Autor: Danas

Info
29.10.2024.
06:30
Iako se organizacija Fortis na društvenim mrežama pojavila početkom oktobra, već je postala veoma prepoznatljiva.
  • ja ja

    14.11.2024 23:42
    @Inozemac
    Pa ti se onda vrati u srbiju ako ti toliko smeta holandija
  • Tata Ikun

    01.11.2024 12:39
    Prilično je jasno iz raznih afera i slučajeva poslednjih godina, nama poznatih uglavnom iz SAD-a, da su najveći pedofili i zlostavljači dece ljudi koji imaju stvarnu političku i društvenu moć i uticaj. Dok se na takve budemo oslanjali za pravdu, nje neće biti. A taj tip zločina je ubedljivo najgnusniji od svih.
    Bolje sprečiti nego lečiti. Jesam za to da se prijave policiji, ali nakon što dobro shvate u svojoj glavi da se ostatak života moraju osvrtati kad god im bude palo na pamet da zlostavljaju neko dete. Bolesnici.
  • fila

    30.10.2024 12:15
    progi
    Debata o "uličnoj pravdi" i organizacijama koje se bave lovom na pedofile često izaziva snažne podela mišljenja. Postoji nekoliko ključnih aspekata koji se mogu razmotriti:

    Zakonitost: U mnogim zemljama, "ulična pravda" može biti protuzakonita. Neki bi argumentovali da takve akcije mogu ometati zakonite istražne procese i dovesti do narušavanja prava osobe koja se sumnjiči, pre nego što je zvanično proglašena krivom.

    Etika: Postavlja se pitanje etičnosti ovakvog pristupa. Da li je ispravno da pojedinci preuzmu pravdu u svoje ruke? Ovo može stvoriti situaciju u kojoj se osvetnički motivi prepliću s pravdom.

    Opasnost za javnu sigurnost: Akcije koje uključuju okupljanje ljudi u cilju identifikovanja ili napadanja sumnjivaca mogu dovesti do nasilja i stvaranja opasnih situacija, kako za sumnjive osobe, tako i za nevine prolaznike.

    Vreme i resursi: Policijske snage i stručnjaci za zaštitu dece obučeni su za rad na slučajevima zlostavljanja, s razumevanjem zakona i postojećih procedura. Neprofesionalni pristupi mogu rezultirati neefikasnim rešenjima i stavljanjem žrtava u dodatne rizike.

    Poticanje na izveštavanje: Umesto "ulične pravde", mnogi stručnjaci predlažu jačanje sistema izveštavanja i podrške žrtvama, kao i edukaciju javnosti o prepoznavanju znaka zlostavljanja.

    U cilju postizanja efikasne i pravedne borbe protiv pedofilije, važno je osloniti se na postojeće institucije, zakonodavne okvire i stručnjake koji su obučeni za rad u ovom izuzetno osetljivom području.
  • .

    30.10.2024 10:23
    Problem pedofilije postoji i treba najstroznije kaznjavati ali ovo nije nacin da se to resi.
    Postoji najmanje dva razloga:
    1. Ljudi dele ulicnu pravdu, tako mogu za bilo koga da kazu da je pedofil i da ga prebiju.
    2. "Navlacenje" gde se clanovi te organizacije predstavljaju kao maloletna lica da bi "navukli nekog" da se nadje sa njima. Nije legalno. Da, znam da je ovo sok za ljude ali lazno predstavljanje sa namerom nije legalno. Sto znaci da recimo "navuku" nekog, prebiju ga, slucaj se prijavi policiji, legalno gledano, ljudi koji su "navukli" osobu su krivi.

    To sto ima ljudi koji bi da pokazu kako su oni "opasni" pa idu da prete i biju, lece svoje neke nebuloze, to je isto problem. I to treba resavati.
  • Box

    30.10.2024 09:08
    u Engleskoj...
    U Engleskoj ima mnogo ovakvih grupa, isto tako namame pedofile, uhavate ih i sve snimaju kamerom i stave na svoj YouTube i Facebook kanal. Samo sto oni pozovu policiju i cekaju da policajci stignu i onda prepuste pedofile policajcima, uz sve dokaze.
  • /

    29.10.2024 21:31
    /
    ej pa i ovi koji su mleli ljude su pripadali nekoj grupaciji fudbalskog kluba
  • ja ja

    29.10.2024 12:58
    @w/e
    Svaka cast za komentar !! 10/10 .. otrp jedina osoba sa mozgom u komentarima ..neverovatno koliko ljudi nema pojma o nicemu,ni zakonima al zato znaju da laju.. a i to je sve ...
    Al npr nikom ne smetaju ubice dileri kamikaze koji voze kao divljaci na ulicama, ja kad odem da se setam vidim bar 6-7 prekrsaja od nekog sitnog do bukvalno divljanja gde lik desnom trakom kojom samo bus sme napred ,ide napred pa usred X ulece u srednju traku ispred drugog vozila i naravno sve to onako nadobudno agresivno bez zmigavca itd ... politicari koji vam se seru u usran zivot 40g vam takodje ne smetaju?!? ...
  • Inozemac

    29.10.2024 12:52
    Živim u civilizovanoj i precivilizovanoj Holandiji, koja je uzgred prepuna pedofila. Grupa mladića sprovodi istu ovakvu pravdu i ovde. Love pedofile online, namame ih i posle šta bude, bude. Lično, samo bi im se sklonio sa puta i nastavio dalje. Ne kažem da je u redu igrati se Betmena, ali za razliku od države, oni nešto i rade.
  • Pika

    29.10.2024 12:46
    Jel neko čitao njihovu razmenu poruka? Upravo su oni ti koji iniciraju viđanje uživo a ne druga strana koja završi na kameri. To je klasično "navlačenje". Drugo neko od njih ili više njih u Fortisu očigledno rade role play celodnevno i pretvaraju se da su maloletne devojčice što je blagi užas. Ali veća je verovatnoća da oni nemaju vremena da to rade već su oni ti koji startuju ili zakuvaju direktnu konverzaciju bez bilo kakve uvertire. Takođe je upitno kako i gde tj iz kojih grupa kreće ta konverzacija tipa dejting grupe, upoznavanje itd.

    U svakom slučaju ovi likovi su blagi užas baš kao i oni sa kojima se nalaze po parku pa ih snjimaju. Oni misle da love pdeofile tako što se pretvaraju da su devojčice od 15 godina po celi dan a ovi drugi kao šarani se upecaju jer misle da će imati lak ulov pošto su nesposobni da nađu bilo kakvu devojku.
  • ja

    29.10.2024 12:21
    Popovi
    Da li će se i određeni popovi pojaviti na ovim snimcima ili su suviše bogougodni za tako nešto?
  • @EvoOvako

    29.10.2024 12:07
    Da li govorite o istom Juriću koji je tvrdio kako ima dokaze o nekom političaru koji zlostavlja nečije maloletno dete a koji je potom odbio da pruži bilo kakve dokaze i tako obezbedio da se navodno maltretiranje deteta nastavi bez ikakve smetnje?
  • The Lalosh

    29.10.2024 11:58
    Klasičan primer...
    ... kako jedna grupa manijaka lovi i maltretira drugu grupu manijaka.
    A mi ovde sudimo ko su veći manijaci i kome treba stati u odbranu?
  • zztop

    29.10.2024 11:35
    Možda su ti koji kao love pedofile otprije poznati policiji ...
  • Pobesneli Laloš

    29.10.2024 11:26
    Podržavam sve ljude i organizacije koji se spremni da zaštite druge, a naročito decu. Pa i u Americi postoje jasno označene komšijske patrole koje danju i noću brinu o sigurnosti svoga kraja.
  • Toša

    29.10.2024 11:12
    Koji?
    Oslanjanje na 'uličnu pravdu' ne samo da može ugroziti živote, već i destabilizovati pravni sistem koji postoji da bi nas sve zaštitio", kaže Jurić.
    .... destabilizovati, koji pravni sistem????
  • BGD 011

    29.10.2024 11:10
    Da se policija vise angazuje
    Ne zalim ovog starijeg coveka, ali ni ne podrzavam ove istetovirane huligane koji ulicnim recnikom vode nekakvu svoju istragu! Bilo bi interesantno pogledati pojedinacno dosije svakog od njih, a uveren sam da ih imaju, i na isti nacin obnarodovati! Deluju kao neka navijacka grupa! Moderne "crne trojke"! Privesti ih treba i ispitati! Na drustvenim mrezama lako je nekom se lazno predstaviti, to vazi za oba pola, zakazati sastanak, uz obostrani pristanak naravno, a potom maltretirati ljude. Po mom misljenju ovo je ozbiljna stvar za policiju i sudstvo. Ne dozvoliti "ulicnu pravdu", ma sta to znacilo! Da li smo pravna drzava?!
  • Tako je

    29.10.2024 11:01
    Dejan
    29.10.2024 • 09:17

    Slažem se. Hvala na informativnom, pristojnom, smislenom, izbalansiranom i uljudnom odgovoru.
    Retkost, u ovo vreme.
  • M

    29.10.2024 10:53
    M
    Kad drzava zakaze narod uzima zakon u svoje ruke, pitao bih tuziteljku da je njeno dete nastradalo sta bi pricala, zakon ceka da se desi nesto pa tek onda da reaguje, PUNA PODRSKA ZA SVE SLICNE ORGANIZACIJE.
  • Tako

    29.10.2024 10:51
    ne
    Tako ne funkcioniše pravna država. Ovo je primer da nemamo državne organe.
  • Pf

    29.10.2024 10:51
    Sad će umesto Levijatana, neka organizacija iz Bosne da lupa šamare biračima u Srbiji. To je sledeći nivo. Zasto nisu prijavili problematican slucaj policiji nego idu sami mimo zakona da se obračunavaju? Ovo predstavlja direktno uplitanje stranih službi u rad policije RSrbije. Vrlo jedna opasna stvar ako dođu ovde. Narušavaju toliko zakona s aih treba strpati u zatvor a ne da se bavimo kojekakvim kriminalcima. Setite se šta je sve bilo sa Nacionalnim strojem, Levijatanom.. Kome su pomogli, vlasto naravno.. Bihali za svoj kriminal nije odgovarao, Nacionalni stroj bio u bekstvu pa kad je SNS dosao, vratili su ih pred izbore.. Jos kad procitam da ih ljudi podrzavaju, pa zasluzili ste da vam taj fasizam uđe na velika vtata ali neće iz vasih kuca izaci kada budete želeli. Onda cete plakati i kukati.
  • Ns

    29.10.2024 10:50
    Cccc
    Najgore od svega sto verovatno neko od njih je isto pedofil a krije se bas tako. Ali ako stvarno nalaze pedofile onda treba da sve te ljude prijave policiji i da onda policija ozbiljno radi svoj posao. Ovako moze svaki gradjanin nekog za nesto da lovi i gde to vodi
  • 11218

    29.10.2024 10:45
    0
    Čitao sam davno, ne sećam se u kojoj državi postoji gradić koji je ograđen i dobro čuvan. Ne može se ni unutra ni napolje. Tu žive pedofili. S obzirom da je to psihički poremećaj, ne možeš ga izlečiti i on kao takav posle zatvora ne može biti integrisan u društvu, to je najbolje rešenje. Ovako , odsluži kaznu i onda ? Vrlo verovatno da će pasti opet. Jer opet kažem , on to ne može da bira - prosto, feler u glavi .
  • Hm

    29.10.2024 10:39
    I Hitler je imao nekoliko neformalnih organizacija mladih, koji su iza fasade mladosti, vrednoce i discipline uživali puno simpatija a sve to im je pomoglo u ostvarenju ciljeva. Ovakve organizacije su zbog jačanja desnice u svetu sve popularnije a to je došlo i kod nas. Razmislite malo kako jedna eto naizgled korisna grupa dolazi iz Bosne u Srbiju da našim građanima govori šta treba da rade jer tobože naša policija je potpuno nesposobna? Mi u Srbiji imamo konstantne akcije detektovanja i hapšenja pedofila, ali javnost često ne čuje za njih. Sama činjenica da Fortis nije prijavila našoj policiji nego su uzeli stvari u svoje ruke je zabrinjavajuća. Pogledajte kako radi Jurić, to je pravi primer kako trebate da radite-imate registrovanu organizaciju u Srbiji koja odmah kontaktira nadležne organe. Ova organizacija podseća na nekadašnji Levijatan i Pavla Bihalija koji su ulazili u Romska naselja i maltretirali Rome. Jel' želite Hitlera u Srbiji?Jel' želite neofašizam, neonacizam u Srbiji? Ovo je da čovek ne poveruje u 21.veku! Neznanje istorije i kratko pamćenje će nas skupo koštati!
  • Madrid

    29.10.2024 10:35
    Ovako je počeo i Levijatan , kroz navodne narodne patrole , ali su ubrzo smireni . Policija,sud,ustanove...treba da rade svoj posao i reaguje po prijavi ,koje mogu bilo koje organizacije da podnesu ali nipošto da pokušavaju da uzimaju stvar u svoje ruke kao dotični , koji snimaju i primoravaju zaustavljena lica da se izvine i da kazu da se neće ponoviti .
  • Светозар Милетић

    29.10.2024 10:09
    @Јоле ригорозни, не знам које сте годиште али овог аје увек било само што пре није било мобилних телефона у свачијим рукама нити су малобројне "новинске платформе" биле бесплатне. Самим тим пошто није било толико објава људи нису ни марили шта се дешава у њиховој блитини. Дешавало се да девојчице у одређеним срединама и друштвеним окружењима нису ни смеле да кажу шта им се дешавало. Исто тако, људи су само одмахивали руком уз опаску "ма пустите њега, он је луд" итд. итд.
    У људској врсти се није много тога променило на друштвено-социјалној лествици само се проток информација убзао ...
  • Novi "levijatani"

    29.10.2024 10:05
    Ovo je isto kao za one fašiste levijatane, poremećene ličnosti koje izigravaju dobročinitelje. Većini ljudi se na početku sviđa to, pa onda posle promene mišljenje kad vide ko su oni zaista. U komentarima se spominje da policija i pravosuđe ne rade svoj posao, to je laž. Hvataju ih po prijavi, a zatvorske kazne za krivična dela su veće nego u zapadnoj Evropi u proseku. Ljudi čitaju kako krupne ribe bliske vlasti dobijaju male kazne, pa misle da svi tako prolaze sa malim kaznama, a to nije istina.
  • ttc

    29.10.2024 10:05
    Jelena Mandic

    Evo, o ovome pricam, kreteni bez mozga ce da napakuju svima da brane pedofile, a oni ce odlucuju ko je pedofil i ko ih brani jer ne podrzava nasilje neke sumnjive grupe sadista. Kad smo kod toga, zasto jos nisu zakucali Pahomiju ili nekim politicarima za koje bukvalno znamo da su pedofili? Pa zato sto su ti bolesnici isto pripadnici crkve i sve ovo nema veze sa zastitom dece i osudom pedofilije, nego sa politickim idealima i sadizmom nad slabijima, kao i praktikovanje fasizma pod plastom zastite dece. Ja garantujem da njih bas zabole za decu, nego traze nad kime ce da se izivljavaju. Klasika kod fasista, kao brinu za decu. Brinu moj k. Ako je u pitanju neki Ahmed ili Jozef ili neko ko im se ne uklapa u naci imidz, potpuno ih zabole. A ako je neki Pavle, eto ih stizu da ga odbrane i usput nabiju sajkacu i slikaju se. Ajde bre paljba majmuni, imam cerku i drzim je sto dalje i od sumnjivih cika i od kriminalnih bandi. Ne znas ko je veci olos.
  • a kad ti postanes?

    29.10.2024 10:01
    tako sto podmetnu
    sve je super dok i sam ne dodjes na red tako da ti neprijatelj podmetne pedofiliju, koliko god da nisi pedofil kad neko jednom izgovori u ocima vecine ostajes zauvek... postoji zakon koga se naravno niko ne pridrzava
  • zakon

    29.10.2024 09:57
    ulice
    Podržavam!! Ne mislim da policija i tužilaštvo ne rade ništa po pitanju ovih slučajeva ali svakako animozitet prema ovim (ne)ljudima pokazuje da još malo dostojanstva ima u nama! Neko ga prosto na taj način iskazuje, a ko je normalan zašto bi mu smetali ljudi koji vijaju pedofile i javno pokazuju!?
    Pedofili su inače kukavice najveće vrste i beda od ljudi i treba da znaju da ako se sazna za njih da će biti javno osramoćeni i obeleženi! Jedino je tuga što je to neizlečiva bolest i takvi bi trebali da budu do kraja svojih bednih života pod nadzorom!
  • Izvidjac Futog

    29.10.2024 09:48
    Treba
    Treba sistem drzava da razotkrije i da javno obelezi monstrume izopacene.Tako bi bilo vise ucinjeno u borbi protiv ovog zla .Grupa entuzijasta je ok ali to samo na prvi pogled kao resava problem .Problem je ozbiljan i to mora sistemski da se resi po zakonu.A zakon mora biti rigorozniji za takve zlocine .Mnogo mnogo rigorozniji.
  • /

    29.10.2024 09:35
    /
    ovako ste se radovali na zakon o osnivanju milicija pa dobili levijatane, grupe troprstasa i obelezavanje dilerskih teritorija.

    ni jedna grupacija se nije organizovala za ocuvanje bezbednosti vec za ocuvanje ekstemnih zlocinaca
  • Dragicka

    29.10.2024 09:33
    ttc @ Prvo bih tebe proverila, veoma zustro branis pedofile!
  • Klisanin

    29.10.2024 09:28
    Anarhija i bezakonje, ko su oni da legitimisu ljude, sve ih pohapsiti u skadu sa zakonom!
  • Јоле ригорозни

    29.10.2024 09:25
    ///
    Не сећам се да је те појаве било раније у оволикој мери. Што се тиче ових момака, то нека држава види шта ће и како ће, али неко мора да штити нејаке. Само, намеће се питање шта је узрок да у времену у којем живимо има толико људи који су девијантни у том погледу ? Опет кажем, чини ми се да тога није било пре у тој мери о којој се данас говори. Шта је узрок масовности обољевања ?
  • Dukka

    29.10.2024 09:19
    Ne daj Boze
    Klasicni novosadski komentari.
    Nisam za nasilje i delovanje Vam okvira Zakona!!
    Samo, ne daj Boze da neko Vasu decu “napadne” onda bi se prica okrenula…
    Procitajte koliko takvih organizacija postoji u USA, i sta sve rade da bi ukonili pedofile sa ulica.
    U Srbiji je pod hitno potreban javni registar takvih prestupnika.
  • Levijatan 2.0

    29.10.2024 09:17
    Levijatan 2.0
    Kladim se da među tim likovima ima pedofila. Čuj neće da se eksponiraju u javnosti. Pa šta ima da kriju ako su im srca tako čista i poštena?
  • Dejan

    29.10.2024 09:17
    Više puta potvrđeno da su likovi koji se okome na neku grupu i sami često latentno skloni sličnom devijantnom ponašanju. Nisam protiv da se ljudi organizuju u nekom vidu, poželjno bi bilo nenasilnim delovanjem, ali je to skopčano sa zakonskim poteškoćama. Opet, sa druge strane, poznato je i da su pedofili, poput silovatelja, nepopravljivi povratnici u svojim delima, te da ih jedino strah može donekle sputavati u izvršenju namera. Ali mislim da ih to ujedno nagoni i da budu sve perfidniji i promišljeniji u načinima kako dopreti do ciljnih grupa žrtava. Problem modernog društva, dobrano na silaznoj putanji napretka. Baš nezahvalna tema za uzeti definitivan stav. Nedostaje nam najviše kolektivne odgovornosti i to je verovatno najveći inkubator porasta ovakvih slučajeva.
  • /

    29.10.2024 09:16
    a koga vijaju iz vlasti?
    putinove pudlice su ovo
  • w/e

    29.10.2024 09:15
    cool
    Jos jedna reinkarnacija Levijatana, iliti ruke vlasti koja se krije iza nekog kvazi-dobrocinstva, a sluzi za izvrsenje prljavih poslova. Tuzilac je u potpunosti u pravu. "Osoba je došla da se nađe sa devojčicom od 15 godina." - Casni borci za pravdu bi mogli za pocetak da procitaju krivicni zakonik, pa da se uvere da ovo uopste nije krivicno delo (clanovi 112, 180 i 181). Dakle ne samo da vrse krivicna dela, vec izmisljaju i nepostojece zakone koje samovoljno forsiraju. Ukoliko im se ne svidja zakon neka pozovu na promenu istog, naprave peticiju itd.
    Uostalom, gde su "dobrocinitelji" na splavovima i po klubovima vikendom? Sto tamo ne upadaju?
  • Zebra

    29.10.2024 09:09
    Nažalost država ne radi ništa da zaštiti decu u ovoj zemlji! Uništava školu, pa deca budu uskraćena za znanje. Digitalni svet ih ne uči najbitnije - rizik na internetu. Roditelji rade po dva posla da bi mogli da kupe 2l najskupljeg mleka u regionu. A ludaka i manijaka nikad više na ulicama. Hvala ovakvim organizacijama pa bar deo takvih da obeleže!
  • Mrcke

    29.10.2024 09:07
    Na osnovu ovog teksta, ne vidim bitnu razliku između pedofila i ovih koji ih kao "love".
  • ahahaha

    29.10.2024 09:04
    al' ste naivni kao fr sobarice
    pazi, ti divni momci imaju tarifu garant, platis im da tvog iritantnog komsiju provuku kroz sake i jos ga karakterisu kao pedofila, milina!
    (snimak tako prezentovan na netu bas i nije neka siguracija - jako tesko namincati nesto sto lici na inkriminisuci snimak ovih dana)
  • dule

    29.10.2024 09:02
    Nema tu velike mudrosti. Kad policija i tuzilastvo ne rade posao kako treba gradjani imaju potrebu da se zastite. I neretko u toj potrebi bude i zloupotreba, ili neceg jos goreg.
    Jedino je pitanje zasto policija i tuzilastvo ne rade svoj posao? Jel u pitanju nesposobnost ili namera.
  • Talac

    29.10.2024 08:57
    Sve sam blize odluci da sve rasprodam i odem negde u divljinu, sto dalje od ljudi. Bar 200km od mene do prvog ljudskog stvora. Vi ste svi zajedno jezivi.
  • Bob Rock

    29.10.2024 08:57
    Kojim to metodama nekog proglase pedofilom? Snime ga i zauvek obeleže... Može svako da se nađe na tom snimku. Da li ste normalni?
    Jbt država...teška kaubojština
  • Babic

    29.10.2024 08:57
    Babic
    A gde vam je Kacavenda?! Daj bre neprimajte se ljudi ovo je za svaku osudu i opet ce mo mi poreski obveznici placati astronomska obestecanja ostecenima!
  • EvoOvako

    29.10.2024 08:56
    Šteta što se Jurić
    Više ne pita.
    A ovi tatatavirati bilmezi ili neki drugi će ovaj način "hvatanja" pedofila iskoristiti za odvratna dela kao što je ucena za uterivanje dugova, naplate kamate i slične gadosti.
    Država je ta koja MORA NEselektivno sprovoditi zakon i koja mora beskompromisno da se bori protiv bilo kakvog oblika kršenja zakona, jer time štiti ono najvrednije što ima - svoje stanovnike.
    Država MORA zaštiti svoju decu od odvratnih pedofila, dilera, zelenaša, korumpiranih činovnika i svih onih koji krpe zakone!
  • ukratko

    29.10.2024 08:49
    jeste.
    tuzilastvo i sudovi su selektivni. kazne su kljakave (ko ima veze ili para se 'izvuce' od pravde). neke pedofilije se tolerisu... pedofila sve vise....
    ko razume, shvatice.
  • Pogodi ko je

    29.10.2024 08:47
    A sta drugo preostaje?
  • Sale

    29.10.2024 08:46
    Ovo je posao policije, a ovi sumnjivi likovi glume Levijatan, bandu kriminalaca koja glumi heroje, a drogom truje decu!
  • Ahab

    29.10.2024 08:43
    Kada drzava nema mehanizam da identifikuje i sankcionise prestupnike, ili je jednostavno nije briga-dolazi do samoinicijatvnog iznalazenja resenja.
    To cesto podrazumeva protivzakonito delovanje.
  • Nana

    29.10.2024 08:39
    Ulična pravda je trenutno u svetu u kome živimo jedina pravda. Zaštita podataka i ličnosti koja su izvršila krivično delo je postala nakaradna, štite se takvi i njohove porodice a žrtve su izložene nasilju i linču rulje na internetu.
  • Ivka

    29.10.2024 08:36
    Ispravno
    Da policija, tuzilastvo i ostali kojima je to posao, rade to kako treba ne bi bilo potrebe za ovim nacinom.
    Ali posto znamo da ne rade, podrzavam ovaj nacin, po meni treba da bude i rigorozniji.
  • Zoki

    29.10.2024 08:35
    Gospodjo/gospodjice tuziteljka da vi i policija radite svoj posao do ovako necega ne bi ni doslo.I vi i policija pre ce te procesuirati nekog opozicionara koji je nesto rekao istinito o Vucicu ili otkrio neki lopovluk nego ovake slucajeve.
  • komšija

    29.10.2024 08:32
    ideja
    Ideja je dobra i verovatno delotvorna ali je van zakonskih okvira. To je uzimanje pravde u svoje ruke. U svakom slučaju, sviđa mi se ideja.
  • Otpornik

    29.10.2024 08:29
    Pravda u rukama
    Nazalost, u situaciji kada su pravosudje i bezbednost beskonacno korumpirani, kada nam kriminalci, glupaci i ludaci odlucuju o glavi i dzepu, nema nam druge nego da im se vise ne sklanjamo, vec uzmemo pravdu u svoje ruke.
    Od demokratije i vladavine prava nema vise nista,sto je i bio cilj kampanje koja traje vec preko 100 godina. I ne govori se vise o kukolju u zitu, vec o zrnima zita u gomili kukolja.
  • Dejan

    29.10.2024 08:27
    Da, u ovom slučaju oslanjanje na uličnu pravdu jeste dobra ideja. Ovim bi trebalo da se bavi policija, ali avaj oni su prezauzeti jer stoje pored puta i pišu kazne ko ide 52km/h i maltretiraju babe koje prodaju cveće pored pijace. Pa kad oni već imaju "pametnija" posla, dobro je da bar neko misli o našoj deci da ih zaštiti od pedofila i predatora!
  • Jakobsfield

    29.10.2024 08:26
    Levijatan
    Ovo je bosanska vaijanta "dobročinitelja" iz Levijatana + tzv. uličnih patrola sa proširenim spektrom delovanja? Divlji Istok. Aferim! Po zakonu spojenih sudova, očekujemo da se ova franšiza pokrene i u našoj otadžbini, toliko privrženoj ljudskim pravima i evropskim vrednostima.
  • DR

    29.10.2024 08:25
    Kada ih zakon i razne organizacije štite mora neko i da deluje.
    Šta očekujete ??? da pustite raznim bolesnicima da napadaju decu? Jel to vama normalno????
    Najveća bolest pedofilija.
    Ali kako ide prosperitet očekujem da će i ovo jednog dana biti ljubav......
  • Jelena Mandic

    29.10.2024 08:20
    Kako su neki odmah zaurlali da zastite pedofile!
  • ttc

    29.10.2024 08:20
    Ja nemam poverenja u te likove. Naime, vidim da je to trend na internetu i to uglavnom rade neki fasisti, pa ce biti prica kao i za Levijatan. Ja ne branim pedofile, nego zelim da se privedu pravdi, a ne da neke siledzije, navijasi, da kazem kriminalni likovi glume pravdu. To ne moze da izadje na dobro. Umesto da snime priznanje i pozovu policiju, oni bi da se izivljavaju i uzivaju u sadizmu, sto potvrdjuju i razni komentari na te snimke koji cesto prizeljukuju da nekoga treba zapaliti, izlomiti sve koscice, maljem u glavu i slicne bolesne metode koje smo mogli videti za vreme ratova. Ne podrzavam BOLESNIKE, da li su to pedofili ili sadisti i kriminalci. I sta sistem zeli da nam poruci, da oni nisu sposobni i da je potpuno u redu praviti siledzijske grupe? I tu su jos raznih pitanja kao - da li zelim da verujem nekim sadistima bolesnicima da nekog nisu namestili da bi se izivljavali? Pa mi imamo pripadnike policije koji to vec rade i koji su cak sodomisali civile, da li verujete nekoj grupi manijaka? To ce biti kao i sa Levijatanom, samo cekajte da vidite ko su vodje tih grupa.
  • Sistem

    29.10.2024 08:19
    nije zakazao, naprotiv, dokazao je da nasilje radja nasilje. Jeste li odlikovali pahomija? Pa kako mislite da neke usijane glave nece dati sebi za pravo da dele neku "svoju pravdu"? Devijacija društva bez primene pravne zaštite i podrške najranjivijima je "pozvala" ove takodje devijantne "zaštitnike" da se igraju pravednika i zaštitnika.
  • Vule

    29.10.2024 08:18
    uzas
    Nekoliko nabildovanih istetovioranih likova izgleda "da se najezis kada ih vidis", presretnu nekoga i teraju ga da prizna da je pedofil i objave deo snimka na kojima neko pod takvim okolnostima nesto izjavljuje. Ovo postaje apsolutni divlji zapad, fali samo Kalamiti Dzejn i Talicni Tom. Ove nabildovane tipove pod hitno treba strpati iza resetaka. Ako imaju dokaze da je neko zaista obljubio neko dete, onda to treba da odnesu u policiju i tuzilastvo. Ko zna kako bi svako od nas reagovao kada ga presretnu takvi likovi, pa iznudilo bi se priznanje i o ubistvu engleske kraljice.
  • Gogi

    29.10.2024 08:14
    Gogi
    Tuzilastvo mora reagovati pod odmah i spreciti ovako nesto! Uzimati pravdu u svoje ruke uz pretnju batinama pustanje snimaka protiv pravno lisavanje slobode…sve mi govori na grupu Levijatan i slicne”organizacije” koje mogu zloupotrebiti svoju podrsku sa Vlastima i svakog politickog neistomisljenika okarakterisati da je pedofil manjak…bez dokaza!
  • Mile

    29.10.2024 08:08
    Što lokalnu mafiju ne love isto tako?
  • kad neće ko treba

    29.10.2024 07:59
    hoće ko mora
    Da nam tužioci i sudije rade kako treba, ne bismo danas imali sve ove jade koji nas snalaze. Neka ne pametuju više, narodu se smučilo sve to nečinjenje prema kriminalcima i razvratnicima, dok se pošten čovek kažnjava za svaku moguću sitnicu. Bravo za te momke, hvatajte pedofile, nemamo mi decu za razvratnike.
  • Kaca Telep

    29.10.2024 07:55
    Otpustaju se drzavne tuziteljke koje rade svoj posao (ili mobingom navode na otkaze), a ljudi ne veruju onim tuziteljima koji ne rade svoj posao vec su u sprezi sa kriminalnim grupama bliskim vlasti, i onda kao rezultat imamo ovakve opasne grupe gradjana koji imaju dobru nameru ali sprovode i tuzbu i presudu na svoj nacin. Tako biva kada je drzava u rukama mafijasa i sve njene institucije su obesmisljene.
  • Brt

    29.10.2024 07:55
    Levijatan 2.0
  • Aleksej

    29.10.2024 07:49
    Strava i uzas
    Samo da ne zavrsi kao onaj Levijatan... :) Krenulo sa zastitom zivotinja, a posle...
  • Bananamen

    29.10.2024 07:47
    Znaci rese neke siledzije da sprovode pravdu i presudjuju po sopstvenom nahodjenju. Sve cool dok jednom ne pogrese i sastave bas tebe koji citas ovu poruku. Razmisli.
  • Japanac

    29.10.2024 07:39
    Neko je podbacio
    Na zalost imao sam vise puta u zivotu priliku da iskusim situacije gde sam shvatio da prekrsioci zakona uzivaju veca prava nego ostecene strane. Uz dokaze crno na belo, svedoke i slicno. Ako je vec ova organizacija koja lovi pedofile napravljena onda je to znak da je zakonodavstvo zatajilo i da su se ti ljudi u ocaju organizovali. Dakle uzrok je nesto sto nije bilo efikasno u drzavnim organima. Drzava je podbacila i sada imamo lancanu reakciju.
  • Овим

    29.10.2024 07:36
    Овим
    се чине кривична дела за које се одговара! Грађани могу проследити информације Полицији која мора радити свој посао јер овим се улази у безвлашће и анархију! Нико нема права пуштати снимке у јавност или лишавати слободе неког као што неможе оптуживати без да непрође некажњено! Ово је посао Полиције Тужиоца и Суда!
  • Milan NS

    29.10.2024 07:33
    Tako su na početku
    izgledali i "Levijatan"...
    Država je ta kojoj "krupni tetovirani momci" treba da priđu i da nju maltretiraju
  • Ja

    29.10.2024 07:23
    Puna podrska. Ovo dvoje sto se oglasise bolje da nisu, koja prava, koji elementi nasilja, kakve prijave “organima”, koji “organi”, kad su pravovremeno reagovali, ako uopste reaguju?! Gde su prava i zastita deceod ovakvih manijaka, (na jednom snimku deda od 60 i kusur godina zakazao sastanak sa detetom od 14-15god.). Ko je zastitio Juricevo dete po prijavi..?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna