Autor: nova.rs

Info
04.11.2024.
21:41
Direkcija za železnice od 2018. u više navrata je slala dopise "Infrastrukturi železnice Srbije" za sprovođenje mera koje bi poboljšale bezbednost železničkog saobraćaja, po kojima nije postupano.
  • Petronije

    06.11.2024 08:24
    Strašno
    Železnice srbije su ranije u svom sklopu imale tzv GRAĐEVINSKI SEKTOR koji je upošljavao majstore građevinskih struka i bio je zadužen za održavanje železničkih objekata... Međutim, u vreme vlasti a.vučića i sns-a urađena je detaljna razgradnja celokupnog železničkog sistema, železnice srbije su podeljene na nekoliko preduzeća A GRAĐEVINSKI SEKTOR JE UKINUT baš iz koruptivnih razloga KAKO SAD VIDIMO... Naime, železnički sektor je održavao železničke objekte sa sredstvima koja su im dodeljena planom rada, dakle opet političkom odlukom i uspevali sun koliko toliko da železničke objekte spasavaju od raspada - kad su ukinuti njihova delatnost, dakle održavanje železničkih objekata je prepuštena trećim licima i ti poslovi su ugovarani uglavnom SLOBODNOM POGODBOM gde su jedinu korist imali oni koji su ugovarali te poslove ispred železnice i naravno PARTIJE KOJE SU IH POSTAVLJALE NA TA RADNA MESTA, a sad vidimo kako se sve to odrazilo na železničke objekte - KATASTROFALNO !
    Ž.stanica Novi sad je 1963/64 godinu izgrađena za samo OSAM MESECI, a nezasitom partijskom kadru je bilo potrebno TRI GODINE da tu istu građevinu renovira ili kako oni kažu rekonstruiše, a sve je to koštalo NAS GRAĐANE SRBIJE šezdeset miliona evra što je cifra koja nekoliko puta premašuje cenu izgradnje istog objekta 1963/64...
    PRAVO PITANJE JE GDE SU PARE !???
    Ja lično mislim da su te pare ugrađene u bg/h2o i za to neko mora da odgovara !
    Zato se vladajuća garnitura ovoliko i otima...
  • Gagi

    05.11.2024 18:41
    Na kraju ce ispasti da je kriv pokojni arhitekta. Nadam se da ce se unsklopu istrage klupko poceti da se odmotava pa da se vidi da nijedno JKP u stvari ne radi svoj posao jer:

    1. Otpadaju fasade, terase, nadstresnice. Niko nikad nije odgovarao, a pola veka je drzava uzimala naknade za "odrzavanje zgrade".
    2. Pravni sistem neefikasan, spor, sve predugo traje,... Neki mogu da ubiju dete kolima pa da ostanu nekaznjeni....
    3. Socijalni sistem zastite od nasilja - ne radi (setimo se koliko je zena stradalo zbog njihovog necinjenja...).
    4. Vodovod sa crvima, aflatoksin, neispravnosr hrane - ne radi.
    5. Katastar prepun neuknjizenih garaza, stanova, parcela i sl.

    ... Pa kako da verujemo u sistem kad sistema izgleda da nema?
  • Marko

    05.11.2024 17:55
    Pljacka
    Na mnogim drzavnim poslovima sam radio zavrsne gradjevinske radove i bio sam neka 4 ruka. Ako za neki posao treba da se da 100 000 din on se naplati 1 000 000din a tih troje uzme 900 000din sebi u dzep a da pritom nista nisu radili. Sad vi zamislite nesto sto kosta 100 000din materijal, rad i plus meni ostane zarada a oni uzmu 900 000 u posredovanju samo.
  • Lala

    05.11.2024 14:24
    Ove Železnice Srbije su ko crna rupa.Uništiće nas i financijski i životno....
  • Predrag

    05.11.2024 13:06
    Infrastruktura
    Većeg nerada,javašluka i korupcije nema nego na Železnici ušta sam se sam mogao uveriti,ako se pod hitno nešta ne preduzme bojim se da ona tragedija u Novom Sadu neće biti zadnja.
  • Miros

    05.11.2024 13:04
    Na zeleznici je problem jer politiku firme vode saobracajni inzenjeri koji misle da je zeleznica samo propustiti voz ali to nije tako,saobracajna struka bi trebala da bude zadnja rupa na sviralu ,mnogo vise paznje i postovanja treba dati gradjevinskoj,elektro-tehnickoj i masinskoj sluzbi to je zeleznica i infrastruktura. kada to shvati zeleznica ce ici napred ,ovako dok su god pogresne sluzbe zeleznica tone
  • Leksa

    05.11.2024 12:21
    lexxxa@seznam.cz
    Staro pravilo je da kad nista ne radis nista ni ne pokvaris.
  • Srpski magarac

    05.11.2024 12:07
    Kako je sve to moguce?
    Direkcija zna da da su vozila neispravna, da u radionicama rade nestrucni ljudi i da njima upravljaju nestrucni kadrovi, da se radovi podizvodjaca obavljaju fuserski, da prakticno nema nikakve komunikacije sa podizvodjacima i nadzornim organima, i da nema ni zelje ni mogucnosti da se stanje popravi. I direkcija svesno dozvoljava da se svakodnevno ugrozavaju zivoti hiljada putnika? Zasto? Da bi zvalavi kriminalac mogao svom birackom telu da prodaje price o zlatnom dobu, dok razvaljuje drzavu i svojim delanjem dovodi do sve strasnijih tragedija? Kako smo mi svi dospeli u ovo stanje hipnoze, da vise ni ljudski zivot ne postujemo? Zar toliko nemamo postovanja ni prema sopstvenom zivotu?
  • Joja

    05.11.2024 10:52
    Sve sam inžinjer
    Blago nama kad i ako dođete na vlast sve sami inženjeri i profesori gde će nam kraj sa vama a i sa ovima sada
  • Goran

    05.11.2024 09:20
    Bolje sad da prekontrilisu beogradsku stanicu da ne didje do nekog sranja
  • Dg

    05.11.2024 09:19
    Zbog ovoga, ne može ostavka "ministre", pa da sutra radiš kao direktor farme ili šta već u ružičastom. Za ovo se lepo ide u zatvor, pa da par godina gledaš nebo kroz žicu.
  • Zovite pravim imenom

    05.11.2024 06:40
    I vi ste mislili da voz stoji zbog kradje kablova?
  • Dragan

    05.11.2024 06:37
    dr
    mađarska firma za nadzor traži da se zatvori stanična zgrada glavni hol i kancelarije koje gledaju na perone jer je došlo do poremećaja na krovnoj kinstrukciji. - Birn rs. Postoji pisani dokumenat. Znači i krov stanične zgrade celo krilo B. Mađarska firma tek sad napisala dokument.
  • Dizalica

    05.11.2024 05:52
    Ko je kriv
    Vecina problema nastaje podelom zeleznice na tri nezavisna dela.Smanjuje se broj radnika a uvecava broj direktora.Sve sto je nekada funkcionisalo sada je uruseno i vise se nemoze popraviti.Ukazivanjem na odredjene probleme zaradio sam infarkt i cetri stenta.Ono na sta sam ukazivao sada je doslo na naplatu ali u ljudskim zivotima.
  • Podbarac ns

    05.11.2024 00:20
    Odgovoran posao
    Imao sam tatu koji je bio vozovodja ceo svoj zivot od1923 do 1962 god.Pre rata dvadesetih je menjana pruga Nis Beograd vozovi su u proseku isli 80 km na sat.Tata je svakih 6 meseci isao na seminare tu bi pratili opterecenje pruge i mostova tata je rodom uz Pirota on je tolko bio precizan da je prilikom preuzimanja putnog lista vracao radnike koji vrse kontroli tockova na vagonima da ne preskacu vagone i u novoj drzavi je bilo puno javasluka gde su pojedinci dolazili pripiti na posao odma je morala doci zamena lica,a pogotovo opterecenje vagona na krivinama mostovima ako je kompozicija bila teza od dozvoljenog opterecenja.Moj tata nikad kuci nije prucao o poslu ovo sam saznao da ga nisu gotivili sef stanice koji su politicki dobili posao ali on to nije gledao vec sve po pravilniku sluzbe,jer da bi radili taj posao imali su redovne zdrasvene preglede i polaganje ispita jer se stalno proveravalo znanje.
  • Chiske

    04.11.2024 23:56
    Bitno da su g… brze bolje podigli cene karte i uveli doplatnu kaznu od 500 pu bagro prokleta!
  • Seka

    04.11.2024 23:45
    I ša ćemo sad.??
    Vučić ovo sigurno zna..
    Treba hitno sve ovo preispitati da nam se ne desi neka nova tragedija...
    Kad klupko krene da se odmotava,svi ovakvi nemari i hohštapleraji će jedan za drugim isplivati na površinu.Sigurna sam.!!

  • zli

    04.11.2024 22:54
    hitno
    ...proveriti kvalitet novopostavljenih šina!
  • Dragana

    04.11.2024 22:25
    posle ove vesti
    stvarno ne treba sesti vise u voz.

    Imam i jednu dilemu, sta pored Ministarstva i Zeleznice, radi i Drekcija za zeleznice?!?!
  • janja

    04.11.2024 22:14
    zeleznica
    Na zeleznici je oduvek vladao javasluk i lopovluk.
  • Mare

    04.11.2024 21:59
    Znači opšti javašluk, a gradonačnik izjavi da treba sa verujemo u državu i sistem.
  • Sjajno

    04.11.2024 21:52
    OVo je samo vrh ledenog brega..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna