    30.10.2024 12:21
    Pa eto nam, hteli smo kapitalizam, to smo i dobili.
    Ja ne vidim kako, a i zašto bi država uticala na cene u prodavnicama?
    Jedini način, bar moje mišljenje kako možemo uticati na cene da jednostavno ne kupujemo neke proizvode koji nam nisu zaista potrebni. Možemo bez slatkiša, bez sokova, bez alkohola, možda ne totalno, ali svesti kupovinu istih na minimum. Ja neke proizvode bojkotujem, jer su bezobrazno skupi.
    Pa kada prodavci ne bi prodali ili prodavali na rasprodaji po sniženim cenama, umanjili bi redovne cene.
    Samo je problem do nas, mnogi će da kupe nešto skupo samo da ne ispadnu sirotinja. Ovde nije bitno kolika su primanja pojedinca, jer i onaj ko ima veća primanja ostajalo bi mu više novca.
    Ja evo već 5 godina ne kupujem nov telefon, jer su cene neopravdano visoke.
  • nekupujemodgulikoža

    30.10.2024 12:07
    Živelaruskaprodavnicaimadjarsk
    U jednoj velikoj cvecari na nalepnici sa cenom stoji nabavna cena, pdv i prodajna cena pa ko je ovca ili zaradjuje pare bez muke i može mu se može da POKLANJA ako hoće ali mnogi će odustati od kupovine. Ali HLEB TOST koji se reklamira svako veče na tv od 89 din ne mogu da prodaju ga po 169 a prodaju skoro svi magamarketi po toj c.Taj isti.
  • bacaju

    30.10.2024 11:54
    bacaju bacaju
    sem par stvari većina tih otrova nam ni ne treba.
  • Pogodi ko je

    30.10.2024 07:06
    Boki, isti jasu kao devedesetih samo su se dosetili pa nema ulicnih dilera deviza. Devedesetih je Narodna banka odredjivala kurs bankama pa znamo da je to bilo ni za sta sem za odredjenu grupu ljudi dok danas NBS odredjuje svima kurs pa cak i privatnim menjacnicama. Mogu oni da mantraju da su to zuti smislili ALI svi znamo da do sestog oktobra nije doslo, da je onaj koji je menjao ubijen i da su zuti clanovi sada clanovi sns-a. Samo cekam zaokruzivanje cena i da cestitam g koji su istovareni da glasaju za ovaj olos buducim milijarderima. Ali za tu milijardu nece moci nista kupiti.
  • Baba Vanga

    30.10.2024 00:01
    Ovaj se nešto pravi lud,kao ništa mi nije jasno otkud sad to,prvi put čujem... hahaha hahaha
  • Plaćač poreza

    29.10.2024 21:15
    Ja meso ne jedem iz verskih razloga. Verujem da je preskupo.
  • Nikola

    29.10.2024 16:25
    Da li to Vucevic kopira gazdu ili je i on sada prihvatio moto "drzava to sam ja"? Naravno da drzava ne moze biti kriva, ali mogu oni koji vode ekonomiju, administraciju i sprovode zakone u toj drzavi. Neophodno je da g-din Vucevic obnovi gradivo iz srednje skole.
  • Marko NS

    29.10.2024 16:15
    Au brate koliko dislajkova :D :D :D
    Ovde čovek ne može ni komentar da ostavi da ga botovi ne zatrpaju.
    Što kaže onaj lik - zamisli koliko je glup prosečan čovek, a onda zamisli da je polovina stanovništva još gluplja !!!
  • Racun

    29.10.2024 12:59
    Podizanje cena
    Nema vise da se i naj prostijem proizvodu vrednost podize za 0,05-08%.vec ide od 10-25%.na tromesecnom nivou.Tako dobijamo za godinu dana povecanje cena za 100% a negde i do 200%.
  • Vladan

    29.10.2024 09:43
    @a ovo je u pravu

    "Umesto da smanje potrosnju, predju na najosnovnije"

    Jeste građani su krivi što ne žive kao da su sankcije, kakva poremećena budalaština.
  • Mile

    29.10.2024 09:40
    Vlast je kriva jer ne radi ono što joj je zadatak, a to je da štiti interese građana. Molim lepo kad niste sposobni dajte ostvaku. Ovako se samo sramotite.
  • Boki

    29.10.2024 08:47
    Drzava to sam ja!
    Verujem da je premijer mislio na vlast a ne na drzavu. Ali izgleda da on i jos neki sebe smatraju drzavom, a ne onima koji o drzavi treba da vode racuna. Sto se tice inflacije, kako je moguce da je samo u septembru ona bila 4%, u poslednjih 2 godine realno je bila oko 150%, a cena evra je stabilna vec 10 godina? Sve se desava zarad uvoznickog lobija i profita stranih kompanija, a dinar se pretvorio u konvertbilnu monetu u odnosu na evro. Istina je da drzavni apart, pa i vlada, ima gomilu instumenata kako da ovo sve promeni i kontrolise, ali ili nesme ili ne zna.
  • Ko je Ko

    29.10.2024 08:46
    Ja sam kriv ...država je nevina ko moja baba...
  • VladaN

    29.10.2024 07:50
    Ovaj lupeta
    Poslušajmo struku. Ovaj ima svoje vidjenje “procentnog računa”


  • Dušan

    29.10.2024 07:26
    Bio sam u Moskvi poslovno.
    Sve je jeftinije osim rafaela.
    E to vam govori o nama i našim trgovinskim lancima.
    Ovi nabavljaju preko treće strane i opet jeftinije...
  • Pogodi ko je

    29.10.2024 06:35
    Kriva je zbog mnogo cega. Pa i zbog gajenja loseg mentaliteta.
  • BK

    29.10.2024 00:41
    nije kriva? pa ko je kriv, ko je kriv, da nisam mozda ja kriv?ma sigurno sam ja kriv jeli premijeru tudji?vlast moze da cene dovde u red al onda njima nije dovoljno jer bi onda narod imao
    tako da cene gore a glava dole
  • Ива

    28.10.2024 22:57
    Како се мени чини, државни апарат једе скоро целу торту. Дотични се прави наиван и виче " Држ'те лопова! Шта ми да радимо, нисмо криви. Само примамо дебеле плате и све привилегије које смо узурпирали, за узврат за*ебавамо народ. Мало ли је од нас?"
  • NS

    28.10.2024 22:28
    Pa sta ce nam onda drzava uopste?
    Sta on izjavljuje , kakve nebuloze
  • Klovnovska drzava

    28.10.2024 22:16
    @Zamenik zamenika
    Mozda je jos bolje pitanje zasto je srpski proizvod jeftiniji u Becu ili u Nemackoj nego 80 km od mesta gde se proizvodi
  • Trt

    28.10.2024 20:51
    Ovo je rekao premijer drzave?!
  • Janko

    28.10.2024 19:43
    Cenovnik
    Ovo je više neizdrživo zar vlada ne može da radi svoj posao i zaštiti svoje građane ovo nije dobro usklađuju cene na nedeljnom nivou a plate i penzije jednom godišnje bruka
  • Jovan

    28.10.2024 19:28
    Netacno, iza ove organizovane pljacke naroda stoji upravo SNS na celu sa Oskarom. Oni su ovo osmislili i sprovode.
  • Nd

    28.10.2024 17:07
    Nd
    Da sam to izjavio kao precednik vlade,odmah bi dao ostavku.
  • Zika

    28.10.2024 16:29
    Naravno da je sve poskupelo 3,4 puta od kad su ovi dosli..ali zato je I plata duplo veca..sto.bi rekao borat great success
  • Razocarana

    28.10.2024 15:24
    Iznerviram se pa me prodje jer odem u Ilok i sipam gorivo, nije daleko. Kad uspem malo da prikupim para odem preko i kupim hemiju bukvalno sve od sapuna pa do praska za ves. Isplati se. Ovde mi se svede kupovina na svakodnevne potrepstine i na to mi ode opet dosta para. I da znam dosta ljudi koji rade isto sto i ja .
  • Oscar

    28.10.2024 14:44
    Botovi ujedinite se
    Jel realno za sta bot da minus?
  • Futog

    28.10.2024 14:32
    Stari
    Samo je cena sendviča ostala ista, bagatela !
  • MARKO NS

    28.10.2024 14:21
    PDV / AKCIZE
    Kako lepo naš premijer brine o građanima, pa on sve radi u našem interesu.

    Samo zaboravlja jednu stvar, na te cene koje im je neko DOZVOLIO se plaća PDV, od koga država zarađuje, smanje se cene manje novca u budžetu - manje za varijante sa Expo, BGnavod, Nacionalne stadione i i slične "poduhvate" za one bliske vlasti.

    + ono gde država može DANAS da reaguje, i smanji pritisak na građane su sledeće stvari:
    - GORIVO / smanji akcizu kada toliko brineš o nama /
    - Cene JKP usluga / zašto je u NS najskuplja voda u Srbij? /


  • VladaN

    28.10.2024 14:13
    Ovaj lupeta
    Poslušajmo struku. Ovaj ima svoje vidjenje “procentnog računa”


  • Zamenik zamenika

    28.10.2024 14:13
    Kako i zašto su bilo koji prehrambeni artikal koji je proizveden u Srbiji jeftiniji i u Bosni i u Crnoj Gori? Kako i zašto je prehrambeni artikal proizveden u EU jeftiniji i u Bosni i u Crnoj Gori nego u Srbiji?
  • Jovan

    28.10.2024 14:00
    A ko je odgovoran za najskuplje gorivo u Evropi?
  • Ahab

    28.10.2024 13:54
    Nije drzava kriva-jer drzava NE POSTOJI.
    Kriv je uzak krug spodoba na vlasti koji blagosilja kartelizaciju i skida kajmak preko svojih glodarskih kombinacija.
  • Janjičar

    28.10.2024 13:50
    Lovci
    Moli se lovacka udruženja da smanje akcizu na gorivo, cigarete i struju. Nisam znao da ovo nije u nadležnosti države.
  • cluffas

    28.10.2024 13:47
    Najskuplje gorivo - dovodi do skupog transporta. Skup transport utice na cenu proizvoda.
    Velike taxe i porezi dovodi do skupog zivota.
  • jao

    28.10.2024 13:27
    Da, vi jadovi nikad niste krivi. Ako su cene previsoke regulisite ili njih ili plate. Ako ne mozete ni jedno ni drugo, koji cete nam kufer? Ionako samo srcete basnoslovne pare iz budzeta, ali eto, ne znate kako ovo da resite. Mars!
  • pajo patak

    28.10.2024 13:27
    Vučević:
    Država nije kriva za visoke cene, trgovci "skidaju kožu s leđa" građanima, a država na čelu sa владом ПЦ, na čijem čelu sam ja "premijer" (nije liga), to toleriše.
  • za ovo je u pravu

    28.10.2024 13:26
    Ne moze drzava da zabrani cene trgovcu, mogu da stave da je kilo mesa 500e, kilo sira 700e, litar ulja 1000e, jedan sapun 50e, itd.

    Krivi su gradjani koji kupuju iste kolicine bez obzira koliko trgovci povecali cene, to je svojevrsni test inteligencije (kao i izbori).

    Umesto da smanje potrosnju, predju na najosnovnije, kupuju na pijaci, itd. i izbegavaju trgovce na mesec-dva, pa kad ovima propadnu stotine tona robe ili ce se urazumiti ili zatvoriti prodavnice
  • Tanja

    28.10.2024 13:26
    Ma
    Glavni krivac je kasirka
  • Novosađanin

    28.10.2024 13:22
    A da 'prostite, ko to određuje visine poreza, doprinosa i svega? Carine, PDVa i slično? Ili, ko to već koliko unazad diktira cenu goriva mimo svih tržišnih okvira? Ko potpomaže uvoz uništavanjem domaće proizvodnje?
  • Savahudin

    28.10.2024 13:22
    Ij
    Marže su bezobrazno visoke. Lekovi u Bosni duplo jeftiniji nego ovde, lekovi koje proizvodi Hemofarm. Odeća, obuća, hrana
  • Deejan

    28.10.2024 13:20
    Vece cene,veci pdv
    Drzava sve aminuje i podrzava prodavce,veca cena veci je pdv i puniji budzet.Veca mogucnost za kradju.Za kaznu kupujem u prodavnicama samo neophodne stvari,da svi tako adi morali bi da snize cene.
  • dule

    28.10.2024 13:19
    Koliko je drzava zasluzna za porast plata, toliko je zasluzna i za porast cena.
  • Zeze

    28.10.2024 13:13
    Vucevicu
    Ti kao nazovi pravnik kako zakoni ove drzave malo vaze malo nevaze recimo ekspo pa doneli neki zakon da javne nabavke za ekspo ne vaze to je vec jasno da je tu korupcija pljacka ugradena a ustavni sud cuti e moje sudije ustavnog suda debelo ce te odgovarati od vas ce poceti razmontiranje epske pljacke
  • Arsa

    28.10.2024 13:12
    Nije da nije
    Država je najveći generator poskupljenja zbog višeg udela u ceni proizvoda veće Cena vise PDVea . Država bi mogla da drži cene namirnica pod kontrolom ali joj to ne odgovara . Nije čudno sto su nam maslac , sirevi pa i meso skuplji nego u Njemačkoj .
  • Славко

    28.10.2024 13:10
    Зна се ко
    @ Sava: "Majko mila, ko nama vodi državu..."
    Они за које сте гласали!!!
  • Svi su

    28.10.2024 13:04
    Krivi
    Ma đilasovskim metoma pljačkaju građane na legalan način.
    Da li će ovi nepomenici ikada reći mi smo krivi za nešto mi smo odgovorni?
    Objektivno, sad već i vrapci na grani znaju šta se radi. Srbija nije velika država
  • Dzoni

    28.10.2024 13:01
    A ko je kriv ako u kolektivnom ugovoru stoji topli obrok i regres a poslodavac nece da to isplacuje??Naravno u pitanju je skupstina vojvodine i banovina.
  • Aco

    28.10.2024 12:58
    Neki ovde pominju protivzakonito bogaćenje i hoće da ograniče cene. Besmislice. Odakle vam ideja za tako nešto? Odakle vam pravo da nekom određujete po kojoj ceni će da prodaje svoju robu ili uslugu? Razumete li? To je moje i prodajem pošto ja hoću, a ne pošto vi hoćete. Ako je do regulisanja, to samo tržište može da reguliše. Ko je preskup, propašće. Ili neće.
  • NETL

    28.10.2024 12:55
    Ma jok nije država nego lica sa ličnom kartom preko koih se sve uvozi. A onda ostave buvljak kao ventil za raju da kupi nešto bez poreza da ne crkne.
  • Vladika

    28.10.2024 12:53
    Premijer bi morao da zna da meso i mleko ne rastu u prodavnici.
  • Ns

    28.10.2024 12:44
    Cccc
    Sta ti bre pricas? Prvo gledate koji artikli ce biti trajno jeftini,sa vlasnicina radnji pa im onda udarite besplatnu reklamu na tv da to ljudi kupuju. Sa istima sedite uvece i pijete najskuplja vina.da hocete da deo tih para ne odlazi u vas dzep,cene bi bile ok.zivim u beču i pitao bih vas kako grand kafa,dijamant majonez itd..... kostaju jeftinije nego u srbiji,jos ako racunamo prevoz,carina itd. Kako bre?
  • Www

    28.10.2024 12:34
    Sta je sa botovima ? Minusa nema uopste?
  • Jeste, jeste

    28.10.2024 12:31
    Cene su u skladu sa nerealnim odnosom vrednosti evra i dinara. A to je bome, deo iluzije o visokim platama i još kako ima veze, možda ne baš s ovim čikom, ali s onim Malim iz senke jamačno ima. Da, cene u Nemačkoj su u evrima uglavnom manje u jeftinim radnjama, izbor robe i radnji je mnogo veći, pa tako i raspon cena...oni tamo manje kradu, više zarađuju, imaju sisteme zaštite ranjivih društvenih grupa i uopšte imaju pojma o tome koliko iznose osnovni životni troškovi po osobi, a i o tome da osoba koja nominalno zarađuje 1200 evra nije od plate mogla da kupi vozilo od 40k. Kod nas, evro treba da bude 250 din. I odmah će cene biti iste kao u Nemačkoj. Sve ovo drugo neće, jer mi nemamo državu.
  • Baba

    28.10.2024 12:28
    Rada
    A gde su drzavne prodavnice????
  • Petar

    28.10.2024 12:22
    Omiljena rečenica javnih službi "nije naša nadležnost"
  • Oscar

    28.10.2024 12:21
    Ko je kriv
    A,za male plate!?
  • Zebra

    28.10.2024 12:21
    Država uvek glumi nevinašce! Nije kriva što zakon o konkurenciji je besmislen, nije krova kad od istih lanaca uzima reket za stranku, nije kriva što imamo najskuplje gorivo u regionu! Zaista nemate granicu! Da su namirnice debelo skuplje nego u Austriji gde je standard 5 puta veći, ja ne mogu da razumem! Ono što mi jeste jasno je činjenica da smo jedina zemlja u kojoj stanovnik iste nije bitan!
  • Mile Popov

    28.10.2024 12:19
    Dušica mala
    Ta mante me ljudi sa 'vakim komentarima, pa koju mi sreću imamo. Ma zamislite samo da je Vučević ost'o u Crnoj gori, ko bi nama donosio spokoj i sreću.
  • roki

    28.10.2024 12:18
    jad i beda
    Jadni smo mi i bedni kad ovakav profil čoveka dospe tu gde je ovaj dospeo. Što je još gore, oni su postali zaista opasan protivnik i što se više ugljibljuju u svoje šeme to su sve opasniji.
  • 9

    28.10.2024 12:07
    Akciza na struju
    Zavisi samo od te takozvane vlade
    "Kao način za odvraćanje, akcize su uglavnom usmerene na tri kategorije koje štete:
    one koje ugrožavaju zdravlje zbog toksičnih supstanci ( što ih čini vrstom poreza na društveno nepoželjnu robu, obično se odnosi na cigare i alkohol)
    imaju štetni uticaj na životnu sredinu ( na ovaj način deluje kao zeleni porez); obično se odnosi na fosilna goriva ( kao na primer benzin )
    one koje imaju loš uticaj na društvo / moralno neprihvatljive aktivnosti ( što ga čini vrstom poreza na porok ); uglavnom se odnose na kockanje, ali mogu obuhvatiti i prostituciju ( uključujući podsticanje i zavođenje) na mestima gde je ona legalna .
    Mikloše ,Mikloše u koju vrestu spada struja kad si toliko pametan ?
    Dere li ona kožu narodu sa leđa ? Za botine to je porez na porok , pa jel' struja porok u 21 veku ?
  • Slobodan

    28.10.2024 11:59
    Rešenje
    Doneti zakon/uredbu kojom se definiše osnov za antimonopolsku istragu, ako je cena uvoznog proizvoda viša od x % od cene u matičnoj zemlji, pokreće se istraga i ako se dokaže nezakonitost i protivzakonito bogaćenje, plaća se ogromna kazna + razlika u ceni za svu uvezena količinu. Jednostavno. Nema na čemu!
  • Реља

    28.10.2024 11:55
    Као у цртаном филму
    Два пута ништа је ништа, црва није ни било
  • Mićo

    28.10.2024 11:54
    Niste vi krivi što sveti Žex ne plaća porez već više od 20 ako ne i 30 godina, ali isto tako nećete ništa da preduzmete povodom toga.

    E isto je tako i u ovoj situaciji, jer svi mi vrlo dobro znamo da vi imate profit od svega toga.

    A da je varijanta da vi ne možete da se ugradite, to se instant i ekspresno rešava a, isto kao kad treba da se uhapsi funkcioner i sirotinja(sirotinju sankcionišeš, a za funkcionera može i da fali par minuta sa naplatne rampe).
  • PABLO

    28.10.2024 11:53
    kartel
    Jel se vratio prijatelj Snajper ?
  • Dada

    28.10.2024 11:52
    Veseli se Srpski rode
    Vučić ne sme kod Putina da ode ...
  • Pavle

    28.10.2024 11:51
    Bravo stručnjaci
    Plate porasle za 7 godina 42%, cene otisle u proseku 200-300%., samo komunalije su poskupile ovog meseca 32%
  • Jelena

    28.10.2024 11:50
    "Kvantni skok"
    Plata veća 50 dinara nego u Julu a računi za komunalije uvećani za 30%
  • Rajko

    28.10.2024 11:49
    Lap Drp ekipa
    Samo po Vojvodini stižu rešenja za odvodnjavanje gradanima i to samo onima koji poseduju kuće i par ari placa .Bravo lopovi i secikese , pala kiša pa da se namirite sa ovim porezom na Kišu
  • Platon

    28.10.2024 11:49
    Država
    Zašto država ne otvori lanac marketa sa minimalnom maržom i time uništi nelojalnu konkurenciju?
  • BGD 011

    28.10.2024 11:48
    Us--na motka za sve vas
    Vucevicu, nemoj biti bezobrazan! Ko je pred tv kamerama jeo sendvic sa parizerom i pio jogurt, ubedjujuci narod da hrana nije skupa?! Ko je takodje sa medija sugerisao glupost da je dovoljno dva jaja po 11 dinara da coveka drze sitim ceo dan?! Ko je dozvolio velikim prehrambenim prodajnim lancima da se dogovaraju i dizu cene kao na pijaci preprodavci?! Pa VI Vucevicu, drzava, a vi ste premijer u ovoj drzavi i svi ministri su pod vasom jurisdikcijom. Dakle, i vi ste krivac jer ste dozvolili divljanje cena u svim sferama, ne samo u prehrambenoj. Vise od dvanaest godina SNS sekta eksploatise narod Srbije i na taj nacin se enormno bogatite! U-r-na motka za celokupnu Vladu!
  • predlog

    28.10.2024 11:48
    Država ima mogućnost i obavezu prema građanima da uredbom ili zakonom ograniči marže.
    Neki trgovinski lanci imaju maržu 70%!
    Ograničite marže na 20% i automatski će kupovna moć građana skočiti za 50%
  • Ringla stara

    28.10.2024 11:46
    Za visoke cene je kriva spremacica u Vladi Srbije.
  • Ja

    28.10.2024 11:41
    Da li jednu reč izgovore a da nije laž? Premijer ove države se pravi da ne zna šta je porez na ekstra profiti, da ne zna šta poreska prijava za porez na dobit pravnih lica i da se to tamo može fino podesiti, odnosno uzeti im oteto. Umesto toga oni se hvale jeftinim parizerom i slično.
  • DZOKUS

    28.10.2024 11:37
    cene
    Pa drzava je u dilu sa onima koji dizu cene, pa sto vece cene veci i pdv a i prihodi drzave,veci bruto proizvod,zato ovako mlaka ,kobajagi borba protiv inflacije.Drzava je u jednom delu generator inflacije preko velikih zahvatanja u ceni goriva, ali ko da je to vise vazno,zna se ko placa.
  • /

    28.10.2024 11:36
    /
    pa drzava drzi kartel.
    ej zelena salata u oktobru na pijacnoj tezgi
  • Инспектор Вишекруна

    28.10.2024 11:33
    Антикартел закони?
    Нигде не постоје, и зато их нема и код нас?
    Као што су нас преци ове власти дерали хиперинфлацијом тако нас ови деру маржама.
    Ајде ботови минус, ако заборавите бићу тужан!
  • Zo

    28.10.2024 11:29
    Za nesposobnu vlast uvek je neko drugi kriv. Prvo zuti lopovi, a sada su krivi trgovci i poljoprivrednici.
  • Del Boy

    28.10.2024 11:27
    IPAK
    ste grivi Vi, vlada i ostatak, sa laziranjem inflacije (smanjenjem), fiksni kursom dinara i naravno laziranjem podatak o "prosecnoj plati", povlascenom polozaju bankarskog sektora (skupi krediti za privredu), finansiranjme i subvencijama motanja kablova, besmislenim investicijama (stadioni, EXPO, metro, rafali...), besmislenim zaduzivanjem (pa kad treba platiti te kredite, onda povecanje cena i veci PDV itekako treba), pa sta onda ocekujete od onih koji zive od svog rada... da i oni laziraju manje cene i rade sa gubitkom?
  • Član biblioteke

    28.10.2024 11:27
    jel Vlada vlada ?
    Pa šta ti, nesrećo, radiš sa tvojim ministarčićima ?
  • Per

    28.10.2024 11:26
    Zna se: čim penzioneri dobiju povećanje - ide novi talas poskupljenja...
  • zztop

    28.10.2024 11:25
    Baš je to hteo i ursuli reći al ništa od susreta , šteta ...
  • Sava

    28.10.2024 11:23
    Majko mila, ko nama vodi državu...
  • Ime

    28.10.2024 11:22
    Naslov
    Da ... ne mogu sami da jedu tortu .... treba da daju deo Oskaru i njgovoj bandi .... pa onda neka rade sta zele .....

  • Dejan

    28.10.2024 11:22
    Premijer Vučević je 100% u pravu da nam trgovci skidaju kožu s leđa, ali bi bio red da država zabrani trgovcima da to rade.
  • Koferče

    28.10.2024 11:18
    niko ne moze da zaradjuje u Srbiji ako ne plati vama reket!
    Sto ne uslovite i investitore oko cena stanova?!
  • Vule

    28.10.2024 11:18
    ko je oterao
    Zegina, imao je najbolje i najlepše apoteke, ubedljivo najjeftiniji asortiman, ali to nekome nije odgovaralo.
  • ex chapman

    28.10.2024 11:16
    drzava
    nije drzava kriva. vi ste krivi :)
    a vi niste drzava ;)
  • Mojsije

    28.10.2024 11:16
    Ju ju
    Nista Vucevicu ti i vlada ne mozete ali mozete da zato upropastite ovu zemlju.
  • Lud zbunjenog

    28.10.2024 11:15
    Ko je velikim korporacijama omogucio monopol na trzistu?

    Neki obican gradjanim sto radi kao konj i nema pojma koji je dan u nedelji ili politicari u skupim odelima na celu drzave?!
  • Luka68

    28.10.2024 11:15
    Lepo..
    sto se primijer upristojio da nesto prokomentarise sto komentarisu ljudi vec duze vremena. Cene skuplje nego u Nemackoj?!? Sto se sa time ne hvalite?

    Drzava me moze da se mesa u trgovinu jel, ali zato moze da se ne mesa u odredjivanje cene goriva, koje je takodje skuplje nego u Nemackoj. Mozda bas zbog te famozne akcize, koju definise drzava, dakle moze da se menja preko noci, ali eto drzava nece, jer joj se jako svidja laka lova od akciza, da moze dalje da raspodeljuje na svoje neke ciljeve, umesto da prvo zadovolji ciljeve naroda i njegove potrebe, a onda pravite kule i gradove. Uvece ce biti i za to para i kredita, dajte malo da se mi ponosimo sa Srbijom kad se uporedjujemo sa drugim zemljama, ali stvarno, ne ovo sto lupeta ministar Mali. Dovoljno je da otputujes bilo gde van Srbije i da vidis da nas ovde deru, a plate 2-3-4-5x manje. Udri po sirotinji, lako je, nece se buniti, jer ima minimum od zivota.
  • Oko posmatrača

    28.10.2024 11:15
    Kako nije kriva, kad je dozvolila monopol skoro u svemu i onda se odatle višak preliva u stranku. Opet sve građani finansiraju. Primer 6L vode do pre godinu dana koštao 60 din. Nema inflacije (kurs stabilan), gorivo ista cena. Sad je cena iste vode 160 din. Šta je učestvovalo u poskupljenju? Ko kontroliše?
  • tekst

    28.10.2024 11:14
    pa
    SRAM vas BILO!
  • Samo kazem

    28.10.2024 11:14
    Klasicna radikalska demagogija. Mi nismo nikada krivi. I sada cemo da okrivimo drugoga da bi se upecali i zavadili medju sobom. A mi i dalje po starom.
  • predrag

    28.10.2024 11:13
    Da, vlada nema nikakve veze sa 'drzavom' tj divljanjem trgovaca, bankara, prodavaca-magle (konsultanata i sl), estrade, sporta - svima koji nikad ne strajkuju.

    'Drzava' je u obavezi samo da stiti interese vlasti (i huligana, bogatih stranaca..)
  • Debeli

    28.10.2024 11:12
    Buahahahaha....
    Ahahahahahahahahahahaha, evo jos jednog ekonomskog eksperta, sad ce i Jorgovanka da kaze, nije drzava kriva nego eto trgovci nam to radidu (mozda smo im mi to dozvolili al nije do nas oni su...)
  • matej

    28.10.2024 11:12
    To nije tačno. AV obećava hiljade evra plate ali tako što podiže inflaciju.

    Osnovni troškovi poskupljuju, struja, gorivo, komunalije a time povlače lavinu poskupljenja ali zarade stoje.

  • /

    28.10.2024 11:07
    /
    prvi si ti poceo da skidas kozu sa ledja gradjanima
  • Particulare matter

    28.10.2024 11:06
    Država nije kriva. Vlast SNS je kriva što je hrana, sredstva za ličnu higijenu, kućna hemija, garderoba skuplja u Srbiji nego u razvijenim zemljama EU, a plate najniže.
  • Koponen

    28.10.2024 10:57
    Pa gde si ikebano...
  • w/e

    28.10.2024 10:56
    cool
    Zar nije uloga drzave da sankcionise manipulisanje trzisnim cenama? Siguran sam da ce se urazumiti sada kada im je premijer tako rekao. Jedino sto je razumno u ovoj situaciji je nastaviti po starom, posto nema nikakvih posledica.
  • Savulj

    28.10.2024 10:56
    Nisam ja mama
    Zeka je!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna