Autor: Tanjug

Info
31.10.2024.
06:32
Profesor bezbednosnih nauka Miroslav Bjegović rekao je da su mladi u Srbiji sposobni za služenje vojnog roka, ali da njima osećaj bio "zagubljen" kada je 2011. zamrznuta odluka o služenju vojnog roka.
  • B

    03.11.2024 21:11
    V
    Svaki mladi čovek ima potrebu ili da pobegne sa ovog sotonističkog kvislinskog PINK sodoma gomora(teritorija) ili da svojom borbom moralom verom u Boga oslobodi ovu teritoriju i ostvari državu dostojnu imena Srbija Sluziti ovim parazitima ,,je jednako izdaji
  • Ana

    03.11.2024 21:11
    Pozdravlja Vas Pašić Bjegoviću
    Daaa, osećaju dug kako ne! U vojsku će sirotinja. A mamini i tatini sinovi kao i Pašićev sin, radikal, idol ovih iz SNS, koji je bio pošteđen odlaska u rat, biće tih 75 dana na nekim Maldivima, Bahamima, Karibima...Ako, neka maloumnu sirotinu zaluđuju ovi SNS "perači mozga".
  • car je go

    03.11.2024 14:30
    "drzava to sam ja!"
    a goli otok pust.
  • kongo

    03.11.2024 14:25
    Za sta da se oduze drzavi. Za tregedije, nesigurnost, dezinformacije, neodgovornost, bahatost, lopovluk i kradju izbora. Bolje da se ne oduzuju za te stvari..
  • Zrenjaninac

    03.11.2024 11:48
    Molim?
    Ne znam, Bjegoviću, ko si ti i zašto je tvoje mišljenje uopšte relevantno, ali znam da moja dva sina ne osećaju apsolutno nikakvu potrebu da se ovoj i ovakvoj državi odužuju na bilo koji način. Siguran sam i mnogi, mnogi drugi.
  • TsiBB

    03.11.2024 07:52
    Žele?
    Kako se onda ne prijave dobrovoljno? Zadovoljstvo im bi bilo još veće. Uživali bi 180 umesto 75 dana. A da li će dete Danilo da odsluži kao svojevremeno Marko Milošević?
    Ovi ne umeju da doteraju železničku stanicu, a umeće da organizuju vojne vežbe sa bojevim gađanjem?
  • Zokins

    02.11.2024 22:31
    Dug
    Kako je država vratila dug ratnim invalidima i svim žrtvama ratova?
  • Drug Brežnjev

    02.11.2024 22:26
    U armiji u kojoj izvidjač tetkin iz Novog Sada (nije iz Fjutoga)može da bude ministar vojni nema ponosa ni dike samo BRUKA I SRAMOTA
  • Milan

    02.11.2024 18:49
    MOJE dete ne duguje ovoj drzavi nista, nije dobilo nista, i nema potreba da joj se oduzuje. Deca ovih lopova treba da se oduzuju ovoj drzavi dogod su zivi jel su sve pokrali i vi sa njima. Tako da imate dovoljno kadra za vojsku medju vasim lopovima, a nas obicne ljude ostavite na miru!!!!
  • Dragan

    02.11.2024 16:05
    G.Bjegoviću pitanje: mladi ako imaju DUG državi, kakve samo DUGOVE država Srbija ima prema građanima- samo da pogledamo opšte stanje društva, mafijašku vlast, korupciju ogromnih razmera, nasilničko ponašanje prema bilo kome ko se ne slaže sa postupcima režima, sudstvo, zdravstvo, stanje u prosveti, kulturi...itd jtd. Država DUGUJE svima nama NORMALAN život.
  • Target

    02.11.2024 15:15
    Casni gospodine,
    osecam iskonsku potrebu da takvima, kojima je Vulin komandovao, pozelim da nastave da se iskonski ponizavaju i sramote koliko hoce, ali bez nas dece.
    Ima nas cije dede i pradeda su posteno i casno odranili svoju zemlju, pa njihovi potomci nece da idu kod vasih dilera, sprzenih navijackih mozgova, batinasa i pedofila i druze se sa njima po razvaljenim vojnim objektima koji ne smeju biti ni 100 km od drzavne granice smesteni.

  • rodoljub

    02.11.2024 10:04
    u službi režima
    "Rodoljub u službi režima.
    Čkalja, Maksim Gorki, Paja Patak..."
  • Gagi

    02.11.2024 09:01
    Može, ali sutra
    Čim se bude utvrdilo ko je pobio gardiste na Topčideru, ko je naredio pilotu majoru Omeru Mehiću da leti kada uslovi nisu bili dobri za let, kad se utvrdi krivica za smrt vodnika Dejana Stojkovića, kao i sada već nebrojenih radnika u namenskoj industriji koji su bukvalno "eksplodirali", a za šta niko nikad nije odgovoran, tek onda država može da počne da gradi poverenje građana i mladih ljudi u nadi da će neko srećan da ide na služenje vojnog roka. Suviše država duguje narodu, a ne narod državi.
  • Vasa

    02.11.2024 07:03
    Vojska u tri koraka
    Kad pročitam šta ovaj čovek kaže imam iskonsku
    potrebu da pomislim koliko jedno ljudsko biće
    može nisko da padne ulizujući se onima kojima
    ništa nije sveto.

    Prvi korak Vučića je da se uvede obavezan vojni
    rok.
    Drugi korak je da se Srbija uvede u NATO.
    Treći korak je da kada NATO bude ratovao protiv
    Rusije srpski vojnici budu topovsko meso.

    Vučić odavno služi strane gospodare pa je sve ovo
    normalan redosled stvari.

    Ko poživi videće!!!
  • Mio ns

    02.11.2024 02:23
    Ne
    Ne bas.
  • szzz

    01.11.2024 12:02
    4 banke
    Ove godine napunio... Ovoj nazovi drzavi ne dugujem ništa, niti bi za nju kap znoja prolio... Ova drzava je svima nama zla maćeha nikako majka...
  • lala

    01.11.2024 11:05
    neka se oduzuju ovi sto lupaju minuse na sve normalne komentare ,
    Vojvodjanska deca mogu da sluze samo u okviru NATO jedinica sve drugo je glupost
  • Realista

    01.11.2024 10:21
    ... Proso voz...
    Za sta da se oduze?
  • Zvalavi iz Bugojna

    01.11.2024 08:34
    Ko je ovaj?
    Ko je taj lik koji se potpisuje kao "Izvidjac iz Futoga"? Gari, pogresio si sajt, ovde ljudi razmisljaju svojom glavom a ne da im tamo neki nepismeni lik soli pamet. Idi na sajt Informera, Kurira, koga vec pa tamo deli razmisljanja sa slicnima tebi. Ovde ti se ionako svi smeju, sluzis za sprdacinu iako ti mislis da si jako gotivan lik zbog toga sto hvalis drzavu i vlast.
  • Teča iz Kanade

    01.11.2024 07:49
    Kada Vulin dosluzi jos mesec i 15 dana onda idu i nasa deca!
  • Boro iz Pobede

    01.11.2024 07:45
    Profesore svaka mlada osoba u Srbiji sanja da udje u rijaliti ili podigne veliku lovu na kladionici!
  • ccc

    31.10.2024 21:45
    profesore
    Ostavite nama da kažemo .Nemamo dug.
  • Jovan

    31.10.2024 20:53
    Kojoj državi?Lopovskoj?
    NIKAD!
  • Ns

    31.10.2024 19:08
    40 god, sluzio civilnu, vec godinu dana ne zivim vise u Srb. Imam 2 sina, 11 i 7 god, ne zovite ni mene ni njih. Svi moji preci unazad koliko pamtim su ratovali, ginuli i ranjavani i za sta?
  • Zlateva

    31.10.2024 14:01
    Svaki normalan muškarac se gadi vaših praznih priča, nedoraslih i ishitrenih odluka, vojske koja ničemu ne služi osim da se neko ugradi u obnovu kasarni, odeće, obuće, naoružanja, higinene..... Može se nabrajati do sutr.
  • ns1

    31.10.2024 13:50
    moze da deca iz vojvodine obuku sluze u nato iedinicama.
  • Nemanja

    31.10.2024 13:26
    @Izvidjac Futog

    Propali izbacivač još širi svoje kafanske filozofije. Deda ti za nas nisi sunarodnik nego štetočina koju tako treba i da tretiramo.
  • Пантелија

    31.10.2024 13:24
    снсес држава
    Ко је од снс-а добио државни посао тај нека и иде у ту њихову војску, остали немају никакву мотивацију да чувају снс мафијаше !
  • Izvidjac Futog

    31.10.2024 13:13
    Ala
    Ala ste mnogi omasili temu.Svu gorcinu opravdanu ili ne ste bacili na tekst profesora .Ajmo polako.Ovde je tema obavezno sluzenje vojnog roka .Odnos prema istom u pozitivnom ili negativnom smislu.Tih 75 dana nije 75 dana rata i pogibije vec obuke . Obuke koja je korisna za drzavu pojedinca i koliko vidim bice obavezna od jeseni Polaganje za voznju automobila nije obavezno pa iako se desavaju mnoge nesrece niste protiv da vi ili vasa deca pohadjaju obuku takve vrste .A mnogi ginu u automobilskim nezgodama.To sto je neki Hrvatski dragovoljac poklonio protezu nekom nase bivsem vojniku je lep gest tog coveka i za pohvalu je svaku Ali kakve to ima veze sa ponovnim uvodjenjem obaveznog sluzenja vojnog roka Usput u Hrvatskoj se uvodi od prvog januara .Pametno i na vreme.Mi malo kasnimo ali bolje ikada nego nikada.Vecina komentara negativnih je bez realnog obrazlozenja .Samo se ponavlja kao mantra necemo necemo.A koce da vas brani ako zlo dodje.A zlo dodje na ove prostore cesto.Onda ima komentara tipa ja ako dobijem pusku necu je uptrebiti protiv okupatora nego protiv svog rukovodstva ili neistomisljenika.Mozemo se razlikovati u pogledu na neke teme ali nikada mi nebi palo napamet da pucam u svog sunarodnika koji drugacije misli od mene .Gradjanski rat ili ustanci na koji neki pozivaju su najgore sto nam se moze desiti.PsDrzava nam kao i mnoge druge nije savrsena ali je nasa i cuvajmo je Cuvajmo mir u njoj.
  • V

    31.10.2024 13:04
    Ne, ne osećam.
  • Vladan

    31.10.2024 12:29
    Da li je bilo ko iznenađen što ovakve budalaštine podržavaju samo dva dežurna idiota?
  • мане

    31.10.2024 12:25
    лаж
    Е мој професоре , Вас мора да је Мао Це Тунг васпитавао, а Северна Кореја дала диплому , у крви Вам друг Стаљин.
  • Ne treba svi

    31.10.2024 12:12
    Ratni invalidi bi vam rekli
    Pouzdano, ne želi svaki mlad čovek u vojsku a još manje u rat. Nisu svi rođeni za to i u vojsku treba da idu samo oni koji žele i koji se osećaju sposobni za to.

    Ratni vojni invalidi su zaboravljeni od svih.
  • Ns

    31.10.2024 12:05
    Ns
    Mene zanimaju one grupe navijaca u punoj snazi i u godinama za vojsku. Onako obuceni svi u crno, na tribinama gde sve lici na ratno stanje , u sportskim dvoranama gde grupice sede i puse na tribinama a obezbedjenje gleda i cuti. Te iste grupe sto nocu ispisuju grafite a o tucama po kvartovima da ne pricam. E bas njih kad obucis da upravljaju oruzjem pa ih «  dovedes u red » za 75 dana, sta cemo posle sve docekati! Uzorne patriote kojima ce ono « Srbija Kosovo » na tribinama jos vise puniti srce prvorodjenom!
  • Novosađanin

    31.10.2024 11:30
    Stvarno!?
    Kojoj državi?! Država to su Vučić i kriminalna banda oko njega.
  • Beowulf

    31.10.2024 11:26
    @Izviđač Futog
    Avgust 2020: "Ratni vojni invalid iz Srbije dobio protezu od veterana iz Hrvatske! Društvenim mrežama deli se objava ratnog vojnog invalida Novice Kostića iz Vlasotinca, koji je kao pripadnik JNA ranjen u Karlovcu nakon samo pet dana ratovanja, a koji je od ratnog veterana iz Hrvatske na poklon dobio protezu za stopalo, nakon što sedam godina nije uspevao da zameni staru koja se raspala." I sad ti meni druže kaži da neko treba državi da se oduži? Evo ti primera kako se naša država brine o onima koji bi za nju svoj život dali. Pametnom i previše! Pokrij se ušima i psssssst!
  • profesore leči se

    31.10.2024 11:25
    vidi se na odzivu za dobrovoljno služenje vojnog roka kako mladi osećaju potrebu da se oduže zemlji.

    Gledaju ili da nekako uzmu nešto na mufte od zemlje (ugledaju se na političare i tajkune) ili da beže iz zemlje.
  • bb

    31.10.2024 11:15
    iskonski imam potrebu da budem posten, posteno zaradim platu od koje mogu da zivim da sebi priustim hranu i da spavam u toplom, to je to
  • w/e

    31.10.2024 10:50
    cool
    Cime je to drzava zaduzila bilo koga da bi osecali potrebu da joj se oduze? Jedini koji treba da se oduze su oni kojima je drzava omogucila da se obogate poput raznih MUP-ovaca, kumova, montopa i slicnih.
  • Лиманац

    31.10.2024 10:47
    Служимо Србији!
    Професор Бјеговић је у потпуности у праву.
    Ово је нека нова српска омладина на коју ћете морати да се навикнете!
  • Pogodi ko je

    31.10.2024 10:44
    Domovina je ona u kojoj mozes da stvoris i obezbedis porodicu. Da sam mladji vec bih bio u drugoj drzavi i zahvaljivao joj se. Za razliku od onih koji su primljeni, dat posao i placevi postali gradjani prvog reda pa nas jos i pljuju.
  • Otac_V

    31.10.2024 10:32
    Moj osecaj je dijametralno suprotan.
    Osećam da je ova država dužna nama. I to baš.
  • Izvidjac Futog

    31.10.2024 10:31
    Neki
    Neki osecaji se zagube pa se posle opet nadju.Profesor je mozda malo poeticno napisao tekst na temu obaveznog sluzenja vojnog roka.Vidim da ste se mrzitelji svoje drzave zakacili za rec oduzi.I zbog te reci ste izneli mnogo ruzni stvari o svojoj drzavi Srbiji .Omasili ste temu .Profesor nije pisao o svrsenstvu drustvenog uredjenja ekonomiji reljefu demografiji ili slicno .Govori o vojnoj obavezi.Ta obuka ne rat kako se drami je potrebna da bi se vojskai i odbrana nase drzave ojacala .Tih 75 dana stvarno nemoze biti razlog za toliku mrznju prema svojoj drzavi .Pa rat ako dodje on ce doci i svi cemo biti u tom zlu bez obzira na razlicite politicke stavove ili misljenja o ovoj temi.Do septembra iduce godine ce se veruje pronaci to sto profesor kaze da je zagubljeno.Mozda nece svi pronaci i to je u redu.Zakon je predvideo i za takve slucajeve resenje.Znaci opusteno niko od drzavnog rukovodstva ne zeli da ubije ni nas ni nasu decu tako sto ce ih pozvati na tu potrebnu korisnu obuku.Ps Nisam neki heroj volim da zivim u fazonu sam pesme stanite dani stanite noci ali stvarno ljudi puno drame oko stvari koja je korisna za svakog. pojedinca .Dao sam doprinos odbrani svoje drzave dao bih opet ako bude trebalo.
  • Janko

    31.10.2024 10:26
    Igranje obrnute psihologije.
    Ni keda zdrav čovek ne želi rat pa ni da gpdonw svog života provede kao prašinar.
    Cilj teme je oterati mlade odavde jer su se deca komunizma svakako uhlebila na zapadu.
    A onda ovde organizovati koloniju.
  • igor_t

    31.10.2024 10:24
    Ha ha, kakve budalastine.

    Prvo nema od ovoga nista, znam jer sam licno prijatelj sa jednim od Majora u nasoj vojsci, jednostavno nema para za ove igrarije od vojnog roka.

    Drugo, kakav bre osecaj? Unistili ste i ponizili sve sto ste mogli, rasprodajete sve. Svakodnevno novo je*anje u mozak od strane mafije na vlasti. Drustvo se urusava konstantno. I vi mislite da neko ima neki "osecaj" za nesto? Da imamo osecaj, da odemo odavde, posto polako dovodite stanje do tacke bez povratka.
  • Миомир Тончић

    31.10.2024 10:20
    Бежите децо из Србије

    чим Вам се укаже прва прилика за бежанију старост и пензија ће Вам рећи зашто а и родитељи ће бити поносни на Вас и ако ништа друго сачуваћете здравље пре свега психичко а потом и физичко .

    Старост зачас дође са лоповима кретенима и дебилима и политичким корумпираним проституткама који Вам доносе "Законе" .

    Пре месец дана пијани возач оклопног возила Војске Србије убио 5 ро људи од чега троје деце који су ишли у својој траци након повратка са војне вежбе код Краљева сад читам како је одлазак у војску дуг "отаџбини".

    Ни речи о томе више где је тај пијани возач ни речи о томе шта ће бити са породицом и да ли ће бити обештећена.

    Једна те иста прича једно те исто испирање мозгова 20 година народ ћути и трпи и све заборавља за три дана шта год му радио то што си му радио .

  • Kakodane

    31.10.2024 10:08
    Ja kao mlada osoba osecam da meni drzava treba da se oduzi za svu torturu koju je nacinila i meni i mojoj porodici poslednjih 20 god. Srbija niti pomaze svojim gradjanima, niti drugim drzavama. Ovo je rupa za kriminal i bogadjenje pojedinaca, a ne drzava.
  • Sale

    31.10.2024 09:59
    Da lu neko danas zabranjuje tim mladima da dobrovoljno služe vojsku? Ne! Pa što onda ne služe? Nego ste sada ratni profiteri smislili da mladež Srbije gurate u nove ratove fok su vaša deca obezbeđena u inostranstvu!!!!!
  • Petar Veliki

    31.10.2024 09:52
    Vojska
    Profesore ne BiH se složio sa vama
  • Mirko

    31.10.2024 09:42
    ima titulu profesora...
    ...a lupa gluposti...

    Prvo, ako svi odluče da služe civilno, hoće li neprijatelja u slučaju rata gađati viljuškama, manjerkama i tacnama, i trovati lošom hranom? :)

    Drugo, u državi kao što je naša (premijer sam reče "banana"), dati oružje i municiju ljudima od kojih nezanemarljiv deo ne deli "ideju" kako sve funkcioniše... Nepromišljeno, da ne kažem glupo. Neki su čak i otvoreno napisali "šta bi oni", ja ću ostaviti samo nagoveštaj kako se meni čini...

    'ajmo se mi vratiti na zemljoradnju i stočarstvo, tu smo dobri, a da platimo nekome "da nas čuva", kako to i inače funkcioniše... Ako imamo od koga da se branimo...

    Bolje da ste, ako već mora da postoji taj vojni rok, svu decu gurnuli u inženjeriju, da rešavaju goruće probleme - neko nema vodu jer nema ko cevi da donese, otkopa stare i postavi nove, neko nema put... Posla kol'ko 'oćeš...

    I profesore, ove "stare" od '90-ih, treba adekvatno da zbrinete za lojalnost, kao primer novoj vojsci, pa se možda i vrati taj osećaj rodoljublja...
  • NN

    31.10.2024 09:35
    Država treba meni da se oduži!
    Ovakvo lupetanje nisam skoro pročitao, čuj da se oduži državi, za šta ?
    Što ga pljačka na svakom koraku, gazi sva moguća prava, čak i ona zagarantovana ustavom, drži u bedi, zaglupjluje ...
  • pera

    31.10.2024 09:23
    Niko ne duguje drzavi nista. Postoji profesionalna vojska, oni se bave tim poslom i placeni su posteno, a ostali gradjani nisu ni u kakvoj obavezi da se bave poslom kojim ne zele.
  • lala

    31.10.2024 09:20
    baš me je nasmejao
    Koji idiotluk. Za čega mladi da se oduže državi...*?
    - možda za vladavinu prava;
    - za nezavisne institucije;
    - za jednaka prava pri zapošljavanju;
    - za nezavisne institucije, ili
    - za kvalitetan standar života...?
    Neka se državi oduže članovi sns koji imaju sve privilegije, jer se samo oni zapošljavaju i to sa kupljenim diplomama, zatim narko dileri i uzgajivači marihuane jer uživaju zaštitu države, pa onda sendvičari koji su se prodali jednoj političkoj stranci za sendviče, sokove i druge mizerne poklone, pa tako redom. Kada država zove onda se seti svih gradjana, a kada se dele radna mesta, beneficije i druge pogodnosti onda postoje samo članovi sns, jer su oni jedini podobni i pravi rodoljubi. Sram vas bre bilo sve odreda. Koji hohštapleraj vlada u državi pa to nigde u svetu nema.
  • Edu

    31.10.2024 09:16
    Prof. Bjegović je bio i ostao trabant svakog režima i reći će sve što se od njega očekuje da bi zaslužio poziciju. Vojni rok bi možda i bio ok kad bi mogao da se organizuje kako treba, u pristojnim kasarnama, s pristojnim uniformama, da vojnici i njihove starešine budu bezbedni. I naravno, prigovor savesti. Pre toga istražiti da li su građani Srbije zaista za povratak služenja vojske, da li za to uopšte ima potrebe i uslova. Verovatno će to podržati seoska i polugradska populacija, a novca i uslova zapravo nema, odnosno treba ga trošiti za druge stvari: prosvetu, zdravstvo, kulturu, ono što stvara identitet jednog naroda.
  • Trt

    31.10.2024 09:16
    Svaki mladi covek kojeg ja znam oseca potrebu da ode iz ove drzave.
  • Novosadjanin

    31.10.2024 08:58
    Naravno
    Osećamo potrebu da se odužimo državi, ali ne i bratsko-kumovskoj prćiji koju su SNSovce napravile u zadnjih 12 godina. Iz ovakve Srbije se beži, a ne brani se na Kajmakčalanu. Naši preci se u grobu prevrću zbog ovoga šta je Srbija postala. Svi na groblje u Bitolj da im se izvinimo za šta su poginuli!
  • boger

    31.10.2024 08:46
    Samo kažem
    Pazite kome dajete oružje u ruke, moglo bi vam se obiti o glavu... Vojsku i rat može da veliča samo onaj ko ih nije doživeo.
  • Mrcke

    31.10.2024 08:43
    Hahahahah gde li nalaze samo ove likove. Čovek živi u svom izmišljenom svetu.
  • Koferce

    31.10.2024 08:39
    Ahahaha pa ovo je hit nedelje ahahaha
    Moje dete vam nece sluziti, tacka!
  • /

    31.10.2024 08:38
    "iskonski deo da se na neki način oduži svojoj državi"
    mislila sam da je ovakva frazeologija izumrla
  • Marko

    31.10.2024 08:35
    Ha ha!
    Malo sutra, drzava zapravo duguje nama, profesore! Malo ste pobrkali loncice! Mi placamo poreze, taxe, doprinose,... a dobijamo lose skole, lose puteve, redove svugde, najvise cene u Evropi, zagagjenu vodu, divlje deponije, djubre svugde,...
  • Iguman

    31.10.2024 08:29
    Državljani svake zemlje su spremni ,ali za koje svrhe da se ratuje i gine. Ako je odbrana to je opravdano, ali ako se ide u zauzimanje tuđih teritorija, to neka idu potomci tih stratega.
  • Ns

    31.10.2024 08:29
    Za sta da se oduzi?
    ......
  • Putnik kroz vreme

    31.10.2024 08:22
    Već viđeno
    Ovo kada čitam, kao da sam se vratila u Titovo vreme u koje se ovako pričalo . Strašno.
  • Roditelj

    31.10.2024 08:22
    Kojoj drzavi?
    Ovo je kartel mafije.
    Moje dete tu potrebu ne oseca.Govori u ime svoje dece i dece mafijasa na vlasti.Svi su svoju decu sklonili u"mrski Zapad koji finansira opoziciju"
  • Marija

    31.10.2024 08:21
    Profesionalna vojska
    Da li je meni promaklo da mi imamo profesionalnu vojsku?!
  • rale

    31.10.2024 08:20
    Ukidanje vojnog roka je bukvalno nešto najbolje što sam mogao dobiti od ove države. Kada se ukidao imao sam stalan posao, gradio znanje i karijeru i država je od mojih zarada dobijala poreze i doprinose. Ali ne, umesto toga ja sam trebao sedeti u nekoj raspaloj kasarni ili bolnici i lupati recke dok se cela ta besmislica ne završi...
  • Muva

    31.10.2024 08:20
    Svako jutro osetim potrebu, ali me ubrzo prođe nakon što popijem kafu i pojedem doručak.
  • Vule

    31.10.2024 08:19
    delomično
    možda ovi što sa 20 godina vozaju džipove i grade stanove po Novom Sadu, bilo bi fer da malo zasuku rukave pa u rov.
    Ratnom vojnom invalidu koga mobilisalo onomad iseku struju, za njega nema, ali zato klinac od 20 godina u Hopovskoj ulici redovno parkira blindu.....ide redovno u teretanu, jede španać izgleda ko Popaj, mogao bi on malo da se oduži državi i društvu koje mu je to omogućilo.
  • Nemanja

    31.10.2024 08:19
    Kako balega ovaj poremećeni oslobodilac bele tehnike.
  • Slucaj

    31.10.2024 08:17
    Ono kad hoces da napises sarkastican komentar, al sta ti treba da te Bia ganja. Eto, dotle smo dosli.
  • pobogu

    31.10.2024 08:16
    "... svaki mlad čovek iz Srbije oseća u sebi taj iskonski deo da se na neki način oduži svojoj državi, svom narodu..."


    Stvarno ne mozete shvatiti ili uporno ignorisete cinjenicu da su "drzava" i narod u danasnjoj Srbiji na suprotnim stranama. Stavise, danas se narod bori da prezivi ili bezi u inostranstvo od onoga sto sebe naziva "drzava".

    Niko ne zeli "drzavu" kojom upravljaju strane agencije i strani krupni kapital. Pozivanje na rodoljublje i nekakav dug je cista glupost u ovakvim uslovima, kakvi su danas.
  • Mira

    31.10.2024 08:16
    Nije mi jasno samo za šta mladi u Srbiji treba da se oduže Srbiji, služenjem vojnog roka. Ako bi gosp.Bjegović uspeo to da objasni. Ja uopšte ne vidim da mlade generacije u Srbiji osećaju u sebi "taj ponos i želju" da se nađu u takvim redovima. I na kraju ja se uopšte ne bih osećala ponosnom da moja deca služe u ovom trenutku vojni rok, naprotiv bila bih uplašena.
  • dule

    31.10.2024 08:13
    Plasim se da ce osecaj da ih trajno napusti maks dva dana po dolasku u kasarnu.
  • Lopovska posla

    31.10.2024 08:11
    Jel ovaj i dalje savetnik Vučeviću za nacionalnu bezbednost? Biće da jeste čim ovako lupeta.
  • Garica

    31.10.2024 08:07
    Možda
    Pretera ga, Profesore! Svaki mlad čovek ima iskonsku potrebu da živi u normalnoj državi,a Srbija je svetlosnim godinama daleko od toga. Već 12 godina Srbija nije država već Vučićev pašaluk, pa ni jedan normlalan mlad čovek nema nikakvu potrebu ni želju da služi Gazdi.
  • Bananamen

    31.10.2024 08:02
    Sta to u vojsci moze da se nauci sto u civilstvu ne moze? Onaj kome treba batina da bi bio covek slobodno neka se sam prijavi. Neki od nas su normalni porodicni i poslovni ljudi i bez vojske. Da, moguce je. I zene su normalni ljudi iako ne idu u vojsku. Zar ne?
  • Nikola

    31.10.2024 07:59
    X
    Sve je to tačno da je Srbija demokratska i slobodna zemlja koja je tu za građane. Srbije je trenutno jedna korumpirana, kriminalna, kvazi fašistička zemlja. Ko može biti ponosan da služi takvoj državi?
  • Hmeljomir

    31.10.2024 07:58
    " "Ono što je sigurno je da svaki mlad čovek iz Srbije oseća u sebi taj iskonski deo da se na neki način oduži svojoj državi, svom narodu i da kroz taj deo obuke koji će, kako već rečeno, trajati 75 dana stekne ono što je u civilistvu apsolutno nemoguće", rekao je Bjegović za Tanjug."

    Ovaj ovde, i onaj ustavni sudija od pre neki dan će u sendviču dobiti kulen, pršutu, i 4 vrste sira za ovakvo šlihtanje.
  • Novosađanka

    31.10.2024 07:56
    Maxim po diviziji
    Al se ovaj nalupetao. Za čega da se oduže državi ? Za to što su se školovali u zapuštenim školama, lečili se u oronulim ambulantama i gledali roditelje koji se muče da ih izdržavaju ? Neka se oduže oni koji su išli u privatne škole, koji žive u vilama na Dedinju, Senjaku i u Beogradu na vodi, oni koji letuju na egzotičnim destinacijama, zimuju na fensi planinama.



  • predrag

    31.10.2024 07:55
    Braća Grim ili H.K. Andersen ?

    Mlade generacije prvo treba probuditi ..
  • The Lalosh

    31.10.2024 07:54
    Da se oduže državi?!
    Sa čime je to ova država "zadužila" te mlade ljude da bi se oni imali "iskonsku" potrebu da se "oduže"?
    Oni treba da se "oduže" svojim roditeljima ili onima koji zaslužuju da im se oduže jer su im pomogli da se formiraju u zdrave i odgovorne ljude. I to ako ovi zaslužuju.
    Kako je ova država pomogla u tome?
    Ovo piše neko ko je sa 18 godina imao potrebu da se "oduži" državi pa je u Sloveniji i Hrvatskoj jedva izvukao živu glavu. A za šta? Da bi se krimosi i političari bogatili na grbači naroda i još mu tražili da im se "oduži".
    Neka se "oduže" njihova deca, ako je i to uopšte pravedno, jer nisu njihova deca kriva što su oni krimosi i političari.
    Krimosi i političari treba da se "oduže" narodu, a ne obrnuto!
  • R.n

    31.10.2024 07:53
    R.n
    Nelupaj Professore! Koji dug I osecaj?! Previse se ovaj Narod oduzio ovoj Srbiji da bi sta dobio:legalizaciju kriminala partijsku drzavu otimanje privatne svojine rasprodaju zemlje siromastvo ucene korupciju…previse je toga da bi iko normalan osetio bilo sta od mladih jos kada vide kako I’m prezivljavaju roditelji i oni sami pozele da pobegnu ili da nas neko okupira! Uovakvoj Srbiji koju vode isti oni koji su krivi za ratove i unistenje jos iz 90-ih neoprostiv je greh bilo sta ciniti i osecati kamoli opet poklanjati deo svoje mladosti! Bilo nekada i nikada vise!
  • Maki

    31.10.2024 07:52
    Ma naravno
    Osecamo ogromnu potrebu da sluzimo drzavi koju vode kriminalci I kvazi patriote koji nisu sluzili vojsku,vadili se na ravne tabane I kurije oci.More mrs!Prvo resite pad helikoptera,ubistvo gardista,smrt na Pasuljanskim livadama,gazenje civila vojnim vozilom itd.Sluzenje drzavi koja te izrabljuje,obespravljuje dok njihovi sincici sede po splavovima nasa deca da sede u rovu.E pa nece moci!
  • radmilovac

    31.10.2024 07:52
    profesore, dozvolite da se obratimo:

    BITNA MI JE SAMO OPERA
  • Jeste

    31.10.2024 07:48
    profo bjegovicu
    isto to je zaključio i naš seoski pivopija što po vasceli dan sedi ispred mini marketa. I njegovo žitije je deo iskonske potrebe u nas srba.
  • Stvarno

    31.10.2024 07:47
    Profesor bezbednosti? Pa ovo kao da je izjavio neki epski pesnik a ne profesor.
    Pa što se mladi nisu javljali da dobrovoljno služe vojni rok ako su osećali potrebu...??? Da ne analiziram dalje ove profesorove besmislice...
  • Šandor Kišfarkaš

    31.10.2024 07:47
    Kako da da
    I država oseća iskonsku potrebu da se oduži mladima.
    E moj profesore...
  • Milan NS

    31.10.2024 07:46
    Da...
    "On je dodao da ne treba imati uopšte bilo kakvu vrstu zablude da mlade generacije u Srbiji ne osećaju u sebi "taj ponos i želju" da se nađu u takvim redovima".
    Neee, profesore, pomešali ste huligane i paravojsku sa redovnom vojskom
  • Le

    31.10.2024 07:45
    Da li profesor ima sina ili unuka?
  • LZN

    31.10.2024 07:42
    Dave
    Don't ask what you can do for your country, ask what your country can do for you!
  • anti vampir

    31.10.2024 07:40
    Dobrovoljni davaoci tudje krvi ponovo jasu!
    Davno nije bila revolucija, da se opet sakriju u misje rupe duzi niz godina!
  • RMR

    31.10.2024 07:40
    Šalji ti svog sina u vojsku, ostavi druge na miru.
  • Aleksandar974

    31.10.2024 07:36
    Od 2012. mladi tu potrebu da se oduze drzavi i vodji, ispoljavaju na stadionima,mitinzima......
    Napravite profi vojsku,platite i imacemo nesto efikasno. Ovo je samo zaludjivanje,trosenje novca i oduzimanje vremena.
  • NSadjanin

    31.10.2024 07:25
    Ovaj je prolupao. Mladi to uopste ne osecaju, niti njihovi roditelji.
    A to sto ce intervjuisati prvu placenu turu da pricaju kako je to neverovatno iskustvo za njih, to baci u vodu.
    Nego, kad ce mali Danilo u vojsku? Od Vucevica klinci...?
  • dacic

    31.10.2024 07:24
    ali drzava ne oseca potrebu da se oduzi malom obicnom coveku
  • as

    31.10.2024 07:10
    potreba
    Nikada nisam bio ni zanesenjak ni osećao potrebu ni u jednoj vosci da služim



    "ko se mača lati, od mača i strada"

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna