Goran Vesić podneo je ostavku na funkciju ministra građevina, a predsednik Srpske napredne stranke Miloš Vučević poručuje da očekuje ostavke i u narednim danima.
U tekstu se pominju nekakvi radovi na ''brzoj pruzi'' koja ne postoji u Srbiji. Standard brzih pruga u svetu je brzina preko 200 km/h ,na primer u Francuskoj TGV dostize brzine do 360 na deonicama gde je to moguce. Ne dozvolite da vas lopovska vlast laze i namece svoje standarde.
Otpor do pobede !
A da li će i Vucevic dati ostavku? Ko je bio gradonacelnik NS kad su radili predjodno renoviranje?
A ko je bio predsednik i dovodio Orbana da vidi tu stanicu?
"To mi je prvi penal, nemojte tu da me prodate" reče on, a ovi ga ne slušaju. Nek' ne brine, doneće mu tata dva jajeta u zatvor svaki dan, pa od tiga može baš lepo da se živi
Sta znaci ostavka nevaznih likova kao sto je Toma, Brnaba, Vesic? Pa doce na njihivi mesto neki jos gori a ovi ce opet zavrsiti negde u nekom novom ministarstvu! Nadam se da ce uspeti nekako da izdrze 6 meseci bez funkcije.
Nekako se Maja Gojković uporno izostavlja i zaboravlja.
Žena koja se kao dementna prihvata svake, ali svake funkcije, od kulture do nuklearne energije, bez blama. A ni za šta zapravo nije stručna, jer i to za šta se ko zna kada školovala je izlapelo posle sto godina bavljenja politikom.
Kao direktorka SRBATOM-a morala bi da potpiše svaku eventualnu odluku vlade koja se tiče nuklearne energije ili nuklearnih postrojenja.
To je level mića grčić u epsu. on je ložio blato, ne smem ni da pomišljam šta bi se desilo da krenu u nuklearnu priču.
Ipak je prevelika bruka da stanu sa jednom ostavkom. Momirović je ministar samo da bi govorio ono što mu se kaže, a ima deset takvih koji mogu uskočiti umesto njega. Znači ide i on, "iz moralnih razloga, ni kriv, ni dužan".
Druga Vlada Ane Brnabic (od 28.10.2020.), ministar infrastrukture, saobracaja i gradjevinastva Tomislav Momirovic.
Treca Vlada Ane Brnabic (od 26.10.2022) i Vlada MIlosa Vucevica (od 2.05.2024.) ministar infrastrukture, saobracaja i gradjevinastva Goran Vesic.
Rekonstrukcija Zeleznicke stanice Novi Sad pocela septembra 2021, svecano otvorena 19.03.2022. pred izbore. Nastavljena krajem 2022. u jos par faza i svecano otvorena 05.07.2024.
Momirovic snosi odgovornost za kontrolu i projektovanje, Vesic za sve izvedene radove (fasada, nadstresnica, krov, galerija su radjeni tokom 2023. i 2024.)
A sta je sa Vucevicem? Njegov grad se rusi, ljudi ginu, a on, (Vucevic) po Sangaju seta! Momirovic je ionako tu da klima glavom i odobrava sta sef kaze, a i da lupa gluposti (dva jaja). Zorana Mihajlovic vise nije u ergeli! Ima nameru da postane jedna od direktora Rio Tinta! Rekao bih u dogivoru sa Vucicem! Rio Tinto je trenutno na cekanju dok se ova bagra opere pred narodom za ubistvo svojih gradjana proisteklo iz ne znanja i nestrucnosti. Od kada je na vlasti ovo udruzenje SNS, u Srbiji je u raznim nesrecama i incidentima koji su posledica nestrucnosti i bolesne politike je stradalo vise gradjana nego za vreme NATO bombardovanja!
Cekaju da vide protest večeras, pa će podneti da bi kao "ispunili uslove". Prvo su pustili Vesica da vide efekat, sledeći Mona, onda će formirati razne komisija dok se protesti ne razvodne. Možda, ali možda nekog uhapse ako pritisak bude velik... Ne treba stati s protestima dok vlada ne padne.
A gde ima dima i vatra postoji što bi rekli Atheist Rap, a vođa se neće libiti da ih sve pusti niz vodu kako bi umanjio bes naroda i zadržao popularnost.
Нека и Момировић као Весић поднесе оставку, видећемо које ће функције добити након оставки. Мислим да ће само заменити функције, да ли за Градоначелника Београда или нешто друго.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Suptilne poruke naprednjaka: Hoće li i Momirović podneti ostavku?
Zoran Strika
strika@021.rs
Info
•05.11.2024.
•11:20 > 11:20
Komentari 34
Stojko
Otpor do pobede !
Gale
Laloš
Miki
Uuuups
A ko je bio predsednik i dovodio Orbana da vidi tu stanicu?
Teča iz Kanade
Ana
Predrag
Zebra
AntiZaNe
Aca NS
Boro iz Pobede
deran
ja
Dule
Lebac
Žena koja se kao dementna prihvata svake, ali svake funkcije, od kulture do nuklearne energije, bez blama. A ni za šta zapravo nije stručna, jer i to za šta se ko zna kada školovala je izlapelo posle sto godina bavljenja politikom.
Kao direktorka SRBATOM-a morala bi da potpiše svaku eventualnu odluku vlade koja se tiče nuklearne energije ili nuklearnih postrojenja.
To je level mića grčić u epsu. on je ložio blato, ne smem ni da pomišljam šta bi se desilo da krenu u nuklearnu priču.
Particulare matter
Sanja
skep
pera
Limanac
Treba sve ispitati…
nema nista nejasno
Treca Vlada Ane Brnabic (od 26.10.2022) i Vlada MIlosa Vucevica (od 2.05.2024.) ministar infrastrukture, saobracaja i gradjevinastva Goran Vesic.
Rekonstrukcija Zeleznicke stanice Novi Sad pocela septembra 2021, svecano otvorena 19.03.2022. pred izbore. Nastavljena krajem 2022. u jos par faza i svecano otvorena 05.07.2024.
Momirovic snosi odgovornost za kontrolu i projektovanje, Vesic za sve izvedene radove (fasada, nadstresnica, krov, galerija su radjeni tokom 2023. i 2024.)
JANA
Ništa manje,
S obzirom da empatije nema,
A ni odgovornosti.
Ostavke molim
BGD 011
Platon
akai
Lane
Нека
Xy
Cocco
Prvo će da renovira trgovinu, pa tek kada se i ona uruši...
Advokat
rale
Lustracija
Citalac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H